wehkamp

4.931 producten en 6.565 uitvoeringen

Gebruikers over webshop wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

Na reviews van diverse notebooks te hebben bekeken op tweakers kwamen er 3 voor mij als beste uit. Deze hadden bijna identieke prijzen. Bij Wehkamp was er een actie op 1 van deze 3 en is hierop voor dat notebook gekozen.
De afhandeling hiervan was probleemloos. Vreemd is echter wel dat de garantie van de leverancier in juli is ingegaan, terwijl ik het begin september besteld heb. Neem aan dat dit aan te passen is.

Verzending

Levering was keurig op tijd en is goed verpakt in de originele doos.

Winactie

Algemeen

Mooi overzichtelijke website, scherpe prijzen, geen verzendkosten (bij besteding van meer dan 20¤), snelle levering. Al met al zeer tevreden dus

Snelle levering

Algemeen

Via een link op Tweakers rechtstreeks bij het product uitgekomen. Na registratie en betaling product besteld en de volgende dag bezorgt.

Verzending

Ondanks kwalificatie goed toch een opmerking: Het product werd in de originele doos verzonden met een opgeplakte verzendsticker. Een anonieme (overzet) doos had ik op prijs gesteld.

Algemeen

Heb eerder iets besteld bij Wehkamp (geen electronica) en toen vond ik het al een topsite! Gisteren heb ik een HP Pavilion 15-au140nd besteld, was bij Wehkamp het goedkoopste uit. Kreeg hem vandaag binnen, was snel geleverd! Alleen vindt ik het wel jammer dat ze vrij weinig bescherming om de laptop doos hebben gedaan, om de HP doos zat slechts een plastic zakje omheen verpakt, had van mij wel beter gekunt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over de site.

Verzending

Zoals ik al zei, snelle levering en was duidelijk te volgen op de website. Helaas was het product niet erg goed verpakt en zat er maar een magere plastic zak rond de laptop doos heen. Jammer!

Algemeen

Via Tweakers beste prijs gevonden voor Logitech M705 muis.
(dag eerder was dat nog Mediamarkt, maar prijzen zijn kennelijk vluchtig)

Verzending

Goed verpakt, fijn dat hij bij een DHL pickup punt om de hoek af te halen was de volgende dag

Winactie

Algemeen

Op een of andere manier kom ik qua prijzen en beschikbaarheid regelmatig bij Wehkamp uit. Bestelproces is makkelijk, zoals bij vele webshops. Tegenwoordig betaal ik veelal achteraf. Dan gaat bestellen nog sneller, achteraf betalen gaat makkelijk met een klik op een link via je account.

Verzending

De beloofde leverdatums zijn tot nu toe gehaald. Voor 22.00u besteld is de werkdag erop geleverd. Ondanks je niet echt Track en trace hebt, kloppen de tijdvakken van aflevering.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice gebeld ivm twijfel over een levering. Moest wel even wachten, maar werd snel en vriendelijk geholpen.

PWM Karma 177K

Algemeen

Nou, de laatste ervaring met Wehkamp was waardeloos. Was het toeval of structureel? We hebben het nog 1 keer geprobeerd.

Ik bestelde een tuinset voor 700,- met een levering de volgende dag. De levering via Dynalogic ging natuurlijk niet goed, maar dat staat hieronder beschreven.

De uiteindelijk bezorgde tuinset rammelde aan alle kanten. Voor 700,- kan je niet de wereld verwachten, maar loszittende onderdelen, niet aansluitende zittingen, missende voeten, ik kan mij niet voorstellen dat dit een nieuwe set is geweest. Wij hebben hem teruggestuurd. Daarvoor krijg je echter wel te maken met de klantenservice. Een naam die de afdeling niet zou mogen dragen.

Verzending

Deze levering zou geschieden door Dynalogic. Er werd netjes een tijd afgesproken in de avond. Aangezien het een grote levering is, moet je thuis zijn. Op de app kan je dan volgen wanneer ze komen. Helaas zijn de updates onbetrouwbaar en stond de levering nog op een tijd die lang verstreken was. Uiteindelijk kwamen ze ruimschoots na de opgegeven tijd.

Bij het ophalen was het het zelfde laken een pak. Ook opvallend was de reactie van de bestuurder. Die schrok toen hij de dozen zag, hij had geen idee dat hij zoiets groots ging ophalen en betwijfelde of het allemaal wel zou passen. Fijne logistiek.

Overigens zijn de bestuurders van Dynalogic altijd vriendelijk. Het is de organisatie erachter die het zo'n ramp maakt.

Klantenservice

Nou, daar sta je dan met je tuinset die lijkt alsof hij van een stelling is gedonderd. Klantenservice gebeld, uitgelegd, en een afspraak gemaakt voor maandag.

Al wat er gebeurde maandag, niemand die hem kwam ophalen. Nogmaals gebeld. Nee, van een retour stond niets in het systeem. "Wat is er mis?"

Nogmaals het verhaal gedaan en zie daar, de volgende dag is de set opgehaald. 3 dagen later kreeg ik dan eindelijk het bericht dat het retour ook ontvangen was.

Eind goed al goed? Nee, ik krijg nu opeens een mail binnen met het verzoek foto's te maken, zodat men de klacht kan bestuderen. Echt jongens....

Goedenavond,

Er lijkt inderdaad veel mis te zijn gegaan met jouw bestelling, excuses hiervoor! Graag willen we kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Zou je hiervoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Algemeen

Meteen na voltooiing van betaling een bericht gekregen dat product opeens niet leverbaar is. Het geld is overgemaakt maar verder geen bericht over de bestelling.

Goedenavond,

Het lijkt erop alsof de bestelling en betaling niet gekoppeld zijn. We willen dit graag voor je uitzoeken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Algemeen

AL heel lang klant bij de Wehkamp. Levering is altijd perfect en retourneren is super snel geregeld en afgehandeld. Ook bij de defecten is de service goed.

Leuk extraatje is dat bezorging en retourneren gratis is. Ze halen de retouren zelfs gratis thuis op als je dat wilt. Ik heb geen grote auto, dus in sommige gevallen is dat wel heel handig.

Verzending

Levering is op tijd en verpakking is altijd stevig.

Klantenservice

Aardige klantenservice en heel behulpzaam.

Algemeen

Al een tijdje op zoek naar een DVD spelers set voor in de auto, deze wilde ik zo scherp mogelijk aanschaffen en met een snelle levering. En dat is bij Wehkamp net als altijd perfect gegaan.

Verzending

Omdat ik overdag te werk ben heeft Wehkamp de keuze om op latere tijd de levering langs te brengen. Deze optie gekozen en op de afgesproken tijd is het pakketje geleverd.

Klantenservice

N.v.t. Heb nog geen ervaring van hoeven maken.

Algemeen

Bestellen is simpel en overzichtelijk, en de prijzen zijn voor sommige soorten elektronica ook heel competitief (vooral als er een aanbieding is).

Verzending

Het is heel fijn dat het mogelijk is om een dagdeel voor de levering te kiezen, zodat het makkelijker is om te zorgen dat er iemand thuis is om de levering in ontvangst te nemen. Het pakketje kwam ook netjes in het gekozen tijdvak.

De verpakking was deze keer wat minder: alleen een dunne plastic zak om de doos van de bestelde switch heen. Nu was de switch zelf voldoende verpakt dat dit geen probleem was, maar dit had toch wel wat beter gekund (daarom een goed in plaats van een uitstekend).

Algemeen

De bestelling was in een mum van tijd gemaakt. De webshop is overzichtelijk en de bezorging realistisch. Afrekenen is zo gebeurd en ook wordt je gedurendeh te traject op de hoogte gehouden. Over de laptop zelf ben ik niet erg tevreden. Bij het voor het eerst openen van de laptop bleek een sierstrip niet correct bevestigd. Deze schoot dus los. Omdat de bouwkwaliteit sowieso niet denderend is, stelde ik via het formulier de vraag of mijn laptop toevallig refurbished was en of men eerder ervaring had met dit type. Mijn vragen zijn niet beantwoord, maar ik kreeg wel een standaard mail terug met de melding dat ik altijd zou kunnen ruilen. Daarop gereageerd en na enkele dagen de melding dat mijn vragen doorgezet worden naar een andere afdeling. Nu is het een kwestie van afwachten. De communicatie is wisselend vlot en traag, schijnbaar afhankelijk van de persoon die er op dat moment achter de knoppen zit.

Verzending

Een doos in een doos en nette verpakking. Alles onbeschadigd. Levering vlot.

Klantenservice

Mails omtrent customer support worden vrij vlot behandeld, alleen neemt men niet de tijd om de vraag te beantwoorden. Er komt een standaard "wat vervelend, u kunt altijd ruilen" mailtje. Men blijft wel correct en netjes.

Algemeen

Wat een verschrikkelijk slechte winkel en service. Op 2 juni een loungeset besteld die dubbel is afgeschreven en drie dagen te laat is geleverd. Inmiddels na veelvuldig bellen met een klantenservice die niets kan en mag (zelfs niet even terugbellen of mailen), kon het dubbel betaalde bedrag (900 euro!) niet teruggestort worden. Daarvoor moest de set dubbel geleverd worden en moesten we één zending niet accepteren. Noodgedwongen deze belachelijke procedure maar gevolgd, maar nu 18 dagen later nog steeds geen geld geretourneerd! Inmiddels blijkt bij het wisselen van de kussenslopenset dat er drie ritsen defect zijn en vlekken in de bekleding zitten. Het blijkt ook onmogelijk een extra set te ontvangen zodat we een set met goede risten kunnen combineren. Daarvoor zou weer een nieuwe set geleverd moeten worden die dan weer vijf dagen later opgehaald worden om zo de slopenset te wisselen .... kan het belachelijker?!!!

Verzending

De beloofde dag van levering thuisgebleven, kreeg echter een vaag mailtje van transportbedrijf Dynalogic dat het niet zeker was of de die dag geleverd zou worden. Na meer dan 20 minuten in de wacht bleek dat ze allang wisten dat het die dag niet meer zou lukken ... werd uiteindelijk drie dagen later.

Klantenservice

Na drie klachtenmails en vier keer bellen met de 'klantenservice' werd aangegeven dat ze geëscaleerd hebben naar customer service die maximaal twee dagen later contact op zouden nemen. Dit is inmiddels een week geleden, maar geen enkele reactie ontvangen.Kunnen en mogen niets. Is beloofd dat Customer Service terug zou bellen, gebeurt gewoon niet.
We zitten nu dus met een te laat geleverde dubbel betaalde set met hoezen van inferieure kwaliteit, zonder dat we zicht hebben op een oplossing.

Goedemorgen,

Wanneer de klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost wil je ons dit dan laten weten via socialmedia@wehkamp.nl

Webcareteam Wehkamp

Algemeen

Goede prijzen en mooie acties. Het bestel proces ging zeer eenvoudig, en boven de 20 euro gratis verzending is een fijne deal!

Verzending

Jammer dat je een track&tracé via wehkamp krijgt welke zeer basaal is.
Het wordt geleverd via DHL, maar de code bij DHL krijg je niet.
Die is wel nauwkeuriger

Algemeen

De webshop werkt prima. Ik had een price alert bij tweakers staan en daar kwam wehkamp goedkoopste naar voren. Betaald met creditcard.

Voor de rest: ga hier nooit bestellen! Zie volgende blokken.

Verzending

Verzending bij Wehkamp gaat via Dynalogic. Bezorgmoment gekozen van 09:00 tot 13:00. Om 13:05 springt de "track and trace" (bewust met aanhalingstekens) opeens naar "nieuwe afspraak nodig". Even later krijg ik een automatisch mailtje van Dynalogic: "er is iets fout gegaan met onze planning. Misschien komen we nog wel langs vandaag.". Direct gebeld met de klantenservice van Dynalogic, daar een half uur in de wachtrij gestaan en het toen maar opgegeven. Wat een amateuristische partij. Ongelofelijk dat Wehkamp hiermee samen werkt. Vervolgens de klantenservice van wehkamp gebeld. Zie volgende blok.

Klantenservice

Daar een aardig meisje aan de lijn gehad die al het begrip had en mijn order direct kon annuleren. Wij hebben direct bij Coolblue besteld en gebruiken nu al twee weken onze Coolkast. Echter op 20 juni, 17(!) dagen na annulering nog steeds geen cent terug gekregen van Wehkamp. Inmiddels 4x mee gebeld en via Twitter contact gehad. Daar werd aangegeven dat het naar financial was gegaan en dat het toch echt over twee werkdagen op mijn rekening zou moeten staan. Uiteraard niet het geval. Het zijn boeven. Ik weet niet waar de Wehkamp zijn prioriteiten heeft liggen maar 1 ding is zeker, ik ga nooit en te nimmer iets meer bij hun bestellen en ga zelf mijn uiterste best doen om mijn verhaal te delen met iedereen die wilt luisteren. Dit soort bedrijven verdienen zo snel mogelijk uit de markt te verdwijnen.

Update: 21 jun, de webcare weet mij ineens te informeren dat het voor Wehkamp onmogelijk is om een terugbetaling op de creditcard te doen (raar dat Amazon dit wel kan..). Of ik even per post mijn rekeningnummer wil wijzigen, maar dat kan natuurlijk niet zonder kopie paspoort, rekeningafschrift en handtekening. Dit gaat nog weken duren ben ik bang. Echt, neem mijn advies. Ga nooit hier wat kopen.

Goedemorgen,

Wanneer de klacht nog niet naar tevredenheid is verholpen wil je dit dan nog even laten weten via socialmedia@wehkamp.nl.

Algemeen

Het is een overzichtelijke website. De prijzen zijn concurrerend en het bestelproces gaat snel. Helaas kun je alleen nergens een bedrijfsnaam invullen. Dat is wel lastig, want ook als bedrijf wil je voordelig bij de Wehkamp kunnen bestellen.

Verzending

Goede ervaring met het leveren. Ik laat het altijd bij een DHL-punt aankomen en het is altijd de volgende dag af te halen. Heel fijne service als je overdag gewoon werkt.

Algemeen

Geweldige eerste ervaring bij Wehkamp, eenvoudig bestelproces, duidelijke en heel overzichtelijke website, (ook perfecte app trouwens!) Tevens keurig volgens afspraak geleverd waarbij de bestelling ook goed verpakt was. Conclusie : Ik ben aangenaam verrast en Wehkamp ziet mij zeker terug!

Klantenservice

Heel vlot een medewerkster aan de lijn en netjes te woord gestaan; duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag.Ook Hulde aan Wehkamp inzake het retour-proces; was zo geregeld via de klantenservice; keurig op afspraak werd het pakket aan huis opgehaald en ik werd verder netjes via de website op de hoogte gehouden betreffende de retour status. Niet geheel onbelangrijk is dat de financiële afhandeling ook geheel zonder problemen verliep. Helemaal Happy! ;-)

Algemeen

Snelle site en bestelling vanuit Tweakers, geen problemen, van een Eminent EM7680 media speler - goedkoopste winkel. Enige minpuntje is dat je jezelf registreert - geen eenmalige bestelling optie gezien (of... gemist).

Verzending

Tijd gekozen: volgende dag van 18:00 tot 21:00. Guess what... pakketje kwam keurig op tijd.

Algemeen

In een woord . WAARDELOOS !! het zijn oplichters van de hoogste plank . ik had een krediet van wehkamp . die ik maandelijks afloste . 2 weken geleden heb ik all het resterende geld afbetaald en daarme zou je denken dat de kous af is . nou ... mooi niet dus . wehkamp vond het dus nodig om van een hele maand alsnog de rente achteraf te berekenen . waardoor ik dus nog eens 31euro mocht schuiven . dus dat heb ik maar betaald om ervan af te zijn . echter toen ik gerleik daarna de rekening wou opheffen . wist de medewerken aan de telefoon mij te vertellen , dat ik . jawel 0.02 euro moest betalen . want ik had 31 euro rente die ik moest betalen en betaald heb . maar op die rente van 31 euro heeft men dus nog eens rente berekend . oftewel ik heb rente over rente betaald . en hun vinden het de normaalste zaak . dus ik koop er nooit of te nimmer meer iets !!

Verzending

waardeloos heb all een aantal keren een tweedehands product ontvangen . en als ik daar dan over bel . dan houden ze glas hard vol dat het een nieuw product was .en voor garantie moet je maar contact met de fabriekant opnemen . want garantie kennen ze daar niet !

Klantenservice

tja ik denk dat hierover alles al wel gezegd is . de winkel is waardeloos . en zo ook het personeel dat je niet normaal te woord kan staan .

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Over het openstaande saldo bij een balansrekening brengen wij rente in rekening. Dit staat aangegeven in de algemene voorwaarden. Indien je nog vragen hebt ontvangen wij graag je gegevens en de vraag, dit mag je per e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen, alles verliep zonder problemen. Scherpe prijzen en de meeste producten zijn op voorraad.

Verzending

Verzending was prima, helaas DHL wat vaak vertraging oplevert tijdens het sorteren.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor wehkamp

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg