NedGame

Gebruikers over webshop NedGame

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

ik koop er al jaren mijn games niks mis mee
nooit geen gezeik mee altijd netjes op tijd

Verzending

niks mis mee allen dat ze niet aan track en trace code doen

geen problemen mee

Algemeen

Ik las de slechte reviews en was daarom een beetje terughoudend met bestellen. Toch de gok gewaagd en een Steelseries muismat besteld voor een erg goede prijs. Van mij een dikke pluim dus

Verzending

Keurige afhandeling, nette verzendkosten, nette en snelle feedback en track & trace. Pakket kwam keurig op tijd, uitstekend verpakt binnen.

Algemeen

Bij Nedgame een Nintendo Switch en een aantal accessoires besteld, omdat ze daar scherp geprijsd waren. Daarnaast had ik de bestelling rond 20:00 uur geplaatst op een werkdag, waardoor het diezelfde dag nog werd verstuurd.

Verzending

De bestelling werd zoals verwacht de volgende dag geleverd. Er zat alleen een aardig gat in de verzenddoos, maar de dozen van de Switch en de accessoires waren intact gebleven.

Algemeen

Bij het bestellen van The Witcher 3, die ik al grotendeels via andere wegen had uitgespeeld maar heel graag totaal wou uitspelen en dan via officiele aanschaf om de makers van dat beste spel wat ik ooit gespeeld heb te belonen, zodat ik ook Blood and Wine nog uit kon spelen heb ik me uitgebreid georienteerd op de voordeligste en beste winkel (dacht ik) en een versie gekocht waarbij volgens mij bij de winkel ook vermeld stond incl. blood and wine and heart and stone expansions, ofwel de premium versie, inclusief zelfs een coole sleutelhanger van het spel en op dit moment de voordeligste versie inclusief ALLES. Blijkt echter dat ik de gewone versie krijg, met alleen DLC's en GEEN expansions en geen sleutelhanger en GEEN Premium versie. Dat viel vies tegen, helaas kwam ik daar pas achter na het installeren van het spel dat die uitbreidingen er niet bij zaten, dan kon ik lastig eerder zien en niet zeker opmaken uit de verpakking. Ik ging er vanuit dat ik kreeg wat ik besteld wil de hebben incl expansions. Na uit gebreide uitleg en alvast de laatste Game Of The Year maar bestellen (laatste versie via Nedgame, waar ik nu niets meer van geloof) die 10 euro duurder is dan concurrent met gewoon alleen Game-Key, in de hoop dat ik ze kon omruilen mijn versie voor de GOTY versie die ik alvast besteld/gereserveerd had kreeg ik alleen maar terug;
Zojuist heb ik naar jouw orderhistortie gekeken, en het lijkt erop dat je 2 orders door elkaar haalt. De eerste order die geplaatst en betaald is op 05/07 betreft de normale versie incl. de standaad 16 DLC items.

Op 07/07 heb je een nieuwe order geplaatst, met hierin wel de GOTY incl. de 2 expansions. Deze order is niet betaald, en daarom ook niet verstuurd.

Kortom de website was FOUT, er was helemaal geen PREMIUM die ik WEL heb besteld, voor 30 euro, nog duurder dan concurrerende GOTY versie, ze maken mij voor zo ongeveer gek uit impliciet door te vertellen en passent even dat ik die ander zo ongeveer nog even mag betalen en daarom niet verstuurd wordt ????

WAAAT? Waar is jullie klantvriendelijkheid. Ik heb een PREMIUM versie besteld, krijg NIET wat beloofd is, omdat jullie die blijkbaar niet meer op voorraad hadden (er zat ruim een week tussen mijn bestelling en betaling Premium versie misschien daarom) schuiven HUN FOUT op MIJ, en willen en passant mij NOG EXTRA een ANDERE VERSIE LATEN BETALEN/BESTELLEN zonder ZELF eigen verantwoordelijkheid te nemen voor hun FOUT? Never nooit meer bestellen daar dus. Bij deze, bedankt voor inzicht in jullie ahum klantvriendelijkheid Nedgame.

Verzending

Niet geleverd wat besteld en weigering webshop Nedgame dit recht te zetten. Alleen verpakking/envelop en adressering was goed, enige goede aan deze verzending.

Klantenservice

Teleurgestelde gamer die nu 30 euro heeft weggegooid want de expansions LOS of een nieuwe GOTY versie ergens anders kopen is nog eens bijna 30 euro. Bedankt Nedgame voor verspillen mijn geld en niet de hand in eigen zak steken voor FOUT voorraad beheer en een gewone versie op sturen terwijl ik de Premium versie heb besteld! Eerste keer en meteen de laatste keer bij jullie (tenzij jullie dit alsnog rechtzetten en gewoon mij de GOTY versie laten ruilen voor de onterecht toegezonden normale ipv de Premium versie. M vf groeten, Gijsbert Dekker

Algemeen

Xbox One X besteld en opgehaald in Apeldoorn, lag netjes klaar en geniet er nu van dude was ook superaardig dus voor klantenservice gewoon langsgaan i guess

Algemeen

Waren de goedkoopste, niet echt veel beoordelingen maar ik dacht laat ik de gok wagen en zien hoe het gaat.

Verzending

Spel om 11 uur 's avonds besteld, en de volgende dag in huis nog. Echt bizar hoe snel dat tegenwoordig allemaal gaat. Game was gewoon goed verpakt en kwam heel aan.

Algemeen

Mijn zoon heeft het spel - Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition voor de Switch - besteld voor 56.99.

De order direct via PayPal betaald (met extra kosten) en de koopovereenkomst was hiermee beklonken.

Nu blijkt dat deze te goedkoop op de website stond, voor de prijs van de normale editie. Deze editie zou iets van 90,- kosten.
Eenzijdig heeft Nedgame de order gecanceled omdat ze aangeven dat de game niet de juiste prijs had. Met de klantenservice gebeld ( 0.15 per minuut) maar helaas geen resultaat of oplossing o.i.d. zelfs ze de extra kosten van Paypal niet terugstorten. Alleen wanneer ik de hele order cancel (dus ook de andere game die er besteld is).

In hun eigen voorwaarden staat het volgende:
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

Hele mailwisseling met Roy de rayonmanager gehad, maar die wil gewoon helemaal niet. Telefonisch met de klantenservice een paar oplossingen voorgelegd (verschil delen, korting etc. etc), echter willen ze helemaal niets.

Klantenservice:

Goed zoals gewoonlijk, search functie werkte wel wat langzaam maar verder geen problemen mee gehad.

Algemeen

Pre order 3 dagen te laat na de release date ontvangen. . . . .

Verzending

Pre order 3 dagen te laat na de release date ontvangen. . . . .

Algemeen

Toen Dimension Plus begin 2012 failliet ging werd ik doorverwezen naar Nedgame en heb ik sindsdien consoles/games/accessoires bij ze gekocht.

Tot nu toe heb ik niks negatiefs over de winkel te zeggen. Integendeel; de service is snel en de prijzen zijn goed

Verzending

De bestellingen werden altijd binnen het aangegeven tijdvak geleverd.

Klantenservice

Bij vragen waren de medewerkers altijd telefonisch bereikbaar voor een snel en duidelijk antwoord.

Algemeen

Waardeloze webshop welke niet met klanten en hun klachten om kan gaan. Niets bestellen hier!

Klantenservice

Bij deze webshop een Nintendo 3DS gekocht, maar beviel toch niet helemaal. Geretourneerd, maar de retour wilden ze niet verder in behandeling nemen. Pakketje is geretourneerd naar mij, maar nooit ontvangen.

Track and trace code laat totaal andere handtekening zien dan mij en tot op heden willen ze geen correct onderzoek bij PostNL instarten en/of mijn geld teruggeven. Meerdere mails gestuurd, maar er komt geen respons meer.

Klacht ingediend bij Afterpay en Nedgame stuurt naar hun de oude track and trace code toe van de eerste zending niet van de nieuwe. Schandalige webshop!

Algemeen

Goedkoopste online PS4 Pro in Nederland, op het moment van aankoop. Gekocht op een zondag, verwerkt en verzonden op maandag, en uitgebracht op dinsdag.

Verzending

Verzonden in een dag, geleverd in de volgende.

Klantenservice

Snel te reageren en effectief.

Klantenservice:

Tweedehands game besteld, bleek maar 2 dagen te spelen wegens het ontbreken van de activatiecode. Die code is ook niet los te koop, dus dat had best vermeld mogen worden. 30 euro voor een demo vind ik vrij prijzig.

Klantenservice:

Zodra iets in de pre-order staat, hoop je altijd dat je bestelling op release-dag binnen komt. Nedgame doet dit, eigenlijk zoals het hoort. Het verbaast mij soms hoeveel bedrijven het op de een of andere manier niet lukt om een game op release-date te laten bezorgen. Daarnaast is de prijs verhoudingsgewijs n van de lagere in Nederland, dikke plus dus.

Algemeen

Ben al jaren tevreden klant van Nedgame. De site is duidelijk en mooi en de prijzen over het algemeen vrij concurrerend. Ik bestel er met regelmaat gaming statues van First 4 Figures.

Klantenservice

Deze keer helaas 2 maal een kapotte statue ontvangen. Bij de eerste deden 2 lampjes het niet en de tweede keer brak er zelfs uit de doos een loszittend stukje af. Maar 2x een gloednieuwe statue ontvangen binnen afzienbare tijd zonder verdere vragen of opmerkingen. Echt ontzettend goede service van Nedgame die een dikke pluim verdient wat mij betreft, bij dezen dus.

Algemeen

Gereserveerd via mail en opgehaald op de release dag.Geen vooruit betaling ed nodig. Zoals het gewoon hoort bij een winkel.

Klantenservice

Kom regelmatig in een Nedgame winkel en heb er ook wel eens wat besteld om het te laten versturen. Allemaal prima. Spellen inruilen moet je niet doen aangezien ze er nauwelijks iets voor geven en duur doorverkopen.

Algemeen

Ik bestel al jaren tweedehands games voor de xbox360 bij NedGame en ik ben er uitermate tevreden over.

Verzending

Het duurt soms 1 werkdag meer dan de geschatte levertijd. Maar zij hebben natuurlijk ook geen grip op de verzending.

Klantenservice

Ik heb een aantal keer games teruggestuurd, om verschillende redenen. Het werd altijd goed en netjes afgehandeld.

Algemeen

Deze winkel bood de 2015/16 versie van Need for Speed aan voor 38, maar kreeg op de leverdatum (17-3) een mail dat de release zou zijn verplaatst naar 19-3; onzin!

Verzending

Need for Speed zou op 17-3-2016 geleverd worden, vervolgens komt Nedgame aan met een mail dat de releasedatum verzet zou zijn; onzin! Levering is dus gewoon te laat!

Klantenservice:

Fijne webshop waar je veel dingen kan vinden. Zowel oud als nieuw. Heb er een game voor PS3 gekocht. Ledertijd en kosten waren goed. Alleen de bijgeleverde voucher was niet meer geldig ondanks dat dit een nieuwe game was. Heb dit wel een eerder meegemaakt bij Nedgame. Beetje jammer

Algemeen

Degelijke site zonder franje, maar met een uiterst logische workflow voor het bestellen van de producten. Je kunt betalen met alle gangbare betaaldiensten (iDeal, Credit Cards en PayPal) en de verzendkosten zijn meer dan redelijk. Het assortiment is altijd goed en de producten zijn vrijwel altijd heel scherp geprijsd.

Verzending

De levering verliep vliegensvlug. Eind van de middag besteld, kreeg binnen een half uur een verzendbevestiging en de volgende dag had ik het product (netjes verpakt) in huis. Echt top.

Scorekaart voor NedGame

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie