InternGeheugen.com

5.308 producten en 6.496 uitvoeringen
InternGeheugen.com is onderdeel van MAPP. 'Goed bezig!' Dat is de slogan die MAPP op alle mogelijke manieren uitdraagt. Of het nu om computergeheugen, auto- en motoraccu's of telefoonaccessoires gaat; MAPP levert jouw product snel en scherp geprijsd. Dat doen we graag op z'n Rotterdams: niet lullen maar poetsen. Vol overgave storten we ons dagelijks op IT, logistiek, productmanagement en klantenservice. Bij alles wat we doen, staat onze klant immers centraal!

Ruim 15 jaar na de oprichting van onze eerste webshop, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een begrip binnen de regio Rijnmond en ver daarbuiten. Niet voor niets is de gemiddelde beoordeling die klanten ons geven een 9,6. Dagelijks bestellen velen hun producten bij onze gerenommeerde webwinkels als AccuDienst, InternGeheugen en Phonestore. Daar zijn we uiteraard zeer trots op, maar dat weerhoudt ons er niet van om ons iedere dag te verbeteren. Zo blijven we in ontwikkeling of 'Goed bezig!' zoals wij het graag zeggen!

Scorekaart voor InternGeheugen.com

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 6496 producten, 12694 unsorted producten
Prijsindex Nederland 104,8 (4,8% boven gemiddeld)
Prijsindex België 108,7 (8,7% boven gemiddeld)