NedGame

Gebruikers over webshop NedGame

Review toevoegen

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Op mobiel een rampzalige ervaring.. en op desktop een problematisch bestelformulier dat niet duidelijk maakt welke dat er mist tijdens het afronden van een bestelling.

Klantenservice

Altijd erg fijne ervaringen gehad met Nedgame tot ik een keer tegen een probleem aan liep... Dat maakt dan ook het verschil tussen een goede en een slechte online shop. Verwacht bij hen iig geen begrip in het geval dat je per abuis iets over het hoofd ziet mbt een aankoop, dan wijzen ze zonder welke vorm van begrip ook naar de voorwaarden ipv naar een schappelijke oplossing te zoeken.

Algemeen

Goede website met een goede indeling zodat producten gemakkelijk te vinden zijn. De prijzen zijn duidelijk en er zijn voldoende betaalmogelijkheden zoals IDEAL.

Verzending

De levering was op tijd en netjes verpakt. Er werd papier gebruikt om de producten in de doos te beschermen .

Algemeen

Tokyo Mirage Sessions voor de Switch hier gepre-ordered omdat hij hier het goedkoopste was. Het bestel proces was zo doorlopen en daar had ik niets op aan te merken.

Verzending

De game werd netjes de dag voor release verzonden en op de dag van release lag hij op de deurmat.

Algemeen

tweedehands game ontvangen die onder de modder zit, klantenservice deed niets met de melding. of te wel er word slecht gecontroleerd.

Klantenservice

LET OP: verkoopt tweedehands games met flink beschadigde Cds. Dit getest na een game te hebben ontvangen die bijna uit modder kwam: werd niet opgelost door klantenservice. Daarna games opgestuurd die zo goed als nieuw zijn, samen met 1 super beschadigde cd: werd gewoon ingenomen. Bij deze inname werd wel een game geweigerd omdat er een stuk (paar procent) van hoes was afgescheurd. Hierbij werd weer achterlijk gereageerd door de klantenservice.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Website en bestelproces loopt allemaal zoals je mag verwachten. Prijzen zijn ook dik in orde.

Verzending

Product was (waarschijnlijk) wel verzonden maar nooit door PostNL ontvangen. Erg vervelend, niet in de laatste plaats voor de ondernemer die hier niets aan kan doen. 19-12 besteld en uiteindelijk 31-12 nogmaals verzonden.

Levering zelf was niets op aan te merken, zat gewoon in een luchtkussen envelop met track&trace.

Klantenservice

Ik werd keurig te woord gestaan bij telefonisch contact en mijn probleem is goed opgelost (nieuwe levering). Enig puntje van kritiek is dat het wat mij betreft een beetje lang duurde voordat er een nieuwe bestelling werd verzonden. Aan de andere kant is dit voor de ondernemer ook weer te verdedigen.

Algemeen

Heb drie keer iets besteld bij Nedgame.
Telkens was dat voor een goede prijs, voor nieuwe en gebruikte producten.

Snel geleverd.

Algemeen

Erg fijne site in gebruik. Prijzen zijn bijna altijd marktconform of eronder. Ook fijn is dat je oude games kunt inruilen!

Verzending

Snelle levering, games waren uitstekend verpakt.

Algemeen

Verhogen van de 1 op de andere dag hun prijzen en geven aan niet dezelfde prijs te kunnen bieden.

Klantenservice

Na mailen over de prijsverandering, krijg ik antwoord waaruit blijkt dat ik pech heb en dat ze in hun recht staan de prijzen te mogen wijzigen. De klantenservice denkt totaal niet mee en bied geen oplossing ze maar gaan alleen maar in tegen wat ik zeg.

Algemeen

Ik heb hier laat ‘s avonds nog een Nintendo switch besteld, hij was hier het goedkoopst. De Switch werd de volgende dag met case netjes geleverd. Er was een keuze uit een ruime selectie aan cases amiibos en zelfs knuffels van veel Nintendo figuren.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Nedgame heeft de The Legend of Zelda: Link's Awakening Limited Edition snel en in goede staat bij me afgeleverd. Alleen jammer dat je als je de game al gereserveerd heb zeer omslachtig moet omschakelen naar een grotere editie. Zou beter zijn als ze kopers uit eigen beweging benaderen of ze willen upgrade. Voor de rest zeer tevreden.

Verzending

Mooi met Track en Trace in een goede verpakking geleverd.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Fijne winkel met uitgebreide voorraad, leuke aanbiedingen ook. Echter blijft het een fysieke “kleinere” winkel waardoor product aflevering sterk afhankelijk is van de partij die de verzending afhandeld

Verzending

Levering vertraagd, het is geen kerst, geen Black friday, zondag besteld. Maandag uit pakhuis weg, dinsdag nog niet aangekomen. Dit moet tegenwoordig toch niet meer kunnen. Vooral niet verwacht wegens positieve levertijd aanduiding hier op tweakers.

Verzending ook aan de dure kant, zonder track and trace als brief verzonden (switchgame) kost toch stuk minder zou je zeggen.

Klantenservice

Snel antwoord, Duidelijk gewezen op dat het gebrek lag bij PostNL, dat is prettig, maar schiet ik verder niks mee op, ik blijf voortaan bij download games uit de eshop want dit gedoe met verzenden is een vervelend struikelblok

Algemeen

Ik was al een tijdje op zoek naar The Crew 2 Deluxe. Omdat deze niet meer nieuw leverbaar zijn, was de zoektocht er op gericht om een tweedehands exemplaar te vinden waarbij de DLC codes van de Deluxe versie nog niet geactiveerd zouden zijn.
Via Marktplaats bij Nedgame uitgekomen, waar op de website expliciet werd vermeld dat het product inclusief de DLC codes zou zijn. Dus besteld. En voor de duidelijkheid; de optie "nieuw" was niet mogelijk, alleen "Tweedehands".
Na ontvangst van het product bleek meteen dat de DLC codes er dus NIET bijzitten. Zie verder stukje over klantenservice
Kortom; eerste en laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets koop. De manier van handelen en communicatie is waardeloos en brengt in ieder geval een gevoel van oplichting met zich mee.

Klantenservice

Bij het eerste contact met de klantenservice werd kortaf verwezen naar de Nedgame verkoop-voorwaarden waar blijkbaar in staat dat men niet garandeert dat de codes erbij zitten. Op mijn argument dat het toch wel bijzonder is dat het er dan op zowel Marktplaats als op de website EXPLICIET bijstaat dat de codes er wel bij zitten (=verkoop argument!), werd niet gereageerd.
Bij een tweede contact werd alleen (en wederom kortaf) gemeld dat ik het product kan retourneren (en leg die maar eens uit aan je kinderen.....).

Maandagmiddag Xbox one S + 2 controllers + RDR2 bundel besteld

Binnen het uur al bericht dat hij verzonden was, en de dag erna ontvangen.

nette prijs voor deze bundel betaald

Verzending

Keuze uit een ander postbedrijf dan PostNL was leuk geweest, maar dat komt doordat PostNL hier in de buurt de laatste tijd erg slecht bezig is.

Algemeen

XBOX 1 X bundel met RDR besteld. Binnen een uur annuleren zij de bestelling en vervolgens moet ik zelf mijn geld terug vragen waar ik dan 14 dagen op moet wachten. Het wrange is dat simpel de reservering op mijn credit card kunnen annuleren waarna ik zelf geen actie hoef te ondernemen.

Klantenservice

telefoon wordt niet opgenomen om te vragen waarom ik zelf actie moet ondernemen om mijn geld terug te krijgen terwijl zij de order annuleren

Winactie

Algemeen

ik koop er al jaren mijn games niks mis mee
nooit geen gezeik mee altijd netjes op tijd

Verzending

niks mis mee allen dat ze niet aan track en trace code doen

geen problemen mee

Algemeen

Ik las de slechte reviews en was daarom een beetje terughoudend met bestellen. Toch de gok gewaagd en een Steelseries muismat besteld voor een erg goede prijs. Van mij een dikke pluim dus

Verzending

Keurige afhandeling, nette verzendkosten, nette en snelle feedback en track & trace. Pakket kwam keurig op tijd, uitstekend verpakt binnen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Bij Nedgame een Nintendo Switch en een aantal accessoires besteld, omdat ze daar scherp geprijsd waren. Daarnaast had ik de bestelling rond 20:00 uur geplaatst op een werkdag, waardoor het diezelfde dag nog werd verstuurd.

Verzending

De bestelling werd zoals verwacht de volgende dag geleverd. Er zat alleen een aardig gat in de verzenddoos, maar de dozen van de Switch en de accessoires waren intact gebleven.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bij het bestellen van The Witcher 3, die ik al grotendeels via andere wegen had uitgespeeld maar heel graag totaal wou uitspelen en dan via officiele aanschaf om de makers van dat beste spel wat ik ooit gespeeld heb te belonen, zodat ik ook Blood and Wine nog uit kon spelen heb ik me uitgebreid georienteerd op de voordeligste en beste winkel (dacht ik) en een versie gekocht waarbij volgens mij bij de winkel ook vermeld stond incl. blood and wine and heart and stone expansions, ofwel de premium versie, inclusief zelfs een coole sleutelhanger van het spel en op dit moment de voordeligste versie inclusief ALLES. Blijkt echter dat ik de gewone versie krijg, met alleen DLC's en GEEN expansions en geen sleutelhanger en GEEN Premium versie. Dat viel vies tegen, helaas kwam ik daar pas achter na het installeren van het spel dat die uitbreidingen er niet bij zaten, dan kon ik lastig eerder zien en niet zeker opmaken uit de verpakking. Ik ging er vanuit dat ik kreeg wat ik besteld wil de hebben incl expansions. Na uit gebreide uitleg en alvast de laatste Game Of The Year maar bestellen (laatste versie via Nedgame, waar ik nu niets meer van geloof) die 10 euro duurder is dan concurrent met gewoon alleen Game-Key, in de hoop dat ik ze kon omruilen mijn versie voor de GOTY versie die ik alvast besteld/gereserveerd had kreeg ik alleen maar terug;
Zojuist heb ik naar jouw orderhistortie gekeken, en het lijkt erop dat je 2 orders door elkaar haalt. De eerste order die geplaatst en betaald is op 05/07 betreft de normale versie incl. de standaad 16 DLC items.

Op 07/07 heb je een nieuwe order geplaatst, met hierin wel de GOTY incl. de 2 expansions. Deze order is niet betaald, en daarom ook niet verstuurd.

Kortom de website was FOUT, er was helemaal geen PREMIUM die ik WEL heb besteld, voor 30 euro, nog duurder dan concurrerende GOTY versie, ze maken mij voor zo ongeveer gek uit impliciet door te vertellen en passent even dat ik die ander zo ongeveer nog even mag betalen en daarom niet verstuurd wordt ????

WAAAT? Waar is jullie klantvriendelijkheid. Ik heb een PREMIUM versie besteld, krijg NIET wat beloofd is, omdat jullie die blijkbaar niet meer op voorraad hadden (er zat ruim een week tussen mijn bestelling en betaling Premium versie misschien daarom) schuiven HUN FOUT op MIJ, en willen en passant mij NOG EXTRA een ANDERE VERSIE LATEN BETALEN/BESTELLEN zonder ZELF eigen verantwoordelijkheid te nemen voor hun FOUT? Never nooit meer bestellen daar dus. Bij deze, bedankt voor inzicht in jullie ahum klantvriendelijkheid Nedgame.

Verzending

Niet geleverd wat besteld en weigering webshop Nedgame dit recht te zetten. Alleen verpakking/envelop en adressering was goed, enige goede aan deze verzending.

Klantenservice

Teleurgestelde gamer die nu 30 euro heeft weggegooid want de expansions LOS of een nieuwe GOTY versie ergens anders kopen is nog eens bijna 30 euro. Bedankt Nedgame voor verspillen mijn geld en niet de hand in eigen zak steken voor FOUT voorraad beheer en een gewone versie op sturen terwijl ik de Premium versie heb besteld! Eerste keer en meteen de laatste keer bij jullie (tenzij jullie dit alsnog rechtzetten en gewoon mij de GOTY versie laten ruilen voor de onterecht toegezonden normale ipv de Premium versie. M vf groeten, Gijsbert Dekker

Algemeen

Xbox One X besteld en opgehaald in Apeldoorn, lag netjes klaar en geniet er nu van dude was ook superaardig dus voor klantenservice gewoon langsgaan i guess

Algemeen

Waren de goedkoopste, niet echt veel beoordelingen maar ik dacht laat ik de gok wagen en zien hoe het gaat.

Verzending

Spel om 11 uur 's avonds besteld, en de volgende dag in huis nog. Echt bizar hoe snel dat tegenwoordig allemaal gaat. Game was gewoon goed verpakt en kwam heel aan.

Scorekaart voor NedGame

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie