Interngeheugenshop.nl

Review toevoegen

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Wilde een Cardreader voor o.m. CF afhalen.
Stelde via de contactpage de vraag of het ding ook op voorraad was, en of ik een uur later langs mocht komen.

Werd meteen gebeld ipv teruggemaild, was helaas niet op voorraad.
Afhalen is mogelijk, niet in Zevenaar op aangegeven adres, wel in Wijchen. Goede, attente service!

Klantenservice

Zie boven.

Algemeen

Was op zoek naar specifieke usb-sticks, maar had geen haast. Deze shop had ze voor een mooie prijs, paar dagen levertijd: prima. Kreeg nette statusupdates zodra ze binnen waren en verzonden gingen worden.

Verzending

Keurig verpakt, brievenbuspakket als optie is altijd fijn. Niks op aan te merken.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De levering werd zoals beloofd snel verzonden Helaas was er door POSTNL iets fout gegaan met de levering van de bestelde producten. De klantenservice heeft alles in het werk gesteld om dit op te lossen.
Fijn die betrokkenheid!

zie hierboven

Klantenservice

snelle reactietijd en veel betrokkenheid.

Algemeen

Via de pricewatch van tweakers hier terecht gekomen, is voordelig, op de site nog extra korting gevonden.

Verzending

netjes verpakt in bubble envelop.

Algemeen

32GB SD kaart besteld voor mijn Nikon DSLR. Makkelijk te bestellen, na 1 dag in huis. Aanrader!

Verzending

Product eerder ontvangen dan verwachte levertijd, super!

Algemeen

De website is overzichtelijk en ik had mijn product snel gevonden. De prijzen staan duidelijk vermeld en was goed voor mijn product. Ik kon mijn pakketje makkelijk volgen via PostNL . Mijn product was netjes verpakt en op tijd aangekomen.

Verzending

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling is verzonden

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Ik heb hier 2 geheugenkaarten besteld. De levertijd gaf aan tussen de 2 en 5 werkdagen. Op dag 3 heb ik de geheugenkaarten ontvangen in een bubbel envelop.

Netjes op tijd geleverd.

Scorekaart voor Interngeheugenshop.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie