NedGame

2.555 producten en 3.399 uitvoeringen

Gebruikers over webshop NedGame

Review toevoegen

Algemeen

In december 2018 een Playstaion Pro besteld bij Nedgame, destijds netjes geleverd. Echter reageerde de controller al een tijdje niet goed, er zat wat drift op een van de pookjes. Begin januari contact opgenomen met Nedgame voor een garantie aanvraag.

Hierop reageerde ze erg snel en ik mocht de controller opsturen. Vrijdag verstuurd, maandag door Nedgame ontvangen en dinsdag had ik al een nieuwe controller in huis.

Dat noem ik nou eens service. Snel afgehandeld en net buiten de garantie nog een nieuwe controller gekregen. Super dus!

Verzending

Het retour pakket was goed verpakt en snel verzonden.

Klantenservice

Klantenservice reageert netjes kordaat en binnen enkele uren al op hun tickets.

Algemeen

Xbox Series X besteld toen de preorder live gingen. Website lag niet plat en kon een uur na live gaan nog steeds een bestelling plaatsen.

Verzending

Levering was op tijd zoals afgesproken op releasedag ontvangen.

Klantenservice

Bij vragen over de bestelling werd ik goed geholpen door de klantenservice.

Algemeen

Duidelijke website, bestellen gaat makkelijk en snel. Product zelfde dag nog verstuurd en volgende dag geleverd.

Algemeen

Op zondag een Xbox game besteld, deze kon ik maandag om 12.00 al ophalen. Het was de goedkoopste versie die ik kon vinden van de game die ik zocht, dus qua prijs kwaliteit ben ik al zeer tevreden.
Bij de installatie kwam ik er achter dat bethesda een verkeerde code bij de game had gedaan voor de add-ons. Ik heb nedgame gecontact en zij hebben binnen een dag een nieuwe werkende code voor me geregeld, uiteraard zonder kosten. Ik ben erg tevreden over de snelle en betrouwbare service en ik kom hier zeker weer terug als ik weer een game wil. De game werkt verder uitstekend en was in nieuwstaat.

Verzending

Ik heb de game opgehaald in een filiaal (groningen)

Klantenservice

Ontzettend goede service. Medewerkers reageren binnen een paar uur op mailtjes, en gaan direct aan de slag voor oplossingen. In mijn geval hebben ze contact moeten zoeken met bethesda voor een nieuwe code, dit hebben ze direct gedaan toen ik aangaf dat mijn code niet werkte. Echt top!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Snelle levering, slechte service.
Prioriteit lijkt te liggen op veel en snel verkopen. Klantbinding ontbreekt volledig.

Voortaan gaat mijn geld weer naar de gamestore om de hoek.

Zeer snelle verzending.
Verpakking is voldoende/goed. Niet hetzelfde niveau als enkele van de bekende grote webshops, maar prima verder.

Grote teleurstelling.
Een van mijn games bleek niet te werken. Teruggestuurd voor omruil, maar krijg hem 'schoongemaakt' terug. Het werkt, maar dat is niet wat ik onder omruil versta.
Volgens Nedgame is er niks aan de hand met de game, en dat is het dan.

Telefonisch zijn ze trouwens niet te bereiken, mij is het niet gelukt.
Het betreft hier de webshop, ik heb geen ervaring met de winkels.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Op mobiel een rampzalige ervaring.. en op desktop een problematisch bestelformulier dat niet duidelijk maakt welke dat er mist tijdens het afronden van een bestelling.

Klantenservice

Altijd erg fijne ervaringen gehad met Nedgame tot ik een keer tegen een probleem aan liep... Dat maakt dan ook het verschil tussen een goede en een slechte online shop. Verwacht bij hen iig geen begrip in het geval dat je per abuis iets over het hoofd ziet mbt een aankoop, dan wijzen ze zonder welke vorm van begrip ook naar de voorwaarden ipv naar een schappelijke oplossing te zoeken.

Algemeen

Goede website met een goede indeling zodat producten gemakkelijk te vinden zijn. De prijzen zijn duidelijk en er zijn voldoende betaalmogelijkheden zoals IDEAL.

Verzending

De levering was op tijd en netjes verpakt. Er werd papier gebruikt om de producten in de doos te beschermen .

Algemeen

Tokyo Mirage Sessions voor de Switch hier gepre-ordered omdat hij hier het goedkoopste was. Het bestel proces was zo doorlopen en daar had ik niets op aan te merken.

Verzending

De game werd netjes de dag voor release verzonden en op de dag van release lag hij op de deurmat.

Algemeen

tweedehands game ontvangen die onder de modder zit, klantenservice deed niets met de melding. of te wel er word slecht gecontroleerd.

Klantenservice

LET OP: verkoopt tweedehands games met flink beschadigde Cds. Dit getest na een game te hebben ontvangen die bijna uit modder kwam: werd niet opgelost door klantenservice. Daarna games opgestuurd die zo goed als nieuw zijn, samen met 1 super beschadigde cd: werd gewoon ingenomen. Bij deze inname werd wel een game geweigerd omdat er een stuk (paar procent) van hoes was afgescheurd. Hierbij werd weer achterlijk gereageerd door de klantenservice.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Website en bestelproces loopt allemaal zoals je mag verwachten. Prijzen zijn ook dik in orde.

Verzending

Product was (waarschijnlijk) wel verzonden maar nooit door PostNL ontvangen. Erg vervelend, niet in de laatste plaats voor de ondernemer die hier niets aan kan doen. 19-12 besteld en uiteindelijk 31-12 nogmaals verzonden.

Levering zelf was niets op aan te merken, zat gewoon in een luchtkussen envelop met track&trace.

Klantenservice

Ik werd keurig te woord gestaan bij telefonisch contact en mijn probleem is goed opgelost (nieuwe levering). Enig puntje van kritiek is dat het wat mij betreft een beetje lang duurde voordat er een nieuwe bestelling werd verzonden. Aan de andere kant is dit voor de ondernemer ook weer te verdedigen.

Algemeen

Heb drie keer iets besteld bij Nedgame.
Telkens was dat voor een goede prijs, voor nieuwe en gebruikte producten.

Snel geleverd.

Algemeen

Erg fijne site in gebruik. Prijzen zijn bijna altijd marktconform of eronder. Ook fijn is dat je oude games kunt inruilen!

Verzending

Snelle levering, games waren uitstekend verpakt.

Algemeen

Verhogen van de 1 op de andere dag hun prijzen en geven aan niet dezelfde prijs te kunnen bieden.

Klantenservice

Na mailen over de prijsverandering, krijg ik antwoord waaruit blijkt dat ik pech heb en dat ze in hun recht staan de prijzen te mogen wijzigen. De klantenservice denkt totaal niet mee en bied geen oplossing ze maar gaan alleen maar in tegen wat ik zeg.

Algemeen

Ik heb hier laat ‘s avonds nog een Nintendo switch besteld, hij was hier het goedkoopst. De Switch werd de volgende dag met case netjes geleverd. Er was een keuze uit een ruime selectie aan cases amiibos en zelfs knuffels van veel Nintendo figuren.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Nedgame heeft de The Legend of Zelda: Link's Awakening Limited Edition snel en in goede staat bij me afgeleverd. Alleen jammer dat je als je de game al gereserveerd heb zeer omslachtig moet omschakelen naar een grotere editie. Zou beter zijn als ze kopers uit eigen beweging benaderen of ze willen upgrade. Voor de rest zeer tevreden.

Verzending

Mooi met Track en Trace in een goede verpakking geleverd.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Fijne winkel met uitgebreide voorraad, leuke aanbiedingen ook. Echter blijft het een fysieke “kleinere” winkel waardoor product aflevering sterk afhankelijk is van de partij die de verzending afhandeld

Verzending

Levering vertraagd, het is geen kerst, geen Black friday, zondag besteld. Maandag uit pakhuis weg, dinsdag nog niet aangekomen. Dit moet tegenwoordig toch niet meer kunnen. Vooral niet verwacht wegens positieve levertijd aanduiding hier op tweakers.

Verzending ook aan de dure kant, zonder track and trace als brief verzonden (switchgame) kost toch stuk minder zou je zeggen.

Klantenservice

Snel antwoord, Duidelijk gewezen op dat het gebrek lag bij PostNL, dat is prettig, maar schiet ik verder niks mee op, ik blijf voortaan bij download games uit de eshop want dit gedoe met verzenden is een vervelend struikelblok

Algemeen

Ik was al een tijdje op zoek naar The Crew 2 Deluxe. Omdat deze niet meer nieuw leverbaar zijn, was de zoektocht er op gericht om een tweedehands exemplaar te vinden waarbij de DLC codes van de Deluxe versie nog niet geactiveerd zouden zijn.
Via Marktplaats bij Nedgame uitgekomen, waar op de website expliciet werd vermeld dat het product inclusief de DLC codes zou zijn. Dus besteld. En voor de duidelijkheid; de optie "nieuw" was niet mogelijk, alleen "Tweedehands".
Na ontvangst van het product bleek meteen dat de DLC codes er dus NIET bijzitten. Zie verder stukje over klantenservice
Kortom; eerste en laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets koop. De manier van handelen en communicatie is waardeloos en brengt in ieder geval een gevoel van oplichting met zich mee.

Klantenservice

Bij het eerste contact met de klantenservice werd kortaf verwezen naar de Nedgame verkoop-voorwaarden waar blijkbaar in staat dat men niet garandeert dat de codes erbij zitten. Op mijn argument dat het toch wel bijzonder is dat het er dan op zowel Marktplaats als op de website EXPLICIET bijstaat dat de codes er wel bij zitten (=verkoop argument!), werd niet gereageerd.
Bij een tweede contact werd alleen (en wederom kortaf) gemeld dat ik het product kan retourneren (en leg die maar eens uit aan je kinderen.....).

Maandagmiddag Xbox one S + 2 controllers + RDR2 bundel besteld

Binnen het uur al bericht dat hij verzonden was, en de dag erna ontvangen.

nette prijs voor deze bundel betaald

Verzending

Keuze uit een ander postbedrijf dan PostNL was leuk geweest, maar dat komt doordat PostNL hier in de buurt de laatste tijd erg slecht bezig is.

Algemeen

XBOX 1 X bundel met RDR besteld. Binnen een uur annuleren zij de bestelling en vervolgens moet ik zelf mijn geld terug vragen waar ik dan 14 dagen op moet wachten. Het wrange is dat simpel de reservering op mijn credit card kunnen annuleren waarna ik zelf geen actie hoef te ondernemen.

Klantenservice

telefoon wordt niet opgenomen om te vragen waarom ik zelf actie moet ondernemen om mijn geld terug te krijgen terwijl zij de order annuleren

Winactie

Algemeen

ik koop er al jaren mijn games niks mis mee
nooit geen gezeik mee altijd netjes op tijd

Verzending

niks mis mee allen dat ze niet aan track en trace code doen

geen problemen mee

Scorekaart voor NedGame

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie