Kabelshop.nl

Gebruikers over webshop Kabelshop.nl

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Overzichtelijke website met uitstekende omschrijvingen en specificaties. Ook veel contact mogelijkheden zoals Whatsapp en e-mail. Zeer betrouwbaar!

Levering zoals op de website netjes binnen 24 uur

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Artikelen besteld via de website en gelijk betaald. Speciaal deze winkel gekozen omdat ik de artikelen de volgende dag in huis moest hebben.

Verzending

Voor 23:59 besteld, morgen in huis. Mooi niet dus. Ruim voor deze tijd besteld. De artikelen waren volgens de website allemaal op voorraad. Volgende dag geen levering. De artikelen bleken niet op voorraad en een gedeelte moest nog worden bijbesteld.

Klantenservice

Telefonisch zijn ze goed bereikbaar.

Goedendag,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en willen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.

Voor 99% van onze orders geldt dat wij bestellingen die voor 23:59 zijn geplaatst, de volgende dag kunnen leveren. In sommige gevallen kan het voorkomen dat een product niet meer voldoende op voorraad is in onze magazijnen, vanwege schaarste of juist populariteit waardoor het hard is gegaan met de verkoop.

Op basis van uw Tweakers gegevens en de gegevens binnen ons systeem hebben wij helaas nog niet kunnen achterhalen om welke order het gaat. Wellicht kunt u contact met ons opnemen, zodat wij de situatie in kaart kunnen brengen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 0294 720875 of per mail: info@kabelshop.nl

Met vriendelijke groet,

Kabelshop.nl

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Prima contact gehad met de klantenservice (zie verderop voor details). Goed bereikbaar (ook telefonisch) en meedenkend.

Klantenservice

In eerste instantie leek het product niet te werken. Vervolgens wilde ik het product retour sturen maar Kabelshop support stelde voor om een alternatief product te proberen. Akkoord gegaan. Ondertussen bleek het originele product toch te werken (probleem lag aan mijn kant). Vervolgens stelde Kabelshop zich zeer coulant op en kon ik het alternatieve product gratis terugsturen. Topservice dus!

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Prettige website met heldere productinformatie en over het algemeen zeer schappelijke prijzen. Hier kom ik graag weer eens terug.

Verzending

De website geeft aan: "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! "
Nou 1 pluim voor deze shop, dat hebben ze ook echt waargemaakt.
Op een werkdag rond 23:45u bestelling geplaatst en betaald en nog geen 3 uur later ('s nachts) bevestiging ontvangen dat de bestelde spullen verzonden zijn. Ik heb de juiste producten ontvangen. Toppertje.
Het had i.m.h.o. wel ietsjes netter ingepakt mogen worden met wat opvulling maar dat is een kleinigheidje.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Strakke, heldere website met uitgebreide informatie/toelichting bij verschillende producten. Prima aanbod voor een goede prijs. Uiteindelijk paar verschillende kleine producten besteld die allemaal op voorraad waren.

Verzending

Duidelijkheid over verzendkosten. Na betaling nette, volledige (automatische) e-mails over verzendproces. Verzending via PostNL (met track & trace) wat voor mij een pre is. Alles heel soepel verlopen. Pakket de volgende dag ontvangen en producten waren netjes en stevig verpakt.

Scorekaart voor Kabelshop.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg