InternGeheugen.com

2.530 producten en 2.638 uitvoeringen

Gebruikers over webshop InternGeheugen.com

Review toevoegen

Algemeen

super snelle verzending en prima service. geen problemen gehad en het geheugen werkte perfect in mijn moeders laptop

Verzending

verzending in een bubbeltjes envelop,

Algemeen

Bestelling makkelijk vie Tweaker geinitieerd en afgemaakt bij Mapp.
Website is niet al te makkelijk te navigeren, maar was ook niet nodig.
(Geen duidelijk zoekfunctie catagorieen niet al te duidelijk of te selecteren en vooral gewoon een druk 1996 uiterklijk)
Maar betaling via iDeal verliep foutloos.

Verzending

Goed veilig verpakt, maar toch lekker klein. Snelle behandeling en bezorging.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Op de geplande dag van ontvangst een mailtje krijgen dat de levertijd met 1-3 dagen vertraagd is.... Mwah, niet netjes, maar kan ik nog mee leven. Maar om vervolgens ná die drie dagen zonder enig bericht nog niets ontvangen te hebben is niets dan slecht!
No more mapp4me

Algemeen

online scan zorgt bij twijfel voor een juiste keuze. Dit is een fantastisch hulpmiddel.
Dus zeer tevreden

Algemeen

fijn dat je een online scan uitvoeren, verder hele goede telefonische adviezen daarna!
Ook een zeer snelle levering!
Ook een goede prijs!

zeer snel

Klantenservice

gewoon een eerlijke en zeer deskundige adviezen!

Algemeen

Een zeer betrouwbare webwinkel, met originele hardware, geheugenkaarten in klein en groot formaat en wat heel belangrijk is snel geleverd voor zeer betaalbare prijzen. Een echte aanrader!

Verzending

Bestel en de volgende werkdag bezorgd.

1 keer gebeld over een klein misverstand DIRECT opgelost TOP

Algemeen

Geheugen nodig voor en 2 jaar oude laptop, product was snel te vinden op de site. Beschrijving van de specs ok. Verzending snel, volgende dag in huis. Aanrader wat mij betreft.

Snel en goed verpakt.

Algemeen

Het scansysteem op de site maakt het makkelijk om het juiste geheugen te kiezen. Alles is goed en snel verlopen t/m de bezorging. Geen klachten over de aankoop.

Verzending

Snelle en correcte levering.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb enorme slechte ervaring met deze winkel. Nadat de bestelde ruitenwissers niet pasten en ik gebruik wilde maken van mijn retourrecht werd dit niet geaccepteerd. De desbetreffende meneer van de klantenservice was niet op de hoogte van de Wet Koop op Afstand en na meerdere mails en nadat ik meerdere keren links en verwijzingen naar websites over deze wet heb gestuurd was meneer nog steeds niet overtuigd. Vervolgens werden mijn vragen beantwoord door andere collega's die niet de moeite namen om het gesprek tussen mij en hun collega te lezen en totaal niet begrepen waar de kwestie over ging. Vervolgens heeft de terugbetaling onnodig lang op zich laten wachten.

Update: nadat ik deze review heb geplaatst heeft een van de eigenaren contact met mij opgenomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het een en ander uitgelegd. De bovenstaande fouten wordt intern als voorbeeld gesteld over hoe het niet hoort. Dit geeft mij het vertrouwen dat dit een eenmalige fout was en dat dit bedrijf veel moeite doet om elke klant tevreden te stellen. Ik heb mijn beoordeling bijgesteld a.d.h.v. bovenstaande.

Klantenservice

Zoals in bovenstaand verhaal was de klantenservice waardeloos. Uiteraard kan ik net de verkeerde medewerker hebben gehad, maar dit hoort niet voor te komen. Meneer is geeneens teruggekomen op het feit dat hij totaal niet begreep hoe de wet in elkaar steekt terwijl hij vol bleef houden dat hij goed wist wat de regels zijn.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Aangezien mijn ervaring bij dit bedrijf als zeer slecht is ervaren. Koop ik hier dan ook nooit meer wat. Dit heeft voornamelijk met communicatie te maken.

Verzending

Verzending van het pakket was prima.

Klantenservice

Na 1 week wachten terwijl er op de site stond dat het product direct leverbaar was. Heb ik besloten om maar eens te gaan bellen waar mijn product bleef.

Ik kreeg een medewerker aan de lijn met het verhaal dat zij het product nog niet uit China binnen hadden. Toen dacht ik dit klopt niet. dan had ik zelf wel op Ali express mijn product kunnen bestellen.
Na 2 weken ontving ik eindelijk het product. Het werkt wel naar behoren maar de service is gewoon zeer triest.

Ik had het fijn gevonden om na 1 dag gelijk een belletje te mogen ontvangen van excuses maar we hebben het product niet langer meer op voorraad, wilt u wachten of moeten wij de order voor u cancelen?

maarja, inplaats daarvan laten ze gewoon helemaal niks van zich horen.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bij MAPP (interngeheugen.com) 4 geheugen modules besteld. Op het moment van bestellen waren deze modules voorradig. Het bestellen ging verder ook prima, maar als het daarna fout gaat ben je de pineut!

Ik ben blij dat ik van deze partij af ben.
Mijn tip, bestel voor een paar euro meer ergens anders!

Verzending

- De verkeerde geheugen modules werden geleverd.
- Verzendkosten RMA niet vergoed, ondanks dit wel op de website staat.

Klantenservice

- Zeer slechte servicedesk, geen reactie per mail, telefonische afspraken worden niet nagekomen.
- Na 4 weken wachten te horen gekregen dat het geheugen niet meer geleverd kon worden.
- Geen alternatief/oplossing aanbieden.

Algemeen

Goed tevreden uit eindelijk, Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat

Verzending

Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat toen werkte het niet, toen de modules omgewisseld en toen werkte het. Met een module werkt de computer sneller, ws om dat t 2 merken zijn.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb na twee maanden mijn order: 1x 'Dupont jumper cables' maar gecanceld. Zeer trage opvolging van mijn order.

Klantenservice

Na een maand wachten, maar eens met hen gemaild. Toen kon wel een deel van mijn order worden voldaan. Dat deel werd toen ook snel geleverd.

Algemeen

Makkelijke webshop, snelle reactie op mails. Jammergenoeg heeft de levering wel wat voeten in de aarde gehad - duurde 2 weken eer ik m'n bestelde DDR4 had. Mogelijks wel bij hun toeleverancier.

Verzending

Goed verpakt. Wel minpunten voor PostNL wegens in de bus gedropt zonder handtekening.

Goeie snelle reacties.

Winactie

Algemeen

artikelen zijn via een wizard goed te vinden, worden zeer snel en op tijd geleverd

Algemeen

Prima service. Denken goed mee bij een probleem. Laptop herkende de bestelde geheugenuitbreiding niet. Lag uiteindelijk aan het 2e slot. Omgewisseld voor een grotere module voor slot 1. Verliep allemaal prima.

Zie boven

Algemeen

Levertijd toonde volgende dag in huis. Kreeg mijn product de volgende dag binnen.
Alles volgens plan.

Algemeen

Memory module voor Dell Optiplex 9010 besteld. Was binnen 3 dagen binnen zoals beloofd en geen verzendkosten. Handige zoekfunctie voor memory modules op de site waarbij de verschillende leveranciers op 1 scherm getoond worden.

Klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerde order aangemaakt en een nieuwe ernaast gevraagd de verkeerde te verwijderen en de goede te behouden. Netjes afgehandeld

Klantenservice: Score: 5

Arduino Uno board besteld maar stuk na 5 seconden. Zonder problemen werd er een nieuwe opgestuurd na ontvangst van het kapotte board. Goede service omdat het toch om knutsel elektronica gaat.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Product dat besteld is wordt goed geleverd, alleen in mijn geval later dan beloofd. Toen ik belde dat het nog niet ontvangen was, bleek het nog niet verstuurd om onbekende reden. Aangegeven dat juist de snelle levering belangrijk was en dat hier in de planning rekening mee is gehouden. Een andere oplossing dan gewoon afwachten kwam men niet mee.

Prima shop, maar geen bijzondere oplossingen als ze de afspraken niet nakomen. Geen fan dus.

Klantenservice

Bij het reclameren dat goederen nog niet ontvangen zijn terwijl dit wel zo is afgesproken op de orderbevestiging gaf men aan dat het om onbekende redenen nog niet was verstuurd. Ze gingen dit alsnog doen. Dit lost het uiteindelijke probleem niet op en levert dit voor ons onoplosbare problemen in planning op. Volgende keer meer marge in de tijd aanhouden en niet vertrouwen op wat er op de website of de opdrachtbevestiging staat. Ze komen zelf niet met betere oplossingen.

Scorekaart voor InternGeheugen.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk