NedGame

2.715 producten en 3.624 uitvoeringen

Gebruikers over webshop NedGame

Review toevoegen

Algemeen

Waren de goedkoopste, niet echt veel beoordelingen maar ik dacht laat ik de gok wagen en zien hoe het gaat.

Verzending

Spel om 11 uur 's avonds besteld, en de volgende dag in huis nog. Echt bizar hoe snel dat tegenwoordig allemaal gaat. Game was gewoon goed verpakt en kwam heel aan.

Algemeen

Mijn zoon heeft het spel - Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition voor de Switch - besteld voor 56.99.

De order direct via PayPal betaald (met extra kosten) en de koopovereenkomst was hiermee beklonken.

Nu blijkt dat deze te goedkoop op de website stond, voor de prijs van de normale editie. Deze editie zou iets van 90,- kosten.
Eenzijdig heeft Nedgame de order gecanceled omdat ze aangeven dat de game niet de juiste prijs had. Met de klantenservice gebeld ( 0.15 per minuut) maar helaas geen resultaat of oplossing o.i.d. zelfs ze de extra kosten van Paypal niet terugstorten. Alleen wanneer ik de hele order cancel (dus ook de andere game die er besteld is).

In hun eigen voorwaarden staat het volgende:
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

Hele mailwisseling met Roy de rayonmanager gehad, maar die wil gewoon helemaal niet. Telefonisch met de klantenservice een paar oplossingen voorgelegd (verschil delen, korting etc. etc), echter willen ze helemaal niets.

Klantenservice:

Goed zoals gewoonlijk, search functie werkte wel wat langzaam maar verder geen problemen mee gehad.

Algemeen

Pre order 3 dagen te laat na de release date ontvangen. . . . .

Verzending

Pre order 3 dagen te laat na de release date ontvangen. . . . .

Algemeen

Toen Dimension Plus begin 2012 failliet ging werd ik doorverwezen naar Nedgame en heb ik sindsdien consoles/games/accessoires bij ze gekocht.

Tot nu toe heb ik niks negatiefs over de winkel te zeggen. Integendeel; de service is snel en de prijzen zijn goed

Verzending

De bestellingen werden altijd binnen het aangegeven tijdvak geleverd.

Klantenservice

Bij vragen waren de medewerkers altijd telefonisch bereikbaar voor een snel en duidelijk antwoord.

Algemeen

Waardeloze webshop welke niet met klanten en hun klachten om kan gaan. Niets bestellen hier!

Klantenservice

Bij deze webshop een Nintendo 3DS gekocht, maar beviel toch niet helemaal. Geretourneerd, maar de retour wilden ze niet verder in behandeling nemen. Pakketje is geretourneerd naar mij, maar nooit ontvangen.

Track and trace code laat totaal andere handtekening zien dan mij en tot op heden willen ze geen correct onderzoek bij PostNL instarten en/of mijn geld teruggeven. Meerdere mails gestuurd, maar er komt geen respons meer.

Klacht ingediend bij Afterpay en Nedgame stuurt naar hun de oude track and trace code toe van de eerste zending niet van de nieuwe. Schandalige webshop!

Algemeen

Goedkoopste online PS4 Pro in Nederland, op het moment van aankoop. Gekocht op een zondag, verwerkt en verzonden op maandag, en uitgebracht op dinsdag.

Verzending

Verzonden in een dag, geleverd in de volgende.

Klantenservice

Snel te reageren en effectief.

Klantenservice:

Tweedehands game besteld, bleek maar 2 dagen te spelen wegens het ontbreken van de activatiecode. Die code is ook niet los te koop, dus dat had best vermeld mogen worden. 30 euro voor een demo vind ik vrij prijzig.

Klantenservice:

Zodra iets in de pre-order staat, hoop je altijd dat je bestelling op release-dag binnen komt. Nedgame doet dit, eigenlijk zoals het hoort. Het verbaast mij soms hoeveel bedrijven het op de een of andere manier niet lukt om een game op release-date te laten bezorgen. Daarnaast is de prijs verhoudingsgewijs n van de lagere in Nederland, dikke plus dus.

Algemeen

Ben al jaren tevreden klant van Nedgame. De site is duidelijk en mooi en de prijzen over het algemeen vrij concurrerend. Ik bestel er met regelmaat gaming statues van First 4 Figures.

Klantenservice

Deze keer helaas 2 maal een kapotte statue ontvangen. Bij de eerste deden 2 lampjes het niet en de tweede keer brak er zelfs uit de doos een loszittend stukje af. Maar 2x een gloednieuwe statue ontvangen binnen afzienbare tijd zonder verdere vragen of opmerkingen. Echt ontzettend goede service van Nedgame die een dikke pluim verdient wat mij betreft, bij dezen dus.

Algemeen

Gereserveerd via mail en opgehaald op de release dag.Geen vooruit betaling ed nodig. Zoals het gewoon hoort bij een winkel.

Klantenservice

Kom regelmatig in een Nedgame winkel en heb er ook wel eens wat besteld om het te laten versturen. Allemaal prima. Spellen inruilen moet je niet doen aangezien ze er nauwelijks iets voor geven en duur doorverkopen.

Algemeen

Ik bestel al jaren tweedehands games voor de xbox360 bij NedGame en ik ben er uitermate tevreden over.

Verzending

Het duurt soms 1 werkdag meer dan de geschatte levertijd. Maar zij hebben natuurlijk ook geen grip op de verzending.

Klantenservice

Ik heb een aantal keer games teruggestuurd, om verschillende redenen. Het werd altijd goed en netjes afgehandeld.

Algemeen

Deze winkel bood de 2015/16 versie van Need for Speed aan voor 38, maar kreeg op de leverdatum (17-3) een mail dat de release zou zijn verplaatst naar 19-3; onzin!

Verzending

Need for Speed zou op 17-3-2016 geleverd worden, vervolgens komt Nedgame aan met een mail dat de releasedatum verzet zou zijn; onzin! Levering is dus gewoon te laat!

Klantenservice:

Fijne webshop waar je veel dingen kan vinden. Zowel oud als nieuw. Heb er een game voor PS3 gekocht. Ledertijd en kosten waren goed. Alleen de bijgeleverde voucher was niet meer geldig ondanks dat dit een nieuwe game was. Heb dit wel een eerder meegemaakt bij Nedgame. Beetje jammer

Algemeen

Degelijke site zonder franje, maar met een uiterst logische workflow voor het bestellen van de producten. Je kunt betalen met alle gangbare betaaldiensten (iDeal, Credit Cards en PayPal) en de verzendkosten zijn meer dan redelijk. Het assortiment is altijd goed en de producten zijn vrijwel altijd heel scherp geprijsd.

Verzending

De levering verliep vliegensvlug. Eind van de middag besteld, kreeg binnen een half uur een verzendbevestiging en de volgende dag had ik het product (netjes verpakt) in huis. Echt top.

4 gamepads met defecte toetsen op rij,,

1e maal start en select toets die nauwelijks tot niet reageren.Medeals de Linker Bumper button te diep weggezakt in behuizing.

2e maal direct in de winkel geopend Rode B toets bleef steken tegen de behuizing,, durft te beweren dat die toets gewoon stroef hoorde te zijn en dat hij hem daarvoor niet gaat omruilen. Voet bij stuk houden want dit is Onacceptabel voor Xbox One Pad van 60 euro en pure onzin want die toets hoort niet de behuizing te raken.

3e niet op voorraad dus dan moet je maar effe 5 dagen wachten bij je nieuwe pad want geld terug om elders te kunnen slagen bestaat niet in hen dialect.!
3e stick weer problemen dit maal de rechter trigger die blokkeert en klinkt alsof er grind tussen zit.

4e stick een defecte toets op de analoge D-Pad rechts die niet reageert of als die reageert in plaats van 1 aanslag 3 of 4 aanslagen in je menu registreert.

Omruilen hardware is hier zeer moeizaam!
Uiteindelijk na veel gezeik geld terug.

Elders zelfde type Pad gehaald en Zero Issues werkt perfect.

Klantenservice

Koop hier vooral geen hardware!!

In geval van defecte producten kun je hier niet binnen 7 dagen je geld terug krijgen ongeacht de wettelijke bepalingen voor retourneren van producten.
Dit wordt niet duidelijk van te voren besproken maar na betaling wordt er op je bon geprint Geld Terug Niet Mogelijk... of iets in die trant,,

Vervanging van je product wordt het liefst uitgesteld met dagen ertussen ongeacht of je het 1, 2 of 3 dagen of 30 seconden geleden hebt gekocht. Defecte Gamepad moest volgens hen maar even getest worden dan.
Maar merkwaardig genoeg kan dat niet waar je zelf bij staat en moet je daar dan maar op een later tijdstip even speciaal voor hun opnieuw naartoe. Ondanks dat er een console 48,5 centimeter achter je staat + een andere console waar ze zelf games op staan te spelen 2 meter voor je en ook nog 1 of 2 pc's die je aan staren vanachter de toonbank.!

Sterker nog wordt je als consument hier beschuldigd dat je zelf de gebreken veroorzaakt hebt omdat je te hard op de toets gedrukt zou hebben, ook al komt hij zo direct uit de doos.

Na de 3e maal werd poging gedaan om het garantiebewijs niet terug te geven,
Waarschijnlijk met de visie om in de toekomst geen service meer te hoeven verlenen. Ongeacht dat Microsoft een fabrieksgarantie levert van minimaal 1 jaar.

Je moet het maar normaal vinden hoe het wordt geprobeerd om je af te schepen. Medeals dat je het maar normaal moet vinden dat je als consument beschuldigd wordt dat het je eigen schuld is dat deze gebreken aanwezig zijn.
Of dat je maar moet accepteren dat die knoppen defect zijn ( Stroef ) zoals hij het noemt.

Je mag hier niet je woede over uiten want dat vind hij niet netjes.
Vervolgens durft 'het' ook nog excuses te eisen van de consument.!

Wacht ?? de klant beschuldigen + de bon niet terug willen geven en onzin,smoesjes verzinnen om vervanging uit te stellen is wel netjes ??

Na veel gezeik geld terug,,, in de toekomst heb ik een nieuwe tactiek voor dit bedrijf.

Hashtag #IgnoreCompletely

Klantenservice:

Bestelling gereserveerd via de webshop om in de winkel (Almere) op te halen. Binnen een uur al de bevestiging ontvangen dat alles klaar lag. Supersnel en keurig.

Klantenservice:

Breide selectie aan nieuwe en oude producten, snelle verzending, goede verpakking en een pro-actieve en klantvriendelijke klantenservice.

Klantenservice:

Nadat ik de game had besteld kon ik hem vrijwel meteen ophalen in de winkel, alles ging hartstikke soepel en de volgende keer als ik een game ga kopen koop ik hem waarschijnlijk weer bij Nedgame (nadat ik bij de pricewatch gekeken heb natuurlijk)

Algemeen

krijg het product niet geacftiveerd. Dat moet op een andere website, maar daar lukt het niet. Nedgame geeft geen fatsoenlijke ondersteuning. en als je te veel klaagt dreigen ze de telefoon op te gooien

Klantenservice

WAt is dat ; ze verkopen een product dat je moet activerren op een andere site die niet werkt. En dan niet fatsoenlijk helpen

Scorekaart voor NedGame

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie