Kabelshop.nl

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prettige website met heldere productinformatie en over het algemeen zeer schappelijke prijzen. Hier kom ik graag weer eens terug.

Verzending

De website geeft aan: "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! "
Nou 1 pluim voor deze shop, dat hebben ze ook echt waargemaakt.
Op een werkdag rond 23:45u bestelling geplaatst en betaald en nog geen 3 uur later ('s nachts) bevestiging ontvangen dat de bestelde spullen verzonden zijn. Ik heb de juiste producten ontvangen. Toppertje.
Het had i.m.h.o. wel ietsjes netter ingepakt mogen worden met wat opvulling maar dat is een kleinigheidje.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Strakke, heldere website met uitgebreide informatie/toelichting bij verschillende producten. Prima aanbod voor een goede prijs. Uiteindelijk paar verschillende kleine producten besteld die allemaal op voorraad waren.

Verzending

Duidelijkheid over verzendkosten. Na betaling nette, volledige (automatische) e-mails over verzendproces. Verzending via PostNL (met track & trace) wat voor mij een pre is. Alles heel soepel verlopen. Pakket de volgende dag ontvangen en producten waren netjes en stevig verpakt.

Scorekaart voor Kabelshop.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg