wehkamp

2.342 producten en 2.991 uitvoeringen

Gebruikers over webshop wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

Prima webshop, duidelijk productoverzicht, snelle levering. Alleen het wijzigen van een bestelling is waardeloos. Daarvoor moet je hun iOS of Android app installeren. Vervolgens werkt het wijzigen naar een DHL punt niet goed. Uiteindelijk blijkt het wel gewijzigd te worden maar dat is niet goed zichtbaar in de app. Daarnaast kan het alleen op de dag vd bezorging.

Zie eerste toelichting

Algemeen

Bij Wehkamp een nieuwe monitor gekocht, Wehkamp was zelfs de goedkoopste! Bestellen is een makkie en veel betaalmogelijkheden. De volgende werkdag had ik de monitor thuis. Prima de luxe

Volgende werkdag al afgeleverd

Algemeen

Al meerdere malen besteld bij Wehkamp. De verzending is altijd erg snel, en ook retourzending zijn geen probleem.

Algemeen

iedere stap van het bestelproces tot aan het tijdvak van bezorging is heel duidelijk te volgen en zeer duidelijk

conform afspraak geleverd

Klantenservice

mocht er toch onverhoopt een probleem zijn, dan is de klantenservice van Wehkamp super. zij pakken de zaak meteen op en lossen het op. lukt dit niet, dan wordt artikel omgeruild/vervangen voor een nieuw artikel

Algemeen

Bestelling verloopt zeer soepel bij Wehkamp. Duidelijke productinformatie en bestelproces. Prijs en vooraad kwam overeen met hoe het op tweakers werd getoond.

Verzending

Het tijdframe waarin de verzending kon worden gekozen was beperkt, en kwam niet handig uit. Verzending verliep verder wel goed. De status van verzending wordt weergeven op de website van Wehkamp zelf, maar die lijkt niet te kloppen. Nadat het pakket was bezorgd stond de status nog op "pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd". Terwijl de bezorging al twee stappen verder was (onderweg en bezorgd)

Algemeen

Er ontbreken 4 schroefjes bij voet nieuw geleverde TV. Of ik maar even zelf contact opneem met Philips Care. (Aldus medewerker Jordy)
Later gebeld.. vriendelijke dame maar uiteindelijk geen oplossing... Nou dan komen ze de TV op 28-12-2017 toch ophalen (annulering / retour )... Bedankt Wehkamp! Voor 4 lullige schroefjes...

Verzending

Keurig via My Dynalogics. Een transporteur waar ik helaas in het verleden met een Amerikaanse koelkast veeeeel ellende heb gehad. Die hebben geleerd in positieve zin!

Klantenservice

Ze nemen liever het product retour dan een snelle oplossing te bieden (instructies management) Ben blij dat dit niet de cultuur in mijn bedrijf is... dag omzet..

Algemeen

Verschillende keren besteld bij Wehkamp (laptop, telefoon, magnetron en kleding). Tot nu toe altijd gekozen om de bestellingen op te halen bij een "drop point". Je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is en de prijzen liggen op het zelfde niveau als andere webwinkels.

Algemeen

Het is domweg niet mogelijk op deze site wat te bestellen, account/ww wordt niet geaccepteerd. Wachtwoord reset maar nieuw ww verschijnt niet in de mail. Nieuw account aangemaakt dan maar, maar na alle gegevens te hebben ingevoerd verschijnt de melding dat er op dit adres al een account bestaat. JA EN?? Nieuw account aanmaken is dus gewoon niet mogelijk! En bestellen dus ook niet. Wat een ongelofelijke slechte site.

Verzending

Het is domweg niet mogelijk op deze site wat te bestellen, account/ww wordt niet geaccepteerd, nieuw ww verschijnt niet in de mail en nieuw account aanmaken niet mogelijk.

Beste Angerman,

Erg vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de website, we helpen je hier graag mee verder.

Ik vraag je om hierover een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl of om te bellen naar 038 845 45 45.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Algemeen

Op het allerlaatste moment besloten om een spel te pre-orderen. Wehkamp had 'm op voorraad (ook nog even telefonisch gecheckt) en de prijs was dankzij een kortingsbon scherp.

Verzending

Het bestelde spel werd dezelfde dag verstuurd, zodat ik 'm de dag van release in huis had. Al vaker bij Wehkamp besteld en altijd top afgehandeld.

Algemeen

Het bestellen en betalen gaat prima.
Je kunt ook een bezorgdag kiezen. Het is dan super slecht dat ze dan op de gekozen dag waarop je expres thuis blijft niet komen bezorgen !
En dat laten ze dan doodleuk 1 uur van te voren weten.

Verzending

er is geen tracking. het tijdvak is enorm groot. maar waarom het nog slechter dan waardeloos is : je kiest een dag ik de toekomst. Je neemt vrij en blijft thuis. Het is echt schandalig dat ze dan niet komen en dan rusting 2 dagen doorschuiven.

20-11-17 aangepast.
Ik zie nergens een bestelnummer.
Maar als ik op de bestelling klik dan zie ik :

17 november 2017 Pakket heeft ons magazijn verlaten
18 november 2017 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
18 november 2017 Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden. Onze excuses
19 november 2017 Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden.

Er staat nog steeds dat het op 18-11 wordt aangeboden en het is vandaag 20-11.
klant nr : 56408122

Beste mcselec,

Erg vervelend dat je bestelling niet volgens afspraak is afgeleverd.

Je geeft aan dat je geen tijdvenster hebt kunnen kiezen en dat de bestelling ook niet te volgen was, dat is vreemd, we kijken graag even met je mee om uit te zoeken waar het mis is gegaan, zou je daarvoor je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Algemeen

nergens last van gehad tijdens het bestellen, snel en eenvoudig.
goede productlevering. en top kwaliteit

Verzending

de verzendig was erg goed , en in het goede tijdvak geleverd.

Algemeen

Zeer eenvoudig bestelling geplaatst en duidelijke boodschappenwagen. Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt.

Verzending

Laat op de avond besteld en volgende ochtends al SMS dat de bestelling klaar lag op het DHL Servicepunt. Veel eerder dan de opgegeven uiterlijke levertijd.

Algemeen

Er ging iets mis, dat kan gebeuren. Maar dan het contact met de klantenservice, werkelijk waardeloos.

Klantenservice

Ik was op zoek van een VR-bril voor de PS4. Via Google kwam ik bij Wehkamp uit, een leuke aanbieding, dus klik. Ik kom op de productpagina, stop de bril in het winkelwagentje en ga naar afrekenen. Gratis bezorging, prima!

Maar bij afrekenen is in een keer de 100e korting verdwenen. Ik dacht nog "oh, heb ik verkeerd gekeken dan?" en heb het proces hierboven nog een keer herhaald. Nee hoor, hetzelfde. Nou ja, laat maar dan, dan bel ik de klantenservice wel even.

Klantenservice, de volgende ochtend: Ja meneer, dat was een dagaanbieding. U heeft waarschijnlijk het product vóór twaalf uur in uw mandje gedaan, en pas ná twaalf uur proberen af te rekenen.

Ik zeg nog: ja, maar dat staat er toch helemaal niet bij? "Ja meneer, maar we hebben nu actieweken met tijdelijke aanbiedingen" Ja maar dat staat er toch helemaal niet bij? Afijn, geen enkel begrip en gewoon een kille technische uitleg. Via twitter, war ik in de wachttijd aan de telefoon ook geost had, hetelfde antwoord.

Nee, want als ik bij de AH een aanbieding in mijn karretje leg, naar de kassa loop en daar te horen krijg "Oh sorry, dit was een ochtendaanbieding , u bent net te laat" zonder dat dat ergens aangegeven stond, dan ben ik wel blij? Ik had meer het gevoel van Michael Douglas in de film Falling Down: https://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

Algemeen

Ik heb bij Wehkamp een Super Nintendo besteld en deze werd netjes de volgende dag geleverd. Helaas zat er wel een verzendsticker op de doos zelf en werd het artikel geleverd zonder omdoos.

Verzending

Zoals hierboven te lezen is werd er geen gebruik gemaakt van een omdoos bij de levering en zat de verzendsticker op de doos zelf.

Klantenservice

Na contact te hebben gehad met Wehkmap hebben zij mij een cadeabon gegeven ter waarde van ¤ 15 ter compensatie voor de sticker op de doos.
Ze zouden nog uitzoeken waarom er voor gekozen is om zonder omdoos te verzenden.

Algemeen

2 jaar geleden hier een stofzuigerrobot besteld. Binnen 2 dagen in huis. Weinig op aan te merken.

Klantenservice

Na 2 jaar ging de stofzuigerrobot kapot. Deze opgestuurd. Na 3 weken complete aankoopbedrag teruggekregen.
Niet verkeerd dus. Helaas hadden ze de gewenste opvolger niet dus die heb ik elders moeten bestellen.

Algemeen

Al meerdere goede ervaringen met Wehkamp. Een van mijn favoriete webshops inmiddels. Doen wat ze beloven, geen gedoe!

Verzending

Alle producten, zowel kleine pakketjes als grote producten (wasmachines en vaatwassers) goed en netjes bezorgd.

Klantenservice

Service bij wehkamp vind ik goed bij wehkamp. Oude vaatwasser en wasmachines worden gelijk meegenomen en de nieuwe wordt gelijk geïnstalleerd en getest of deze goed functioneert.

Ook over aftersales en garantieafhandeling ben ik tevreden, de Philips Avent SCF870/20 - Stomer/blender was defect geraakt. Via Wehkamp een garantieaanvraag ingediend, werd door DHL opgehaald bij mij thuis (fijn) en na 4 dagen had ik een compleet nieuwe zelfde Philips Avent SCF870/20 - Stomer /blender.

Algemeen

Na reviews van diverse notebooks te hebben bekeken op tweakers kwamen er 3 voor mij als beste uit. Deze hadden bijna identieke prijzen. Bij Wehkamp was er een actie op 1 van deze 3 en is hierop voor dat notebook gekozen.
De afhandeling hiervan was probleemloos. Vreemd is echter wel dat de garantie van de leverancier in juli is ingegaan, terwijl ik het begin september besteld heb. Neem aan dat dit aan te passen is.

Verzending

Levering was keurig op tijd en is goed verpakt in de originele doos.

Algemeen

Mooi overzichtelijke website, scherpe prijzen, geen verzendkosten (bij besteding van meer dan 20¤), snelle levering. Al met al zeer tevreden dus

Snelle levering

Algemeen

Via een link op Tweakers rechtstreeks bij het product uitgekomen. Na registratie en betaling product besteld en de volgende dag bezorgt.

Verzending

Ondanks kwalificatie goed toch een opmerking: Het product werd in de originele doos verzonden met een opgeplakte verzendsticker. Een anonieme (overzet) doos had ik op prijs gesteld.

Algemeen

Heb eerder iets besteld bij Wehkamp (geen electronica) en toen vond ik het al een topsite! Gisteren heb ik een HP Pavilion 15-au140nd besteld, was bij Wehkamp het goedkoopste uit. Kreeg hem vandaag binnen, was snel geleverd! Alleen vindt ik het wel jammer dat ze vrij weinig bescherming om de laptop doos hebben gedaan, om de HP doos zat slechts een plastic zakje omheen verpakt, had van mij wel beter gekunt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over de site.

Verzending

Zoals ik al zei, snelle levering en was duidelijk te volgen op de website. Helaas was het product niet erg goed verpakt en zat er maar een magere plastic zak rond de laptop doos heen. Jammer!

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor wehkamp

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg