Kabelshop.nl

3.556 producten en 3.594 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabelshop.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prijzen waren concurrerend, producten zoeken ging eenvoudig en betaling ook. Ik heb de winkel gebruikt voor een S-FTP kabel en toebehoren. Producten zoals beloofd de volgende dag ontvangen. Pakketje zag er netjes uit, dus overall geen klachten. Ik heb dus ook geen ervaring met de klantenservice.

Verzending

Producten waren netjes verpakt en pakketje zag er keurig uit bij aankomst. Gewoon wat je verwacht. Pakketje was ook zoals beloofd de dag na bestelling in huis.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Artikel voldoet niet aan specificaties die op de website vermeld staan.
Een retouraanvraag tot het uitbetalen duurt 2 en een halve week

Verzending

Snelle levering

Klantenservice

Na meerdere dagen na aanvraag retour komt er een mail met verzoek filmpjes en foto's te sturen. Daarna duurt het weer dagen voordat retour wordt goedgekeurd.
Na het versturen duurt het nog erg lang voordat het geld is terug geboekt

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Ik raad mensen aan hier niets meer te kopen of van gedachte te veranderen hier niets te bestellen.

Verzending

Met verzending zijn ze snel maar dan!
Met verzending zijn ze snel. Had een product gekocht voor op de xbox controller voor cloud gaming maar paste helaas niet terwijl de beschrijving bij het product dit wel aangaf. Nu wil ik retourneren en de verzendkosten zijn voor eigen rekening, week geleden een mail gestuurd nog geen enkele reactie. Het heeft ook geen zin om het product te retourneren als ik de verzendkosten zelf moet betalen kosten hier van postnl 6.75. Dit is wel de laatste keer dat ik bij dit bedrijf wat besteld heb. Waardeloos bedrijf, ze zijn snel met de verkoop maar de aftersales is gewoon beneden de pet met dit bedrijf.

Bedankt voor de reactie kabelshop. Echter heb ik gisteren geen mail ontvangen van jullie, het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen maar kan niets terug vinden. Zouden jullie mij de oplossing opnieuw kunnen toezenden per mail? Heb jullie al een e-mail verstuurd om met een oplossing te komen! Hopelijk snel antwoord vanuit jullie kant. Mvg Marcel

Ik heb inmiddels een postbus adres gekregen van kabelshop om mijn product gratis te kunnen retourneren! Dus het kan wel, alleen kost het wat moeite.

De afhandeling van het euvel zal ik hier direct weer bij plaatsten voor andere klanten van kabelshop. Goed of slecht ik zal eerlijk antwoorden.

Zoals ik heb vermeld hier de volgende update. 14 januari is mijn retour bezorgt bij kabelshop volgens de track tracé van postnl. Het is nu 28 januari en heb nog geen enkele reactie ontvangen van kabelshop, retour moet binnen 5 dagen worden afgehandeld, die tijd is ver verstreken. Dus heb kabelshop vandaag een e-mail gestuurd dat ik nog geen reactie heb ontvangen en graag me geld retour wil zien. Het gaat om een klein bedrag van 12,95. Ik lig er niet wakker van mocht ik het niet terug ontvangen. Maar het is wel heel erg triest dat kabelshop zich zo laat kennen om dit peulenschilletje van 12,95. Ben uiteraard zeer teleurgesteld en ben blij dat ik geen product hebt aangeschaft van een bedrag met hoge waarde bij dit waardeloos bedrijf.
Het is allemaal eerlijk wat ik hier schrijf en hoop op deze manier toch andere mensen te waarschuwen om niets bij kabelshop te bestellen, je hebt genoeg kabel winkels die het beter voor elkaar hebben.

Op het het pakketje stond, tekst van kabelshop. Je verwacht het niet maar we hebben het wel!!!

Het gaat mij alleen om het principe tenslotte zijn de reviews er om elkaar te helpen en hoop op deze manier mensen te waarschuwen om niets op kabelshop te bestellen.

Ik verwacht geen reactie meer van kabelshop te ontvangen want tegen slechte ervaringen die op internet komen is onacceptabel voor hun en kunnen ze niet mee overweg. Ik kan altijd de rechtsbijstand inschakelen maar ja voor een bedrag van 12 euro, dat gaat hem niet worden. Dat ze er maar gelukkig mee worden en hopelijk kost ze deze review veel klanten.

Klantenservice

Gewoon zeer slecht, verzenden zijn ze snel, maar de problemen voor klanten oplossen kunnen ze niet!!
Dit bedrijf is niet meer tweakers waardig!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier meerdere keren besteld, utp kabels, hirschmann inca etc. Alles altijd op tijd geleverd. Ik zie hier veel negatieve reviews, maar ik herken mij hier helemaal niet in. Voor 23:59 bestellen is voor mij altijd de volgende dag in huis. Je kan zelf ook kiezen voor DHL of postnl. Ik kies eigenlijk altijd DHL omdat die bij mij iets betrouwbaar zijn.

Verzending

Zoals hierboven al vermeld, elke keer heb ik alles op tijd geleverd gehad.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Website heeft niet juiste levertijd aan. Voor 23:59 besteld, zeker niet geleverd de volgende dag. Ligt wel op voorraad in ander magazijn maar niet eerst naar hen verzonden worden en dan pas weer naar mij. Kortom... Ik moet te land wachten. Mogelijk een week werd aangegeven na bellen met klantenservice, terwijl website volgende dag aangeeft. Slecht dus!

Verzending

Belofte verzenden volgende dag komen ze niet na. Info op website onjuist daarover.

Klantenservice

Ze staan je te woord maar kunnen je feitelijk ook niet beter aangeven wanneer levering plaats vindt.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik koop op 29 november 2021 een jacuzzi jay Z maladives .€1098
Ik heb de jacuzzi opgeblazen een dag erna. (geen water erin gedaan anders vervalt het retour sturen ivb hygiëne. )
Ik kom de volgende dag bij de jacuzzi en wat blijkt dat de gehele jacuzzi leegloopt .
Ik heb de jacuzzi weer opgeblazen en dacht zal aan de kou liggen dat hij een beetje leeg is gelopen .
Maar de dag erna is de jacuzzi weer een stuk leeg gelopen .
Ik heb gemaild want het opgegeven telefoon nummer geef geen gehoor en neemt niemand op 😥🤔
Ik wil mijn nieuw gekochte jacuzzi retour doen en mijn geld terug .
Na vele mails op en neer heb ik het retour papier ingevuld en opgestuurd naar kabelshop.
Ik heb aangeven dat ik af zie van een nieuwe jacuzzi of dat de nieuwe jacuzzi word gemaakt.
Ik heb aangegeven dat ik van de koop wil afzien van het ondeugdelijke product.
Ze doen net of ze het niet snappen en willen de jacuzzi maken en weer retour naar mij sturen .
Krijg je gezegd via mail stuur de jacuzzi maar via post.nl kosteloos naar ons op . Breng de jacuzzi maar naar een post.nl pakketpunt bij u in de buurt . Weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen maar de jacuzzi weegt 87 kilo 🤪en post.nl gaat maar tot 30 kilo , de jacuzzi weegt 87 kilo .
Heb nu 3 dagen achter elkaar gemaild dat het niet gaat met post.nl maar ik krijg geen reactie meer terug .
Heb vandaag met ALPC gebeld waar de jacuzzi van daan komt en werd tegen mij gezegt aan de telefoon dat de jacuzzi gemaakt zou worden en geen geld retour zou krijgen . Ik nog eens duidelijk gezegt dat ik de koop ontbindt en er van af zie .
Ben ik toch benieuwd hoe dit afloopt !!.

Heb vanmiddag contact gehad met de rechtsbijstand en die zouden nu contact gaan leggen met kabelshop , ALPC of Bestway om de koop nog eens te ontbinden.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij kabelshop besteld heb .
Zeer slechte service en comunicatie .
Ik zeg: ben gewaarschuwd en bestel ergens anders .
Pascal de kler

Verzending

Levering werd geen datum benoemd staan zo aan de deur

Klantenservice

Doen net of ze het niet snappen en elke keer moet je communiceren met een ander persoon .

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

WP_Pj Karma 7,12K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Hier een product gekocht wat nergens anders te krijgen was met de belofte dat voor 23:59 besteld morgen in huis. Wel een beetje spijt na het lezen van de reviews hier, die zijn niet al te best.

Uiteindelijk is de belofte nagekomen, en zowaar werd het geleverd via een enveloppe.
Wel heb ik twee aandachtspunten voor Kabelshop.nl:

1) Waarom kan je anno 2021 nog steeds niets bestellen zonder account?
2) Waarom kon het pakket niet met de gewone brievenbuspost verstuurd worden? Die rijden toch, beetje zonde om een PostNL koerier speciaal te laten rijden

Als die twee dingen anders waren geweest had de score wel 5 sterren geweest, maar helaas, gemiste kans

Verzending

Eerst was ik nogal huiverig na het lezen van alle horrorverhalen, maar gelukkig was de verzending in mijn geval prima! Product netjes verpakt in een enveloppe met noppenfolie, zelfs een papieren factuur bijgesloten

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Door familie gevraagd om snel UTP kabels te bestellen omdat die zijn woning aan het verbouwen is en er Internet nodig is in de tijdelijke woonunit op zijn erf vanwege thuiswerken. Het was dus zaak dat ik de spullen snel in huis zou hebben in ieder geval voor zaterdagochtend. Door omstandigheden woensdagavond gezocht naar een bedrijf was ze snel kon leveren. De meeste bedrijven gaven meerdere dagen aan of zelf een paar weken en zo kwam ik uit bij Kabelshop.nl Met name de kreet "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis! " deed vertrouwen wekken. Als ik woensdagavond (21:00) bestel dan heb ik het donderdag met uitloop naar vrijdag mocht ik het pakket missen en het alsnog kunnen ophalen bij een PostNL punt. Ik had al eerder een account gemaakt (maar niets besteld) dus inloggen ging vlot.

Na de spullen (UTP kabel + connectoren) die volgens de site op voorraad waren met de melding "morgen in huis" toegevoegd te hebben aan mijn mandje , betaald via Ideal. Vrij snel een bevestigingsmails met daarin ook de melding dat ze hun best doen om pakketen die voor 23:59 besteld zijn de volgende dag te leveren.

- Hoewel het bestellen gewoon prima gaat, kom ik tot deze beoordeling omdat hetgeen ze beloven (zie verzending) niet kunnen waarmaken.

Verzending

Op de avond van bestellen bleef het erg stil en pas de volgende morgen (do 8 april) een mail dat het pakket toen pas was verzonden. De track en trace code liet nog geen informatie zien en er stond in dat de informatie pas zichtbaar was de volgende ochtend van verzending (vr 9 april). Ik had de spullen toch echt uiterlijk vrijdag nodig en ik wilde geen risico lopen dat ik de spullen te laat zou ontvangen en dus elders ook dezelfde spullen besteld. Liever dubbel dan helemaal niets ontvangen. Bij dat bedrijf (ik noem bewust geen namen) hetzelfde besteld en een paar uur later al de verzendbevestiging dat het pakket morgen op een PostNL locatie wordt geleverd (bericht van PostNL). Pas laat in de avond zag ik dat ook het pakket van Kabelshop.nl de volgende middag zou worden afgeleverd volgens de PostNL app.

De volgende ochtend (9 april) al om 8:00 bericht dat de postbezorger met het pakket van het andere bedrijf al op weg was naar het PostNL punt. Rond 10:15 de melding dat het er lag (gelukkig ik heb mijn spullen op tijd). Het pakket van Kabelshop zou dus die middag worden bezorgd. Terwijl mijn vrouw in de middag om het pakket bij het PostNL punt is gegaan, stond de bezorger met het pakket van Kabelshop voor de deur. Die ging dus naar een ander PostNL ophaalpunt met de mededeling dat het de volgende dag (za 10 april) na 15:00 opgehaald kon worden. Tja dat is jammer want ik had de spullen die ochtend nodig. Tuurlijk is dit mijn eigen schuld maar ik was donderdag gewoon zelf de hele dag thuis. Omdat het ophaalpunt niet op zondag open was en ik er geen haast meer bij had het pakket dus een paar dagen later opgehaald.

- Ja het pakket was goed verpakt met luchtkussens en alles zag er netjes uit maar Kabelshop levert gewoon een dag te laat ondanks teksten dat het allemaal morgen in huis is.

Klantenservice

Uiteindelijk bleken we daar de netwerkkabels niet nodig te hebben, maar ik heb wel besloten vanwege een aankomende verhuizing om het pakket van het andere bedrijf te houden. Voor het pakket van Kabelshop dus de retourprocedure gestart.

Dit gaat bij Kabelshop aan de hand van een RET nummer wat je moet aanvragen via een formulier. Dit moet je downloaden en vervolgens vul je daarop alle productnummers, aantallen en de status in en mailt dit naar een emailadres. Als je retour wordt geaccepteerd dan krijg je een RET nummer terug waarna je het pakket pas terug kunt sturen.
Op 16 april formulier gemaild en via een automatische reply een mail terug dat ik binnen 5 werkdagen een reactie ontvang.
Op 19 april een bericht gekregen dat mijn retour wordt geaccepteerd met het RET nummer. De volgende dag (20 april) de spullen weer teruggestuurd (advies is om dit aangetekend te doen) de kosten zijn voor eigen rekening. Via de PostNL app de volgende werkdag (21 april) gezien dat er het pakket afgeleverd is (met handtekening voor ontvangst).

Omdat ik na 1 week (29 april) nog niets had gehoord had van Kabelshop zelf maar even gebeld wat de status is. De aardige medewerkster gaf aan dat het erg druk is maar dat het pakket vermoedelijk snel wordt verwerkt. Toevallig of niet maar einde van de middag bericht dat mijn retour verwerkt was en dat het geld binnen 5 werkdagen teruggestort wordt. Vanmorgen gecontroleerd en het geld is op 5 mei teruggestort op mijn rekening.

Om het proces niet te beïnvloeden schrijf ik daarom nu pas een review. Het zal echt een prima zaak zijn als ik trustpilot mag geloven maar ik heb al veel online gekocht maar gezien deze ervaring kan ik Kabelshop niet aanbevelen.
Op je site zetten dat "voor 23:59 besteld morgen in huis" is gewoon niet waar. Ik bestel woensdag en er wordt pas vrijdag geleverd. Hiermee schepte Kabelshop bij mij een onzeker gevoel, waardoor ik mijn spullen elders nog heb moeten bestellen. Dat bedrijf leverde snel en gaf me wel dat gevoel en hielden me daarbij beter op de hoogte.

Goed dat ik het pakket gemist heb en het te laat kon ophalen ligt niet aan Kabelshop. De retourprocedure daarentegen is niet meer van 2021. Misschien is het niet te vergelijken met de grote jongens Amazon / Bol.com, maar implementeer een gebruiksvriendelijkere procedure om je bestelling te retourneren dan via een formulieren-rompslomp.

- Hier valt nog (heel) veel te verbeteren maar in de toekomst zal ik mijn spullen toch eerder bij het andere bedrijf bestellen dan bij Kabelshop.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en dat Kabelshop.nl haar belofte aan u niet heeft waar kunnen maken.

We willen graag onderzoeken wat er mis is gegaan en gezamenlijk met u komen tot een passende oplossing. Om deze reden verzoeken wij u vriendelijk om een email te sturen naar onze klantenservice, gelieve daarin uw klantnummer te vermelden.

Na het vernemen van uw reactie zullen wij ons best doen om uw vertrouwen in Kabelshop.nl te mogen herstellen.

Kabelshop.nl hoopt dat u deze beoordeling op een later moment nog eens wilt heroverwegen en bedankt u vriendelijk voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had mijn bestelling helaas niet de volgende dag in huis maar ik had netjes op tijd besteld, hierover werd ik vervolgens niet geïnformeerd. De klantenservice was niet bepaald klantvriendelijk noch alert, maar hier zou aan gewerkt worden volgens later contact met Kabelshop.

Verzending

Prima verpakt maar niet dezelfde avond verzonden, geen communicatie over vertraging.

Klantenservice

Onprofessioneel opstellen richting klant, geen aandacht geven aan de inhoud van klantvraag, doelbewust verdraaien van woorden. Medewerker zou er gelukkig op aangesproken zijn volgens later contact met Kabelshop.

Beste Arne,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Uit eerdere communicatie kunnen wij opmaken dat er reeds contact met u is geweest, en dat de situatie uitvoerig is onderzocht en met u is besproken.

Uw bestelling is jammer genoeg een dag later aan u aangeboden.
Ten aanzien van het door u ondervonden ongemak is u dan ook reeds een oplossing geboden.

We hopen dat u deze en andere beoordelingen nog zult aanpassen en zien u graag terug als klant bij Kabelshop!

Met vriendelijke groet,
Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

het is niet voor het eerst krijg ik niet wat ik bestelde, daarom slechts drie van de vijf sterren.
Overigens, nadat ik met foto's moest aantonen wat wél was aangekomen, kreeg ik alsnog de bestelde batterijen toegestuurd.

Verzending

De producten die wél in de verpakking zaten zijn goed.

Klantenservice

de mevrouw aan de telefoon meldt dat ze telefonisch geen vragen beantwoorden, dat moet per mail

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de service.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
Graag ontvangen wij uw klantgegevens per mail via info@kabelshop.nl.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik ben zeer ontevreden 23/2 is het bestelde voorzien van een retournummer terug gestuurd. Ondanks ca 7 belletjes en mailtjes ben ik net per telefoon opgehangen en zeer onprofessioneel te woord gestaan en heb ik nog ons geld niet terug.

Verzending

Ik ben zeer ontevreden 23/2 is het bestelde voorzien van een retournummer terug gestuurd. Ondanks ca 7 belletjes en mailtjes ben ik net per telefoon opgehangen en zeer onprofessioneel te woord gestaan en heb ik nog ons geld niet terug.

Klantenservice

Ik ben zeer ontevreden 23/2 is het bestelde voorzien van een retournummer terug gestuurd. Ondanks ca 7 belletjes en mailtjes ben ik net per telefoon opgehangen en zeer onprofessioneel te woord gestaan en heb ik nog ons geld niet terug.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze retourservice.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
Helaas kunnen wij via Tweakers geen klantgegevens herleiden. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via info@kabelshop.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Komen afspraken niet na die ze beloven, te late levering en terugbetalen is een drama het is een kabelstrop geworden.

Verzending

Voor 24 uur besteld was eind november helaas niet de volgende dag verzonden en 4 dagen later geleverd, maar mogelijk lag dat aan PostNl.

Klantenservice

Begin december deze bestelling teruggestuurd, die helaas niet voldeed aan de verwachting. Enige positieve, ik hoefde geen kosten te betalen

Op 17 december bericht gekregen dat het artikel was ingeboekt en ik binnen 5 tot 10 werkdagen het aankoop bedrag terug zou hebben op de rekening.

En toen begon het.....

Eind december niets op de rekening !!

Half januari niets op de rekening, maar het zou goedkomen, Binnen 10 dagen zou ik het ontvangen.

Vandaag 29 januari opnieuw contact gehad en jazeker....vandaag is mijn lucky day.... ze gaan betalen. Heb nog meer even gevraagd hoe laat ze denken te betalen want het vertrouwen is ondertussen niet meer zo best in deze stropshop en wat denk je......17:30 nog steeds niets.

Waar kan je de Winnaar Shopping Award kopen want 4 jaar op rij gewonnen lijkt mij wat onwaarschijnlijk.

Het gaat mij niet om die €30, maar wel om de afspraken en beloftes op de site, schrijf geen onzin zoals:

⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.

✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
Helaas kunnen wij via Tweakers geen klantgegevens herleiden. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via info@kabelshop.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Er staat terecht een sterretje achter "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis!*" Ik heb vijf keer iets besteld en vier keer kwam mijn product later dan verwacht.

Verzending

Producten netjes verpakt. Verzending niet volgens afspraak. Op 18 besteld, op 19 verzonden. Op 20 ontvangen door postnl op 21 bezorgd. Totaal ben je dan 4 dagen verder. Een deel hiervan ligt bij kabelshop die niet dezelfde dag verzenden.

Klantenservice

Retour omslachtig. De klant moet zelf op een formulier artikel nummers en bedragen invullen. Ontworpen om retour te ontmoedigen?

In mijn geval te dikke kabel besteld. Pakket geweigerd en door postnl afgeleverd bij kabelshop (handtekening op track & trace). Het duurde 8 dagen voor de retourzending daadwerkelijk werd verwerkt. Hierna kreeg ik een shoptegoed ter waarde van de bestelling minus de verzendkosten. Dit terwijl op de website staat dat er standaard een terugbetaling wordt gedaan op het originele betaalmiddel inclusief standaard verzendkosten. Melding gedaan bij klanteservice. Als het te lang duurt wordt het storneren (credit card). Jammer want in de regel heb/had ik een positieve mening over deze shop.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u tot 4 keer aan toe uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
Graag ontvangen wij uw klantgegevens per mail via info@kabelshop.nl.
Helaas kunnen wij deze via Tweakers niet herleiden.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Al met al een zeer slechte webshop. Denk dat ik hier niet nog eens ga bestellen.

Ik had op 27 november een bestelling geplaatst. Er werd aangegeven dat het druk was en dat het één en ander 1 á 2 dagen langer kon duren. Geen probleem.

Vervolgens kreeg ik op 30 november de bevestiging dat het pakket verstuurd zou zijn tesamen met een trackingnummer van PostNL. Ik dacht toen; dat is mooi, dan heb ik het toch snel in huis...

Toen begon de ellende. Op 1 december maar eens email gestuurd, dat de trackinggegevens nog altijd niet gewijzigd waren en deze nog altijd stond op "Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt."

Vervolgens op 2 december een zeer mooi en uitgebreide reactie gehad, die zeer plausibel was. Het kwam erop neer dat PostNL met grote verzenders (veel pakketten) afspraken heeft dat deze voorrang hebben op de kleine bedrijven (dus zo ook Kabelshop). Vervolgens maar bedankt voor de informatie en dat ik rustig zou afwachten.

Vervolgens nog een paar dagen gewacht, maar nog altijd geen enkele verandering bij de status van PostNL, dus ook daar maar eens contact mee opgenomen. Deze beweerden dat Kabelshop het pakket helemaal niet had afgegegen (of was opgehaald door PostNL).

Vervolgens maar weer diverse emails gestuurd naar Kabelshop. In het begin kwam er nog wel een reactie (wederom drukte en een hoop bla bla bla). Vervolgens (op de vervolg emails) kwam al totaal geen reactie meer.

Vervolgens nog maar diverse emails gestuurd dat ik het meer dan zat was en dat ik andere stappen ging ondernemen en ondertussen ook nogmaals contact gehad met PostNL en die gaven aan dat de fout 100% lag bij Kabelshop en dat deze gewoon niks verstuurd hadden.

Toen maar eens begonnen met het plaatsen van online reviews. And guess what? Opeens weer een reactie van Kabelshop met daarin het volgende "Uw pakket is daadwerkelijk ontvangen door PostNL. Ik zie namelijk dat uw pakket na het inpakken een andere verzendsticker heeft ontvangen, waardoor u niet de juiste track and trace email heeft ontvangen"

Yeah right. Toen weer contact gezocht met PostNL en die zagen dat dit pakket wel afgegeven was door Kabelshop of opgehaald was door PostNL s'Avonds veranderde de status meteen en vervolgens werd het de volgende dag wel afgeleverd.

Erg vreemd en ongeloofwaardig verhaal. Ik ben ervan overtuigd dat men gewoon niks verstuurd heeft. Het oude trackingnummer heeft nog altijd dezelfde status, dus: "Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt."

Kabelshop heeft dus niks verstuurd en mij gewoon 2 weken aan het lijntje gehouden al die tijd. Zeg dan gewoon dat de producten er niet zijn in plaats van dergelijke acties. Daar had ik misschien nog begrip voor gehad, maar niet voor dergelijke onzin als dit.

Vervolgens op 14 december (toen ik het pakket al inmiddels had ontvangen) een email van Kabelshop ontvangen dat men geprobeerd had om telefonisch contact met mij op te nemen (wellicht van de vele toch weer zeer negatieve, doch eerlijke reviews).

Nou dikke doei dus! Daar heb ik nu helemaal geen trek meer in en ga mijn reviews ook niet weghalen. Ze hebben echt de verkeerde een oor aangenaaid. Hopelijk leert men hiervan, dat men klanten niet voor de domme moeten houden. Wellicht dat dit bij het meerendeel werkt, maar niet bij allemaal.

Zelfs één ster is al teveel voor Kabelshop, maar goed. Je moet iets.


Wellicht moeten ze hun slogan op de website ook eens aanpassen van "Je verwacht het niet, we hebben het wel" naar "Je verwacht het wel, maar we leveren niet". Zou veel meer van toepassing zijn...

Verzending

In één woord samengevat: WAARDELOOS!

Na bijna 2 weken niks ontvangen. Tracking die tot op de dag van vandaag continu op dezelfde status staat, namelijk: "Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt."

Waarbij PostNL aangeeft dat men niks heeft ontvangen van Kabelshop. Kabelshop geeft PostNL daarvan de schult. Tuurlijk.

En vervolgens krijg je een email dat er een verkeerde/andere verzendsticker heeft ontvangen. Uiteraard kan dat, maar echt niet na 2 weken...!

Dus ook op dit vlak een dikke onvoeldoende!

Klantenservice

Net zo waardeloos. In het begin nog redelijk vlot en uitgebreid contact gehad met Kabelshop, waarbij (voor mij althans) een logische verklaring werd gegeven dat de status nog niet geupdate was bij PostNL inzake de tracking.

Maar naar mate de tijd verstreek werd er ook niet meer gereageerd op mijn (vele) emails. Pas toen ik dus reviews ging plaatsen, toen werd er wel overgegaan tot actie (maar toen was de schade al gedaan).

Als klap op de vuurpijl heeft men van Kabelshop geprobeerd telefonisch contact op te nemen met mij (nadat het pakket was geleverd uiteindelijk met een "ander" verzendlabel) op 14 december.

Waarschijnlijk zal dit naar aanleiding van mijn reviews zijn geweest. Vanzelfsprekend heb ik daar geen boodschap meer aan. Kabelshop heeft dit zelf verziekt. Had dan gewoon eerlijk geweest en had aangegeven dat de artikelen in de bestelde hoeveelheid niet op voorraad was, dan dit het onzin verhaal inzake een verkeerde verzendlabel.

Dus al met al was dit voor mij de laatste keer dat ik een bestelling heb/had geplaatst bij Kabelshop. Ik betaal de volgende keer wel een paar Euro meer, maar dan wel bij een webshop waar je niet voor dom versleten wordt!

En ook voor klantenservice dus een zeer dikke onvoldoende!

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de service.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
Graag ontvangen wij uw klantgegevens per mail via info@kabelshop.nl.
Helaas kunnen wij deze niet herleiden via Tweakers.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,
Team Kabelshop.nl

@Kabelshop.nl

Jullie denken toch niet dat ik hier na 4 maanden nog überhaupt op in ga of wel?!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Positief: Je kunt betalen met PayPal.
Negatief: Geen mogelijkheid om te bestellen met een gastaccount.

Verzending

Een G9 led lampje waarvan de verpakking 2,8 bij 2,8 bij 7 cm is wordt verzonden in een doos van 11 bij 15,5 bij 22 centimeter. De doos is 60 keer groter dan het product. Een brievenbuspakje had volstaan.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt inderdaad dat er op dit moment nog geen mogelijkheid is zonder account te bestellen.
Onze IT-afdeling is ermee bezig dit in de toekomst wel te kunnen realiseren.
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij wensen u nog een fijne dag toe,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Kabel voor 3,99 besteld met 4,95 verzendkosten. Kwaliteit kabel is slechter dan de kabel die ik al had dus wil hem retourneren. Moet 4,95 zelf ophoesten voor het versturen. Dus dan ben ik 6 (10-4) kwijt voor het terugsturen van een kabel.

Verzending

Het versturen naar mij ging prima, terug sturen is helaas niet gratis

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze retourservice.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen of u het een en ander kunnen toelichten.
Helaas kunnen wij via Tweakers geen klantgegevens herleiden. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via info@kabelshop.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

2x wat besteld, beide keren zeer vlot verzonden (en aangekomen, met PostNL).

Prijzen zijn goed, niet het aller goedkoopste (voor een aantal producten die ik elders heb vergeleken) maar met de gratis verzending met bestellingen boven de 30 euro maakt het vaak wel goedkoper dan concurrentie (in mijn gevallen).

Zeer tevreden over de webshop zelf, alles is duidelijk, en je bestellingen zijn in te zien via je account (dus geen e-mail vereist, maar je moet deze wel opgeven).

Verzending

Vlot verzonden, en aangekomen (met PostNL)

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij vinden het enorm fijn dat u tevreden bent met uw bestellingen en de leveringen.
Wij willen u hartelijk bedankt voor uw bestellingen en wij zien uw volgende bestelling graag tegemoet!

Nog een hele fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Algemeen

Ik had 1 artikel verkeerd besteld en wilde deze retourneren. Toen bleek ik zowel retourkosten heen (3,95 euro; omdat de bestelling minder dan 30 euro zou bedragen na retour) als terug te moeten betalen wat op meer dan 10 euro in totaal zou komen! Ik kon de artikelen dus net zo goed houden, want dat zou de gehele bestelling schandalig duur maken. Jammer dat ik hier niet van tevoren naar gekeken heb, maar ik bestel hier dus niet opnieuw iets...

Verzending

Snelle verzending.
Opnieuw verzendkosten inhouden bij retourneren is volgens mij niet helemaal te bedoeling.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze retourservice.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen of u het een en ander kunnen toelichten.
Helaas kunnen wij via Tweakers geen klantgegevens herleiden. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via info@kabelshop.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had 2 artikelen verkeerd besteld en wilde deze retourneren. Toen bleek ik zowel retourkosten heen (3,95 euro; omdat de bestelling minder dan 30 euro zou bedragen na retour) als terug te moeten betalen wat op meer dan 10 euro in totaal zou komen! Ik kon de artikelen dus net zo goed houden, want dat zou de gehele bestelling schandalig duur maken. Jammer dat ik hier niet van tevoren naar gekeken heb, maar ik bestel hier dus niet opnieuw iets...

Verzending

De levering was er vrij snel en klopte. Alleen dus pas bij 30 euro geen verzendkosten, wat retourneren schandalig duur maakt als de overgebleven artikelen minder dan 30 euro in totaal kosten.

Klantenservice

Ik had 2 artikelen verkeerd besteld en wilde deze retourneren. Toen bleek ik zowel retourkosten heen (3,95 euro; omdat de bestelling minder dan 30 euro zou bedragen na retour) als terug te moeten betalen wat op meer dan 10 euro in totaal zou komen! Ik kon de artikelen dus net zo goed houden, want dat zou de gehele bestelling schandalig duur maken.

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze retourservice.
Wij kijken graag met u mee, zodat wij tot een oplossing kunnen komen of u het een en ander kunnen toelichten.
Helaas kunnen wij via Tweakers geen klantgegevens herleiden. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via info@kabelshop.nl zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Alvast bedankt,

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Nog een fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Algemeen
Ik ben op zoek gegaan naar nieuwe CAT6 (FTP/UTP) netwerkkabels en accessoires om het CAT5e UTP thuisnetwerk aangelegd in 2009 te vervangen. Diverse websites en shopreviews gelezen via tweakers en uiteindelijk een bestelling geplaatst bij kabelshop.nl.

Bestelling
Bestellen ging prima, de website zit netjes in elkaar, hier geen issues.
De bestelling heb ik betaald met de creditcard (zonder extra kosten), omdat het de eerste bestelling was, bij een voor mij onbekend bedrijf. Hiermee geen problemen ervaren.

Verzending

De bestelling is geplaatst op dinsdag, 4 augustus, 2020 - 21:28:00, direct een bevestiging per e-mail en om 23:00 het bericht dat de bestelling was verzonden (met een track en trace van PostNL).

Pakket werd netjes op 5 augustus geleverd, was voldoende ingepakt, met vulmiddel. Alle items waren aanwezig, geprinte bon erbij (die overigens niet super leesbaar was, maar de rekening was al betaald).

Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij vinden het enorm fijn dat u tevreden bent met uw bestellingen en de leveringen.
Wij willen u hartelijk bedankt voor uw bestellingen en wij zien uw volgende bestelling graag tegemoet!

Nog een hele fijne dag toegewenst,

Team Kabelshop.nl

Scorekaart voor Kabelshop.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee