Foto Booms

1.293 producten en 1.745 uitvoeringen

logo fotobooms

Foto Booms, als sinds 1945 d camerawinkel van Amsterdam en omstreken

Foto Booms biedt een uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, deskundig advies en supersnelle bezorging. Bestelt u op maandag t/m vrijdag vr 12.45 uur, dan heeft u de bestelling nog vanavond in huis! Bestellingen boven de 50 euro worden gratis thuisbezorgd.

Voor ieder wat wils: foto- en videocameras, lenzen, studio apparatuur, drones en accessoires. In onze webshop n winkel in Amsterdam bieden we deskundig, eerlijk advies en praktische klantenservice. Onze professionele en enthousiaste medewerkers helpen u graag verder!

Scorekaart voor Foto Booms

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1745 producten, 5569 unsorted producten
Prijsindex Nederland 105,2 (5,2% boven gemiddeld)
Prijsindex België 106,6 (6,6% boven gemiddeld)