Wehkamp

2.598 producten en 3.296 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wehkamp

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Meest dramatische garantie service ooit. Je moet zelf maar zien op welke manier je je product bij Wehkamp krijgt als je aanspraak wil maken op garantie. Als je een groot product hebt gekocht dan is dat volledig je eigen probleem.

Klantenservice

Aanspraak maken op garantie is niet te doen en verloopt via CE repair. Ik kan mijn product in Mijdrecht afgeven of opsturen. Ik woon niet bij Mijdrecht in de buurt dus nu moet ik een product met enorme afmetingen waarvan ik de doos niet meer heb gaan opsturen. Bij de postnl hebben ze geen doos in dit formaat dus ik kan naar de bouwmarkt om zelf een doos in elkaar te klussen. En de verzendkosten zijn vervolgens ook nog eens voor mij. Wehkamp beweert dat CE repair de verzendkosten op zich neemt maar CE repair zegt dit vervolgens niet te doen. Dit is echt niet van deze tijd, wat een dramatisch bedrijf. Hier wil je echt niks kopen.

UPDATE: dan neem je contact op met dat prachtige mailadres en krijg je de onderstaande reactie.Veel succes met je drukke bedrijf.

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
We hebben deze in goede orde ontvangen en nemen hem in behandeling. Het is op het moment erg druk. We beantwoorden alle vragen, maar het kan wat langer duren dan je van ons gewend bent.


Met vriendelijke groet,

Klantenservice wehkamp

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat je de service zo ervaart. We helpen u graag verder. Mag ik dan van u een e-mail ontvangen met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een omschrijving van uw klacht. Deze e-mail mag u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,​

Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prijs was goed, product was vlot verstuurd via DHL. Verder weinig aan toe te voegen aangezien ik de klantenservice niet nodig had.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Waardeloos bedrijf, pakket is nooit bezorgd en dat is mijn probleem....bestel hier nooit wat want klantenservice kennen ze niet!

Verzending

Ergens bezorgd maar niet bij mij, ga maar in uw straat op zoek.....ik laat het toch THUISBEZORGEN...?!!

Klantenservice

Onbeleefd , onvriendelijk en service krijgt een nul! Leggen het probleem van niet bezorgen bij de klant, terwijl ze bij de bezorgers moeten zijn.

Beste klant,

Wat jammer dat u een klacht heeft over een vermiste levering. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestellen zelf verloopt prima. De drama begint bij de bezorging, die gaat namelijk met DHL. Pakket is nooit ontvangen. Tot op heden het geld (220 euro) voor de Chromebook nog steeds niet terug.

Verzending

Pakket is nooit ontvangen. Bij bestellen een DHL pakketpunt geselecteerd gezien de slechte ervaringen met DHL waar pakketjes nog wel is verwijderen.

Het pakketpunt bleek vol en ging het pakket, zonder enige afstemming, gelijk terug. Wehkamp weigert het pakket nogmaals te versturen en beroept zicht op het eigen retourprocess... je mag daar dus op wachten.

Klantenservice

Reageren per mail relatief snel. Je hebt er alleen werkelijk niks aan. Elke reactie komt met excuses, maar zorgen dat ik mijn geld terug krijg is teveel gevraagd.

Terwijl ik mijn geld nog niet terug heb, is de laptop wel ineens weer op voorraad (model is EOL), het retour is verwerkt maar het geld is nog steeds niet terug.

Goedenavond,

Wat jammer dat u een klacht heeft over het terugstorten van uw geld, na de vermissing van uw Chromebook. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wijzen naar Dynalogic ivm onderbezetting/ziekte maar blijkt dat zij zelf hun producten half bij het depot aanleveren. Gevolg, twee last-minute geannuleerde bezorgafspraken en geen zekerheid over vervolg. Bijzonder matig hoe Wehkamp "morgen bezorgen" hanteert en vervolgens maar wat aan rommelen.

Update: Loungeset is uiteindelijk 1,5 week na "morgen bezorgen" aangekomen maar op twee plekken is het hout volledig gescheurd. Bezorgers lijken ook niet zorgvuldig, tegelijkertijd duidelijk vermoeden van matige kwaliteit/productie. Set wordt opgehaald en er zou direct weer een nieuwe mee worden genomen (op dezelfde dag). Dit is ook per mail via Dynalogic bevestigd.

Update2: Lougeset zou weer worden opgehaald en direct ook op hetzelfde moment een nieuwe worden geleverd. Uiteraard stopt het hier niet, "sorry meneer maar we hebben geen loungeset bij ons". Voor de 6e keer gebeld en morgenochtend wordt deze opnieuw geleverd. Dit is dus de 3e afspraak die niet na wordt gekomen, los van het feit dat er troep is geleverd. Wat een bedrijf..

Update3: Volgende ochtend opnieuw geen loungeset. Zelf maar weer gebeld, “Sorry meneer maar ze hebben enkel de tafel bij zich”. Deze zou nu rond 13 uur geleverd worden. Heb aangegeven dat als de rest vandaag niet geleverd wordt dat ze hem weer mogen komen ophalen. De teller staat inmiddels op vijf niet nagekomen afspraken, een volledige gescheurde loungeset (1x volledige retournering), 8 telefoontjes met de klantenservice en 14 dagen (“morgen bezorgd” staat ook nu nog op de site). Ik denk oprecht dat, op basis van mijn ervaringen, dit de slechtste webshop van Nederland is.

@Wehkamp, ik hoef geen reactie met "mail ons" naar etc. Wil alleen anderen waarschuwen voor jullie dienstverlening.

Verzending

Tot vijf keer niet nakomen van afspraken en last-minute annuleringen.

Klantenservice

Doen wat zij kunnen doen maar de middelen die zij krijgen lijken bij die bedrijf beperkt.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Item beschadigd bij poging reparatie, wehkamp doet er niets mee. Tevens accu slecht binnen een jaar, valt niet onder garantie.

Klantenservice

Deze review al eerder elders geplaatst;

Anderhalf jaar geleden een irobot roomba stofzuiger gekocht voor bijna 400 euro bij wehmap. Al snel mankeerde dit apparaat van alles. Elke dag een verrassing of het apparaat zijn taak (volledig) had uitgevoerd. Na driekwart jaar uiteindelijk opgestuurd ter reparatie omdat hij z’n taken bijna helemaal niet meer uitvoerde. Kreeg het na een aantal weken terug zonder verbetering en bovenzijde geheel zwaar bekrast. Apparaat is waarschijnlijk op een werkbank vol troep ondersteboven open geschroefd zonder er even iets van een kleedje onder te leggen. Weer terug gestuurd en deze is uiteindelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Uiteindelijk goed opgelost dus. Helaas begon de ellende al snel weer van voor af aan. Weer na driekwart jaar opgestuurd ter reparatie. Uitkomst was dat de accu aan vervanging toe was en valt niet onder fabrieksgarantie. Keuze uit terug sturen of nieuwe accu voor 120 euro. Terug laten sturen en op vakantie gegaan. Tijdens vakantie nog een klacht naar wehkamp gestuurd over de uitkomst en dat we het vreemd vinden dat de accu niet onder fabrieksgarantie en/of wettelijke garantie (beide) van 2 jaar valt. Terug van de voorjaarsvakantie retourdoos van de irobot geopend en tot onze grote verbazing wederom was deze weer zwaar bekrast. Weer klacht naar wehkamp gestuurd en van een individueel persoon van de klachtenservice een snoeilelijk bericht terug gekregen. Ze schreef alles in de “ik” vorm en concludeerde o.a. dat we definitief geen aanspraak konden maken op garantie, dat we de doos pas na een week geopend hadden dus waarschijnlijk zelf de irobot beschadigd konden hebben (terwijl we foto’s hadden gemaakt en meegestuurd uit ervaring van de vorige keer). Na alle ellende die je hebt meegemaakt krijg je uiteindelijk ook nog eens zo’n reactie van een zeer incompetente medewerker, verschrikkelijk. We gaan nu een officiële klacht indienen over deze persoon bij wehkamp en we geven wehkamp zelf nog de kans om dit op een nette manier op te lossen anders zullen we dit door onze rechtsbijstand verder op laten lossen. Wat een slechte ervaring zeg, bah!

Hierop reactie gekregen om naar socialmedia@wehkamp te mailen om alsnog de klacht op te lossen.
Kreeg echter gewoon bericht van dezelfde klantenservice met dezelfde botte uitkomst.
We gaan nu echt keiharde juridische stappen ondernemen en voor ons nooit geen wehkamp meer.

Antwoord op reactie.
Grappig antwoord, heb 2 keer gereageerd en jullie sturen het zelf naar dezelfde klachtenservice en ontvang uiteraard weer hetzelfde antwoord.

Goedemiddag,

Uit uw bericht begrijpen wij dat u een klacht heeft op een robotstofzuiger en dat u ook al met ons gemaild heeft. Wij gaan niet verder in op uw klacht op deze website en willen u voor het antwoord verwijzen naar de e-mail die wij u eerder hebben verzonden.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het produkt in goede staat ontvangen. Geen overbodige verpakking, scheelt weer afval. Conform afspraak geleverd.

Verzending

Zoals het hoort, vandaag besteld volgende dag geleverd.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij heel erg. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kunt u altijd bij onze klantenservice terecht.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Wehkamp verschillende controllers voor de Switch besteld om een uiteindelijke keuze te kunnen maken wat mijn extra controller wordt. Veel keuze is er helaas niet naar bij Wehkamp kon ik in ieder geval een groot deel bestellen. Bestelproces verliep prima.

Verzending

Er werd een vrij grote doos geleverd met daarin de verpakking van drie controllers los erin met erg veel bewegingsruimte. Gelukkig kwam de boel onbeschadigd aan, maar wellicht had een kleinere doos gekund. Nu werd er veel lucht verscheept.

Goedemorgen,

Ontzettend bedankt voor je positieve review en natuurlijk de feedback! Hier kunnen wij zeker iets mee. Ik hoop dat we uw goede ervaringen bij ons kunnen voortzetten :-)

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

volgens de website zou mijn aankoop de volgende dag geleverd worden en dat is ook gebeurd. De track and trace werkte prima.

Verzending

ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending en ze leverden zoals beloofd, binnen een dag

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Namens het gehele team wens ik u veel plezier van uw aankoop.

Mocht u in de toekomst een vraag hebben, stelt u deze dan gerust via onze klantenservice.

Ik wens u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product besteld om 2350 uur, en nog geen 12 uur later, vandaag 1120 uur is het product afgeleverd. Goed verpakt, helemaal blij mee. Ook fijn dat ik een kortingsbon via de post had ontvangen, wat weer scheelde in de aankoop prijs.
Al met al een prima ervaring met Wehkamp, al moet ik bekennen dat ik er niet vaak wat koop

Verzending

Het door mij bestelde product is in minder dan 12 uur geleverd, goed verpakt. Niks op aan te merken.

Goedemiddag,

Fijn om te horen dat u blij bent met de service. Ik wens u veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Betaald voor levering op dezelfde dag, eindresultaat is dat ik drie dagen op levering moet wachten

Verzending

Ik heb extra betaald voor levering op dezelfde dag. Ik kreeg een e-mail dat de verzending overhandigd was aan DHL en onderweg was en ontving een track en trace nummer. Twee uur later kreeg ik opeens een e-mail dat het toch niet ging lukken vandaag. DHL had het pakketje blijkbaar niet tijdig ontvangen van Wehkamp. (hoe dan? waarom stuur je dan een bevestiging dat het overgeleverd is aan DHL?).

Je zou dan verwachten dat Wehkamp het de volgende dag zou leveren (besteld op vrijdag, en ze leveren ook op zaterdag). Maar nee hoor: uw pakketje wordt op maandag geleverd.

Eindresultaat? Betalen voor zelfde dag levering = 3 dagen later. (ipv levering volgende dag)

Klantenservice

Klantenservice is geheel niet bereikbaar (wachttijd langer dan 2 uur)

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het zo lang duurde om je pakket te leveren. Graag kijken wij met u mee. Wilt u hiervoor uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met een omschrijving van de klacht? Hierna hebben wij de mogelijkheid om met u mee te kijken.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Nadat besloten was welk beeldscherm ik ging kopen was Wehkamp een van de winkels die het scherm voor een goede prijs verkocht. Bij de Wehkamp kun je via CashbackXL ook nog 6% cashback krijgen. Bestellen en betalen was daarna een vrij simpel proces aangezien we ook wel eens vaker wat kopen bij de Wehkamp.

Verzending

Ondanks dat het logisch is dat een beeldscherm direct in originele verpakking verstuurd wordt zonder extra doos eromheen blijft het dan toch altijd wel goed kijken of er niets beschadigd is. Er zat een gaatje in de doos, maar gelukkig was er binnen de doos niets beschadigd. DHL zou donderdagavond komen, maar dat gebeurde niet. uiteindelijk kwamen ze vrijdagavond en toen waren ze er al kort na 17:00 uur. Wehkamp kan hier verder weinig aan doen natuurlijk.

Klantenservice

Vandaag contact gehad met de klantenservice omdat het beeldscherm sinds vandaag bij diverse winkels goedkoper wordt aangeboden. Originele prijs € 299 en nu voor € 254 is wel de moeite waard om even contact op te nemen. Op het moment dat de klantenservice reageerde was hun prijs ook (ineens?) gedaald naar € 269. Op basis daarvan kon ik € 30 krijgen maar wilden ze niet mee zakken met de andere winkels. Jammer, maar het laatste verschil in prijs is niet de moeite voor een retourzending. Kost ze echter wel twee sterren in mijn beoordeling.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling was makkelijk geplaatst. Daar gaat in de regel weinig aan fout. Het wordt pas een probleem als de bestelling geleverd moet worden. En dan blijkt dat Wehkamp totaal géén problemen kan oplossen en er weinig care aan de customer afdeling te bekennen is.

Verzending

Wasmachine en droger besteld. Levering via Dynalogic (helaas). Op de dag van levering (tussen 08:00 en 22:00) krijgen we ineens een melding van onze video deurbel. Opname van een bezorgen die voor ons huis staat te kijken en vervolgens weer wegloopt. Wij direct met Dynalogic gebeld. (0900 45ct pm) en na tien minuten wachten kregen we iemand te spreken die melde dat we niet thuis waren. De zeer onvriendelijke persoon aan de telefoon kon niets voor ons beteken. Zelfs op video opname bewijs dat de bezorger niet heeft aangebeld.

Klantenservice

Wehkamp kon niet niets betekenen. Na aandringen wilde Wehkamp uit coulance ons geld wel terug storten. Dus als de bezorger de boel belazerd wij dit kunnen aantonen en er ook nog iets bestaat als wet kopen op afstand, praat Wehkamp over coulance. Voor ons geen Wehkamp of Dynalogic meer.

Goedenavond,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring hebt gehad met een levering van ons. Ik kijk graag met u mee wat ik nog kan betekenen hierin. Zou u een link van dit bericht samen met uw e-mailadres en geboortedatum door kunnen mailen naar het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl. Wij staan u via dit e-mailadres graag verder te woord.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zoals altijd snel geleverd en de volgende dag in huis.
En uitstekend verpakt.
Bedankt wehkamp.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze bezorgservice, daar doen we het voor!

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling en betaling ging allemaal prima. Maar hier ligt dan ook het probleem niet bij Wehkamp. De klantenservice is het probleem.

Klantenservice

Tweemaal een product besteld van groot formaat, product blijkt 2 weken later met korting verkocht te worden en is nog steeds ruimschoots op voorraad. Mijn artikelen staan nog onuitgepakt in de verpakking. De retourtermijn is nog niet verlopen, maar de factuurtermijn net wel. Hierdoor wil Wehkamp niet tegemoed komen. Ik kan wel de twee (lomp grote) pakketten (kostenloos) retour sturen en nieuwe bestellen, maar ik wil dit niet doen om twee redenen. Ten eerste omdat het compleet onzinnig is en klantonvriendelijk, en ten tweede is het haast een milieudelict om voor deze reden een vrachtwagen extra te laten rondrijden om iets om te wisselen wat niet eens zou hoeven.

Dit is precies wat er mis is met dit soort grote bedrijven. Een simpele waardebon (ik vraag niet eens om een restitutie) uitgeven is véél beter voor het milieu én kost ze ook nog eens minder omdat er geen retour verwerkt moet worden. Maar dat betekent moeite in de klantenservice stoppen, nee, dan vervuilen ze nog liever en laten de klant onnodig sjouwen met grote dozen.

Ik vind het echt absurd dat het op deze manier gaat. Wehkamp denkt bij zichzelf, ‘die retourneert toch niet’, en anders nemen we het minimale verlies. Wat een ondermaatse klantenservice op deze manier.

Voor de duidelijkheid, twee maal contact opgenomen met de klantenservice, via chat en mail. Beide keren wordt er totaal niet ingegaan op de situatie of argumenten en houdt men zich aan het ‘factuur datum’ script. Dit is geen klantenservice, maar klanten afpoeieren.

edit 20 april 2021; reactie gekregen via socialmedia@wehkamp.nl

Ik had het idee dat er na deze reactie redelijker gekeken kon worden naar de situatie, bijvoorbeeld ‘virtueel’ retourneren en opsturen. Maar helaas, exact hetzelfde antwoord als voorheen. Vreemd, want dat ook hieronder in de reactie van Wehkamp kunnen staan.

Wehkamp probeert hier gewoon de illusie te wekken dat ze meedenken met de klant, maar in werkelijkheid krijg je van de zoveelste klantenservice medewerker hetzelfde script voorgesteld. Waarom laat Wehkamp mij überhaupt mailen, de situatie zoals hierboven beschreven is de informatie die ik ze in de mail heb gedeeld, het antwoord stond dus al van te voren vast.

Wehkamp houdt mij hier gewoon aan het lijntje en wil totaal niet denken in een duurzame oplossing. Zeer teleurstellend.

Goedemiddag,

Dankuwel voor het delen van uw ervaringen met onze klantenservice. Graag kijken wij verder met u mee naar de kwestie van deze prijsverschillen.

Zou u hiervoor uw klantgegevens naar ons willen mailen, samen met een link naar deze review? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

We zien graag uw bericht tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Webwinkels moeten bij levering van een elektronisch product het oude exemplaar innemen. Wehkamp belooft dit te doen, doet het niet en zegt vervolgens sorry, maar we kunnen niets meer voor u doen.

Verzending

Nieuwe magnetron besteld, de oude zou meegenomen worden. Bezorger meldt zich niet, maar plaatst hem in de lift en is weg. DHL zegt dat Wehkamp dit moet regelen, Wehkamp erkent dit ook, maar zegt dat dit nu niet meer kan. Ze geven toe dat het hun wettelijke plicht is om een alternatief aan te bieden, maar doen dit niet.

Klantenservice

Twee lange telefoongesprekken gehad over het probleem met het innemen van een oud product, vooraf en achteraf. Ze beloven vóór de bezorging dat het oude product zal worden meegenomen, maar als dit dan toch niet gebeurt, zeggen ze achteraf dat ze geen oplossing hebben.

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat dit zo gelopen is. Graag kijken wij met u mee. Wilt u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en een samenvatting van de klacht e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Hierna pakken wij uw gegevens erbij.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In mei 2020 was ik op zoek naar een koelkast en reviews op Tweakers hebben we geholpen met de keuze. Dan op zoek naar een betrouwbare leverancier via de Shopreview hier en uitgekomen bij Wehkamp. Ook in mijn ogen een gerenommeerd bedrijf want als ze er echt een puinhoop van zouden maken, dan bestonden ze niet zo lang. Dacht ik.

Verzending

Apparaat werd netjes op tijd geleverd door Dynalogic, erg aardige mannen die de koelkast netjes over de drempel hebben gezet zodat hij in ieder geval binnen stond. I.v.m. Corona mochten ze 'm niet installeren waarvoor ze meerdere keren hun excuus aanboden.

Klantenservice

Eerder deze week liep ik langs de koelkast en hoorde ik een harde knal. Ik trok voorzichtig de deur open en een deel van de spullen rolde mij tegemoet; een bergvak in de deur was spontaan gescheurd waardoor de spullen naar beneden vielen. Schade: één bergvak in de deur afgebroken.

Gebeld met de klantenservice en er werd mij verteld dat ik een mail zou ontvangen van de leverancier en dat zij de klacht verder af zouden handelen. Top! Dat mailtje was niet meer dan een linkje naar de onderdelen bestelpagina van het betreffende merk en daar kon ik voor eigen rekening het defecte onderdeel aanschaffen (€35 excl. verzendkosten)

Weer gebeld met Wehkamp; die vinden dat ik als klant het verder moet regelen met de producent. Toen ik ze vertelde dat het "Consumentenrecht garantie" niet zo in elkaar zit werd het gesprek onvriendelijker en verweten ze mij dat ik waarschijnlijk spullen in het vak had gezet, zoals één of meerdere flessen frisdrank.
Smoesjes als "het is de verantwoordelijkheid van de maker van de koelkast", "U heeft het vak te zwaar belast" werden gebruikt maar ze konden mij niet vertellen of 2 flessen frisdrank te zwaar was. "dat moet u zelf maar googlen, dat is uw probleem".

Kortom, geen service en het "Consumentenrecht garantie" is niet van toepassing bij Wehkamp.

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat spontaan een vak kapot is gesprongen. Dat is ontzettend zonde. Graag kijken wij met u mee naar deze klacht. Wilt u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en samenvatting van de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken dit voor u op.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Artikel was op voorraad, vandaag besteld = maandag geleverd. Site is overzichtelijk en betalen eenvoudig. Wel mag gezegd worden dat dit precies in de lijn der verwachtingen ligt die een consument mag hebben van een dergelijk, gigantisch bedrijf. Geen uitzonderlijke zaken alhier.

Verzending

Nu al een week aan het wachten. De belofte 'vandaag(zaterdag) besteld is maandag in huis' komt men dus in de verste verte niet na. Iedere keer meldt Dynalogic dat zij het pakket niet kunnen leveren omdat ze het niet hebben ontvangen van Wehkamp. Ik heb al 3 keer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt op aangeven van Dynalogic. Van Wehkamp zelf hoor ik niets. De klantenservice heb ik al 3 keer gebeld. Die kunnen niets regelen, ze kunnen niet controleren waar het fout gaat. Enkel: 'ik kan u alleen adviseren af te wachten, meneer'.

Klantenservice

Wehkamp denkt dat de betekenis van klantenservice is:'na een half uur neemt er eindelijk iemand de telefoon op, die vervolgens niets kan controleren/in gang kan zetten en enkel kan adviseren om 'af te wachten'. Dit bedrijf is werkelijk een karikatuur van een onderneming, wat een circus.. Nooit meer Wehkamp voor mij.

Update: contact gehad met Wehkamp klantenservice. Men heeft een nieuwe bezorgafspraak voor mij gemaakt op maandag (1-feb). Vanochtend vroeg wederom bericht gehad van Dynalogic dat er niet geleverd ging worden, omdat Wehkamp het product niet aangeleverd heeft. Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd want deze persiflage van een onderneming gaat nooit leveren. Mijn eerder vergelijking van dit bedrijf met een circus, is een belediging voor het circus. Wat een ongelooflijke droeftoeters.

Goedenavond,

Wat vervelend dat uw bestelling nog steeds niet bij u is aangekomen, dat is niet uiteraard niet de bedoeling.

We kijken graag voor u na of wellicht er al meer bekend is over deze opgelopen vertraging, en of er nu wel een levering is in te plannen.

Zou u ons via de mail uw klantnummer en geboortedatum door willen geven, samen met een eventuele voorkeur voor leverdag? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Artikel was makkelijk te vinden via de pricewatch van Tweakers, duidelijke product pagina met de nodige foto's en specs van het product. Genoeg betalingsmogelijkheden, iDeal, creditcard tot er met achteraf betalen. Dat zit bij Wehkamp wel goed.

De tracking van je bestelde artikel valt ook goed te volgen via je account, dat zie je niet bij elke webshop.

Verzending

Bestelling geplaats om 23:30 's avonds en de volgende dag rond het middaguur al in huis, ideaal. Alleen het verpakkingsmateriaal had wel iets beter gemogen. Het bestelde artikel, een headset met een waarde van 200 euro was verpakt in een plastic zak. Dit had beter gekund in een doos met luchtkussentjes of iets dergelijks.

Het is niet bepaald een t-shirt of broek..

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve en duidelijke review, het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent. De feedback die u geeft over de verzending vinden wij zeker belangrijk en we staan hier altijd voor open!
Indien u verdere details hierover of andere verbeterpunten kwijt wil, mag u dit doormailen naar socialmedia@wehkamp.nl samen met uw klantnummer en geboortedatum. Dan pakken we dit verder op.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een SSD schijf gekocht bij Wehkamp met 5 jaar garantie. Het bestelproces tot de verzending was bij aankoop goed. Waarom dan een slecht scorende review. Lees hieronder:

Verzending

Deze beoordeling gaat over het retour proces van Wehkamp. Dit is niet goed geregeld en waar zelfs de klantenservice medewerkers ook maar iets doen om je af te wimpelen. Retour is slecht geregeld. Afspraken die niet kloppen, zo ook onjuiste gegevens gebruiken. En liegen !

Klantenservice

Zo vermeld heb ik bij Wehkamp een SSD schijf gekocht van het merk Samsung met hierbij 5 jaar garantie.
Maar bij de aanspraak op garantie laat Wehkamp het afweten.
De ssd ging bij mij van de 1 op andere dag stuk. In de avond nog zonder problemen de pc afgesloten en de volgende ochtend word hij niet meer gevonden als boot schijf, software van Samsung geeft aan slecht.

Dan ga je een retour afspraak maken. Via de website ging dit niet wegens een fout op de pagina. Ik heb contact opgenomen via de chat 7 januari en daar de afspraak gemaakt om de ssd op te halen. Op 8 januari komt DHL niet.

Ik heb de hele tijd ook de status in de gaten gehouden maar geen berichtgeving.
Volgende dag geen status verandering dus op de chat gegaan en gevraagd wat er mis is.

Ja het is zo ...bent u verhuist? Ja allang anders kwamen de pakketten ook hier niet aan, ehh euh ja ik zie de fout komt door het oude adres of nee ook niet, maar het is uw schuld.

Dus nieuwe afspraak gemaakt, dan komt hij 11 januari pas om het op te halen zo gezegd zo gedaan, Ik wil deze zelfde middag de deur uit gaan gaat de bel DHL 'sorry meneer gisteren ben ik niet geweest wegens calamiteiten.

Dus ik vraag 'was u het gisteren die dit af moest halen , ja meneer dat klopt, ow dan heb ik een vraagje voor u, bent u op het oude adres geweest? Nee ! , u weet dat zeker? Heel zeker meneer. Dat is apart . Maar hij liet het zien op zijn terminal.

Dan word het stil, en na een week maar eens vragen hoe het ermee staat, Nee we hebben niets ontvangen. Wachten, niets. Af en toe navraag doen op de chat maar niets.

Dan krijg ik een mail van waar is uw retour, nummer doorgegeven en wederom stil, en dan is het tot nu toe huilen met de pet op.

Ja deze afdeling moet ernaar kijken, en deze, en die moet ook nog, etc 25 januari zojuist op de chat nadat ik afgelopen Vrijdag heb gevraagd wanneer is er nou duidelijkheid, krijg ik te horen van 'ja over 5 dagen want ik stuur het nu naar een andere afdeling toe'. Ik ben er klaar mee. Ik wil de aanschafprijs retour op mijn rekening, ssd zijn niet meer in het assortiment en ik wil mijn pc wel weer eens gebruiken.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Wehkamp

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee