Bluelink

149 producten en 150 uitvoeringen

Bluelink bestaat al sinds 1992. Met een klein gespecialiseerd team zijn we sindsdien uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner voor vele bedrijven en organisaties. En ook particulieren vinden hun weg naar Bluelink.

Wij zijn gespecialiseerd in Lenovo producten. In de loop der jaren hebben we veel kennis, technische know-how en ervaring opgebouwd. Over systemen, configuraties, inbouwmogelijkheden en oplossingen. Over wat klanten zoal nodig hebben en hoe wij technische wensen kunnen realiseren. Bluelink heeft namelijk een eigen technische dienst.

Vanaf het begin zijn we internationaal geori├źnteerd geweest. Zo installeren we bijvoorbeeld alle Europese toetsenbord lay-outs voor leveringen aan klanten met buitenlandse vestigingen.

Bluelink heeft een grote eigen voorraad aan systemen en nieuwe en reserve-onderdelen, zodat we snel kunnen leveren en betrouwbaar kunnen inschatten wat de levertijd is bij complexere bestellingen. Het is niet voor niets dat zelfs dealers bij Bluelink kopen.

Onze expertise combineren we met innovatie en vindingrijkheid. Al decennialang. En dat blijven we doen.

Bluelink is Lenovo Platinum Partner.

Website: https://www.bluelink.nl
E-mail: info@bluelink.nl

Scorekaart voor Bluelink

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 150 producten, 146 unsorted producten
Prijsindex Nederland 77,9 (22,1% onder gemiddeld)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden