Foto Booms

217 producten en 391 uitvoeringen

logo fotobooms

Foto Booms, als sinds 1945 d camerawinkel van Amsterdam en omstreken

Foto Booms biedt een uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, deskundig advies en supersnelle bezorging. Bestelt u op maandag t/m zaterdag vr 12.45 uur, dan heeft u de bestelling nog vanavond in huis! Bestellingen boven de 50 euro worden gratis thuisbezorgd.

Voor ieder wat wils: foto- en videocameras, lenzen, studio apparatuur, drones en accessoires. In onze webshop n winkel in Amsterdam bieden we deskundig, eerlijk advies en praktische klantenservice. Onze professionele en enthousiaste medewerkers helpen u graag verder!

Scorekaart voor Foto Booms

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 391 producten, 222 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,3 (1,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,9 (1,1% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8