wehkamp

4.717 producten en 6.338 uitvoeringen

Gebruikers over webshop wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

Het bestellen en betalen gaat prima.
Je kunt ook een bezorgdag kiezen. Het is dan super slecht dat ze dan op de gekozen dag waarop je expres thuis blijft niet komen bezorgen !
En dat laten ze dan doodleuk 1 uur van te voren weten.

Verzending

er is geen tracking. het tijdvak is enorm groot. maar waarom het nog slechter dan waardeloos is : je kiest een dag ik de toekomst. Je neemt vrij en blijft thuis. Het is echt schandalig dat ze dan niet komen en dan rusting 2 dagen doorschuiven.

Algemeen

nergens last van gehad tijdens het bestellen, snel en eenvoudig.
goede productlevering. en top kwaliteit

Verzending

de verzendig was erg goed , en in het goede tijdvak geleverd.

Algemeen

Zeer eenvoudig bestelling geplaatst en duidelijke boodschappenwagen. Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt.

Verzending

Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt. Veel eerder dan de opgegeven uiterlijke levertijd.

Algemeen

Er ging iets mis, dat kan gebeuren. Maar dan het contact met de klantenservice, werkelijk waardeloos.

Klantenservice

Ik was op zoek van een VR-bril voor de PS4. Via Google kwam ik bij Wehkamp uit, een leuke aanbieding, dus klik. Ik kom op de productpagina, stop de bril in het winkelwagentje en ga naar afrekenen. Gratis bezorging, prima!

Maar bij afrekenen is in een keer de 100e korting verdwenen. Ik dacht nog "oh, heb ik verkeerd gekeken dan?" en heb het proces hierboven nog een keer herhaald. Nee hoor, hetzelfde. Nou ja, laat maar dan, dan bel ik de klantenservice wel even.

Klantenservice, de volgende ochtend: Ja meneer, dat was een dagaanbieding. U heeft waarschijnlijk het product vóór twaalf uur in uw mandje gedaan, en pas ná twaalf uur proberen af te rekenen.

Ik zeg nog: ja, maar dat staat er toch helemaal niet bij? "Ja meneer, maar we hebben nu actieweken met tijdelijke aanbiedingen" Ja maar dat staat er toch helemaal niet bij? Afijn, geen enkel begrip en gewoon een kille technische uitleg. Via twitter, war ik in de wachttijd aan de telefoon ook geost had, hetelfde antwoord.

Nee, want als ik bij de AH een aanbieding in mijn karretje leg, naar de kassa loop en daar te horen krijg "Oh sorry, dit was een ochtendaanbieding , u bent net te laat" zonder dat dat ergens aangegeven stond, dan ben ik wel blij? Ik had meer het gevoel van Michael Douglas in de film Falling Down: https://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

Algemeen

Ik heb bij Wehkamp een Super Nintendo besteld en deze werd netjes de volgende dag geleverd. Helaas zat er wel een verzendsticker op de doos zelf en werd het artikel geleverd zonder omdoos.

Verzending

Zoals hierboven te lezen is werd er geen gebruik gemaakt van een omdoos bij de levering en zat de verzendsticker op de doos zelf.

Klantenservice

Na contact te hebben gehad met Wehkmap hebben zij mij een cadeabon gegeven ter waarde van ¤ 15 ter compensatie voor de sticker op de doos.
Ze zouden nog uitzoeken waarom er voor gekozen is om zonder omdoos te verzenden.

Algemeen

2 jaar geleden hier een stofzuigerrobot besteld. Binnen 2 dagen in huis. Weinig op aan te merken.

Klantenservice

Na 2 jaar ging de stofzuigerrobot kapot. Deze opgestuurd. Na 3 weken complete aankoopbedrag teruggekregen.
Niet verkeerd dus. Helaas hadden ze de gewenste opvolger niet dus die heb ik elders moeten bestellen.

Algemeen

Al meerdere goede ervaringen met Wehkamp. Een van mijn favoriete webshops inmiddels. Doen wat ze beloven, geen gedoe!

Verzending

Alle producten, zowel kleine pakketjes als grote producten (wasmachines en vaatwassers) goed en netjes bezorgd.

Klantenservice

Service bij wehkamp vind ik goed bij wehkamp. Oude vaatwasser en wasmachines worden gelijk meegenomen en de nieuwe wordt gelijk geïnstalleerd en getest of deze goed functioneert.

Ook over aftersales en garantieafhandeling ben ik tevreden, de Philips Avent SCF870/20 - Stomer/blender was defect geraakt. Via Wehkamp een garantieaanvraag ingediend, werd door DHL opgehaald bij mij thuis (fijn) en na 4 dagen had ik een compleet nieuwe zelfde Philips Avent SCF870/20 - Stomer /blender.

Algemeen

Na reviews van diverse notebooks te hebben bekeken op tweakers kwamen er 3 voor mij als beste uit. Deze hadden bijna identieke prijzen. Bij Wehkamp was er een actie op 1 van deze 3 en is hierop voor dat notebook gekozen.
De afhandeling hiervan was probleemloos. Vreemd is echter wel dat de garantie van de leverancier in juli is ingegaan, terwijl ik het begin september besteld heb. Neem aan dat dit aan te passen is.

Verzending

Levering was keurig op tijd en is goed verpakt in de originele doos.

Algemeen

Mooi overzichtelijke website, scherpe prijzen, geen verzendkosten (bij besteding van meer dan 20¤), snelle levering. Al met al zeer tevreden dus

Snelle levering

Algemeen

Via een link op Tweakers rechtstreeks bij het product uitgekomen. Na registratie en betaling product besteld en de volgende dag bezorgt.

Verzending

Ondanks kwalificatie goed toch een opmerking: Het product werd in de originele doos verzonden met een opgeplakte verzendsticker. Een anonieme (overzet) doos had ik op prijs gesteld.

Algemeen

Heb eerder iets besteld bij Wehkamp (geen electronica) en toen vond ik het al een topsite! Gisteren heb ik een HP Pavilion 15-au140nd besteld, was bij Wehkamp het goedkoopste uit. Kreeg hem vandaag binnen, was snel geleverd! Alleen vindt ik het wel jammer dat ze vrij weinig bescherming om de laptop doos hebben gedaan, om de HP doos zat slechts een plastic zakje omheen verpakt, had van mij wel beter gekunt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over de site.

Verzending

Zoals ik al zei, snelle levering en was duidelijk te volgen op de website. Helaas was het product niet erg goed verpakt en zat er maar een magere plastic zak rond de laptop doos heen. Jammer!

Algemeen

Via Tweakers beste prijs gevonden voor Logitech M705 muis.
(dag eerder was dat nog Mediamarkt, maar prijzen zijn kennelijk vluchtig)

Verzending

Goed verpakt, fijn dat hij bij een DHL pickup punt om de hoek af te halen was de volgende dag

Algemeen

Op een of andere manier kom ik qua prijzen en beschikbaarheid regelmatig bij Wehkamp uit. Bestelproces is makkelijk, zoals bij vele webshops. Tegenwoordig betaal ik veelal achteraf. Dan gaat bestellen nog sneller, achteraf betalen gaat makkelijk met een klik op een link via je account.

Verzending

De beloofde leverdatums zijn tot nu toe gehaald. Voor 22.00u besteld is de werkdag erop geleverd. Ondanks je niet echt Track en trace hebt, kloppen de tijdvakken van aflevering.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice gebeld ivm twijfel over een levering. Moest wel even wachten, maar werd snel en vriendelijk geholpen.

PWM Karma 178K

Algemeen

Nou, de laatste ervaring met Wehkamp was waardeloos. Was het toeval of structureel? We hebben het nog 1 keer geprobeerd.

Ik bestelde een tuinset voor 700,- met een levering de volgende dag. De levering via Dynalogic ging natuurlijk niet goed, maar dat staat hieronder beschreven.

De uiteindelijk bezorgde tuinset rammelde aan alle kanten. Voor 700,- kan je niet de wereld verwachten, maar loszittende onderdelen, niet aansluitende zittingen, missende voeten, ik kan mij niet voorstellen dat dit een nieuwe set is geweest. Wij hebben hem teruggestuurd. Daarvoor krijg je echter wel te maken met de klantenservice. Een naam die de afdeling niet zou mogen dragen.

Verzending

Deze levering zou geschieden door Dynalogic. Er werd netjes een tijd afgesproken in de avond. Aangezien het een grote levering is, moet je thuis zijn. Op de app kan je dan volgen wanneer ze komen. Helaas zijn de updates onbetrouwbaar en stond de levering nog op een tijd die lang verstreken was. Uiteindelijk kwamen ze ruimschoots na de opgegeven tijd.

Bij het ophalen was het het zelfde laken een pak. Ook opvallend was de reactie van de bestuurder. Die schrok toen hij de dozen zag, hij had geen idee dat hij zoiets groots ging ophalen en betwijfelde of het allemaal wel zou passen. Fijne logistiek.

Overigens zijn de bestuurders van Dynalogic altijd vriendelijk. Het is de organisatie erachter die het zo'n ramp maakt.

Klantenservice

Nou, daar sta je dan met je tuinset die lijkt alsof hij van een stelling is gedonderd. Klantenservice gebeld, uitgelegd, en een afspraak gemaakt voor maandag.

Al wat er gebeurde maandag, niemand die hem kwam ophalen. Nogmaals gebeld. Nee, van een retour stond niets in het systeem. "Wat is er mis?"

Nogmaals het verhaal gedaan en zie daar, de volgende dag is de set opgehaald. 3 dagen later kreeg ik dan eindelijk het bericht dat het retour ook ontvangen was.

Eind goed al goed? Nee, ik krijg nu opeens een mail binnen met het verzoek foto's te maken, zodat men de klacht kan bestuderen. Echt jongens....

Goedenavond,

Er lijkt inderdaad veel mis te zijn gegaan met jouw bestelling, excuses hiervoor! Graag willen we kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Zou je hiervoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

webcareteam wehkamp

Algemeen

Meteen na voltooiing van betaling een bericht gekregen dat product opeens niet leverbaar is. Het geld is overgemaakt maar verder geen bericht over de bestelling.

Goedenavond,

Het lijkt erop alsof de bestelling en betaling niet gekoppeld zijn. We willen dit graag voor je uitzoeken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

webcareteam wehkamp

Algemeen

AL heel lang klant bij de Wehkamp. Levering is altijd perfect en retourneren is super snel geregeld en afgehandeld. Ook bij de defecten is de service goed.

Leuk extraatje is dat bezorging en retourneren gratis is. Ze halen de retouren zelfs gratis thuis op als je dat wilt. Ik heb geen grote auto, dus in sommige gevallen is dat wel heel handig.

Verzending

Levering is op tijd en verpakking is altijd stevig.

Klantenservice

Aardige klantenservice en heel behulpzaam.

Algemeen

Al een tijdje op zoek naar een DVD spelers set voor in de auto, deze wilde ik zo scherp mogelijk aanschaffen en met een snelle levering. En dat is bij Wehkamp net als altijd perfect gegaan.

Verzending

Omdat ik overdag te werk ben heeft Wehkamp de keuze om op latere tijd de levering langs te brengen. Deze optie gekozen en op de afgesproken tijd is het pakketje geleverd.

Klantenservice

N.v.t. Heb nog geen ervaring van hoeven maken.

Algemeen

Bestellen is simpel en overzichtelijk, en de prijzen zijn voor sommige soorten elektronica ook heel competitief (vooral als er een aanbieding is).

Verzending

Het is heel fijn dat het mogelijk is om een dagdeel voor de levering te kiezen, zodat het makkelijker is om te zorgen dat er iemand thuis is om de levering in ontvangst te nemen. Het pakketje kwam ook netjes in het gekozen tijdvak.

De verpakking was deze keer wat minder: alleen een dunne plastic zak om de doos van de bestelde switch heen. Nu was de switch zelf voldoende verpakt dat dit geen probleem was, maar dit had toch wel wat beter gekund (daarom een goed in plaats van een uitstekend).

Algemeen

De bestelling was in een mum van tijd gemaakt. De webshop is overzichtelijk en de bezorging realistisch. Afrekenen is zo gebeurd en ook wordt je gedurendeh te traject op de hoogte gehouden. Over de laptop zelf ben ik niet erg tevreden. Bij het voor het eerst openen van de laptop bleek een sierstrip niet correct bevestigd. Deze schoot dus los. Omdat de bouwkwaliteit sowieso niet denderend is, stelde ik via het formulier de vraag of mijn laptop toevallig refurbished was en of men eerder ervaring had met dit type. Mijn vragen zijn niet beantwoord, maar ik kreeg wel een standaard mail terug met de melding dat ik altijd zou kunnen ruilen. Daarop gereageerd en na enkele dagen de melding dat mijn vragen doorgezet worden naar een andere afdeling. Nu is het een kwestie van afwachten. De communicatie is wisselend vlot en traag, schijnbaar afhankelijk van de persoon die er op dat moment achter de knoppen zit.

Verzending

Een doos in een doos en nette verpakking. Alles onbeschadigd. Levering vlot.

Klantenservice

Mails omtrent customer support worden vrij vlot behandeld, alleen neemt men niet de tijd om de vraag te beantwoorden. Er komt een standaard "wat vervelend, u kunt altijd ruilen" mailtje. Men blijft wel correct en netjes.

Algemeen

Wat een verschrikkelijk slechte winkel en service. Op 2 juni een loungeset besteld die dubbel is afgeschreven en drie dagen te laat is geleverd. Inmiddels na veelvuldig bellen met een klantenservice die niets kan en mag (zelfs niet even terugbellen of mailen), kon het dubbel betaalde bedrag (900 euro!) niet teruggestort worden. Daarvoor moest de set dubbel geleverd worden en moesten we één zending niet accepteren. Noodgedwongen deze belachelijke procedure maar gevolgd, maar nu 18 dagen later nog steeds geen geld geretourneerd! Inmiddels blijkt bij het wisselen van de kussenslopenset dat er drie ritsen defect zijn en vlekken in de bekleding zitten. Het blijkt ook onmogelijk een extra set te ontvangen zodat we een set met goede risten kunnen combineren. Daarvoor zou weer een nieuwe set geleverd moeten worden die dan weer vijf dagen later opgehaald worden om zo de slopenset te wisselen .... kan het belachelijker?!!!

Verzending

De beloofde dag van levering thuisgebleven, kreeg echter een vaag mailtje van transportbedrijf Dynalogic dat het niet zeker was of de die dag geleverd zou worden. Na meer dan 20 minuten in de wacht bleek dat ze allang wisten dat het die dag niet meer zou lukken ... werd uiteindelijk drie dagen later.

Klantenservice

Na drie klachtenmails en vier keer bellen met de 'klantenservice' werd aangegeven dat ze geëscaleerd hebben naar customer service die maximaal twee dagen later contact op zouden nemen. Dit is inmiddels een week geleden, maar geen enkele reactie ontvangen.Kunnen en mogen niets. Is beloofd dat Customer Service terug zou bellen, gebeurt gewoon niet.
We zitten nu dus met een te laat geleverde dubbel betaalde set met hoezen van inferieure kwaliteit, zonder dat we zicht hebben op een oplossing.

Goedemorgen,

Wanneer de klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost wil je ons dit dan laten weten via socialmedia@wehkamp.nl

Webcareteam Wehkamp

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor wehkamp

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg