Toolmax

622 producten en 753 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Toolmax

Review toevoegen

Algemeen

De bestelde slagboormachine was slechts 130 euro geprijst met een verouderde afbeelding. De Bluetooth module connectivity was niet afgebeeld. Wel had ik deze erbij genomen. Volgende dag geleverd: volgens de specs en connectivity. Het bestelde product was bij Amazon in een nacht 32 euro duurder geworden. Toolmax was nog steeds hetzelfde. Uitstekend gedaan.

Verzending

Snel om 22:00 besteld volgende dag geleverd, met de grappige koerier Red me Pakketje. Nette communicatie over levering helemaal Top.

Deze niet nodig gehad.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ruim aanbod, prima webprijzen.
Productomschrijving is warrig; soms in voltekst, soms in aparte velden, andere eenheden... On-site productvergelijking werkt daardoor niet fantastisch. Daar staat tegenover dat de productomschrijving in mijn ervaring uitgebreider is dan bij sommige andere webwinkels (Fixami,...). Ook filteren in objectcategorieën is in deze webshop meer gericht mogelijk dan bij concurrenten (!).
Tweemaal besteld vanuit België, voorjaar 2020.

Klantenservice

Een vraag over retour werd vriendelijk en snel beantwoord.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Makkelijk en snel een makita accur boormachine kunnen bestellen voor een hele competitieve prijs. de gebruikelijke betaal opties welke je van een webwinkel mag verwachten en geen account nodig.

Enigszins twijfelde ik met het bestellen door de slechte reviews op tweakers. Vooral de reviews dat de producten al oud waren voordat deze bij de consumenten thuis bezorgd werden. (erg lang in het magazijn gelegen) Maar de producten zijn nog geen 3 maand oud (productie datum) dus dat viel mee reuze mee.

Ik heb geen ervaring met de klantenservice omdat bij mijn bestelling alles tip top in orde was.

Verzending

De website claimt voor 22:00 besteld de volgende dag in huis. Mijn bestelling gedaan 21:55 en de volgende dag is mijn bestelling netjes bezorgd met Post nl. Dus geen negatieve opmerkingen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Treurig wat betreft levering en eerlijkheid.

2 bestellingen gedaan:
1e keer besteld(2017) alles goed, op voorraad en direct verstuurd.

2e keer(2020), volgens de website zou het zaagblad snel leverbaar zijn 2-4 werkdagen.
Inmiddels is de bestelling van 3 Mei nog steeds niet gearriveerd, het is nu 27 Mei...
Tussendoor vraag gesteld (13Mei) wat betreft schatting echte levertijd. Ik had ze uitgelegd dat als dit zaagblad niet binnenkort komt (heb hem nu nodig) dat ik hem wel bij de Hornbach ophaal (3 op voorraad en goedkoper) ... Nee meneer hij komt waarschijnlijk vrijdag 15Mei...
Dus sturen ze op 19 Mei de restjes als deelzending, zonder zaagblad.

Weer een email gestuurd 25 Mei met vraag wat de status is.
Er word geeneens moeite genomen om mij te antwoorden.

Nu weet ik dat er altijd leverings problemen kunnen zijn, maar wees daar gewoon eerlijk over. Als ik dit had geweten had ik direct de bestelling gecancelled, dus ze hebben het voor elkaar ik betaal voor iets dat een maand nodig heeft om te versturen en ook nog duurder is!

Update 30 Mei, nog steeds geen reactie van Toolmax.nl
Ik denk dat ze te druk bezig zijn met positieve reviews te plaatsen ipv echt problemen aan te pakken

Update 4 Juni,
Geen bericht gekregen van Toolmax, dan maar het onderdeel van de bestelling geannuleerd. Volgende dag werd geantwoord dat de annulering verwerkt word... Dus ondanks de corona drukte zijn er wel mensen die het algemene emailadres in de gaten houden! En wat blijkt ze boeken niet de exacte kosten van het onderdeel terug maar 5 euro minder!
Bedriegers, leugenaars een bedrijf dat je een maand laat wachten en je ook nog eens 5 euro aftroggeld onder het mom van verzendkosten of iets dergelijks (ik heb geen uitleg gekregen en ga het ook niet meer vragen, ik krijg toch geen antwoord)
WALGELIJK, het gaat me niet om het geld maar de manier waarop...

NOOIT MEER HIER BESTELLEN.

Klantenservice

Treurig wat betreft levering en eerlijkheid.

2 bestellingen gedaan:
1e keer besteld(2017) alles goed, op voorraad en direct verstuurd.

Dus sturen ze op 19 Mei de restjes als deelzending, zonder zaagblad.

Weer een email gestuurd 25 Mei met vraag wat de status is.
Er word geeneens moeite genomen om mij te antwoorden.

Update 30 Mei, nog steeds geen reactie van Toolmax.nl

Update 4 Juni,
WALGELIJK, het gaat me niet om het geld maar de manier waarop...

NOOIT MEER HIER BESTELLEN.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

NIEUW???, ..... bij levering al 1 jaar en 6 maand oud. Op 20/01/2020 deze accu boormachine besteld. Vlugge levering op 22/01/2020. Datum op de machine is 07/2018 ?????????????????????????????? Dus al 1 jaar en 6 maand oud ?????????????????????????? Geleverd door Maxstore BE / Toolmax.nl. Zelfde adres. Dit bedrijf is "Actief sinds: 19 november 2018". Dus de machine is zelf ouder dan de activiteit van het bedrijf. Review gegeven op hun site. Wegewimpeld dat het normaal is dat materiaal zolang in magazijn kan liggen.

vlug geleverd voor een machine van 1 jaar en 6 maand oud

Geen service voor een machine van 1 jaar en 6 maand oud

Algemeen

Ik geef eigenlijk nooit beoordelingen op internet maar deze webwinkel verdient het. Nee, ik krijg er niets voor terug maar wil eens een positief geluid over een webshop laten horen.

Ik zocht opbergboxen voor weinig geld. Toolmax was de goedkoopste. Ondanks niet op voorraad binnen een paar dagen in huis maar helaas kwam er 1 met een defect deksel. Foto's gemaakt, email naar de klantenservice en binnen 15 minuten antwoord met een kosteloze oplossing.

Ik zag vandaag dat ze ook op Tweakers te reviewen zijn en dat er nog niks stond. Is dat omdat er geen klachten zijn en positieve ervaringen niet gedeeld worden?

Verzending

Snelle leverering ondanks niet op voorraad.

Klantenservice

Welke webshop komt binnen 15 minuten met een positieve reactie op een leveringsklacht? Ik heb t nog nooit meegemaakt. Misschien omdat het op Sinterklaasdag was? Keurige oplossing van het probleem, vervanging snel geregeld en geleverd. Chapeau!

Algemeen

Bestelling online ging makkelijk, werd op de hoogt gehouden van voortgang. Helaas na 2/3mnd kreeg de werk tas (bs.r20pb) las van een defecte wielas. (in de garantie tijd) melding van gemaakt. Duidelijke uitleg gekregen hoe te retourneren, ben keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en men heeft het prefect opgelost.

Verzending

werd op de hoogt gehouden van voortgang.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een uitstekend werkende klopboor/schroef machine en alle onderdelen van de set werden meegeleverd. De levering was op tijd en zeer snel, had de volgende dag mijn bestelling al binnen.

Verzending

voor 22:00 uur besteld en de volgende dag al binnen! zeer snelle levering.

Scorekaart voor Toolmax

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie