InternGeheugen.com

Gebruikers over webshop InternGeheugen.com

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Nadat ik eerst zelf het verkeerde geheugen had besteld kon na overleg toch het juiste geheugen bestellen. Ik kon het verkeerde geheugen terug sturen en dat werd verrekend met de prijs van de nieiuwe.

Verzending

werd binnen een paardagen geleverd. Ook de nieuwe bestelling

Klantenservice

Goed contact gehad en de juiste info gekregen over het te bestellen geheugen

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op vrijdagavond een laptoplader besteld. Product zou op voorraad zijn en dinsdag geleverd worden volgens de website. Op woensdag stond de order nog steeds 'in behandeling'. Nu ben ik niet het ongeduldige type, maar ik ben toch even gaan bellen om toelichting. Een vriendelijke meneer keek het na, en gaf aan dat ze dezelfde dag nog zouden verzenden. Dit gebeurde ook. Volgende dag pakketje ontvangen. Wat schetst mijn verbazing: geleverd met een Engelse stekker! Dit staat nergens vermeld, dus gemaild of ze mij een EU stroomkabel willen leveren. Het korte antwoord was "nee, maar u mag het product terugsturen". Tja, dat begreep ik zelf ook wel. Ik zocht nu juist een oplossing die simpeler is voor beide partijen. Uiteindelijk heb ik tussen de zooi op zolder maar een oude reisadapter opgedoken die ik nu gebruik, omdat ik niet houd van spullen zinloos heen en weer sturen en alle gedoe daaromheen. Kortom:

- Slechte informatievoorziening
- Vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon
- Snelle reactie op mail
- Weinig creativiteit in het bieden van een oplossing.

Verzending

Zoals gezegd kwam de levertijd niet overeen met de informatie op de website. Kleine tip daarnaast: gebruik niet heel veel plastic voor het omwikkelen van een pakketje in een tijd dat we toch langzaam van het plastic af moeten!

Klantenservice

Vriendelijk en vlot, maar niet creatief in het bieden van een oplossing wanneer er iets mis is.

Algemeen

Kingston bolt duo gekocht om videobestanden af te spelen op iPad vanaf deze stick. Helaas dit lukte niet. Usb teruggestuurd naar MAPP, en een nieuwe ontvangen, maar probleem bleef. MAPP heeft uit eigen beweging de maker gemaild en een paar dagen was probleem opgelost. Het was uiteindelijk een softwarefout. Prima service van MAPP!

Verzending

Netjes snel bezorgd en goed verpakt

Algemeen

Snel en goed product. De app op de site om na te gaan wat in je PC past werkt prima.

Algemeen

Voor mijn Dell Poweredge wilde ik het geheugen opvoeren naar 32 GB. Helaas had ik de verkeerde modules besteld. Interngeheugen.com nam de geopende verpakkingen terug en adviseerde mij de juiste modules.

Daar werd ik blij van !

Verzending

Perfect verpakt, kon niet beter.

Klantenservice

Prime, van harte aanbevolen !

Algemeen

Ik heb hier voor de eerste keer besteld, ik had geheugen nodig voor mijn QNAP NAS, hier hadden ze de juiste versie op voorraad en voor een nette prijs !

Verzending

Netjes met brievenbuspost bezorgd, binnen 1 dag !

Winactie

Algemeen

Het was makkelijk om het juiste geheugen te vinden met de online app op de site. Hoefde ik tenminste niet zelf te gokken welke in zou nemen. Het geheugen besteld en zo hard als de postbode kon lopen was het ook bezorgd. Toen ik het op de juiste manier in mijn laptop had geklikt deed het gelijk wat het doen moest. Mijn laptop is een heel stuk sneller nu en ik ben er weer tevreden mee.

Verzending

Keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. Niets op aan te merken. Of je moet niet van witte enveloppen houden : )

Algemeen

super snelle verzending en prima service. geen problemen gehad en het geheugen werkte perfect in mijn moeders laptop

Verzending

verzending in een bubbeltjes envelop,

Algemeen

Bestelling makkelijk vie Tweaker geinitieerd en afgemaakt bij Mapp.
Website is niet al te makkelijk te navigeren, maar was ook niet nodig.
(Geen duidelijk zoekfunctie catagorieen niet al te duidelijk of te selecteren en vooral gewoon een druk 1996 uiterklijk)
Maar betaling via iDeal verliep foutloos.

Verzending

Goed veilig verpakt, maar toch lekker klein. Snelle behandeling en bezorging.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Op de geplande dag van ontvangst een mailtje krijgen dat de levertijd met 1-3 dagen vertraagd is.... Mwah, niet netjes, maar kan ik nog mee leven. Maar om vervolgens ná die drie dagen zonder enig bericht nog niets ontvangen te hebben is niets dan slecht!
No more mapp4me

Algemeen

online scan zorgt bij twijfel voor een juiste keuze. Dit is een fantastisch hulpmiddel.
Dus zeer tevreden

Algemeen

fijn dat je een online scan uitvoeren, verder hele goede telefonische adviezen daarna!
Ook een zeer snelle levering!
Ook een goede prijs!

zeer snel

Klantenservice

gewoon een eerlijke en zeer deskundige adviezen!

Algemeen

Een zeer betrouwbare webwinkel, met originele hardware, geheugenkaarten in klein en groot formaat en wat heel belangrijk is snel geleverd voor zeer betaalbare prijzen. Een echte aanrader!

Verzending

Bestel en de volgende werkdag bezorgd.

1 keer gebeld over een klein misverstand DIRECT opgelost TOP

Algemeen

Geheugen nodig voor en 2 jaar oude laptop, product was snel te vinden op de site. Beschrijving van de specs ok. Verzending snel, volgende dag in huis. Aanrader wat mij betreft.

Snel en goed verpakt.

Algemeen

Het scansysteem op de site maakt het makkelijk om het juiste geheugen te kiezen. Alles is goed en snel verlopen t/m de bezorging. Geen klachten over de aankoop.

Verzending

Snelle en correcte levering.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb enorme slechte ervaring met deze winkel. Nadat de bestelde ruitenwissers niet pasten en ik gebruik wilde maken van mijn retourrecht werd dit niet geaccepteerd. De desbetreffende meneer van de klantenservice was niet op de hoogte van de Wet Koop op Afstand en na meerdere mails en nadat ik meerdere keren links en verwijzingen naar websites over deze wet heb gestuurd was meneer nog steeds niet overtuigd. Vervolgens werden mijn vragen beantwoord door andere collega's die niet de moeite namen om het gesprek tussen mij en hun collega te lezen en totaal niet begrepen waar de kwestie over ging. Vervolgens heeft de terugbetaling onnodig lang op zich laten wachten.

Update: nadat ik deze review heb geplaatst heeft een van de eigenaren contact met mij opgenomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het een en ander uitgelegd. De bovenstaande fouten wordt intern als voorbeeld gesteld over hoe het niet hoort. Dit geeft mij het vertrouwen dat dit een eenmalige fout was en dat dit bedrijf veel moeite doet om elke klant tevreden te stellen. Ik heb mijn beoordeling bijgesteld a.d.h.v. bovenstaande.

Klantenservice

Zoals in bovenstaand verhaal was de klantenservice waardeloos. Uiteraard kan ik net de verkeerde medewerker hebben gehad, maar dit hoort niet voor te komen. Meneer is geeneens teruggekomen op het feit dat hij totaal niet begreep hoe de wet in elkaar steekt terwijl hij vol bleef houden dat hij goed wist wat de regels zijn.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Aangezien mijn ervaring bij dit bedrijf als zeer slecht is ervaren. Koop ik hier dan ook nooit meer wat. Dit heeft voornamelijk met communicatie te maken.

Verzending

Verzending van het pakket was prima.

Klantenservice

Na 1 week wachten terwijl er op de site stond dat het product direct leverbaar was. Heb ik besloten om maar eens te gaan bellen waar mijn product bleef.

Ik kreeg een medewerker aan de lijn met het verhaal dat zij het product nog niet uit China binnen hadden. Toen dacht ik dit klopt niet. dan had ik zelf wel op Ali express mijn product kunnen bestellen.
Na 2 weken ontving ik eindelijk het product. Het werkt wel naar behoren maar de service is gewoon zeer triest.

Ik had het fijn gevonden om na 1 dag gelijk een belletje te mogen ontvangen van excuses maar we hebben het product niet langer meer op voorraad, wilt u wachten of moeten wij de order voor u cancelen?

maarja, inplaats daarvan laten ze gewoon helemaal niks van zich horen.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bij MAPP (interngeheugen.com) 4 geheugen modules besteld. Op het moment van bestellen waren deze modules voorradig. Het bestellen ging verder ook prima, maar als het daarna fout gaat ben je de pineut!

Ik ben blij dat ik van deze partij af ben.
Mijn tip, bestel voor een paar euro meer ergens anders!

Verzending

- De verkeerde geheugen modules werden geleverd.
- Verzendkosten RMA niet vergoed, ondanks dit wel op de website staat.

Klantenservice

- Zeer slechte servicedesk, geen reactie per mail, telefonische afspraken worden niet nagekomen.
- Na 4 weken wachten te horen gekregen dat het geheugen niet meer geleverd kon worden.
- Geen alternatief/oplossing aanbieden.

Algemeen

Goed tevreden uit eindelijk, Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat

Verzending

Ik heb t geheugen er in gezet bij wat er al inzat toen werkte het niet, toen de modules omgewisseld en toen werkte het. Met een module werkt de computer sneller, ws om dat t 2 merken zijn.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb na twee maanden mijn order: 1x 'Dupont jumper cables' maar gecanceld. Zeer trage opvolging van mijn order.

Klantenservice

Na een maand wachten, maar eens met hen gemaild. Toen kon wel een deel van mijn order worden voldaan. Dat deel werd toen ook snel geleverd.

Scorekaart voor InternGeheugen.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite