Fixami.be

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Misleiding van de klant, machine is niet voorradig terwijl er vermeld staat nog 3 in stock morgen in huis! na betaling merk ik op dat het 3 weken zal duren...
Ondertussen heb ik betaald en hang ik aan hen vast.
Ik krijg ook geen antwoord op mijn mails, wat een firma...

Verzending

Ze leveren gewoon niet, en laten ook niks weten aan de klant

Klantenservice

Geen antwoord op mails, ik weet dus niks over mijn bestelling

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

2 * voor de levering op 2 dagen.
Besteld Makita DK0054X1
Gekregen Makita DK0053G
Prijsverschil € 46.
Contact opgenomen met klantendienst, foto's doorgestuurd.

goed verpakt

Klantenservice

foto doorgestuurd van de box met de sticker erop, zoals gevraagd,
blijkbaar nog meer foto's nodig?
denkt u dat ik dit voor mijn plezier doe?

Algemeen

Prima betrouwbare website,alles verlopen zoals voorzien.Een aanrader,ik zal er waarschijnlijk in de toekomst nog bestellen

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Leveren geen nieuwe producten. Doos was is al geopend geweest, en terug dicht gekleefd. Er zaten ook verfspatten op.

Verzending

Verzenden duurde 3 weken ipv 24 uur. Leggen de schuld daarvoor bij PostNL, maar daar ontkennen ze dat formeel.

Klantenservice

Beloven eerst korting, om tegemoet te komen aan bovengenoemde problemen, maar konden niet zeggen hoeveel.
Pas een week later komen ze af met een korting van €5 op volgende bestelling. Rekening houdend dat deze bestelling €500 heeft gekost, is dat dus korting van minder dan 1%! Er komt ook geen volgende bestelling, dus heb er vriendelijk voor bedankt. Had graag tot een oplossing gekomen, en hier een positieve review geplaatst, maar helaas..
Zou iedereen aanraden om ervan weg te blijven.

Algemeen

Pakket was sneller geleverd dan voorzien. Al een dag eerder. Dat was niet nodig maar is wel fantastisch

Verzending

Veel te goed ingepakt. Ecolgischer was een kleinere doos veel beter

Algemeen

Super prijs / super snelle levering / top machines/ goedkoopste prijs /Als de naservice ook zo goed is ?

Verzending

23 u besteld en om 11 u aan de deur !Top !

Algemeen

Zeer goede service en goede prijzen, Verzending was een beetje later maar ben toch tevreden met de oplossing!!

Algemeen

Zeer stevig en kwaliteitsvol materiaal. De betaling verliep gemakkelijk, de communicatie over het verwerkingsproces is goed.

Verzending

Ik vond de leveringstermijn nogal lang, hier zou verbetering in kunnen komen.

Algemeen

Ik ben zeer tevreden over jullie site zeer duidelijk weergegeven en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik koop zeker nog in de toekomst .

Algemeen

Eenvoudig en snelle afhandeling van het order, alleen mis ik de QR-code voor de betaling.

Bestelling gedaan om 18h en ontvangen de dag later om 11h30! Top

Algemeen

geen gedoe en correct behandeld zoals het moet zijn, de dag zelf een melding voor ontvangst

bestelling liep razend vlot binnen 3 dagen geleverd

Klantenservice

via chat prima geholpen voor zowel de aankoop als na de aankoop

Algemeen

Overzichtelijke weergave van het betalingsproces en bestelling. Weergave prijs en aantallen zijn goed. Prima zo.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

De site werkt naar behoren. Ik heb via een offerte gewerkt. Deze bevatte een link voor de bestelling af te ronden. Hierin werd helaas niet voorzien om de btw nummer in te vullen. Dit heeft de klantenservice dan voor mij in orde gemaakt.

Verzending

Goede prijs maar helaas grote problemen met de levering. Ik wacht nu al 3 dagen thuis op de levering. Deze grap heeft mij al veel geld gekost (door niet te gaan werken). Ik had het beter ergens anders besteld.

Algemeen

Meerder malen al besteld. Op tijd geleverd en degelijk en beschermd verpakt. Zeer mooie prijzen in vergelijking met de concurentie.

Algemeen

Reeds meerdere malen besteld bij fixami en steeds een geweldig service. Snelle levertijd, uitgebreid gamma en goede prijs van de aangeboden producten

Verzending

Zeer snelle levering, de volgende dag al gewoon in huis

Algemeen

heb 2 x besteld bij deze firma , beide leveringen netjes verpakt en mooi op tijd geleverd.

Algemeen

Bestelling geplaatst, de volgende dag perfect op tijd afgeleverd zonder beschadiging en mooi verpakt! Top!!

Verzending

snel geleverd en mooi op tijd. ook tracking heel duidelijk

Algemeen

3 dagen na de bestelling geleverd in uitstekende staat, zal zeker en wel binnenkort een volgende bestelling doen( vandiktebank , dewalt)

Verzending

zeer netjes verpakt en zonder beschadiging

Klantenservice

ik kan slechts vermoeden dat deze uitstekend is , heb ze namelijk nog niet nodig gehad

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Alles keurig geleverd aan een goede prijs. Zelfs een retour prima verlopen en het aankoopbedrag meteen terug gestort

Verzending

Ook hier geen klachten. Enig minpuntje levering steeds 08u>>21u30 dit kan dezer dagen beter. Bv sms-je als de koerier op komst is of tracking volgen in real time.

Algemeen

Overzichtelijke gemakkelijke site, toch enkele opmerkingen..
Garantie was wat moeilijk te achterhalen.
Extra procenten voor gebruik PayPal vind ik moeilijk te begrijpen
Betaalmogelijkheid Maestro ontbreekt.

Verzending

Via Post NL waar ik steeds zeer tevreden over ben..

Scorekaart voor Fixami.be

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie