Warentuin

52 producten en 52 uitvoeringen
Wij zijn Warentuin! De grootste webshop van de tuinbranche, vakmensen, zowel online als offline te koop en de goedkoopste van Nederland! * Daarom kiest u voor Warentuin. Met een assortiment van ruim 40 000 artikelen op het gebied van huis, dier en tuin mag Warentuin zich de grootste noemen. Alle producten zijn van topmerken en staan garant voor kwaliteit. Warentuin werkt samen met tien grote zelfstandige tuincentra gevestigd door heel Nederland. Bij deze servicepunten/ showrooms kunt u de artikelen beleven. Warentuin biedt op veel producten de online laagste prijsgarantie. Vindt u ergens anders artikelen uit ons assortiment toch goedkoper? Dan gaan wij vaak met de prijs mee. Daarnaast bezorgt Warentuin de meeste producten vanaf 50 euro gratis

Scorekaart voor Warentuin

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 52 producten, 1358 unsorted producten
Prijsindex Nederland 108,1 (8,1% boven gemiddeld)