wehkamp

1.666 producten en 2.014 uitvoeringen

Gebruikers over webshop wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

'Pakket is halverwege het proces geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender.' was de melding. (Een afhaalpunt was de geadresseerde)
Na contact met de klantenservice (heeft 14 min geduurd) bleek dat als ik het product toch wilde het opnieuw moest bestellen en betalen (dubbel dus)

Het eerder bestelde product was automatisch als retournering aangemerkt, en zou worden terug betaald. Erg vervelend, en je bent een paar dagen je geld kwijt voordat je het terug krijgt (¤439 in mijn geval)

Verzending

Levering was te laat met ook (tijdelijk) vervelende financiële gevolgen.

Klantenservice

De telefoon werd snel opgepakt, maar toen de mevrouw iets uit moest zoeken heb ik 9 minuten Bruno Mars moeten luisteren... Ik vraag me af of ze koffie is gaan drinken o.i.d. Totale gesprek 14 min, over een leveringsprobleem...

Algemeen

Heb een dure game PC bij Wehkamp gekocht omdat die hier was afgeprijsd. Achteraf een hele domme beslissing geweest want de PC werkte vanaf dag 1 al erg traag en liep 3 jaar achter op updates etc.

Heb dit zelf geprobeerd op te lossen door Windows opnieuw te installeren maar alsnog werkt de PC erg traag en crashen meerdere games. Heb Wehkamp toen gebeld en hun stuurde met heen en weer tussen hun inkoper en hun servicedesk. Na 2 weken heen en weer bellen kwam het er op neer dat ik ZELF met de fabrikant contact moest opnemen.

Dit heb ik gedaan en na nog eens 2 maanden heen en weer bellen heb ik de PC eindelijk terug. NIETS is gerepareerd, alles is nog traag en nu mist er nog een 3,5TB HDD!!!

Ik heb Wehkamp duidelijk gemaakt dat ik het al belachelijk vind dat ik dit zelf heb moeten regelen en dat ik deze week nog antwoord verwacht. Nu kreeg ik te horen van ze dat ik maandag pas wat te horen krijg omdat het druk is op de afdeling. Toen ik ze duidelijk maakte dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik deze week nog een concrete oplossing wil hing de medewerkster van de helpdesk de telefoon op. SCHANDALIG!!!

Heb toen opnieuw gebeld en kreeg toen een andere medewerkster aan de telefoon. Ze "beloofde" me dat ik bovenaan de lijst zou komen te staan en dat het hun heel erg spijt dat de verbinding zomaar verbroken werd.

Wat een slechte service.

Verzending

Verzending ging goed. Had de PC de volgende dag binnen. Echter kwam de doos vol met deuken en scheuren aan.

Klantenservice

Klantenservice komt niet met concrete oplossingen en proberen alles maar door te schuiven naar een andere afdeling. Beloven van alles maar komen zelden hun afspraken na.

Edit 19-10-2018: Inmiddels heeft Wehkamp me opgebeld en hebben we afgesproken dat de computer wordt teruggestuurd. Krijg daarna het volledige bedrag terug. Toch nog een tevreden oplossing.

Algemeen

Al jaren één van de beste online winkels van Nederland, Kopen zonder stress.
Zeer ruime keuze (gelukkig ook in hardware) van theepot tot router het is overzichtelijk en goed omschreven. Het inzoomen van artikelen ervaar ik persoonlijk als zeer prettig.

Verzending

Er was iets mis gegaan met de verzending, ja vervelend maar dit kan soms gebeuren in de hectiek van de logistiek! Wel snel opgelost.

Klantenservice

Probleem met een verzending, na een mailtje kreeg ik binnen 4 uur al een antwoord. Dit stelt je toch gerust. Telefonische klantenservice zijn zeer empathisch en netjes.

Algemeen

Overzichtelijk webshop en redelijk veel producten die je kan kopen. Makkelijk afrekenen. Gratis retouren is altijd fijn.

Verzending

Goed verpakt. Voor 23.59 besteld volgende dag in huis.

Algemeen

Erg tevreden over deze webshop. Er zijn weinig webshops die het retouren zo makkelijk voor je maakt. Daarnaast werkt de chatfunctie in de app met een medewerker van Wehkamp erg goed.

Verzending

Gratis verzending vanaf ¤20,-. Retouren is gratis en kan zelfs thuis in de avond opgehaald worden.

Klantenservice

Erg makkelijk contact op nemen via de chatfunctie in de app.
Daarnaast kan je bellen en mailen. Probleem direct opgelost.

Algemeen

Iets besteld wat nooit aan kwam en door DHL terug naar Wehkamp ging met de melding dat de verpakking beschadigd was. Geen idee wat er is gebeurd maar kan gebeuren. Vervolgens duurt het ruim een week voor mijn retour is verwerkt. Wehkamp wil (ondanks dat ze het pakket al enkele dagen in huis hadden) geen nieuwe verzending sturen en ik zal een nieuwe bestelling moeten doen om alsnog de producten te ontvangen.
Echter als ik dan aangeef dat ik opnieuw moet betalen en ik mijn geld nog niet terug heb omdat het retour niet is verwerkt dan vinden ze het jammer voor me maar komen niet met een oplossing, behalve een cadeaubon van 15 euro.
Leuk gebaar maar ik wil gewoon de producten ontvangen.
Meerdere malen gebeld maar kom geen stap verder. De service is echt bijzonder slecht.
Niemand bij de klantenservice snapt dat ik inmiddels ruim een week op producten zit te wachten en nu geen geld en geen producten heb.
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt bij andere shops, tot nu toe komen andere shops bij bijzondere situatie's met een plan van aanpak en een stukje service. Dit is bij de Wehkamp momenteel ver te zoeken.

Verzending

Product ging beschadigd retour naar Wehkamp. Of verkeerd ingepakt of misschien een betere verzendpartij kiezen dan DHL.

Klantenservice

Denken totaal niet mee en komen niet met oplossingen, ondanks dat je betaald heb en het niet mijn probleem is dat het fout gelopen is.

Algemeen

Kon makkelijk vinden waar ik nar zocht en de betaling gaat ook helemaal zonder problemen

Verzending

Je krijgt bericht van verzending en de kunt je bestelling naar een afhaalpunt laten sturen hoef je niet thuis te blijven en kruigt bericht van levering. Toppie

Klantenservice

Een keer had ik klantenservice afgekraakt maar daar werd ZEER alert op gereageerd en alles kwam piekfijn in orde. Helemaal OK

Algemeen

Slechte afhandeling garantie. Ik heb een laptop van 2000 euro gekocht voor mijn studie. Die was binnen een half jaar al kapot. Opgestuurd voor reparatie. Vervolgens krijg ik hem te laat en nog defecter terug. Customer Care wil dat ik hem nog eens opstuur, ondertussen loopt mijn studie erop vast.

Verzending

De laptop kwam te laat aan, ondanks dat mij 2 keer beloofd was dat ik hem op tijd terug zou hebben.

Klantenservice

De klantenservice is nog het slechtste van het bedrijf. Op sommige emails is nooit gereageerd, andere worden maar half gelezen. Antwoord duurt erg lang. Ik zou 3 keer door ze teruggebeld worden, en dat is nooit gebeurd. Ik ben er zelf vroeg voor opgestaan.

Algemeen

Prima webshop, duidelijk productoverzicht, snelle levering. Alleen het wijzigen van een bestelling is waardeloos. Daarvoor moet je hun iOS of Android app installeren. Vervolgens werkt het wijzigen naar een DHL punt niet goed. Uiteindelijk blijkt het wel gewijzigd te worden maar dat is niet goed zichtbaar in de app. Daarnaast kan het alleen op de dag vd bezorging.

Zie eerste toelichting

Algemeen

Bij Wehkamp een nieuwe monitor gekocht, Wehkamp was zelfs de goedkoopste! Bestellen is een makkie en veel betaalmogelijkheden. De volgende werkdag had ik de monitor thuis. Prima de luxe

Volgende werkdag al afgeleverd

Algemeen

Al meerdere malen besteld bij Wehkamp. De verzending is altijd erg snel, en ook retourzending zijn geen probleem.

Algemeen

iedere stap van het bestelproces tot aan het tijdvak van bezorging is heel duidelijk te volgen en zeer duidelijk

conform afspraak geleverd

Klantenservice

mocht er toch onverhoopt een probleem zijn, dan is de klantenservice van Wehkamp super. zij pakken de zaak meteen op en lossen het op. lukt dit niet, dan wordt artikel omgeruild/vervangen voor een nieuw artikel

Algemeen

Bestelling verloopt zeer soepel bij Wehkamp. Duidelijke productinformatie en bestelproces. Prijs en vooraad kwam overeen met hoe het op tweakers werd getoond.

Verzending

Het tijdframe waarin de verzending kon worden gekozen was beperkt, en kwam niet handig uit. Verzending verliep verder wel goed. De status van verzending wordt weergeven op de website van Wehkamp zelf, maar die lijkt niet te kloppen. Nadat het pakket was bezorgd stond de status nog op "pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd". Terwijl de bezorging al twee stappen verder was (onderweg en bezorgd)

Algemeen

Er ontbreken 4 schroefjes bij voet nieuw geleverde TV. Of ik maar even zelf contact opneem met Philips Care. (Aldus medewerker Jordy)
Later gebeld.. vriendelijke dame maar uiteindelijk geen oplossing... Nou dan komen ze de TV op 28-12-2017 toch ophalen (annulering / retour )... Bedankt Wehkamp! Voor 4 lullige schroefjes...

Verzending

Keurig via My Dynalogics. Een transporteur waar ik helaas in het verleden met een Amerikaanse koelkast veeeeel ellende heb gehad. Die hebben geleerd in positieve zin!

Klantenservice

Ze nemen liever het product retour dan een snelle oplossing te bieden (instructies management) Ben blij dat dit niet de cultuur in mijn bedrijf is... dag omzet..

Algemeen

Verschillende keren besteld bij Wehkamp (laptop, telefoon, magnetron en kleding). Tot nu toe altijd gekozen om de bestellingen op te halen bij een "drop point". Je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is en de prijzen liggen op het zelfde niveau als andere webwinkels.

Algemeen

Het is domweg niet mogelijk op deze site wat te bestellen, account/ww wordt niet geaccepteerd. Wachtwoord reset maar nieuw ww verschijnt niet in de mail. Nieuw account aangemaakt dan maar, maar na alle gegevens te hebben ingevoerd verschijnt de melding dat er op dit adres al een account bestaat. JA EN?? Nieuw account aanmaken is dus gewoon niet mogelijk! En bestellen dus ook niet. Wat een ongelofelijke slechte site.

Verzending

Het is domweg niet mogelijk op deze site wat te bestellen, account/ww wordt niet geaccepteerd, nieuw ww verschijnt niet in de mail en nieuw account aanmaken niet mogelijk.

Beste Angerman,

Erg vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de website, we helpen je hier graag mee verder.

Ik vraag je om hierover een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl of om te bellen naar 038 845 45 45.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Algemeen

Op het allerlaatste moment besloten om een spel te pre-orderen. Wehkamp had 'm op voorraad (ook nog even telefonisch gecheckt) en de prijs was dankzij een kortingsbon scherp.

Verzending

Het bestelde spel werd dezelfde dag verstuurd, zodat ik 'm de dag van release in huis had. Al vaker bij Wehkamp besteld en altijd top afgehandeld.

Algemeen

Het bestellen en betalen gaat prima.
Je kunt ook een bezorgdag kiezen. Het is dan super slecht dat ze dan op de gekozen dag waarop je expres thuis blijft niet komen bezorgen !
En dat laten ze dan doodleuk 1 uur van te voren weten.

Verzending

er is geen tracking. het tijdvak is enorm groot. maar waarom het nog slechter dan waardeloos is : je kiest een dag ik de toekomst. Je neemt vrij en blijft thuis. Het is echt schandalig dat ze dan niet komen en dan rusting 2 dagen doorschuiven.

20-11-17 aangepast.
Ik zie nergens een bestelnummer.
Maar als ik op de bestelling klik dan zie ik :

17 november 2017 Pakket heeft ons magazijn verlaten
18 november 2017 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
18 november 2017 Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden. Onze excuses
19 november 2017 Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden.

Er staat nog steeds dat het op 18-11 wordt aangeboden en het is vandaag 20-11.
klant nr : 56408122

Beste mcselec,

Erg vervelend dat je bestelling niet volgens afspraak is afgeleverd.

Je geeft aan dat je geen tijdvenster hebt kunnen kiezen en dat de bestelling ook niet te volgen was, dat is vreemd, we kijken graag even met je mee om uit te zoeken waar het mis is gegaan, zou je daarvoor je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Algemeen

nergens last van gehad tijdens het bestellen, snel en eenvoudig.
goede productlevering. en top kwaliteit

Verzending

de verzendig was erg goed , en in het goede tijdvak geleverd.

Algemeen

Zeer eenvoudig bestelling geplaatst en duidelijke boodschappenwagen. Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt.

Verzending

Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt. Veel eerder dan de opgegeven uiterlijke levertijd.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor wehkamp

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg