×

Help Tweakers weer winnen!

dixons

0 producten en 0 uitvoeringen

Wat is dixons?

Dixons biedt op het gebied van consumentenelektronica een prettige omgeving om je te oriënteren op de beste A-merken laptops, tablets, smartphones, camera’s en meer. Een plek waar advies & demonstraties op maat gegeven worden. We bieden een steeds wisselende demoselectie met de nieuwste oplossingen en keuzehulp om tot de juiste aankoop te komen.

Daarom dixons

dixons  3 jaar garantie op Apple

dixons  Voor 23:30 besteld, morgen in huis

dixons  7-daagse bezorging

dixons  Ruim 100 winkels in Nederland

dixons  Gratis verzending

Je kunt je bestelling ook afhalen in één van onze 100 winkels!

We zijn bereikbaar op

info@dixons.nl
036-5302529 (lokaal tarief)

Op werkdagen bereikbaar van
08:30 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Onze technische dienst is bereikbaar op: 0900-8089 (€0,70 p/m)
Op werkdagen bereikbaar
van 08:30 tot 18:00.

Facebook Twitter Youtube

Scorekaart voor dixons

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg