InternGeheugen.com

Gebruikers over webshop InternGeheugen.com

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

artikelen zijn via een wizard goed te vinden, worden zeer snel en op tijd geleverd

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima service. Denken goed mee bij een probleem. Laptop herkende de bestelde geheugenuitbreiding niet. Lag uiteindelijk aan het 2e slot. Omgewisseld voor een grotere module voor slot 1. Verliep allemaal prima.

Zie boven

Uit eigen beweging

Algemeen

Levertijd toonde volgende dag in huis. Kreeg mijn product de volgende dag binnen.
Alles volgens plan.

Algemeen

Memory module voor Dell Optiplex 9010 besteld. Was binnen 3 dagen binnen zoals beloofd en geen verzendkosten. Handige zoekfunctie voor memory modules op de site waarbij de verschillende leveranciers op 1 scherm getoond worden.

Klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerde order aangemaakt en een nieuwe ernaast gevraagd de verkeerde te verwijderen en de goede te behouden. Netjes afgehandeld

Klantenservice:

Arduino Uno board besteld maar stuk na 5 seconden. Zonder problemen werd er een nieuwe opgestuurd na ontvangst van het kapotte board. Goede service omdat het toch om knutsel elektronica gaat.

Algemeen

Product dat besteld is wordt goed geleverd, alleen in mijn geval later dan beloofd. Toen ik belde dat het nog niet ontvangen was, bleek het nog niet verstuurd om onbekende reden. Aangegeven dat juist de snelle levering belangrijk was en dat hier in de planning rekening mee is gehouden. Een andere oplossing dan gewoon afwachten kwam men niet mee.

Prima shop, maar geen bijzondere oplossingen als ze de afspraken niet nakomen. Geen fan dus.

Klantenservice

Bij het reclameren dat goederen nog niet ontvangen zijn terwijl dit wel zo is afgesproken op de orderbevestiging gaf men aan dat het om onbekende redenen nog niet was verstuurd. Ze gingen dit alsnog doen. Dit lost het uiteindelijke probleem niet op en levert dit voor ons onoplosbare problemen in planning op. Volgende keer meer marge in de tijd aanhouden en niet vertrouwen op wat er op de website of de opdrachtbevestiging staat. Ze komen zelf niet met betere oplossingen.

Algemeen

Geheugen besteld, echter wordt ondanks belofte op site een aantal dagen te laat geleverd. Als je vraagt dit probleem op te lossen, dan kan dit niet en bieden ze enkel hun verontschuldigingen aan. Meewerken aan een oplossing gebeurt niet.

Verzending

Het product wordt niet op tijd geleverd. Het probleem wordt niet opgelost door een andere leverwijze. Ik moet afwachten dat het nu wel zo snel mogelijk wordt geleverd. Jammer van de planning.....

Klantenservice

Het probleem wordt niet opgelost. Er wordt niet meegedacht. Men geeft aan dat ze het niet begrijpen dat het fout is gegaan en biedt excuses aan. Het probleem blijft hiermee bij de besteller liggen die er niets aan kan doen.

Klantenservice:

Artikel besteld maar was niet meer leverbaar door de leverancier. Netjes gebeld door verkoper en heeft een alternatief voorgesteld.

Algemeen

Defecte geheugenmodules telefonisch gemeld, kreeg 2 minuten later al instructies voor de verzending. Werd per Email keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verzending

Na 2 dagen nieuwe geheugenmodules (garantie) thuis ontvangen, keurig verpakt in luchtenvelop.

Klantenservice

Vrijwel direct telefonisch een medewerker aan de lijn, vriendelijk en adequaat geholpen, kreeg goede uitleg over de vervolgprocedure (garantieregeling).

Algemeen

Nette prijs, goede webshop, goede status updates via e-mail, origineel en recente accu. Niets op aan te merken.

Verzending

Volgende dag in huis. Perfect volgens afspraak.

Klantenservice:

Uitstekende service: geheugen besteld voor mijn Apple, 2x8Gb Kingston ontvangen, werkte niet; omgeruild per post voor 2x8Gb Crucial, werkte ook niet. Na overleg met InternGeheugen besloten om 2x4Gb Crucial te proberen. Dat werkte gelukkig wel. Omruilen verliep telkens snel en telefonisch contact was zeer prettig. Klasse zo'n service!!

Algemeen

Wist niet precies welk geheugen ik moest hebben, gevraagd waar ik dit kon vinden, keurig zelfde dag antwoord met een voorstel welk geheugen zou passen. Besteld, betaald en volgende dag met de post ontvangen. Super service !!

Verzending

Passend geheugen, eenvoudige installatie, werkt top

Klantenservice

Vraag gesteld, correct en snel antwoord, snelle verzending

Klantenservice:

Voor een wat ouder moederbord had ik problemen om goed nieuw (en meer) geheugen te vinden. Eindelijk goed geheugen gevonden dankzij de applicatie waarmee je geheugenadvies ontvangt.

Algemeen

Prima klantenservice, snelle levering, goede prijs, ruime keus, uitstekend product. Dit was mijn eerste transactie bij InternGeheugen, maar dit zal zeker niet de laatste zijn.

Verzending

Product prima op tijd en netjes ingepakt

Klantenservice

Ik stuurde een email waar het pakketje bleef en ik kreeg netjes antwoord. Het pakje was iets later dan gehoopt, maar dat kwam door de Post.NL

Algemeen

goede info op website, snel te bestellen , en heel snel geleverd op de volgende dag

Verzending

een dag na bestelling geleverd,

Algemeen

Voor vervanging hardeschijf in overjarige laptop voor een Kingston SSD gekozen. Interngeheugen zorgde voor een snelle toezending en een complete levering De installatie van de SSD verliep vlot en 't werkt zoals verwacht.

Verzending

Snelle toezending, goed verpakt.

Klantenservice

De eerste installatie CD bevatte een fout. nadat de diagnose was gesteld ontving ik bijna per kerende post een nieuwe.

Algemeen

Je kunt via hun website een geheugenescan laten uitvoeren, zodat je zeker weet dat je het juiste geheugen hebt.

Verzending

Geleverd op de dag zoals afgesproken.

Klantenservice:

Advies gevraagd via klantenservice, advies snel ontvangen, bestelling geplaatst, onderdeel volgende dag aanwezig, onderdeel geplaatst en alles werkt. UITSTEKEND. Andere bedrijf gaf aan dat uitbreiding geheugen niet kon op mijn laptop. Opvallend dat Interngeheugen.com het beter wist en bewees.!!!!!

Algemeen

Gebruik gemaakt van de geheugen "tool" om juiste geheugen te selecteren voor nieuwe iMac. Werkte perfect, direct besteld.

Verzending

Levering was goed, kon iets sneller, maar over het algemeen, goede communicatie en levering.

Klantenservice

Product werkte perfect, goede opvolging via email, automatisch, maar dan alsnog goed te weten dat zij aandacht geven aan hun klanten. Ik maak mij geen zorgen als het aan zou komen op garantie. Vooralsnog werkt het allemaal perfect.

Algemeen

Met de tool van MAPP / Interngeheugen.com was in no-time gevonden wat ik zocht en direct te bestellen. Ik had eigenlijk de moed al opgegeven in Nederland nog te vinden wat ik zocht. Niets dan lof voor die detectietool van ze.

Verzending

Prima, veilig en netjes verpakt en verzonden.

Scorekaart voor InternGeheugen.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk