AO.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Niet meer actief in Nederland. Ik zit nu met een garantiekwestie en kan alleen nog rechtstreeks bij de fabrikant terecht.

Klantenservice

Ze zijn niet meer bereikbaar voor Nederlandse klanten. Er resteert alleen een FAQ op de oude url.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Begin tot eind netjes geholpen. Helaas zijn ze niet meer actief op de Nederlandse markt.

Verzending

Verzending kon door beëindigen van de Nederlandse activiteiten helaas niet op de gewenste dag plaatsvinden. Netjes gebeld en een datum eerder besproken.

Algemeen

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Op het internet gegoogeld om te vergelijken. Voor ons belangrijk om de bezorgdatum zelf te bepalen en dat de oude wasmachine mee genomen werd. We kwamen bij AO terecht. Geen ervaring mee en we kenden het bedrijf niet. Toch mee in zee gegaan i.v.m. goede recensies

Keurig op tijd geleverd.

1 keer de klantenservice gebeld, erg servicegericht en betrokken werknemers

Algemeen

Soepel inplannen.... goedkoopste webshop met een breed aanbod wat actueel is met een keuze uit actuele producten.

Goed merk doordacht ontwerp

Vriendelijke behulpzaam zorgzaam

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1

Algemeen

Goede prijs, maar slechte installatie van de (zie onder). Wel snel geleverd ondanks Black Friday.

Verzending

De installatie van de wasmachine was wat slecht. Eerst wilde ze de droger niet op de nieuwe wasmachine plaatsen, ondanks de aanschaf van een tussenstuk en de vermelding op de site waar staat dat dit wel gedaan zou worden. Uiteindelijk toch gedaan maar stond erg scheef en niet vast genoeg wanneer de droger aan staat. Uiteindelijk dus zelf weer er af gehaald en opnieuw geplaatst.

Bovendien het hele huis vol met vieze voetstappen.

Algemeen

In alle opzichten ideaal! Waarom moet ik daar zoveel woorden aan besteden???
Ben tevreden, is dat niet genoeg?

Verzending

Binnen 24 uur, op tijd ingelicht en ook binnen de afgesproken tijd geleverd.

Perfect!

Algemeen

Ze bieden Uitstekende service, goed advies, klantvriendelijk. Wordt direct een oplossing geboden. Heel blij mee.

Verzending

Het eerste product bleek defect, werd omgeruild voor dezelfde maar ook deze bleek fabricage fout te hebben. Mochten daarna ander model en merk uitzoeken. Alles werd keurig geregeld; bezorging, omruilen, en betaling. Echt super geregeld en blij met dit product.

Klantenservice

Ze waren zeer begripvol en er werd direct een prima oplossing geboden. Top.

Beste Lindtje,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling en je mooie woorden!
Hartstikke fijn om te lezen dat je blij bent met onze service, advies en onze mensen! We doen ons best je zo goed mogelijk blij te maken, dus fijn om te zien dat dat gelukt is!

Het kan helaas voorkomen dat er iets mis is met het artikel dat je krijgt. Ook als dat tweemaal gebeurt proberen we toch samen met jou de beste oplossing te vinden: sorry voor het ongemak, maar fijn dat je je goed geholpen voelt!

Heel veel plezier van je nieuwe apparaat en we staan graag weer voor je klaar!

Algemeen

Prima service, vriendelijke klantenservice, wasmachine precies op tijd afgeleverd en aangesloten, verpakking meegnomen, oude machine was geen plaats voor in de auto en is 2dagen later alsnog opgehaald, kortom perfect

Beste Ad,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling en de mooie scores!
Superleuk om te lezen dat je helemaal blij bent met de service, onze bezorgers en de mensen bij de klantenservice.

Ook fijn dat je aangeeft dat de levering naar wens ging, en dat we je toch blij hebben kunnen maken door je oude machine alsnog later bij je op te halen. Als het niet in één keer lukt, doen we ons best het alsnog op te lossen. Super dat het je bevallen is!

Heel veel plezier met je nieuwe wasmachine, en wellicht tot ziens in de toekomst!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2

Algemeen

Goeie koelvriescombinatie uitgezocht, besteld en betaald, dat ging mooi snel, bezorgdag afgesproken en er werd netjes bezorgd. Tot zover tevreden. Helaas werd er echt alleen maar bezorgd, uitpakken en op zijn plaats zetten was er helaas niet bij. Ik heb dus hulp moeten regelen hiervoor want ivm slechte mobiliteit kreeg ik dat echt niet zelf voor elkaar.Mooie koelvries combi, dat wel, er zit alleen een deukje in de zijkant, wat naar mijn inziens geconstateerd had kunnen worden door de bezorgers

Verzending

Product werd beschadigd afgeleverd, niet uitgepakt en geplaatst en ook de verpakking werd niet meegenomen, wel de oude koelkast

Klantenservice

Vandaag een zeer onverwacht maar ook zeer prettig telefoontje gehad van Roos van de klantenservice. Top dat er zo ontzettend snel is gereageerd en dat we samen naar een oplossing gaan zoeken. Dikke pluim!!!

Beste mevrouw Maarse,

Hartelijk bedankt voor je review en de feedback! Fijn om te zien dat de website en de koelkast zelf in de smaak vallen
Minder leuk natuurlijk dat de levering niet is wat we allemaal graag hadden gewild: onze oprechte excuses!

Gelukkig heb ik je zojuist mogen spreken, en kon ik je toch weer blij maken. Jouw signalen gaan we verwerken, zodat het in de toekomst in één keer goed gaat!

Excuses voor het ongemak, en toch heel veel plezier van je nieuwe koelvriescombi! Mocht er nog iets zijn horen we natuurlijk graag van je, en wellicht tot ziens in de toekomst!

Fantastisch apparaat
Vriendelijk in gebruik
Prijs kwaliteit verhouding
Verschillende programma,s goed voor fijne was
Heerlijke geur builtjes

Goed tijdstip
Makkelijk te traceren

Klantenservice

Fijne jongens bij de bezorging
Correct bij uitleg

Super, super, super!
Mooie prijs voor 'n was-droogcombinatie van AEG!
Ik hoop nog geld terug te krijgen van de cash back actief, ik ga er vanuit dat dat goed komt.
Ik kende 't bedrijf niet van tevoren. Ik las positieve reviews, dus besteld. Zou 't zeker nog een keer doen!
' 's avonds besteld, 's middags in huis.
Een goede link met prima tijd indicatie!

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Algehele ervaring met deze shop is een teleurstelling gebleken.
Ik had een nieuwe vaatwasser nodig, tis een Siemens SN435S00AE geworden. Bij prijsvergelijk was hij even duur bij een groot scala shops, oa Media Markt en AO.nl (434 euro). De "BTW Weg Ermee" actie van de Media Markt zat er aan te komen, geen idee of mijn vaatwasser mee zou doen. Omdat AO.nl laagsteprijsgarantie bood (binnen 7 dagen, en Media Markt was een van de concurrenten waarmee ze matchen) dacht ik met gerust hart te kunnen bestellen. (Lees vervolg bij "Klantenservice" )

Verzending

Heren van de bezorging waren netjes op tijd, hebben het product neergezet in de keuken en oude apparaat meegenomen, niets op aan te merken.

Klantenservice

Mijn type vaatwasser nog even nagezocht bij de Media Markt of die in de "BTW Weg Ermee" actie zat, en joepie hij zat erbij. 75 euro goedkoper, dat is een flink bedrag. Direct gebeld met de klantenservice, die heeft geverifieerd dat de prijs op Media Markt 75 euro goedkoper was en een screenshot als bewijs opgeslagen. Echter kon ze mij niet direct wat teruggeven, daar moest eerst iemand anders over beslissen, die was er niet en ze zouden me de volgende dag terugbellen.
De volgende dag meld de overigens vriendelijke medewerkster van AO.nl mij dat ze niet kunnen matchen omdat ze zichzelf dan in de vingers zouden snijden. U kunt begrijpen dat dit voor mij een behoorlijke deceptie was. Daarop heb ik aangegeven dat ze dus eigenlijk beter de laagsteprijsgarantie van hun site kunnen schrappen, dat zou ze doorgeven aan de rest van het team, helaas heb ik daar weinig aan.
Kortom; je kan dus prima bij deze shop wat bestellen, maar zorg wel dat de prijs die je afrekend ook is wat je er voor wilt betalen, laagsteprijsgarantie is niets waard.

Beste Zspanky,

Bedankt voor je openhartige review. We hebben elkaar net gesproken en ik heb je blij kunnen maken. Ik wens je een fijne dag!

Jeanell van AO

Winactie

Algemeen

Beste prijs, bestellen ( met sponsorkliks!)ging vlekkeloos, bestelling was perfect te volgen en volgens afspraak door twee vriendelijke bezorgers afgeleverd. Geen enkel minpunt. Door cash back actie, absoluut de goedkoopste.

Verzending

Perfect geleverd, precies op tijd. Keurig geïnformeerd

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Mijn eerste contact verliep wat twijfelachtig vond de benadering van medewerker niet echt vriendelijk en niet respectvol in zijn uitspraken uiteindelijk geholpen door een vriendelijke dame van de planning de levering is prima verlopen alle lof voor de mensen die de vaatwasser hebben geplaatst deze verdienen een 10

Verzending

Dit is prima en goed verlopen wordt goed op de hoogte gehouden

Klantenservice

Ik ben verder goed geholpen met onze vragen

Beste Freek,

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent.
Ik zie dat u over het eerste contact al gesproken hebt met mijn collega Cindy.
Achter de schermen is dit besproken met de betreffende collega, want het is onze intentie om iedereen een goed gevoel te geven bij AO vanaf het eerste contact.

Muriël van AO.nl

Winactie

Algemeen

I ordered a washing machine, fridge, vacuum cleaner and a stove with oven. They brought it on time, very fast, very organized. The delivery guys were super nice, they took care of everything very nicely. The fridge had a stain on it and they gave me a good compensation for it. Overall extremely satisfied with the company. Will always shop here for sure.

Dear Dmitri,

Thank you very much for sharing you experience with us!
We're glad to be able to make you happy, especially with all of the ordered appliances at the same time!
It's great to see that you were pleased with the fast delivery and our guys.
Damage can happen, but then we always try to find a good solution. I'm glad too see that you're happy with us!

Enjoy your new appliances! If there's anything we can do for you, please let us know and we hope to serve you again ☺

Kind regards,
Roos from AO

Algemeen

Ik wilde een vrieskast bestellen. Na lang vergelijken, had ik m'n keus gemaakt. De gewenste vriezer bleek het goedkoopst bij AO te zijn. Het bedrijf was mij echter onbekend, maar de laagste prijs en volgende dag geleverd trokken mij alsnog over de streep. Dus ik besloot m'n bestelling bij ze te plaatsen.

Afrekenen kon via Paypal. Even later kreeg ik vervolgens een SMS met verwachte bezorgtijd. De bezorgers bleken ook netjes binnen de aangegeven tijd aan de deur. De vriezer moest naar de zolder waar het goed geïsoleerd is. Echter, de vrij grote vriezer bleek net niet door m'n trapgat te passen, alhoewel de bezorgers normaliter niks naar boven brachten. Ze konden het achterlaten, en dan zou ik wel wat op bedenken.

Ik bedacht mij vervolgens dat ik de vriezer ook in m'n berging op begane grond kon plaatsen. Toen las ik vervolgens in de specificaties van de nieuwe vriezer dat hij z'n werk niet kan uitvoeren wanneer temperaturen beneden 10 graden zakken. Met een ongeïsoleerde berging bij winterse temperaturen kan dat dus problematisch zijn.

Ik ging vervolgens kijken naar een andere vriezer welke bij onder vriestemperaturen nog steeds kon functioneren (Beko). Na enig vergelijkingen, bleek ook deze vriezer wederom het goedkoopst bij AO te zijn.

Dezelfde dag telefoontje naar AO gepleegd, met de vraag of ik de vriezer, welke vandaag geleverd was, direct kon omruilen voor een andere vriezer van ze. Dat was geen probleem. Enige minuten later kreeg ik ook van Paypal het bericht dat het verschil in aankoopprijs teruggestort was! De volgende dag kon je het bezorgbusje via track & trace op kaart volgen. Prima in de aangegeven tijd, kwamen ze de net geleverde vriezer na uitleg ophalen. En gelijktijdig werd m'n nieuwe vriezer ook geplaatst.

Ik moet zeggen, voor een nog vrij onbekend bedrijf ben ik onder indruk van hun klantenservice, snelle afhandeling en souplesse. Daar kan menig bedrijf nog een voorbeeld aan nemen!

Beste Hatsieflatsie,

Hartelijk dank voor het zo uitgebreid delen van je ervaring met ons en superfijn om te zien dat je zo blij bent omdat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen ☺ Joepie!

We doen ons best om je blij te maken met scherpe prijzen, leuke acties en een spoedige levering. Heel erg fijn dat jij het ook als prettig ervaren hebt!
Ik vind het heel erg leuk om van de gehele levering te zien hoe je het ervaren hebt.
Normaliter leveren we alle apparaten tot 4 hoog zonder lift, op voorwaarde natuurlijk dat het allemaal past en veilig is. In jouw geval paste het net niet, maar dat heb je zelf ook mede opgelost door te kiezen voor een ander model, wat toevalligerwijs ook beter uitkwam met de temperaturen. Top, fijne samenwerking! ☺

Helemaal leuk om te zien dat we je blij hebben kunnen maken! Welkom bij AO ☺ Veel plezier met je nieuwe vriezer, en wellicht tot de volgende keer!

Algemeen

Hallo bijdeze review wij hebben het als super ervaren.dwz qua
Snelle verzending superservice ook prijsverhouding producten
Ps ook de bezorgers niet vergeten!! Zeer vriendelijk ook al hebben ze een druk schema en wij zijn blij met onze philips smart tv aanrader,wij blijven klant bij AO.NL eureka bedrijf kunnen veel bedrijven, een voorbeeld aan nemen.

Beste KB.d,

Wat leuk om te zien dat jullie alles als super hebben ervaren!
We doen ons best om je zo snel mogelijk blij te maken met het apparaat van je keuze voor een vriendelijke prijs.
Ook heel erg leuk dat de bezorgers helemaal in de smaak vielen: zij zijn ons visitekaartje bij de klant ☺Heel fijn dat je je ervaring met ons wilde delen!

We willen je veel plezier wensen van je nieuwe televisie en we staan graag weer voor je klaar!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De betaling ging iets minder goed omdat er een storing was. Maar dit is zeer netjes opgelost. Ook kreeg ik direct antwoord op een vraag.

Verzending

Ik werd netjes gebeld toen de bezorgers onderweg waren. Toen de bezorgers er waren hebben ze de koelkast op de goeie plek gezet en uitgepakt. Dus de service was top en de bezorgers waren zeer vriendelijk!

Klantenservice

Ik werd direct geholpen toen ik een vraag had. Dus dit ging heel vlot. En ze waren heel duidelijk.

Beste Daniëlle,

Hartelijk bedankt voor je review en je feedback!

Superfijn om te lezen dat je,ondanks de storing, ons toch als een fijn bedrijf hebt ervaren! Op het moment dat er zoiets gebeurt kunnen we niet anders dan ons uiterste best doen, dus fantastisch om te zien dat je het als goed opgelost hebt ervaren.
Ook voor vragen staan we natuurlijk graag voor je klaar ☺

Dat de chauffeurs bij je in de smaak vielen vinden we leuk om te zien: zij zijn tenslotte het gezicht wat jij als klant te zien krijgt ☺ Fijn om te zien dat je eigenlijk alles als fijn ervaren hebt!

Hartelijk bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier met je nieuwe koelkast! We zijn je graag weer van dienst.

Algemeen

Nadat ik de juiste vervanging voor mijn defecte vaatwasser had gevonden was AO.nl het enige bedrijf welke deze de volgende dag kon leveren en prijstechnisch erg goed was.

Verzending

Levering verliep uitstekend. Ik werd continu via de website en ook via de app over de tijd van levering op de hoogte gehouden .En op het moment dat de bezorgers naar je onderweg zijn bellen ze even dat ze er aan komen.
Top geregeld

Beste JHVrdm,

Bedankt voor je review.

Leuk dat je bij ons de beste prijs vond en dat onze service het beste uitkwam qua leveringstijd.

Hopelijk kom je weer bij ons terug als je een nieuwe apparaat nodig hebt!

Alessandro van AO

Algemeen

Even gesnuffeld op de website en al snel de (amerikaanse) koelkast gevonden die ik zocht

Verzending

s'Middags rond 15.00 uur besteld en betaald. Koelkast moest weliswaar uit Duitsland komen, maar werd keurig netjes, op tijd (10.00 uur) de volgende ochtend bezorgd, uitgepakt en geplaatst door 2 vriendelijke bezorgers. Het verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen. Dik tevreden dus...TOPPIE

Beste Ad,

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen en superfijn om te lezen dat je je droomkoelkast gevonden hebt!

Het klopt inderdaad dat ons magazijn in Duitsland staat, maar dat is geen probleem bij het leveren op de volgende dag ☺ Fijn dat je de levering als snel en prettig hebt ervaren, en dat de chauffeurs vriendelijk waren! Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaringen!

Heel veel plezier van je mooie nieuwe Amerikaan, en we zijn je graag weer van dienst!

1 2 3 4 5

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie