InternGeheugen.com

5.048 producten en 6.257 uitvoeringen

Gebruikers over webshop InternGeheugen.com

Review toevoegen

Algemeen

Bij MAPP (interngeheugen.com) 4 geheugen modules besteld. Op het moment van bestellen waren deze modules voorradig. Het bestellen ging verder ook prima, maar als het daarna fout gaat ben je de pineut!

Ik ben blij dat ik van deze partij af ben.
Mijn tip, bestel voor een paar euro meer ergens anders!

Verzending

- De verkeerde geheugen modules werden geleverd.
- Verzendkosten RMA niet vergoed, ondanks dit wel op de website staat.

Klantenservice

- Zeer slechte servicedesk, geen reactie per mail, telefonische afspraken worden niet nagekomen.
- Na 4 weken wachten te horen gekregen dat het geheugen niet meer geleverd kon worden.
- Geen alternatief/oplossing aanbieden.

Algemeen

Goed tevreden uit eindelijk, Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat

Verzending

Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat toen werkte het niet, toen de modules omgewisseld en toen werkte het. Met een module werkt de computer sneller, ws om dat t 2 merken zijn.

Algemeen

Ik heb na twee maanden mijn order: 1x 'Dupont jumper cables' maar gecanceld. Zeer trage opvolging van mijn order.

Klantenservice

Na een maand wachten, maar eens met hen gemaild. Toen kon wel een deel van mijn order worden voldaan. Dat deel werd toen ook snel geleverd.

Algemeen

Makkelijke webshop, snelle reactie op mails. Jammergenoeg heeft de levering wel wat voeten in de aarde gehad - duurde 2 weken eer ik m'n bestelde DDR4 had. Mogelijks wel bij hun toeleverancier.

Verzending

Goed verpakt. Wel minpunten voor PostNL wegens in de bus gedropt zonder handtekening.

Goeie snelle reacties.

Winactie

Algemeen

artikelen zijn via een wizard goed te vinden, worden zeer snel en op tijd geleverd

Algemeen

Prima service. Denken goed mee bij een probleem. Laptop herkende de bestelde geheugenuitbreiding niet. Lag uiteindelijk aan het 2e slot. Omgewisseld voor een grotere module voor slot 1. Verliep allemaal prima.

Zie boven

Algemeen

Levertijd toonde volgende dag in huis. Kreeg mijn product de volgende dag binnen.
Alles volgens plan.

Algemeen

Memory module voor Dell Optiplex 9010 besteld. Was binnen 3 dagen binnen zoals beloofd en geen verzendkosten. Handige zoekfunctie voor memory modules op de site waarbij de verschillende leveranciers op 1 scherm getoond worden.

Klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerde order aangemaakt en een nieuwe ernaast gevraagd de verkeerde te verwijderen en de goede te behouden. Netjes afgehandeld

Klantenservice:

Arduino Uno board besteld maar stuk na 5 seconden. Zonder problemen werd er een nieuwe opgestuurd na ontvangst van het kapotte board. Goede service omdat het toch om knutsel elektronica gaat.

Algemeen

Product dat besteld is wordt goed geleverd, alleen in mijn geval later dan beloofd. Toen ik belde dat het nog niet ontvangen was, bleek het nog niet verstuurd om onbekende reden. Aangegeven dat juist de snelle levering belangrijk was en dat hier in de planning rekening mee is gehouden. Een andere oplossing dan gewoon afwachten kwam men niet mee.

Prima shop, maar geen bijzondere oplossingen als ze de afspraken niet nakomen. Geen fan dus.

Klantenservice

Bij het reclameren dat goederen nog niet ontvangen zijn terwijl dit wel zo is afgesproken op de orderbevestiging gaf men aan dat het om onbekende redenen nog niet was verstuurd. Ze gingen dit alsnog doen. Dit lost het uiteindelijke probleem niet op en levert dit voor ons onoplosbare problemen in planning op. Volgende keer meer marge in de tijd aanhouden en niet vertrouwen op wat er op de website of de opdrachtbevestiging staat. Ze komen zelf niet met betere oplossingen.

Algemeen

Geheugen besteld, echter wordt ondanks belofte op site een aantal dagen te laat geleverd. Als je vraagt dit probleem op te lossen, dan kan dit niet en bieden ze enkel hun verontschuldigingen aan. Meewerken aan een oplossing gebeurt niet.

Verzending

Het product wordt niet op tijd geleverd. Het probleem wordt niet opgelost door een andere leverwijze. Ik moet afwachten dat het nu wel zo snel mogelijk wordt geleverd. Jammer van de planning.....

Klantenservice

Het probleem wordt niet opgelost. Er wordt niet meegedacht. Men geeft aan dat ze het niet begrijpen dat het fout is gegaan en biedt excuses aan. Het probleem blijft hiermee bij de besteller liggen die er niets aan kan doen.

Klantenservice:

Artikel besteld maar was niet meer leverbaar door de leverancier. Netjes gebeld door verkoper en heeft een alternatief voorgesteld.

Algemeen

Defecte geheugenmodules telefonisch gemeld, kreeg 2 minuten later al instructies voor de verzending. Werd per Email keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verzending

Na 2 dagen nieuwe geheugenmodules (garantie) thuis ontvangen, keurig verpakt in luchtenvelop.

Klantenservice

Vrijwel direct telefonisch een medewerker aan de lijn, vriendelijk en adequaat geholpen, kreeg goede uitleg over de vervolgprocedure (garantieregeling).

Algemeen

Nette prijs, goede webshop, goede status updates via e-mail, origineel en recente accu. Niets op aan te merken.

Verzending

Volgende dag in huis. Perfect volgens afspraak.

Klantenservice:

Uitstekende service: geheugen besteld voor mijn Apple, 2x8Gb Kingston ontvangen, werkte niet; omgeruild per post voor 2x8Gb Crucial, werkte ook niet. Na overleg met InternGeheugen besloten om 2x4Gb Crucial te proberen. Dat werkte gelukkig wel. Omruilen verliep telkens snel en telefonisch contact was zeer prettig. Klasse zo'n service!!

Algemeen

Wist niet precies welk geheugen ik moest hebben, gevraagd waar ik dit kon vinden, keurig zelfde dag antwoord met een voorstel welk geheugen zou passen. Besteld, betaald en volgende dag met de post ontvangen. Super service !!

Verzending

Passend geheugen, eenvoudige installatie, werkt top

Klantenservice

Vraag gesteld, correct en snel antwoord, snelle verzending

Klantenservice:

Voor een wat ouder moederbord had ik problemen om goed nieuw (en meer) geheugen te vinden. Eindelijk goed geheugen gevonden dankzij de applicatie waarmee je geheugenadvies ontvangt.

Algemeen

Prima klantenservice, snelle levering, goede prijs, ruime keus, uitstekend product. Dit was mijn eerste transactie bij InternGeheugen, maar dit zal zeker niet de laatste zijn.

Verzending

Product prima op tijd en netjes ingepakt

Klantenservice

Ik stuurde een email waar het pakketje bleef en ik kreeg netjes antwoord. Het pakje was iets later dan gehoopt, maar dat kwam door de Post.NL

Algemeen

goede info op website, snel te bestellen , en heel snel geleverd op de volgende dag

Verzending

een dag na bestelling geleverd,

Algemeen

Voor vervanging hardeschijf in overjarige laptop voor een Kingston SSD gekozen. Interngeheugen zorgde voor een snelle toezending en een complete levering De installatie van de SSD verliep vlot en 't werkt zoals verwacht.

Verzending

Snelle toezending, goed verpakt.

Klantenservice

De eerste installatie CD bevatte een fout. nadat de diagnose was gesteld ontving ik bijna per kerende post een nieuwe.

Scorekaart voor InternGeheugen.com

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk