Bluelink

428 producten en 440 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bluelink

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb al een aantal keer (>5x) zakelijk besteld bij Bluelink en ik ben nog steeds zeer tevreden over hun dienstverlening. Voorheen zaken gedaan met Misco/06-Software, Aces Direct, Centralpoint en Maxict, die toch af en toe wel een steekje lieten vallen.

Verzending

verzending per UPS, ook naar het buitenland geen probleem.

Klantenservice

emails altijd snel, netjes en kundig beantwoord.

Algemeen

De webshop ziet er een beetje 'oud' uit maar alles werkt uitstekend en alles is duidelijk.

Algemeen

Dienstverlening was prima, kon per mail regelen dat pakket bij een afhaalpunt werd bezorgd, ipv bij mij thuis. Helaas was dit via de, tamelijk verouderde, wesbite niet te regelen.

Algemeen

Zakelijk een aantal laptops en accessoires besteld. De site oogt wat spartaans en ouderwets, maar werkt verder prima. Ik was wat laat met bestellen, maar alsnog werd het netjes de volgende dag geleverd. Prima dus.

Verzending

Snelle verzending met UPS.

Algemeen

Product was op hun website aangegeven als zijnde op voorraad. Na telefonisch contact, om beschikbaarheid te verifieren, besteld en met iDeal betaald. Registratieproces op hun website, binnen een minuut geregeld.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan door zakelijk vriendelijke medewerker. Keurig netjes emails ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling, betaling, en verzending.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Zeer prettige webshop, snelle bevestiging en bezorging.
Handig dat er uitbredingen mogelijk zijn in de aanschaf van laptops (extra werkgeheugen) maar hier persoonlijk geen gebruik van gemaakt.
Groot assortiment.
Absoluut een aanrader.

Verzending

Nette afhandeling, prettige communicatie.

Algemeen

Hier een laptop besteld vanwege de lage prijs. Uiterst tevreden, werd via email goed op hoogte gehouden van status van bestelling. Enige nadeel was dat ik een account moest aanmaken voor mijn bestelling, daarom 4 sterren.

Verzending

Had de laptop voor 18.00 besteld en de volgende dag in huis. Product goed en stevig verpakt.

Klantenservice: Score: 5

Een winkel die zonder poespas haar klanten bedient. De communicatie met Reinder is altijd snel en duidelijk, en vragen over productinformatie of levertijden worden naar tevredenheid beantwoord.

Klantenservice: Score: 0

Laptop besteld om op te halen bij het kantoor in Amsterdam. Keurig per mail op de hoogte gehouden, duidelijk en snel.
Alles kunnen ophalen, prima verpakt en later per mail de factuur.

Klantenservice: Score: 5

Bestellen ging vlot, ombouw van het toetsenbord naar Azerty voor mijn Lenovo Thinkpad T550 was geen probleem, mails worden snel beantwoord, zeer goede prijzen, verzending was snel, betaling verliep vlot, geen enkele negatieve commentaar

Algemeen

Na het aanmaken van een account was de bestelling snel gemaakt. Handig dat er relevante uitbreidingen bij staan. Betaling verliep goed met iDeal. Kreeg daarna snel een email met een bevestiging en de verwachte levertijd die ook gehaald is. Prima.

Verzending

Levering ging via UPS. Goed afgeleverd.

Algemeen

in eerste instantie was ik een beetje huiverig voor deze winkel, goedkoopste in de pricewatch en een website die minimaal 10 jaar oud oogt. Maar, na aanleiding van de reacties hier toch aangedurfd te bestellen (een Lenovo onelink pro docking station). Besteld op tweede paasdag, de website gaf overigens al wel netjes aan dat de bestelling pas de volgende dag in behandeling genomen zou worden. En dat was ook precies wat er gebeurde.

Maandag besteld. dinsdag verzonden, woensdag binnen. helemaal top!

Verzending

Product was netjes verpakt met luchtzakjes in de doos. verzending verliep via UPS, dus ook niets op aan te merken.

Algemeen

Website is keurig en navigatie is eenvoudig, waarbij de voorraad status ook een correcte indicatie geeft. Wegens de zoektocht naar een Lenovo product, kwam ik al vrij snel uit bij Bluelink (IBM / Lenovo Business Partner). Product omschrijvingen zijn prima met daarbij selecteerbare optionele onderdelen. Prijzen/aanbiedingen zijn goed/scherp.

Het bestelproces verliep volgens verwachting. Netjes per mail de juiste informatie en de geplaatste bestellingen zijn in te zien middels een persoonlijk account.
Overall een solide en goede indruk

Verzending

Na een orderbevestiging, werd mijn order netjes voorzien van een track&trace code. Verzenden verliep via UPS (altijd goed, persoonlijke ervaring) en werd de bestelling de volgende werkdag geleverd.

Klantenservice

Alvorens het plaatsen van mijn order contact gehad over Lenovo garantie. Na het afronden van mijn order nog enkele vragen gesteld via de mail. Ik werd beide keren zeer correct en vriendelijk te woord gestaan - niets op aan te merken.

Algemeen

Functionele, simpele website. Duidelijk aangegeven welk product je koopt, hoe je betaald, wanneer het geleverd word, etc. Levering is gratis vanaf 500 euro en in mijn geval keurig op tijd.

Verzending

De verzending vond op zaterdag plaats, ik heb het product op de eerstvolgende dinsdag ontvangen.

Klantenservice

Het product dat ze mij gestuurd hadden had een kapot beeldscherm, dus ik heb de klantenservice gebeld. Een vriendelijke stem heeft mij alle info gegeven die ik nodig had en zelfs het telefoonnummer van de Lenovo DOA aanvraag gegeven(want zoals we allemaal weten willen ze dat soort contactinformatie vaak in donkere hoekjes wegstoppen). Na wat gekloot met Lenovo en haar niet-zo-uitstekende klantenservice heb ik een DOA formulier ontvangen. Dit formulier hoefde ik alleen maar op te sturen naar Bluelink en er werd mij een nieuw product toegestuurd. De oude machine mocht worden opgestuurd wanneer de nieuwe ontvangen was.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 0

Dit bedrijf komt dermate klungelig en onprofessioneel over dat het me verbaast dat ze uberhaupt nog bestaan. Dingen op de site kloppen niet, de medewerkers staan je onprofessioneel te woord als je een vraag hebt, er worden te pas en te onpas mailtjes gestuurd om je aan te sporen tot betalen terwijl je nog niet aan betalen toe bent en ook als je een betaling geannuleerd hebt, en als je ze vervolgens vraagt om een goede reden om bij ze te kopen gaan ze daar niet eens op in. Verkopers van een uitstervend type. Bij zo'n houding naar de klant ga je toch wel aanvoelen dat dit bedrijf helemaal niet in orde is. Ten zeerste af te raden dus.

Algemeen

Hij was het goedkoopste en meest betrouwbare.Ik kreeg binnen 2 uur een mail dat hij wordt verzonden.

Verzending

De verzending was top. Volgende werkdag in huis om 10:30! De trackersite gaf aan dat ik tot 18:00 kon wachten, een aangename verrassing.

Algemeen

Nog nooit meegemaakt dat goederen zo snel geleverd werden. Binnen 15 minuten na bestellen had ik het UPS Track&Trace nummer in mijn inbox

Verzending

De bestelde artikelen werden meteen de volgende werkdag geleverd. Top!

Algemeen

De telefoon werd direct opgenomen en ik werd perfect te woord gestaan. Ook het wijzigen van mijn order en het mailen van de nieuwe order was binnen minuten afgehandeld.

Verzending

Binnen een kwartier na het plaatsen van de bestelling was het pakket al bij de koerier aangeboden. De laptop was de volgende dag in huis. Prima!

Klantenservice: Score: 0

Een tijdje zitten twijfelen over een nieuwe laptop, de oude was bijna 6 jaar oud en eigenlijk niet meer vooruit te branden... Uiteindelijk gekozen voor de Lenovo Thinkpad Edge E540, laagste prijs bij Bluelink, een voor mij onbekende winkel. Ook op de pricewatch niet heel veel over vermeld, laatste reviews van ruim een jaar geleden.
Per email een vraag gesteld over de laptop, deze werd zeer snel en kundig beantwoord (binnen 15 minuten). Uiteindelijk om 15u de laptop besteld en gekozen voor afhalen, de verzending is gratis (vanaf 500 euro) maar aangezien ik overdag bijna nooit thuis ben leek ophalen mij een betere keus. Iets meer dan een uur later ontving ik het afhaalbericht, laptop lag in Amsterdam klaar om af te halen, top geregeld!

Klantenservice: Score: 0

Alle complimenten voor Bluelink! Maandagavond gebeld en gezegd dat ik de volgende dag mn nieuwe laptop al nodig had, maar hem wel op maat geconfigureerd wilde hebben. Erg vriendelijke medewerker, en t was allemaal geen probleem,

Volgende dag was hij binnen een paar uur klaar en heb ik hem opgehaald. Niet verwacht dat je anno 2012 nog zo'n nette service kan krijgen. Aanrader!

Gr, Bas

Scorekaart voor Bluelink

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie