Kabelshop.nl

3.559 producten en 3.608 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Kabelshop.nl

Review toevoegen

Algemeen

Heldere toelichting product specificaties, op voorraad, in de avond besteld, volgende dag al geleverd volgens afspraak.

Verzending

Snel geleverd volgens afspraak.

Cota Karma 4,46K

Algemeen

Usb switch besteld bij deze webwinkel vanwege de lage prijs.
Product is duidelijk omschreven, snelle reply na bestelling.

Verzending

Product werd snel verzonden en was goed verpakt.

Algemeen

Enorme collectie utp kabels dus ik heb me even uitgeleefd met alle verschillende kleuren. Dus 1tje niet geleverd uit de order pick nightmare die ik had gecreeerd maar netjes de volgende dag nageleverd.

Algemeen

Geen bijzonderheden, alles werd goed afgehandeld. Ik koop hier altijd graag en elke keer gaat het goed.

Algemeen

Bestelling precies volgens afspraak verlopen. Tijdige levering en correcte producten zijn geleverd. Prima zaken doen zo.

Algemeen

Ik had een CAT6a kabel op rol besteld. Toen ik 'm uit de doos haalde zat er een waarschuwing op dat de kabel "niet voor permanente installatie in gebouwen geschikt is". Daar stond niets over op de website. Ik heb 'm gewoon in de muur getrokken, want ik moest door en het zal vast niet zo'n boeiende reden hebben, maar waarom kom ik daar pas achter als ik 'm uit de doos haal? Wat heb je nou aan een kabel die je niet in een gebouw mag installeren!

Kreeg ook allemaal ongevraagde spam waar ik me weer voor moest afmelden. Dat is pas echt bummer als je voor het eerst ergens besteld.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je feedback, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Helaas kan ik aan de hand van je gegevens geen account of bestelling vinden. De waarschuwing op de doos is enkel bedoeld voor zakelijke installaties. Bij zakelijke installaties dient de kabel namelijk aan specifieke voorwaarden te voldoen. Bij particuliere en kleine installaties kun je de kabel op rol gewoon gebruiken.

Om je nog beter te kunnen helpen met eventuele andere vragen, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt onze klantenservice bereiken op werkdagen van 9:00 tot 17:30 op info@kabelshop.nl of 0294 720 875.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Grote keuze aan kabels. Ik was op zoek naar utp6 en kon naast het product ook extra info vinden op de site, want guttegut wat veel soorten en types. Dat was zeer welkom.

Snel in huis

Klantenservice

Ik had geen contact nodig met klantenservice. De informatie op de site is echter heel uitgebreid.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik vroeg via de facebookchat functie via het account van mijn vrouw voor een 3.5mm man naar mini xlr man verloop. Op de site staan alle producten onder de naam xlr dus vroeg om echte verkoop hulp. Eerste antwoord: heb je al op de site gekeken. Tweede antwoord naar link van alle xlr producten. Deze verkoper behandelt je gewoon als *****. Nooit zal ik hier meer bestelllen.

Beste klant,

Bedankt voor de feedback. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben met u eens dat we in dat geval niet de service hebben geleverd, die u van ons mag verwachten. Inmiddels is er contact met u opgenomen en we zullen er alles aan doen om het goed te maken met u!

Onze excuses voor het ongemak.

Team webcare - Kabelshop.nl

Algemeen

De ideal betaal pagina werkte perfect tijdens het bestellen. Je wordt goed door het proces geleid om je bestelling te plaatsen makkelijk en snel i like it.

Verzending

Ik had de dag van te voren om 23:59 besteld op het laatste nippertje en ik had het pakketje de volgende dag in huis

Klantenservice

Ik had 2 dagen eerder een vraag gesteld via Whatsapp en werd netjes beantwoord.

Algemeen: Score: 3

Ontevreden over retour.
Dit is gelukkig opgehelderd en opgelost.

Zeer tevreden over de manier waarop.

Goedendag,

Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te lezen dat alles is opgelost.

Als wij je in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag!

Kabelshop.nl team webcare

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Zeer langzame support, voorraadbeheer niet up-to-date, zeer traag met geld terugstorten maar zichzelf op de borst kloppen dat ze 5 i.p.v. 30 dagen hanteren.

30 dagen is misschien de termijn om vervolgstappen te ondernemen maar een goede shop regelt de zaakjes dezelfde dag in plaats van dat ze een beetje lafhartig rente gaan zitten trekken.

Klantenservice

Langzaam, slechte grammatica, onvriendelijk terwijl ze doen alsof ze je een plezier doen

Beste ThaJay,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u de support als te langzaam heeft ervaren. We willen dit graag met u oplossen, we kunnen u niet vinden in ons systeem via uw gebruikersnaam op Tweakers, maar u kunt altijd maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.30 contact met ons opnemen.

Om in te gaan op uw bericht: het is voor ons niet mogelijk om geld op dezelfde dag terug te storten als van ontvangst van de retour. Dit heeft ermee te maken dat een retour eerst verwerkt en geregistreerd moet worden en vervolgens zetten wij het door naar onze financiële afdeling. Die maken op vaste dagen per week het geld over naar alle klanten die daar recht op hebben. Mocht u nog suggesties hebben om het proces te optimaliseren dan horen we het uiteraard graag, zodat we ons constant kunnen blijven verbeteren.

Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl team webcare

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Artikelen besteld via de website en gelijk betaald. Speciaal deze winkel gekozen omdat ik de artikelen de volgende dag in huis moest hebben.

Verzending

Voor 23:59 besteld, morgen in huis. Mooi niet dus. Ruim voor deze tijd besteld. De artikelen waren volgens de website allemaal op voorraad. Volgende dag geen levering. De artikelen bleken niet op voorraad en een gedeelte moest nog worden bijbesteld.

Klantenservice

Telefonisch zijn ze goed bereikbaar.

Goedendag,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en willen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.

Voor 99% van onze orders geldt dat wij bestellingen die voor 23:59 zijn geplaatst, de volgende dag kunnen leveren. In sommige gevallen kan het voorkomen dat een product niet meer voldoende op voorraad is in onze magazijnen, vanwege schaarste of juist populariteit waardoor het hard is gegaan met de verkoop.

Op basis van uw Tweakers gegevens en de gegevens binnen ons systeem hebben wij helaas nog niet kunnen achterhalen om welke order het gaat. Wellicht kunt u contact met ons opnemen, zodat wij de situatie in kaart kunnen brengen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 0294 720875 of per mail: info@kabelshop.nl

Kabelshop.nl

Algemeen

Prima contact gehad met de klantenservice (zie verderop voor details). Goed bereikbaar (ook telefonisch) en meedenkend.

Klantenservice

In eerste instantie leek het product niet te werken. Vervolgens wilde ik het product retour sturen maar Kabelshop support stelde voor om een alternatief product te proberen. Akkoord gegaan. Ondertussen bleek het originele product toch te werken (probleem lag aan mijn kant). Vervolgens stelde Kabelshop zich zeer coulant op en kon ik het alternatieve product gratis terugsturen. Topservice dus!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Prettige website met heldere productinformatie en over het algemeen zeer schappelijke prijzen. Hier kom ik graag weer eens terug.

Verzending

De website geeft aan: "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! "
Nou 1 pluim voor deze shop, dat hebben ze ook echt waargemaakt.
Op een werkdag rond 23:45u bestelling geplaatst en betaald en nog geen 3 uur later ('s nachts) bevestiging ontvangen dat de bestelde spullen verzonden zijn. Ik heb de juiste producten ontvangen. Toppertje.
Het had i.m.h.o. wel ietsjes netter ingepakt mogen worden met wat opvulling maar dat is een kleinigheidje.

Algemeen

Strakke, heldere website met uitgebreide informatie/toelichting bij verschillende producten. Prima aanbod voor een goede prijs. Uiteindelijk paar verschillende kleine producten besteld die allemaal op voorraad waren.

Verzending

Duidelijkheid over verzendkosten. Na betaling nette, volledige (automatische) e-mails over verzendproces. Verzending via PostNL (met track & trace) wat voor mij een pre is. Alles heel soepel verlopen. Pakket de volgende dag ontvangen en producten waren netjes en stevig verpakt.

Scorekaart voor Kabelshop.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg