AO.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Winactie

Algemeen

Eenvoudig te vinden wat ik zocht (vaatwasser, zeer zuinig met stroom en water, inbouwmaten te filteren). Betalen geen probleem (zoals bij vele websites tegenwoordig).

Verzending

Er was binnen 3 werkdagen beloofd voor bezorging met installatie service. Dit bleek meer dan een week te worden, wat mede te maken had met drukte na de feestdagen. De afspraak zelf was helder en er werd op tijd geleverd, zonder problemen naar tweede verdieping.

Klantenservice

Via Twitter contact opgenomen over een ontbrekend onderdeel en ik werd binnen een paar uur teruggebeld met een oplossing.

Algemeen

Vlotte en soepele afhandeling. Geen verrassingen. Leveren wasdroger ook op de 3e af en nemen vanaf die verdieping de oude ook mee. Prima

Beste RvanSon,

Dank je wel voor je mooie beoordeling!
Fijn om te lezen dat je de bestelling/aflevering als soepel hebt ervaren

Veel plezier met je nieuwe aanwinst & hopelijk tot ziens in onze webshop, groetjes Priscilla van AO.nl

Algemeen

foutje gemaakt met ijskast deur.heb gebeld uitgelegd wat er aan was.heel netjes opgelost zonder problemen en bij betaling

zelfs 1.5.uur eerder als afgesproken .netjes gebeld

Klantenservice

snel geholpen door klantenservice.hebben me 3x terug gebeld wat er aan de hand was

Beste Reboja,

Bedankt voor mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat we je, ondanks een klein foutje, toch zo tevreden hebben kunnen stellen en we het voor je hebben kunnen oplossen!

We wensen je heel veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Algemeen

De bestelling was makkelijk besteld. Duidelijk verhaal bij de advertentie. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Super snel en goed geleverd.

Verzending

Super snelle levering. Fijne aardige bezorgers.

Beste Nicolet01,

Dank je wel voor je mooie beoordeling.

Fijn om te lezen dat onze service je zo goed bevallen is, we zien je heel graag terug in onze webshop, groetjes Priscilla van AO.nl

Algemeen

Ik ben erg blij met AO.nl!! De koelkast die ik besteld had werd snel en goed bezorgd, daarbij zijn ze ook nog eens zeer scherp geprijsd.
Helaas bleek de koelkast (buiten schuld van AO.nl) niet helemaal juist te werken. Alsnog had ik het 2 weken aangekeken maar het werd er alleen maar slechter op. Ik heb ze gebeld en mijn klachten uitgelegd, afgesproken om er ook een duidelijk mailtje over te sturen. Dezelfde dag nog werd ik teruggebeld waarop besloten werd dat we de koelkast om zouden ruilen voor een ander nieuw exemplaar. Het was mogelijk om de volgende dag de koelkast al binnen te hebben!!

Zeker een aanrader om hier je witgoed te kopen. Ze zijn snel, betrouwbaar, klantvriendelijk en klantgericht maar daarbij ook nog eens 1 van de goedkoopste.

Verzending

Perfecte levering. Erg snel na de bestelling was mijn koelkast thuis. De medewerkers van de bezorging werken netjes en zijn vriendelijk.

Klantenservice

Vanwege een niet juist werkende koelkast heb ik een paar keer contact gehad met de klantenservice. Ik kan niet anders zeggen dan fijne mensen aan de telefoon die vriendelijk en behulpzaam zijn. Ze denken met je mee over de oplossing, houden zich aan hun afspraken en maken het direct waar. Ondanks de probleempjes met m'n koelkast hou ik een goed gevoel over aan AO.nl en zou er zeker weer bestellen.

Beste J3ff,

Dank je wel voor je mooie beoordeling & duidelijke feedback!
Wat een mooie woorden, dit horen we natuurlijk erg graag .

Wat fijn dat onze service je zo ontzettend goed is bevallen & dat we een goed gevoel bij je hebben kunnen achterlaten!

Veel plezier met je nieuwe aankoop & hopelijk tot ziens in onze webshop, groetjes Priscilla van AO.nl

Algemeen

Scherpe prijs, simpel bestelproces, heldere communicatie rond de aflevering en perfecte nazorg toen bleek dat onze wasmachine lichte transportschade had. AO.nl: een absolute aanrader!

Klantenservice

Zo hoort klantenservice te zijn: vriendelijk, behulpzaam en snel

Beste Henny54,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je onze prijs, het bestelproces, de communicatie bij de levering en de oplossing die geboden is voor de transportschade zo goed ervaren hebt! Klantentevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste!

We wensen je heel veel wasplezier met het nieuwe apparaat en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn bij een volgende bestelling!

Algemeen

komen hun afspraken naar, telefoons direct berijkbaar en vriendelijke uitleg.
En de prijs was zeer aantrekkelijk Top.

Verzending

De bestelling is netjes op de afgesproken tijd geleverd,
De twee mannen waren netjes en handig.

Beste twijkstra,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Geweldig om te lezen dat je de afspraken, het telefonische contact en de levering van je aankoop zo prettig hebt ervaren! Ik zal je mooie complimenten ook doorgeven aan onze mannen, hier zullen ze vast blij van worden!

Veel plezier met de nieuwe aanwinst en hopelijk tot ziens bij de volgende bestelling!

Algemeen

Fijne webshop, goed geprijsd en veel op voorraad t.o.v. de concurrentie. Was op zoek naar een smalle vaatwasser, bij veel webshops weinig keuze en lange levertijden. Bij AO.nl een ruime keuze gehad en de dag later geleverd.

Verzending

Verzending via externe partij, kwam binnen de aangegeven tijd. Enige minpunt is dat ik de tijden pas op de ochtend binnen (eigenlijk nacht) kreeg in plaats van de avond ervoor.

Beste bartpijn,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je onze webshop, prijzen en aanbod zo goed ervaren hebt en dat je bij ons je nieuwe vaatwasser hebt kunnen bestellen!

We zullen de feedback over de informatieverstrekking bij de levering zeker meenemen in ons verbeteringsproces, gezien dit soort feedback voor ons van onschatbare waarde is.

We wensen je veel plezier met de aankoop en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn bij een volgende bestelling!

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Fijne winkel om te bestellen. Alles wordt netjes afgehandeld. Ik heb een nieuwe vaatwasser besteld, omdat de oude het nu echt had begeven.
Onder de klantenservice kopje heb ik nog een puntje aangehaald waar ik niet echt blij mee was.

Verzending

Verzending was prima. Aardige lui. Netjes gecontroleerd op transport schade. Foto's gemaakt e.d. Hebben de vaatwasser neergezet waar ik had verteld.

Klantenservice

Enige waar ik niet blij mee was, was dat ik een paar dagen van te voren werd gebeld door een meneer die als eerste een paar dingen wilde nalopen. Geen enkel probleem. Daarna wordt er een compleet l*lverhaal opgehangen over hoe de garanties binnen de EU waren veranderd. En dat Bosch (merk vaatwasser) door deze nieuwe garantie niet precies kon zeggen hoelang de vaatwasser mee zou gaan. Omdat deze volgens nieuwe richtlijnen gebouwd moest worden. Uiteindelijk kwam de aap uit de spreekwoordelijke mouw. Of ik nog een service abonnement wilde afsluiten voor €4,nogwat per maand.

NEE! Anders had ik dat wel gedaan!
Dit soort Colportage praktijken ben ik niet van gediend AO. En met mij vele andere gok ik zo. Uiteindelijk heb zeker 7 minuten naar dit idiote verhaal geluisterd. Schaam jullie.

Beste debom,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je klantervaring hier zo uitgebreid te beschrijven.

We zijn blij om te lezen dat je de website en de levering door onze chauffeurs zo goed hebt ervaren. We maken het onze klanten graag zo makkelijk mogelijk!

Je ervaring over AO Zorgvrij is een stuk minder prettig geweest als ik dat zo lees, hier balen we enorm van.

We proberen juist in alle oprechtheid en goede bedoelingen onze klanten vrijblijvend te informeren over deze service (vergelijkbaar met een all risk verzekering bij een auto, de 1 kiest bewust voor een minimale dekking terwijl de ander een uitgebreide(re) dekking prettig vindt).

Dit doen we vanuit een service oogpunt en we hebben blijkbaar in het gesprek met jou de plank gigantisch mis geslagen als je dit hebt ervaren als een leugen en iets waar je je tegen zou moeten verweren.

We zouden dan ook erg graag met je in contact komen. We nemen je feedback meer dan serieus en zouden hier dan ook graag de juiste opvolging aan willen geven.

Zou je contact met ons willen opnemen via mail (klantenservice@ao.nl) of ons bellen (030-8080700 doordeweeks bereikbaar tot 20.00 en in het weekend tot 17.00).

Via deze review zien we namelijk helaas geen verdere contact gegevens, anders hadden je uiteraard graag zelf even gecontacteerd.

We horen graag van je mits je dit wenst. We wensen je in ieder geval heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Algemeen

Via een andere site kwam ik bij A.O. terecht, op zoek naar een bovenlader wasmachine. A.O. leverde de wasmachine die ik zocht voor de scherpste prijs.
Op mijn vragen over levering en plaatsing werd ik telefonisch vriendelijke en duidelijk te woord gestaan. Bestellen en betalen verliepen makkelijk en de reactie daarop kreeg ik nog dezelfde dag met bericht wanneer mijn machine gebracht zou worden. Kortom prima

Verzending

Zeer snelle levering op de afgesproken tijd, ik heb geen moment hoeven wachten. Wat ik vooral heb gewaardeerd is dat degene die toch dit zware ding moest plaatsen, actief meedacht hoe hij het beste kon staan in mijn krappe ruimte, zodat ik er nog goed bij zou kunnen. Ook toen hij in eerste instantie niet goed stond, was het hem niet teveel om de machine weer te draaien en op de gewenste plaats te zetten. Dus levering, plaatsing, aansluiting en afhandeling verliepen goed en op een zeer prettige wijze.

Klantenservice

Zoals al vermeld, werd ik vriendelijk en duidleijk te woord gestaan.

Beste CoSmits,

Dank je wel voor je prachtige beoordeling!
Ontzettend fijn om te horen dat onze service je zo goed bevallen is & onze bezorgers je zo goed hebben kunnen helpen.

Voor nu ontzettend veel plezier met je nieuwe aanwinst & hopelijk tot ziens in onze webshop groetjes Priscilla van AO.nl

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het begon zaterdagochtend rond 1000u, ik wilde een bestelling voor een tv plaatsen. Had een medewerker aan de lijn maar haar computer liep vast en ze zou terugbellen zodra hij het weer deed. 'S middags om 1500 nog niets gehoord, dus maar weer gebeld: nu lukte het wel en bestelling voltooid en betaald via ideal. Allemaal keurig netjes. Levering zou maandag plaatsvinden. Ik zou op de hoogte gehouden worden, echter maandagochtend nog niets gehoord en bij bestelling volgen stond dat de datum nog moest worden bevestigd. Ik maar weer bellen: het zou worden uitgezocht, vervolgens word ik wel netjes teruggebeld dat er een fout bij de fraude-afdeling is gemaakt en de order helaas moet worden geannuleerd. Prima geef ik aan, maar kan de TV dan alsnog zsm worden besteld en geleverd. Maar helaas, dat kan alleen als ik opnieuw betaal, de betaling van zaterdag krijg ik terug. Vind dit niet bepaald servicegericht. Ik heb nu en geen geld en geen nieuwe tv en moet nu wachten op mijn geld vanwege een fout gemaakt door AO.

Update 09-12-2018
Afgelopen donderdag het geld retour ontvangen, netjes op woensdag gebeld dat het geld onderweg was. Na binnenkomst geld de bestelling opnieuw gedaan en deze is nu wel goed verlopen, gisteren is deze binnengekomen.

Na de bestelling netjes op de hoogte gehouden en vervolgens is er nog nagebeld of alles correct was en of ik eventueel extra service zou willen ten aanzien van reparaties.

Na de mindere ervaring vorig weekend kan ik nu zeggen dat ik tevreden ben. Wat wel beklijft is of de eerste bestelling niet anders had gekund, meer servicegericht.

Verzending

Prima op de hoogte gehouden van de voortgang en netjes afgeleverd.

Klantenservice

Hier geen maximale score ivm het niet servicegericht afhandelen wanneer een order door een fout aan hun kant wordt geannuleerd. Het al betaalde geld moet dan eerst worden teruggestort, snap dat er processen moeten worden gevolgd, maar dit was niet klantvriendelijk.

Beste Tkcc,

Bedankt voor je beoordeling!

Ik ben blij dat we elkaar zojuist nog even hebben gesproken over deze vervelende situatie. Wij zijn ons er natuurlijk volledig van bewust dat dit een onhandige fout van onze kant is geweest waar jij de dupe van bent geworden. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.

Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat we je niet in de steek laten en dit gewoon netjes voor je oplossen. Zoals besproken is het geld inmiddels onderweg terug naar je en zul je dit zo snel mogelijk ontvangen.

Nogmaals bedankt voor je begrip.

Algemeen

Bestellen supermakkelijk, goede informatie over aflevering: Precies met een kaartje waarop de aflever bestelauto te zien is.
Bij mij was het apparaat de eerste keer bij aflevering niet in orde wegens fabrikagefout. Bezorgers lossen dit meteen op, meteen een afspraak voor een nieuwe leverdatum. Ben zeer tevereden. Scherpe prijzen ook.

Klantenservice

Zoals gezegd was er met het eerste apparaat wat mis. Prima direct opgelost binnen een kwartier meen ik. Echt prima. Dit verdient een pluim, vandaar dat ik dit hier schrijf.

Beste DixitQuote,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Fijn om te lezen dat je het bestelproces, de informatieverstrekking en de levering zo goed ervaren hebt! Een fabricagefout kan natuurlijk helaas altijd voorkomen maar in dat soort gevallen proberen we dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen voor onze klanten. Fijn om te lezen dat jij dit ook zo hebt ervaren!

Veel plezier met de aankoop en hopelijk tot ziens bij de volgende bestelling!

Groetjes,

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Vanwege een eerdere bestelling die prima was uitgepakt opnieuw wat besteld. Net zoals de vorige keer is het bestelproces duidelijk en straightforward. De website is ook prima en duidelijk.

Verzending

Je wordt netjes op de hoogte gehouden en een 20 minuten van te voren gebeld dat de bezorgers eraan komen. Nette jongens en de oude producten zijn ook weer retour meegenomen.

Klantenservice

Maar dan, ze hebben heel mooi op de website staan dat ze aan de laagste prijsgarantie doen. Ik had hier besteld omdat het de vorige keer prima was bevallen, maar gooide het naderhand toch even door Google heen, en dan komen er ook wat prijsvergelijkingen langs. Gezien dat die op een andere website 50 euro goedkoper is, en dit aangekaart. Alle voorwaarden doorgelezen en aan allemaal wordt voldaan naar mijn inziens. Maar daar gingen ze niet in mee, ondanks dat aan alle voorwaarden wordt voldaan konden ze er niet in mee gaan want de inschrijving van het bedrijf was in Belgie. Hier wordt in de voorwaarden met geen woord over gerept, maar de stok om te slaan was gevonden. Nog wat heen en weer gemaild met de klantenservice, maar die begonnen daarna nog wat spijkers op laag water te zoeken dat ze niet altijd mee konden gaan en dat zij wel tot 4 hoog bezorgden en de andere partij niet. Het was vanaf het begin al duidelijk dat er geen beweging in zat en dit laat dan toch een wat wrange smaak achter, ondanks dat de rest prima in orde is. De tip om dan de "laagste prijsgarantie" voorwaarden aan te scherpen, is tot op heden niets mee gedaan.

Beste TTommie,

Bedankt voor je beoordeling!

Leuk om te lezen dat je vanwege het feit dat je tevreden was met de service opnieuw bij ons uit kwam in je zoektocht.

Het spijt ons om te lezen dat je onze laagsteprijsgarantie en de voorwaarden hiervan op deze manier hebt ervaren. Wij zijn erg coulant en proberen altijd voor onze klanten de beste prijs aan te bieden met de beste service. We waarderen natuurlijk je feedback over dit aspect van ons bestelproces, en zullen het meenemen in ons verbeteringsproces.

We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Algemeen

Bestellen ging snel en eenvoudig. Duidelijke site, met genoeg foto's en specificaties. Daarnaast ook gewoon een goede prijs voor de TV betaald.

Verzending

Levering was zeer netjes, bezorging van de TV werd gedaan door twee heren. niet gekozen om hem te laten uitpakken, maar werd wel netjes even op in de gang gezet.

Klantenservice

Goed op de hoogte gehouden van de orderstatus door SMS berichten, en ik werd 20 minuten voor de levering even opgebeld om aan te geven dat ze er bijna waren. Erg fijn en handig.

Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling!

Fijn om te lezen dat je het bestelproces, de website en de prijs zo goed hebt ervaren!

We wensen je veel plezier met de nieuwe TV en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!

Groetjes,

Algemeen

Vaatwasser gevonden op Coolblue maar bij AO was hij € 100 goedkoper. Normaal vind ik het niet erg om extra te betalen als je goede service krijgt maar toch eens gek gedaan en bij AO besteld en ik was onder de indruk. Van aanschaf tot afhandeling was echt zeer goed. Heldere communicatie met smsjes en telefoontje kwartier voordat ze kwamen. Netjes geïnstalleerd en troep (incl oude vaatwasser) weer meegenomen. Hulde.

Beste klant,

Wat leuk dat je bij AO.nl besteld hebt! We vinden het een compliment dat we indruk hebben gemaakt met het bestelproces en de levering.

We willen je bedanken voor je reactie en we wensen je veel plezier met je aankoop!

Algemeen

Via Kieskeurig.nl de best gereviewde wasmachine uitgezocht en deze was bij AO.nl het best geprijsd.

Verzending

Duidelijke website, snelle levering, duidelijke communicatie via mail over de aflevering en ze bellen nog even van te voren als ze er bijna zijn

Klantenservice

Mijn eerste machine had helaas n (fabrieks)defect en na overleg met de fabrikant werd de machine omgeruild. Hier heeft de klantenservice van AO.nl (Roos) fantastisch bij geholpen!

Beste Marjolein,

Dank je wel voor de feedback & prachtige review!

Helaas gebeurd het weleens dat er een productiefout in een machine zit maar goed om te horen dat onze Roos dit zo goed heeft opgelost.

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & hopelijk tot de volgende bestelling, met vriendelijke AO groetjes Priscilla

Winactie

Algemeen

Overzichtelijke site, zeer concurrerende prijzen en snelle bezorging.

Verzending

Een Bosch stofzuiger gekocht: Duitse degelijkheid.

Beste klant,

We vinden het hartstikke fijn dat we je snel van dienst mochten zijn met onze AO service.

Dank je voor je korte maar krachtige reactie.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Via pricewatch een wasmachine uitgezocht en bij AO.nl besteld. Bestelling en betaling ging prima. Ook het bepalen van de bezorgdatum probleemloos.

Verzending

Bezorging via PostNL. Keurig 30 min vooraf een sms dat ze er bijna ware. Nieuwe wasmachine naar zolder en aangesloten. En toen... Ze weigerden de oude mee te nemen. Na een half uur discusieren en weigeren de nieuwe te accepteren, een compromis. De oude werd naar beneden gebracht en ik moest PostNL bellen om hem op te laten halen. Bezorger wilde zijn naam niet geven en reed weg om na 5 minuten terug te keren. Zonder aan te bellen of iets te zeggen werd de oude wasmachine, die buiten stond, ingeladen en reed hij weer weg... AO prima, maar PostNL zware minpunten.

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het bestelproces.
Niet fijn om te lezen dat de ervaring met onze externe partner niet is verlopen zoals je van ze mag verwachten.
Wel fijn dat je oude apparaat alsnog is meegenomen.

Zou je ons kunnen bellen om het een en ander door te nemen?
Wij zijn te bereiken op: 030 8080 700.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot horens.

Kevin van AO

Algemeen

Ik kan niet anders zeggen dat de bestelling uitstekend is verlopen. Vorige week een koelkast besteld.

Verzending

Afgelopen zaterdag laten bezorgen. De vanavond van te voren een tijdvak doorgekregen van 3 uur. Bezorgers waren uiterst vriendelijk.

Beste Debom,

Dank je voor je reactie.

Hartstikke fijn dat je tevreden bent met het opnemen van de bestelling.
We gaan ons best doen om je ook een toplevering te bezorgen!

Vriendelijke groet,

Algemeen

Gevonden via tweakers.net om een Bosch WTYH8782NL te bestellen. Prijs was al 'laag' maar als extra kreeg ik nog een 50 euro cashback! Binnen 24 uur levering was mogelijk inclusief gratis plaatsing van de machine. Ook kreeg ik na installatie nog 2 kortingsbonnen. Als AO nog meer audio producten heeft dan gaat mijn volgende bestelling zeker hier terecht komen!

Verzending

Na bestelling kon ik meteen een opmerking toevoegen voor de bezorgers, avond voor levering kreeg ik netjes een SMSje en een mailtje met daarin het verwachte tijdslot. Op leveringsdag: 20 minuten voor levering een telefoontje van de bezorgers.

Tot mijn verbazing hadden ze echt de opmerking gelezen (waar de machine geplaatst moest worden), beide heren waren uitermate vriendelijk en beleefd. Installatie was een fluitje van een cent en zo gepiept!

Beste Mauritio,

We vinden het hartstikke leuk dat je AO hebt gevonden. We zijn net twee jaar jong in Nederland en daarom nog niet bij iedereen bekend.

Het is heel mooi dat je zo tevreden bent met de levering door onze vriendelijke chauffeurs en met onze prijzen!

We wensen je heel veel plezier met je aankoop en staan je graag weer ten dienst bij eventuele vragen of bij een volgende bestelling.

Vriendelijke groet,

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie