Wehkamp

3.322 producten en 3.992 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

Een MSI OPTIX G27C4 Besteld in de avond en kwam de volgende dag binnen. Echter had deze een dode pixel. Omdat het product nog net was aangeschaft heb ik deze terug kunnen sturen en een nieuw perfect model weer opgestuurd gekregen binnen een week.

Verzending

Binnen 24 uur had ik het product binnen.

Klantenservice

Makkelijk te bereiken en straight to the point.

Goedenavond,

Bedankt voor de positieve review en dat u tevreden bent met onze service! Ik hoop dat u veel plezier mag hebben van de nieuwe laptop!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Zo wat is Wehkamp een ballentent zeg ,koelkast van nog geen half jaar oud heeft scheuren in de rubbers. Valt niet onder de garantie zeggen ze, Lekker makkelijk reparatie kosten 150 euro.

Nooit meer Wehkamp voor ons wees gewaarschuwd mensen.

Gaat geloof ik al slecht met ze is het voorbestaan niet waard.

schandalig!

Goedemorgen,

Wij hebben deze klacht via een ander forum in behandeling genomen.
Graag zien we daar uw reactie tegemoet.
Alvast bedankt.

Algemeen

Op de website stond voor 23:59 besteld de volgende dag in huis. Juist om die reden bij Wehkamp besteld. U raad het al 'helaas' kon de volgende dag niet geleverd worden.

Verzending

Niet geleverd de bestelling was zogenaamd 'zoek' waarschijnlijk is hij nooit verstuurd!

Klantenservice

Gebeld met de klantenservice; Nou dan moet u nog een dag wachten of het de volgende dag misschien geleverd wordt. Ze moesten dit zeggen maar geloofden het zelf ook niet! Dus de volgende uiteraard niets geleverd, weer gebeld. Dan kunt u de bestelling annuleren en dan gaan we het onderzoeken. Ok!? wanneer krijg ik dan mijn geld terug? Tja dat kan wel een tijd duren, minimaal 5 werkdagen....

De uitslag van het 'onderzoek' nooit mogen ontvangen. Uiteindelijk na 8 dagen mijn geld terug gehad, maar ik ga nooit meer iets bestellen bij Wehkamp!

Goedenavond,

Vervelend om te lezen dat je bestelling niet op tijd is geleverd!

Heb je voor ons je klantnummer en geboortedatum met een korte omschrijving van de klacht? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen. Je kunt de gegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Winactie

Algemeen

Bestelde hier een headset in tijden van schaarste, kwam snel aan. Verzonden met PostNL en dus prima op tijd.

Algemeen

Gamingmuis besteld, ze waren de goedkoopste in de lijst dus koos ik Wehkamp. Duidelijke site en goede prijs er voor.

Verzending

Donderdag besteld om 14:30 uur, levering word beloofd de volgende dag tussen 11:00/15:00 uur door DHL, het kwam precies op tijd aan.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Prima en duidelijke shop met af en toe een mooie korting. Leuk assortiment. Ruim aantal betalingsmogelijkheden en afleveropties.

Verzending

Tot aan vorige week geen problemen met de levering van bestelde goederen. Op tijd en goed conform beschrijving, nieuw en onbeschadigd. Retouren worden goed verwerkt. Totdat ik vorige week een tv bestelde, deze was reeds beschadigd en nu al een tweede tv met bestaande beschadiging (intern) van het scherm ontvangen. Tweede was ook nog eens overduidelijk een retour van iemand anders gezien het ontbreken van beschermstrips die op de eerste wel aanwezig waren. Ik hoop nu dat de 3e keer scheepsrecht is... maar vertrouwen is ook reeds beschadigd. Zijn toch de wat duurdere goederen waarvan je er vanuit mag gaan dat er voorzichtiger mee omgesprongen wordt dan met een schoenendoos.

Klantenservice

Vriendelijk maar er wordt duidelijk een script gevolgd. Verbetersuggesties wordt niets mee gedaan. Proces = proces. Deze score kan verbeteren wanneer er meer gedaan wordt met opmerkingen van de klant.
Update 4/3/20: inmiddels contact gehad met de webcare/klantenservice en e.e.a. is naar tevredenheid opgelost. Rating van 3 naar 4 sterren.

Goedemiddag,

Fijn om te horen dat je in het algemeen tevreden bent over Wehkamp!
Excuses voor de beschadigde tv's. Graag neem ik jouw klacht omtrent deze levering in behandeling.
Kan je een e-mail sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl met jouw klantnummer + geboortedatum? Zodat wij kunnen kijken wat er fout is gegaan en een mogelijke oplossing kunnen bieden.

Webcare team Wehkamp

Algemeen

In verband met een klacht over een product (Fitbit bandje) moest deze naar een reparatiecentrum worden teruggestuurd. Aldaar werd vastgesteld dat deze niet gerepareerd kon worden. Hierop werd een nieuw product verstuurd. (Verder onder verzending)

Verzending

Tijdens het aanmelden van de klacht moesten meerdere gegevens ingegeven worden, waaronder het adres waar het product naar teruggestuurd moest worden. Dit was een ander adres dan het standaard bij het account geregistreerde adres. Wehkamp besloot echter om het product niet naar het door ons opgegeven adres te versturen, maar naar het standaard adres in het account. Bij ons dan ook de vraag waarom in vredesnaam nog adresgegevens ingegeven moeten worden bij een klacht, als hier toch niks mee wordt gedaan.

Klantenservice

Hierover tot twee keer toe contact gehad met de klantenservice, waar we naar volle ontevredenheid zijn geholpen, resulterende in deze waardeloze review. Allereerst contact gehad met ene Renate. Deze gaf aan dat het product naar het juiste adres is verstuurd. Uitgaande van dat daarmee het geprinte adres op het pakketje wordt bedoeld, is dit inderdaad het geval.
Hierna nogmaals contact opgenomen met de klantenservice van Wehkamp, contact gehad met Chris M. Deze gaf in eerste instantie aan dat het 'apparaat' nog in reparatie was. Later corrigeerde hij dit en gaf ook aan dat het product naar het juiste adres was gestuurd. Geboden oplossing: Schoonmoeder moet het pakket maar doorsturen, en de kosten kunnen we dan wellicht na een nieuwe klacht retour krijgen.

Goedemorgen,

Om uw klacht verder behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag van u uw klantgegevens (klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en een link van uw klacht.

Alvast bedankt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Harman Kardon Wifi speaker besteld. Pakket is in de originele productverpakking verstuurd naar een DHL pick up point. Kans op beschadigingen is hierdoor groter, en bovendien is het m.i. niet prettig om met de originele productverpakking over straat te lopen. Een volgende keer zal ik niet snel bij Wehkamp bestellen door deze negatieve ervaring. Andere winkels doen dit beter, door het artikel ik een aparte doos met luchtkussens te verpakken. Erg jammer want het bestelproces, de prijs en de levertijd waren goed!

Verzending

Reactie Wehkamp klantenservice op mijn bovenstaande feedback:
“In ons magazijn wordt bepaald of er een extra doos om de verpakking komt, dit is afhankelijk van de stevigheid van de doos waarin het artikel bij ons aangeboden wordt, is deze stevig genoeg dan wordt er niet nogmaals een doos omheen gedaan.”

Goedemiddag,

Ik kan het me voorstellen dat de verpakking in uw geval anders had gekund. Ik zou hier graag een melding van maken richting ons magazijn.
Zou u daarom een kopie van uw klacht en uw klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Ik wacht uw reactie af en wil u hierbij nog een fijne dag toewensen.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Een origineel Fitbit bandje besteld. Prijs was gelijk aan die bij de Fitbit shop zelf, alleen dan met gratis verzending. Door een fout is product naar het verkeerde adres verstuurd. Hierover onder Klantenservice meer.

Verzending

Na bestellen bleek het verzendadres te zijn gewijzigd en onjuist te zijn. Hierover toen direct contact opgenomen met de klantenservice. Hierover onder Klantenservice meer.

Klantenservice

Na bestellen binnen enkele minuten contact opgenomen met de klantenservice, om het pakketje tegen te laten houden danwel naar het juiste adres te laten versturen. Dit was niet mogelijk en we moesten het pakketje (op het verkeerde adres) maar weigeren aan de deur. Dit ging ook niet, omdat het een brievenbuspakketje betrof. Beetje jammer.

Goedenavond,

Bedankt voor jouw review.

Graag willen wij dit in behandeling nemen.
Wel hebben wij nog enkele gegevens van jou nodig. Zou jij jouw klantnummer + geboortedatum en een link van dit bericht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de benodigde gegevens.

Algemeen

Aanbod is prima, service ronduit slecht!
Aanbod is prima. Service zeer slecht. Online een iPad Pro bestel. Uitgenodigd om achteraf te betalen. Eerst €1,- om identiteit te controleren zodat restant achteraf betaald kon worden. Helaas verschilt rekening houder met gegevens bestseller (zakelijk betaald). Direct het verschil van € 848,- overgemaakt. Helaas blijkt dat Wehkamp de bestelling automatisch annuleert. Er wordt gevraagd wederom een bestelling te plaatsen en € 1,- over te maken. Ook deze wordt niet afgerond door Wehkamp. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik heb geen iPad ontvangen en geen geld retour gehad. De klantenservice beloofd telkens andere zaken (zoals geld binnen 24 uur op de rekening)

In dit huidige online tijdperk geen overlever tussen al het geweld van o.a. Mediamarkt en ook zeker geen aanrader om zaken mee te doen!

Verzending

Het artikel is nooit ontvangen. Er zijn twee bestelnummers aangemaakt die beide tot het Depot van DHL zijn gekomen maar daarna geannuleerd. Bij een derde poging 3 dagen later ontvang je een mail dat het artikel helaas niet meer voorradig is.

Klantenservice

De klantenservice heeft elke keer een ander verhaal en mogen geen beslissing maken. Als na een aantal contact momenten wordt gevraagd naar iemand die wel beslissingen kan maken mag de medewerker niet doorverbinden.

Goedemiddag,

We zien dat u op meerdere fora dezelfde review heeft geplaatst. Zou u uw klantgegevens kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan nemen we de klacht in behandeling!

Algemeen

Ik was wat sceptisch gezien ervaringen van andere Tweakers hieronder, maar ben zeer tevreden. Op tweede kerstdag (woensdag) iets besteld, donderdag in huis. Zelfs nog een extra mail van DHL met een preciezer moment van bezorgen. Top!

Goedemiddag,

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden over ons bent.

Ik wil je veel plezier met jouw bestelling wensen!

Algemeen

Prima winkel om zaken mee te doen: overzichtelijke webshop, bestellen gaat makkelijk, en de 'nu halen, over 5 maanden betalen' optie is soms een uitkomst.

Let op: geld lenen kost WEL geld! ;P

Verzending

De tablet werd direct verzonden, en kwam de volgende dag aan.

Algemeen

Gewoon snel en met correcte voorraad en leverindicatie. Netjes. De retourinstructie laat wel achterwege dat je het originele omhulsel met de leversticker moet gebruiken. Je zal maar net dat plastic buitenkantje van de doos hebben weggegooid.

@Tweakers. Het is geen 'algemene beoordeling' als je enkel over het proces t/m betaling vraagt.

Verzending

Het pakket zou tussen 1800u en 2100u komen, maar kwam 1745u. Ik was toevallig al beschikbaar, maar dat was niet afgesproken. Maar wat doet Wehkamp? Nou, die sturen dus gewoon geautomatiseerd een tegoedbonnetje onder het mom 'afspraak is afspraak' omdat ze een timestamp buiten het afgesproken tijdvak van leverling door hebben gekregen via de postbezorger. Super!

Klantenservice

Op zich ging het vraag-antwoord gedeelte vlot, maar het antwoord was incorrect. Op basis van het incorrect beantwoorden van een productvraag heb ik bij ze besteld. Er zou een accessoire meegeleverd worden, maar puntje bij paaltje zat die er niet bij.

Maar probeer geen aftersales service te krijgen. Alles moet een beschreven procedure zijn en een standaardantwoord kunnen genereren, anders kun je het vergeten.

Algemeen

Geweldige website met zeer goede filtering, Je kunt direct de voorraad zien en levertijd. Elke artikel kun je netjes inzoomen. Met duidelijke specificaties erbij!
Ik vind het een van de fijnste webwinkels van Nederland. Met zeer scherpe prijzen en zeer goede service.

Verzending

Moeiteloos, altijd op tijd, goed verpakt in een doos, alleen jammer dat ze geen opvul mariaal gebruiken tegen het schuiven. voor de rest helemaal goed.

Klantenservice

Ik bestel al jaar en dag bij Wehkamp en ik heb werkelijk nog nooit problemen ondervonden met hun service, ook niet met het terug sturen van artikelen die in werkelijkheid toch tegen vielen of gewoon niet paste.
Mensen moeten wel integer handelen en niet de boel besodemieteren om vervolgens dan afgeven op hun service die niet deugd!
Dit is de omgekeerde wereld.
Zolang je zelf integer handelt zul je bij Wehkamp geen problemen ondervinden.
Dit is mijn persoonlijke ervaring van 33 jaar.

Algemeen

De bestelling ging goed, op vrijdagavond een koelkast besteld en deze zou de volgende dag afgeleverd worden. Deze kwam inderdaad ook op zaterdagmorgen, maar zelfs de bezorgers zagen al dat deze flink beschadigd was voor dat ze het uitpakte. Dus de bestelling uiteraard niet geaccepteerd.

Even gewacht tot maandag of wehkamp zelf reageerde, wat ze ook hebben gedaan. We bestelde de laatste, dus wehkamp geeft aan dat het geld retour komt. Maar ondanks dat dat al zo duidelijk is dat ik mijn geld terugkrijg, moet ik er toch nog 5 dagen op wachten. Alsof je geld hebt voor 2 koelkasten, terwijl de andere het al niet meer goed doet.

Gezien de tijdgeest waarin we leven is zo'n lange verwerkingstijd echt niet meer normaal te noemen.

Verzending

De verzending was zoals beloofd de volgende dag, dus in basis goed te noemen.

Klantenservice

Zie hierboven. De monotome en koude houding, terwijl je met een slechte koelkast zit...

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Zaterdag de laatste Razer Tartarus V2 die ze op voorraad zouden hebben besteld en na het plaatsen van de bestelling stond de voorraad ook daadwerkelijk op uitverkocht. Heel goed want mijn ervaring met voorraadindicaties bij webshops is slecht: al vaak besteld terwijl er meerdere exemplaren op voorraad zouden zijn maar vervolgens er toch niet zijn en nabesteld moeten worden.
Waarom dan niet meer dan een voldoende: Automatisch aangemeld worden voor de nieuwsbrief zonder dat dat duidelijk tijdens het bestelproces gecommuniceerd was en maandag voor levering al 2 reclame mailtjes in de inbox. Dit zou op z'n minst opt-in moeten zijn....

Verzending

Bestelling maandag ontvangen in het geplande tijdvak in een enorm gedeukte vouwdoos. Voelde meteen al dat het product niet stevig ingepakt zat en dat werd bevestigd na openen: helemaal niks van opvulling rondom het product! Zonder opvulling in een flinterdunne vouwdoos die 8 maal zo groot is als de inhoud is echt onacceptabel. Het is een wonder dat m'n bestelling niet beschadigd is, maar bij Wehkamp bestel ik dus niks meer.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Op 21 mei werden de bestelde Timberland schoenen bezorgt. Echter het model was anders, de maat veel kleiner en het zag er gedragen uit de enige overeenkomst was het merk. Ik heb direct na het ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Geen probleem stuur ze retour. Dat heb ik gedaan, en nu keurt Wehkamp de retourzending af, om dezelfde reden die ik op 21 mei gemeld heb,.. Na weer een onderhoud van een half uur, hoor ik dat ik deze schoenen weer retour krijg en dan ik ze wel moet betalen,... omdat ze het gesprek dat k gevoerd heb op 21 mei nergens kunnen vinden of niet geregisterd is.

Klantenservice

Medewerkers verschuilen zich achter het systeem,.. en willen niet denken aan een oplossing

Pred Karma 6,35K

Algemeen

Bij Wehkamp een loungeset besteld. Mooie korting, snelle levering, fijne site, achteraf betalen. Waarom de algemene beoordeling uitstekend is, zit 'm vooral in onderstaande, verzending en klantenservice.

Verzending

De levering wordt gedaan door DynaLogic. Je krijgt via mail updates over de verzending. Deze zijn compleet en nuttig. Je krijgt een duidelijk tijdschema, en 's ochtends krijg je een versmald tijdvenster. Je kunt zien hoeveelste klant je bent in het rijtje klanten waar ze langs moeten.

De bezorgers waren uiterst vriendelijk. Bezorging deden ze vlot en met zorg. Fijn dat ze met z'n tweeën waren, zodat ik niet hoefde te helpen. Ze wensten me een fijne dag. Erg goed gevoel.

Klantenservice

De loungeset bleek een scheur in het hout te hebben. Direct gebeld en gemeld. Er werd mij een korting aangeboden, maar dan zou de garantie vervallen. Dat wilde ik niet en dus zorgt Wehkamp ervoor dat er een nieuwe loungeset bezorgd wordt en de oude opgehaald. En dat na één werkdag!

Hele vriendelijke medewerksters van Wehkamp, telefonisch en via de chat.

Algemeen

Voorheen de Wehkamp wel eens vermeden ivm te late pre-orders en een mindere ervaring met de klantenservice. Mijn aankoop van afgelopen week heeft mij daarentegen positief weten te verrassen.

Verzending

Verzending via Wehkamp geschied via DHL. Ik had de bestelling op donderdag geplaatst en het pakket was de volgende dag netjes op de aangegeven tijd bij het door mij aangegeven DHL pickup point. Ik werd hier via SMS door op de hoogte gehouden. Ook op de Website van Wehkamp is het pakket te volgen. Prima dus.

Klantenservice

Met name de klantenservice heeft mij bij Wehkamp verrast. Ik bestelde op donderdag een product dat op vrijdag ineens aanzienlijk in prijs gezakt was. Ik heb via Facebook contact opgenomen met Wehkamp om te kijken of hier iets aan gedaan kon worden. Hier werd vlot (op) gerageerd. De medewerker heeft de factuurprijs direct voor mij aangepast, waardoor een retour en nieuwe bestelling overbodig is geworden. Erg fijn!

Algemeen

Al meerdere keren wat besteld bij wehkamp,altijd netjes op de hoogte gehouden van de bestelling.
En de volgende dag in huis.

Uitstekend verpakt.

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Wehkamp

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg