Wehkamp

3.156 producten en 3.766 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wehkamp

Review toevoegen

Algemeen

Product besteld om 2350 uur, en nog geen 12 uur later, vandaag 1120 uur is het product afgeleverd. Goed verpakt, helemaal blij mee. Ook fijn dat ik een kortingsbon via de post had ontvangen, wat weer scheelde in de aankoop prijs.
Al met al een prima ervaring met Wehkamp, al moet ik bekennen dat ik er niet vaak wat koop

Verzending

Het door mij bestelde product is in minder dan 12 uur geleverd, goed verpakt. Niks op aan te merken.

Goedemiddag,

Fijn om te horen dat u blij bent met de service. Ik wens u veel plezier met uw aankoop!

Algemeen

Betaald voor levering op dezelfde dag, eindresultaat is dat ik drie dagen op levering moet wachten

Verzending

Ik heb extra betaald voor levering op dezelfde dag. Ik kreeg een e-mail dat de verzending overhandigd was aan DHL en onderweg was en ontving een track en trace nummer. Twee uur later kreeg ik opeens een e-mail dat het toch niet ging lukken vandaag. DHL had het pakketje blijkbaar niet tijdig ontvangen van Wehkamp. (hoe dan? waarom stuur je dan een bevestiging dat het overgeleverd is aan DHL?).

Je zou dan verwachten dat Wehkamp het de volgende dag zou leveren (besteld op vrijdag, en ze leveren ook op zaterdag). Maar nee hoor: uw pakketje wordt op maandag geleverd.

Eindresultaat? Betalen voor zelfde dag levering = 3 dagen later. (ipv levering volgende dag)

Klantenservice

Klantenservice is geheel niet bereikbaar (wachttijd langer dan 2 uur)

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het zo lang duurde om je pakket te leveren. Graag kijken wij met u mee. Wilt u hiervoor uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met een omschrijving van de klacht? Hierna hebben wij de mogelijkheid om met u mee te kijken.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Nadat besloten was welk beeldscherm ik ging kopen was Wehkamp een van de winkels die het scherm voor een goede prijs verkocht. Bij de Wehkamp kun je via CashbackXL ook nog 6% cashback krijgen. Bestellen en betalen was daarna een vrij simpel proces aangezien we ook wel eens vaker wat kopen bij de Wehkamp.

Verzending

Ondanks dat het logisch is dat een beeldscherm direct in originele verpakking verstuurd wordt zonder extra doos eromheen blijft het dan toch altijd wel goed kijken of er niets beschadigd is. Er zat een gaatje in de doos, maar gelukkig was er binnen de doos niets beschadigd. DHL zou donderdagavond komen, maar dat gebeurde niet. uiteindelijk kwamen ze vrijdagavond en toen waren ze er al kort na 17:00 uur. Wehkamp kan hier verder weinig aan doen natuurlijk.

Klantenservice

Vandaag contact gehad met de klantenservice omdat het beeldscherm sinds vandaag bij diverse winkels goedkoper wordt aangeboden. Originele prijs € 299 en nu voor € 254 is wel de moeite waard om even contact op te nemen. Op het moment dat de klantenservice reageerde was hun prijs ook (ineens?) gedaald naar € 269. Op basis daarvan kon ik € 30 krijgen maar wilden ze niet mee zakken met de andere winkels. Jammer, maar het laatste verschil in prijs is niet de moeite voor een retourzending. Kost ze echter wel twee sterren in mijn beoordeling.

Algemeen

Bestelling was makkelijk geplaatst. Daar gaat in de regel weinig aan fout. Het wordt pas een probleem als de bestelling geleverd moet worden. En dan blijkt dat Wehkamp totaal géén problemen kan oplossen en er weinig care aan de customer afdeling te bekennen is.

Verzending

Wasmachine en droger besteld. Levering via Dynalogic (helaas). Op de dag van levering (tussen 08:00 en 22:00) krijgen we ineens een melding van onze video deurbel. Opname van een bezorgen die voor ons huis staat te kijken en vervolgens weer wegloopt. Wij direct met Dynalogic gebeld. (0900 45ct pm) en na tien minuten wachten kregen we iemand te spreken die melde dat we niet thuis waren. De zeer onvriendelijke persoon aan de telefoon kon niets voor ons beteken. Zelfs op video opname bewijs dat de bezorger niet heeft aangebeld.

Klantenservice

Wehkamp kon niet niets betekenen. Na aandringen wilde Wehkamp uit coulance ons geld wel terug storten. Dus als de bezorger de boel belazerd wij dit kunnen aantonen en er ook nog iets bestaat als wet kopen op afstand, praat Wehkamp over coulance. Voor ons geen Wehkamp of Dynalogic meer.

Goedenavond,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring hebt gehad met een levering van ons. Ik kijk graag met u mee wat ik nog kan betekenen hierin. Zou u een link van dit bericht samen met uw e-mailadres en geboortedatum door kunnen mailen naar het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl. Wij staan u via dit e-mailadres graag verder te woord.

Algemeen

Zoals altijd snel geleverd en de volgende dag in huis.
En uitstekend verpakt.
Bedankt wehkamp.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze bezorgservice, daar doen we het voor!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Bestelling en betaling ging allemaal prima. Maar hier ligt dan ook het probleem niet bij Wehkamp. De klantenservice is het probleem.

Klantenservice

Tweemaal een product besteld van groot formaat, product blijkt 2 weken later met korting verkocht te worden en is nog steeds ruimschoots op voorraad. Mijn artikelen staan nog onuitgepakt in de verpakking. De retourtermijn is nog niet verlopen, maar de factuurtermijn net wel. Hierdoor wil Wehkamp niet tegemoed komen. Ik kan wel de twee (lomp grote) pakketten (kostenloos) retour sturen en nieuwe bestellen, maar ik wil dit niet doen om twee redenen. Ten eerste omdat het compleet onzinnig is en klantonvriendelijk, en ten tweede is het haast een milieudelict om voor deze reden een vrachtwagen extra te laten rondrijden om iets om te wisselen wat niet eens zou hoeven.

Dit is precies wat er mis is met dit soort grote bedrijven. Een simpele waardebon (ik vraag niet eens om een restitutie) uitgeven is véél beter voor het milieu én kost ze ook nog eens minder omdat er geen retour verwerkt moet worden. Maar dat betekent moeite in de klantenservice stoppen, nee, dan vervuilen ze nog liever en laten de klant onnodig sjouwen met grote dozen.

Ik vind het echt absurd dat het op deze manier gaat. Wehkamp denkt bij zichzelf, ‘die retourneert toch niet’, en anders nemen we het minimale verlies. Wat een ondermaatse klantenservice op deze manier.

Voor de duidelijkheid, twee maal contact opgenomen met de klantenservice, via chat en mail. Beide keren wordt er totaal niet ingegaan op de situatie of argumenten en houdt men zich aan het ‘factuur datum’ script. Dit is geen klantenservice, maar klanten afpoeieren.

edit 20 april 2021; reactie gekregen via socialmedia@wehkamp.nl

Ik had het idee dat er na deze reactie redelijker gekeken kon worden naar de situatie, bijvoorbeeld ‘virtueel’ retourneren en opsturen. Maar helaas, exact hetzelfde antwoord als voorheen. Vreemd, want dat ook hieronder in de reactie van Wehkamp kunnen staan.

Wehkamp probeert hier gewoon de illusie te wekken dat ze meedenken met de klant, maar in werkelijkheid krijg je van de zoveelste klantenservice medewerker hetzelfde script voorgesteld. Waarom laat Wehkamp mij überhaupt mailen, de situatie zoals hierboven beschreven is de informatie die ik ze in de mail heb gedeeld, het antwoord stond dus al van te voren vast.

Wehkamp houdt mij hier gewoon aan het lijntje en wil totaal niet denken in een duurzame oplossing. Zeer teleurstellend.

Goedemiddag,

Dankuwel voor het delen van uw ervaringen met onze klantenservice. Graag kijken wij verder met u mee naar de kwestie van deze prijsverschillen.

Zou u hiervoor uw klantgegevens naar ons willen mailen, samen met een link naar deze review? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

We zien graag uw bericht tegemoet.

Algemeen

Webwinkels moeten bij levering van een elektronisch product het oude exemplaar innemen. Wehkamp belooft dit te doen, doet het niet en zegt vervolgens sorry, maar we kunnen niets meer voor u doen.

Verzending

Nieuwe magnetron besteld, de oude zou meegenomen worden. Bezorger meldt zich niet, maar plaatst hem in de lift en is weg. DHL zegt dat Wehkamp dit moet regelen, Wehkamp erkent dit ook, maar zegt dat dit nu niet meer kan. Ze geven toe dat het hun wettelijke plicht is om een alternatief aan te bieden, maar doen dit niet.

Klantenservice

Twee lange telefoongesprekken gehad over het probleem met het innemen van een oud product, vooraf en achteraf. Ze beloven vóór de bezorging dat het oude product zal worden meegenomen, maar als dit dan toch niet gebeurt, zeggen ze achteraf dat ze geen oplossing hebben.

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat dit zo gelopen is. Graag kijken wij met u mee. Wilt u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en een samenvatting van de klacht e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Hierna pakken wij uw gegevens erbij.

Algemeen

In mei 2020 was ik op zoek naar een koelkast en reviews op Tweakers hebben we geholpen met de keuze. Dan op zoek naar een betrouwbare leverancier via de Shopreview hier en uitgekomen bij Wehkamp. Ook in mijn ogen een gerenommeerd bedrijf want als ze er echt een puinhoop van zouden maken, dan bestonden ze niet zo lang. Dacht ik.

Verzending

Apparaat werd netjes op tijd geleverd door Dynalogic, erg aardige mannen die de koelkast netjes over de drempel hebben gezet zodat hij in ieder geval binnen stond. I.v.m. Corona mochten ze 'm niet installeren waarvoor ze meerdere keren hun excuus aanboden.

Klantenservice

Eerder deze week liep ik langs de koelkast en hoorde ik een harde knal. Ik trok voorzichtig de deur open en een deel van de spullen rolde mij tegemoet; een bergvak in de deur was spontaan gescheurd waardoor de spullen naar beneden vielen. Schade: één bergvak in de deur afgebroken.

Gebeld met de klantenservice en er werd mij verteld dat ik een mail zou ontvangen van de leverancier en dat zij de klacht verder af zouden handelen. Top! Dat mailtje was niet meer dan een linkje naar de onderdelen bestelpagina van het betreffende merk en daar kon ik voor eigen rekening het defecte onderdeel aanschaffen (€35 excl. verzendkosten)

Weer gebeld met Wehkamp; die vinden dat ik als klant het verder moet regelen met de producent. Toen ik ze vertelde dat het "Consumentenrecht garantie" niet zo in elkaar zit werd het gesprek onvriendelijker en verweten ze mij dat ik waarschijnlijk spullen in het vak had gezet, zoals één of meerdere flessen frisdrank.
Smoesjes als "het is de verantwoordelijkheid van de maker van de koelkast", "U heeft het vak te zwaar belast" werden gebruikt maar ze konden mij niet vertellen of 2 flessen frisdrank te zwaar was. "dat moet u zelf maar googlen, dat is uw probleem".

Kortom, geen service en het "Consumentenrecht garantie" is niet van toepassing bij Wehkamp.

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat spontaan een vak kapot is gesprongen. Dat is ontzettend zonde. Graag kijken wij met u mee naar deze klacht. Wilt u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en samenvatting van de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken dit voor u op.

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Artikel was op voorraad, vandaag besteld = maandag geleverd. Site is overzichtelijk en betalen eenvoudig. Wel mag gezegd worden dat dit precies in de lijn der verwachtingen ligt die een consument mag hebben van een dergelijk, gigantisch bedrijf. Geen uitzonderlijke zaken alhier.

Verzending

Nu al een week aan het wachten. De belofte 'vandaag(zaterdag) besteld is maandag in huis' komt men dus in de verste verte niet na. Iedere keer meldt Dynalogic dat zij het pakket niet kunnen leveren omdat ze het niet hebben ontvangen van Wehkamp. Ik heb al 3 keer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt op aangeven van Dynalogic. Van Wehkamp zelf hoor ik niets. De klantenservice heb ik al 3 keer gebeld. Die kunnen niets regelen, ze kunnen niet controleren waar het fout gaat. Enkel: 'ik kan u alleen adviseren af te wachten, meneer'.

Klantenservice

Wehkamp denkt dat de betekenis van klantenservice is:'na een half uur neemt er eindelijk iemand de telefoon op, die vervolgens niets kan controleren/in gang kan zetten en enkel kan adviseren om 'af te wachten'. Dit bedrijf is werkelijk een karikatuur van een onderneming, wat een circus.. Nooit meer Wehkamp voor mij.

Update: contact gehad met Wehkamp klantenservice. Men heeft een nieuwe bezorgafspraak voor mij gemaakt op maandag (1-feb). Vanochtend vroeg wederom bericht gehad van Dynalogic dat er niet geleverd ging worden, omdat Wehkamp het product niet aangeleverd heeft. Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd want deze persiflage van een onderneming gaat nooit leveren. Mijn eerder vergelijking van dit bedrijf met een circus, is een belediging voor het circus. Wat een ongelooflijke droeftoeters.

Goedenavond,

Wat vervelend dat uw bestelling nog steeds niet bij u is aangekomen, dat is niet uiteraard niet de bedoeling.

We kijken graag voor u na of wellicht er al meer bekend is over deze opgelopen vertraging, en of er nu wel een levering is in te plannen.

Zou u ons via de mail uw klantnummer en geboortedatum door willen geven, samen met een eventuele voorkeur voor leverdag? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Artikel was makkelijk te vinden via de pricewatch van Tweakers, duidelijke product pagina met de nodige foto's en specs van het product. Genoeg betalingsmogelijkheden, iDeal, creditcard tot er met achteraf betalen. Dat zit bij Wehkamp wel goed.

De tracking van je bestelde artikel valt ook goed te volgen via je account, dat zie je niet bij elke webshop.

Verzending

Bestelling geplaats om 23:30 's avonds en de volgende dag rond het middaguur al in huis, ideaal. Alleen het verpakkingsmateriaal had wel iets beter gemogen. Het bestelde artikel, een headset met een waarde van 200 euro was verpakt in een plastic zak. Dit had beter gekund in een doos met luchtkussentjes of iets dergelijks.

Het is niet bepaald een t-shirt of broek..

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve en duidelijke review, het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent. De feedback die u geeft over de verzending vinden wij zeker belangrijk en we staan hier altijd voor open!
Indien u verdere details hierover of andere verbeterpunten kwijt wil, mag u dit doormailen naar socialmedia@wehkamp.nl samen met uw klantnummer en geboortedatum. Dan pakken we dit verder op.

Algemeen

Ik heb een SSD schijf gekocht bij Wehkamp met 5 jaar garantie. Het bestelproces tot de verzending was bij aankoop goed. Waarom dan een slecht scorende review. Lees hieronder:

Verzending

Deze beoordeling gaat over het retour proces van Wehkamp. Dit is niet goed geregeld en waar zelfs de klantenservice medewerkers ook maar iets doen om je af te wimpelen. Retour is slecht geregeld. Afspraken die niet kloppen, zo ook onjuiste gegevens gebruiken. En liegen !

Klantenservice

Zo vermeld heb ik bij Wehkamp een SSD schijf gekocht van het merk Samsung met hierbij 5 jaar garantie.
Maar bij de aanspraak op garantie laat Wehkamp het afweten.
De ssd ging bij mij van de 1 op andere dag stuk. In de avond nog zonder problemen de pc afgesloten en de volgende ochtend word hij niet meer gevonden als boot schijf, software van Samsung geeft aan slecht.

Dan ga je een retour afspraak maken. Via de website ging dit niet wegens een fout op de pagina. Ik heb contact opgenomen via de chat 7 januari en daar de afspraak gemaakt om de ssd op te halen. Op 8 januari komt DHL niet.

Ik heb de hele tijd ook de status in de gaten gehouden maar geen berichtgeving.
Volgende dag geen status verandering dus op de chat gegaan en gevraagd wat er mis is.

Ja het is zo ...bent u verhuist? Ja allang anders kwamen de pakketten ook hier niet aan, ehh euh ja ik zie de fout komt door het oude adres of nee ook niet, maar het is uw schuld.

Dus nieuwe afspraak gemaakt, dan komt hij 11 januari pas om het op te halen zo gezegd zo gedaan, Ik wil deze zelfde middag de deur uit gaan gaat de bel DHL 'sorry meneer gisteren ben ik niet geweest wegens calamiteiten.

Dus ik vraag 'was u het gisteren die dit af moest halen , ja meneer dat klopt, ow dan heb ik een vraagje voor u, bent u op het oude adres geweest? Nee ! , u weet dat zeker? Heel zeker meneer. Dat is apart . Maar hij liet het zien op zijn terminal.

Dan word het stil, en na een week maar eens vragen hoe het ermee staat, Nee we hebben niets ontvangen. Wachten, niets. Af en toe navraag doen op de chat maar niets.

Dan krijg ik een mail van waar is uw retour, nummer doorgegeven en wederom stil, en dan is het tot nu toe huilen met de pet op.

Ja deze afdeling moet ernaar kijken, en deze, en die moet ook nog, etc 25 januari zojuist op de chat nadat ik afgelopen Vrijdag heb gevraagd wanneer is er nou duidelijkheid, krijg ik te horen van 'ja over 5 dagen want ik stuur het nu naar een andere afdeling toe'. Ik ben er klaar mee. Ik wil de aanschafprijs retour op mijn rekening, ssd zijn niet meer in het assortiment en ik wil mijn pc wel weer eens gebruiken.

Algemeen

In september een PS5 besteld bij Wehkamp, order enkele dagen geannuleerd. Op zich niet onlogisch maar als je dan nu hoort dat mensen die in november en december een notificatie op de website aanzetten nu gebeld worden of ze er eentje willen bestellen dan gooi ik wel even een negatieve ervaring neer.

Verzending

Nooit verzonden dus vrij waardeloos. Lijkt mij duidelijk dus.... niks meer

Klantenservice

Klantenservice reageert niet wanneer je hen hierover probeert te benaderen.

Goedemiddag,

Allereerst mijn excuses voor de bereikbaarheid, je kunt je wel voorstellen dat wij gebombardeerd zijn met telefoontjes en berichten op alle kanalen toen bekend werd dat wij een voorraad van PS5 aangeleverd hebben gekregen. En tot onze spijt was de voorraad gering en hebben we lang niet iedereen tegemoet kunnen komen. Ik kan je voor nu alleen aanraden om de website in de gaten te houden. Het is voor ons ook een verrassing wanneer er weer nieuwe voorraad komt. Ik hoop van harte dat je er gauw één kunt bestellen!

Webcare team Wehkamp

Algemeen

Bestelling plaatsen was appeltje eitje. Achteraf betalen. Alles verliep zoals je mag verwachten van een online aankoop. Snelle bevestiging en track&trace. Geen klachten.

Verzending

Product (TV) was goed verpakt, en netjes door de bezorger (DHL) afgeleverd. In het weekend besteld en op maandag middag in ontvangst genomen. Dik in orde!

Goedemorgen,
hartelijk dank voor deze positieve review! Tevreden klanten, daar doen we het voor :-)

Verzending: Score: 3

Algemeen

Naja het is een webshop die al jaren bestaat, als het bestel process nu nog slecht was dan waren ze er niet meer.

Verzending

Naja het werd op tijd verzonden, niets over aan te merken.

Klantenservice

Volgens hun is een €160,- toetsenbord na 2 jaar al afgeschreven en kan je verwachten dat die dus elk moment kapot gaat... Belachelijk!!

Goedemorgen.
Wat vervelend dat uw toetsenbord kapot is. Ik kijk graag even met u mee in uw account. Zou u de klacht samen met uw gegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Alvast bedankt!

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Zoals gewoonlijk heel goed geregeld Ik koop vrij regelmatig spullen bij Wehkamp en nooit problemen ervaren.

Verzending

De volgende dag strak om 13:00 kan ik de producten bij het DHL punt ophalen. Fantastisch hoe efficiënt en snel dat werkt.

Klantenservice

Bij problemen altijd een prima oplossing.

Goedemiddag,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we altijd je bestellingen goed en snel af hebben kunnen leveren.

We zien je graag terug voor een volgende leuke bestelling!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede customer support. Artikel kwam defect aan, waardoor ik een oplossing zocht met hun op Twitter. Hier kreeg ik binnen een paar uur contact, en gingen ze een oplossing voor mij zoeken, wat helaas niet lukte (product was uitverkocht), maar verder heel behulpzaam.

Verzending

Artikel (headset) was defect, doos was zwaar beschadigd (DHL). Bezorger was verder enorm ongeïnteresseerd aan het werk. Zette het voor de deur, liep weg en keek niet meer om...

Klantenservice

Gezien mijn headset kapot was, vroeg ik om vervanging. Dit is normaliter niet het gebruik, want ze willen eerst dat je hem opstuurt en dán krijg je pas je opties te horen. Helaas was de headset niet voorradig, dus kon ik hem 'gewoon' retour sturen. Ook boden ze aan hem op te halen, zodat ik zelf niet naar een DHL punt hoefde.

Goedemiddag,

Dankjewel voor het delen van je ervaring met onze webshop! Vervelend dat we uiteindelijk toch niet de nieuwe headset (in goede staat) bij je hebben kunnen bezorgen. Wel heel fijn om te horen dat wij de situatie ondanks dat nog wel naar tevredenheid voor je hebben kunnen afhandelen.

We hopen je in de toekomst graag nog terug te mogen zien als klant.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Mooie webshop, prima prijs en aan duidelijkheid laat het niets te wensen over!

Je bestelt een laptop, rekent die af en krijgt keurig de melding dat die de dag erop geleverd wordt, zelfs met tijdslot; tussen 14:00 en 18:00.

Je neemt ervoor vrij, verliest daardoor inkomen, maar je hebt de laptop nodig.

Wehkamp meldt op haar website dat mocht onverhoopt de laptop toch niet geleverd kunnen worden, ze je dat d.m.v. mail of SMS laten weten.

Gelukkig blijft het stil, dus de laptop komt, of toch niet?

Verzending

11-12 UPDATE & SAMENVATTING: De laptop wordt niet verzonden op de tijd zoals aangegeven en waarvoor een middag vrij genomen. Wehkamp meldt dat niet, daar moet je zelf achteraan.

Die laptop komt nooit, zoals je al begrepen had. Net zoals het SMS-je of de mail dat het niet gaat lukken, ook niet komen.

Voor niets vrij genomen, voor niets gewacht. De verzendstatus staat om 18:00 uur nog steeds op : "We hebben je bestelling ingepakt en klaargezet".

Dan gaat levering tussen 14:00 en 18:00 zoals de website beweert niet lukken natuurlijk.

Klantenservice

11-12 UPDATE & SAMENVATTING: terwijl de laptop nog niet was opgehaald bij Wehkamp door DHL werd de bestelling geannuleerd. Een 2de keer een dag vrij nemen om te kijken of er dan geleverd zou worden zat er niet in. Dan verwacht je dat Wehkamp hem ook niet meer laat ophalen door DHL en de laptop direct crediteert. NEE, Wehkamp's medewerkers spreken mekaar tegen. Laten de laptop wél ophalen bij Wehkamp maar niet leveren (annulering immers), en wachten onnodig met crediteren tot zij de laptop terug hebben. 10 dagen totaal €999,- weg, 1 middag vrij genomen voor niets. Zo werkt dat schijnbaar bij Wehkamp.

De dame aan de lijn is aardig als ik bel dat ik de laptop niet meer van Wehkamp wil, niet nog een dag thuis blijf om af te wachten, mogelijk weer voor niets.

Ze begrijpt dit, is vriendelijk en probeert in het systeem voor mij de bestelling te annuleren. Dat lukt niet in het systeem meldt ze.

Als ik vraag of ze i.i.g. mij de bevestiging wil mailen dat ik geannuleerd heb, dan is het antwoord: 'wij mogen dat niet mailen".

Gelukkig nemen we hier net als bij Wehkamp de gesprekken op, geven dat ook netjes aan. Dat achteraf 'dingen maar duidelijk zijn' zeg maar. De laptop wordt nu naar een DHL-punt gestuurd trouwens, zodat die automatisch na een paar dagen weer retour gaat meldt de vriendelijke jongedame.

Nou, we gaan zien of de € 999,- die betaald zijn, zonder slag of stoot retour gaan. Ik neem een voorschot als ik zeg dat ik denk dat daar ook nog wel wat te verbeteren zal zijn. Als dat wél heel goed gaat dan werk ik de review bij.
Grijp je kans Wehkamp!

1-12 TOEVOEGING: Keurig een reactie van Wehkamp; mogelijk allemaal wat sneller door de review hier.

De order zou nu opeens wél geannuleerd zijn in hun systeem en de betaalde € 999,- ongeveer 3 dagen na verwerking van 7 dagen, worden terugbetaald.

Dat kan natuurlijk sneller. Een laptop die nooit van mij is geweest, niet wordt geleverd zoals in de statusupdates steeds wordt vermeld, niet gecommuniceerd zoals ze zelf zeggen en dan geannuleerd, die kan je prima DIRECT terug betalen. Ze hebben die laptop immers zelf nog in beheer.

Een verzoekje daartoe ingediend. Zal wel niet gebeuren denk ik. Als de centjes met 10 dagen wel weer op rekening staan dan mogen we blij zijn. Betalen ze eerder terug dan meld ik dat ook vanzelfsprekend hier.

Goedenavond, Bedankt voor uw review. Ik help u graag verder. Zou u een mail willen sturen met uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De prijs was redelijk en de bezorging snel, alleen ze hebben het verkeerde product toegestuurd. Uiteraard de klantenservice contacteren...

Verzending

Verkeerde product toegestuurd. De verzending liep verder snel, alleen wel dus het verkeerde.

Klantenservice

Verkeerde product toegestuurd gekregen. In plaats van een excuses en de belofte om zsm het juiste product toegestuurd te krijgen kreeg ik te horen dat ik pech had, en het enige wat ik kon doen was om het maar terug te sturen en het verder zelf maar uit te zoeken. Waardeloos.

Goedemorgen,
Wat vervelend dat je het verkeerde product toegestuurd hebt gekregen.
Wij nemen uw klacht graag in behandeling.
Wil u hiervoor uw klantnummer of emailadres, geboortedatum en korte omschrijving of link van de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

webcareteam Wehkamp.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Xbox gekocht in 2017. Vlekkeloos geleverd. Deze ging in september 2020 kapot. Microsoft bood wel hulp en toen dat niet werkte een reparatie, voor €286. Daarop de verkoper, Wehkamp, gemaild.
Via DHL de Xbox geretourneerd. Die werd op het afgesproken tijdstip bij me opgehaald en was vier werkdagen later bij Zes shops, wehkamps reparatiepartner. Na 15 werkdagen gemaild met Wehkamp of ik een update kon krijgen. Binnen twee uur de mededeling dat repareren niet meer snel genoeg ging lukken en dat mijn aankoop gecrediteerd werd. 24 uur later geld terug.

Verzending

Het product werd in de eigen doos verstuurd en werd bij de buren afgeleverd.
Verzending was tijdig en doos zag er nog goed uit.

Klantenservice

Ik werd iedere keer vriendelijk te woord gestaan. Wehkamp maakt gebruik van de UNETO-VTI voorwaarden voor het bepalen van garantie en is betrouwbaar.
Via zes-shops krijg je een tracking link om de voortgang te volgen. Daar heb ik niets zien gebeuren na de ontvangstfoto’s, maar op dag 15 werd er, in antwoord op een vraag van mij aangegeven dat ze de aankoop zouden crediteren. Daarvan zie je niets in je Wehkamp account, maar een dag later stond het geld op mijn rekening.

Goedemiddag,

Bedankt voor de positieve review en fijn dat alles naar wens is verlopen.
Hopelijk heb je een alweer nieuwe Xbox, zodat je weer kan gamen!

Webcareteam wehkamp

Verzending: Score: 2

Algemeen

Mijn artikel is gister bezorgd op mijn nieuwe adres. Aangezien Wehkamp samenwerkt met het bedrijf Dynalogic, kreeg ik in de ochtend een sms met de bevestiging van de bezorgdtijd. De bezorger zou om 11 uur in de ochtend aankomen. Helaas is dit niet gebeurd. Wehkamp gaf aan dat de bezorger tussen 8 uur in de ochtend en 10 uur in de avond langs zou kunnen komen, dus ik heb rustig afgewacht.
Ondertussen bleef ik de Track and Trace code steeds herladen om te zien of er enige updates zouden zijn. De link gaf aan geen verbinding te kunnen maken met de chauffeur, en gaf dus geen nieuwe informatie. Om 5 uur in de middag heb ik daarom contact opgenomen met de Wehkamp klanetenservice. Een dame genaamd Demi gaf aan zelf ook niks te kunnen inzien en verzocht mij nog even te wachten. Dit heb ik gedaan. Om 7 uur in de avond had ik echter nogsteeds geen idee of de bezorger uberhaupt nog langs zou komen. Aangezien ik nog niet op het nieuwe adres woon wilde ik dus graag duidelijkheid hebben over de bezorgstatus ( vooral of de bezorger uberhaupt zou komen). Wij hebben daarom Demi nogmaals gebeld. Zij heeft ons op geen enkele manier kunnen/willen helpen door aan te geven dat ze niet wilde bellen met het bedrijf Dynalogic, alleen een mail kon sturen (waarvan zij wist dat deze niet zou worden behandeld) ze kon helaas ook geen andere collega's bereiken van andere teams en heeft ons dus geen enkele service geboden. Zeer frusterend.
Na te hebben opgehangen met Demi van de klantenservice zijn wij dus zelf opzoek gegaan naar een telefoonnummer van Dynalogic die ons daarna (gelukkig) heel vriendelijk konden vertellen waar de bezorger was en hoe laat het artikel zou worden geleverd. Het artikel kwam om 8:30 in de avond aan.
Zeer teleurstellend dat een groot bedrijf als Wehkamp zijn klanten geen service kan bieden wanneer er onduidelijkheden ontstaan. Dynalogic is immers het bedrijf waar Wehkamp voor heeft gekozen mee samen te werken. Ik zou hebben verwacht dat een klantenservice medewerker op zijn minst zijn/haar best zou willen doen een klant verder te helpen.

Verzending

Het heeft erg lang geduurd voor wij enkele duidelijkheid kregen over de status van de verzending. De Track and Trace code was sinds de ochtend al niet meer up to date. Helaas heeft de klantenservice van Wehkamp ons niet kunnen/willen helpen waardoor wij zeer lang in onzekerheid hebben afgewacht.

Klantenservice

Zeer slechte klantenservice die ik van een groot bedrijf als Wehkamp zeker beter had verwacht. Problemen doen zich altijd wel voor, het gaat uiteindelijk om de manier waarop die problemen worden aangepakt. Zeer teleurstellend dat ik als klant van Wehkamp dus niet geholpen kon worden en op eigen initiatief (inclusief de telefoonkosten verbonden aan het bellen met Dynalogic) de onduidelijkheden heb moeten oplossen. Heel gek dat Wehkamp niet in staat is te communiceren met zijn eigen partners. Dit zou voor mij helaas een reden zijn niet nogmaals bij Wehkamp te bestellen.

Goedemiddag,

Mijn excuses dat u geen fijne ervaring met onze klantenservice hebt gehad! Ik kijk graag voor u naar een passende oplossing. Hiervoor mag u een e-mail sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl. In de e-mail mag u uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving of link van deze klacht vermelden.

Alvast bedankt.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Wehkamp

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg