Interngeheugenshop.nl

681 producten en 883 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Interngeheugenshop.nl

Review toevoegen

Algemeen

32GB SD kaart besteld voor mijn Nikon DSLR. Makkelijk te bestellen, na 1 dag in huis. Aanrader!

Verzending

Product eerder ontvangen dan verwachte levertijd, super!

Algemeen

De website is overzichtelijk en ik had mijn product snel gevonden. De prijzen staan duidelijk vermeld en was goed voor mijn product. Ik kon mijn pakketje makkelijk volgen via PostNL . Mijn product was netjes verpakt en op tijd aangekomen.

Verzending

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling is verzonden

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Ik heb hier 2 geheugenkaarten besteld. De levertijd gaf aan tussen de 2 en 5 werkdagen. Op dag 3 heb ik de geheugenkaarten ontvangen in een bubbel envelop.

Netjes op tijd geleverd.

Scorekaart voor Interngeheugenshop.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie