AO.nl

782 producten en 826 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AO.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik kan bij AO.nl makkelijk vinden wat ik nodig heb, en kan ook altijd bellen voor advies en bestellen. Gewoon een 030 nummer dus geen dure 0900 nummers ofzo. Uitermate vriendelijk personeel met goede productkennis. Men denkt hier echt in het voordeel van de klant mee. Dit is erg fijn. Helemaal omdat zij ook laagste prijs garantie hebben.

Verzending

Super levering en erg gemotiveerde bezorgers van eigen bedrijf.
Installatie service is in veel gevallen helemaal gratis, en er word professioneel en vriendelijk gehandeld. Niets is te veel voor deze mannen.
Echt super!

Klantenservice

Beleefd , persoonlijk, goed geinformeerd, luisteren naar de klant, zeer gedegen productkennis, meedekend

Algemeen

Het is een duidelijke site en de getoonde prijzen zijn inderdaad de voordeligste waardoor de keuze niet moeilijk was en de snelle levering was ook fijn aangezien het oude apparaat er mee gestopt was en dat het oude apparaat ook meegenomen werd.
Ook kregen we nog 50 euro cashback dus is een extra meevaller.

Verzending

De levering was op tijd alleen kregen het telefoontje slechts 5 minuten voor aankomst wat toch wel erg krap is.
Verder was alles prima en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

Meer dan tevreden! Vandaag onze nieuwe wasmachine bezorgd door Ibrahim en Mehmet. We zijn echt heel blij verrast door de goede service, het vriendelijk contact en de zorgvuldigheid. Dat gaf meteen een heel goed gevoel bij AO.nl, waar dit mijn eerste aankoop was en zeker voor herhaling vatbaar. Dat komt door het goede product en de goede prijs, de goede service van Cindy die mij telefonisch hielp vanwege een kleine beschadiging en zeker ook door Mehmet en Ibrahim. Dit is de prettigste ervaring die ik ooit heb gehad bij een webwinkel.

Algemeen

Keurige overzichtelijke website waarop ik de door mij gewenste droger als goedkoopste aantrof. Bezorging exact conform afspraak met goede informatie voorziening over verloop van bestel en afleverproces.

Verzending

Op mijn verzoek vond de levering niet de volgende dag maar later plaats. Dit ging zonder enig probleem. Op de dag van levering werd keurig een half uur voordat de wagen arriveerde gebeld dat ze er aan kwamen. De mannen waren behulpzaam in het plaatsen van de droger op de wasmachine.

Algemeen

Prima website en snelle levering. Prijs was de laagste, hoofdreden natuurlijk om via internet te shoppen.

Verzending

De website belooft dat de bezorger alle rommel mee retour neemt. Vervolgens wordt mijn vrouw afgescheept met een verhaal dat ze de verpakking 14 dagen moet bewaren in verband met eventuele reparatie of fouten. Gelukkig kwamen twee uur later de vriendelijke bezorgers van cool blue een ander apparaat brengen en deze waren zo vriendelijk om ook de rommel van AO.nl mee te nemen.

Geen ervaring.

Algemeen

eind van de middag besteld, super site trouwens met kortingen, en sóchtends om 9.30 al bezorgd!

Verzending

super bezorgers niets dan lof

Algemeen

Makkelijk besteld en snelle levering. Ook een slordigheid van de bezorgdienst werd netjes afgehandeld door de klantenservice

Cashback stond netjes binnen de beloofde 21 dagen op mijn rekening

Verzending

Het tijdsvak van bezorging was niet up-to-date. De verwachte aflevertijd is on-line te volgen en liep gedurende de dag op maar werd uiteindelijk eerder bezorgd dan online aangegeven. Na de bezorging stond de tracker tool op "nog 2 adressen voor u" terwijl de bestelling al geleverd was.
De bezorgers waren vriendelijk en hebben het apparaat netjes op zijn plek gezet maar verpakking op de stoep achter gelaten van mij en voorgaande klanten, waarschijnlijk een menselijke fout: Oud papier ophaal dag dus er stond oud papier aan de straat. Maar plastic en piepschuim hoort daar niet bij en bleef dus op de stoep liggen. (netjes opgelost door klantenservice)

Klantenservice

Zie 'verzending' voor probleem waarmee ik belde. Ik had snel iemand aan de telefoon. Heel netjes te woord gestaan, nette oplossing aangeboden om de bezorgdienst de volgende dag langs te sturen om het op te lossen. Toen ik hierop aanbood om het zelf even weg te brengen kreeg ik de volgende dag een bedankje met de post!

Algemeen

Goede prijs kwaliteit verhouding en duidelijke website met veel extra kortingen, zou er zo weer bestellen!

Verzending

Duidelijke afspraken en op de hoogte gehouden. Vriendelijke bezorgers.

Algemeen

Overzichtelijke site, bestellen verloopt vloeiend.Producten van goede kwaliteit,tegen scherpe prijzen.Zeker weer bestellen bij ao.nl.Herhalings waard.

Algemeen

Prima shop makkelijk bestelen en betalen iDeal. Goed product en op tijd geleverd. Netjes geďnstalleerd en oude terug genomen.

Verzending

Keurig geleverd en netjes geplaatst, en de oude meegenomen vriendelijk en keurig personeel. Even van tevoren gebeld dat ze er aankwamen. Prima service.

Algemeen

Beko vaatwasser aangeschaft via deze webshop.
Prijstechnisch net zo duur/goedkoop als de concurrentie (Coolblue o.a.).
(Maar dmv cashback actie krijgen we nog ¤20,- terug, dus zelfs iets goedkoper daardoor voor deze vaatwasser).
Qua service level net zo goed als Coolblue.
Bestellen en betalen ging makkelijk en vlot.
Levering volgende (werk)dag in de ochtend.
Vlak van tevoren (20 minuten) gebeld door de chauffeur en daarvoor 's nachts nog een mailtje voor de lever-"window".
Op de 1e verdieping afgeleverd via de trap, en oude vaatwasser weer mee terug genomen.
Kortom, prima winkel en we zullen zeker vaker bestellen bij AO.nl

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie