AO.nl

790 producten en 843 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AO.nl

Review toevoegen

Algemeen

Onze oude inbouw vaatwasser was aan vervanging toe. Via het internet kwamen we uiteindelijk uit op een Bosch SMV68PX01N die bij AO.nl het voordeligst werd aangeboden. Dit doordat er een cashback actie bij zat. Na levering kregen we de rekening met een aparte link. Door die te activeren kregen we na 3 weken 90 Euro teruggestort op onze rekening!

Verzending

Prima op tijd met aflevering en oude vaatwasser meegenomen, prima.

Algemeen

Wat een top service en vlotte afhandeling.

Eerst een. Amerikaanse koelkast besteld. Wat top geleverd was en netjes alles meegenomen.

Daarna een wasmachine besteld voor me moeder en ook deze is netjes bij haar afgeleverd en afgesteld.

Verzending

Wat een top bezorgers. Beide keren netjes op de hoogte gehouden en alles top verzorgd.

Klantenservice

Heel even kort contact gehad omdat er een foutje stond in het bezorg adres. Wat super was opgelost.

Algemeen

Wilde een product bestellen op AO.nl, site is duidelijk en overzichtelijk. Ik had op de pricewatch een vaatwasser gevonden die ik wilde hebben. Uiteindelijk na een uurtje of twee nadenken besloten de koop te maken en toen was het product opeens negentig euro duurder. Ik zal niet snel terug gaan na deze zure smaak die achter is gelaten in mijn mond.

Edit: typfouten.

Klantenservice

Klantenservice deed wat het moest doen, maar kon ook niks voor ons betekenen.

Algemeen

Via AO.nl een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Via de pricewatch hier gevonden met een mooie prijs. Tevens zat er nog een cashback op van 60 euro waardoor AO veruit de goedkoopste was.

Verzending

Verzending ging super. Je kunt zelf een dag aangeven voor bezorging. Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden en krijgt de avond van te voren een bericht met tijdstip van bezorging. De wasmachine wordt voor je uitgepakt en aangesloten. In mijn geval op zolder.
De oude wasmachine wordt door AO meegenomen dus ook daar geen zorgen over.

Klantenservice

Klantenservice erg goed, had een vraag over de cashback en zeer vriendelijk, snel en duidelijk geholpen.

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk; weinig bijzonders maar hoe je vervolgens op de hoogte wordt gehouden is super; tot aan foto van het type auto wat je apparaat komt brengen en telkens updates over het tijdstip wanneer ze bezorgen; eerst een slot van 4 uur; daarna wordt dat slot 2 uur en vervolgens nog specifieker. Je wordt netjes half uur van te voren gebeld.

Verzending

Mannen hebben m'n wasdroger netjes en snel 2 verdiepingen naar boven getild en de oude weer netjes afgevoerd zonder morren. Supervriendelijk personeel !

Ik had, onterecht, verwacht dat ze hem nog zouden aansluiten maar dat staat duidelijk op de website (achteraf gezien) dat ze dat niet doen bij warmtepompdrogers. Dus dat neem ik ze ook niet kwalijk.

Algemeen

Na order op hun site, goed en constant via de site op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verzending

Levering accuraat, nette medewerkers. Keurig op de afgesproken tijd en de wasmachine draaide na 18 minuten

Klantenservice

Vraag over wanneer de levertijd zou komen, uitstekend beantwoord. Tussen 21 en 23 uur vanavond krijgt u de mail met de tijdspanne van 4 uur

Algemeen

Vanaf de bestelling met een goede prijs/kwaliteit verhouding zijn wij helemaal content en ook de levering is ontzettend goed verlopen!

Verzending

Zeer correcte bezorgers. Voorstellen en tips geven i.v.m. gebruik van het apparaat!

Klantenservice

Het op de hoogte houden van levering etc. is geweldig!

Algemeen

redelijk overzichtelijke site met vrij veel keus, hier en daar duidelijke info en over het algemeen nette prijzen. Maar als je eenmaal betaald hebt begint de ellende...

Verzending

Bezorgers spraken nauwelijks Nederlands (nivo "ikke niet begrijp"), wilden nieuwe wasmachine niet aansluiten (was wel afgesproken), wilden oude machine niet meenemen (was wel afgesproken) en reden toen zij uiteindelijk met de nieuwe machine weer onverrichter zake wegreden ook nog een boom in de tuin kapot. Wat een waardeloze beukennoten!

Klantenservice

Leidinggevende van externe bezorgorganisatie (Post.nl) was Belgische mevrouw die niets begreep van onze klacht.
Toen ik daarna AO.nl zelf belde kreeg ik wel 1000 excuses, maar geen wasmachine dus uiteindelijk kon ik die elders voor ca. ¤100 meer (maar met perfecte service) kopen. Geld terug via Paypal duurde ruim een week. Al met al NOOIT MEER AO.nl!

Algemeen

Lg tv gekocht in de webshop. Actie was een cashback en een gratis Lg telefoon. Ik was (onterecht) in de veronderstelling dat zowel de cashback actie als de telefoon via lg zelf liep, wat alleen voor de telefoon het geval was. Hier ben ik later achter gekomen, ao.nl beroept zich op de 21 dagen actievoorwaarden waardoor ik de cashback misloop. Ondanks meerdere keren contact wil ao.nl niet tegemoetkomen. Slechte service dus.

Prima

Algemeen

Bij AO zowel een wasmachine als wasdroger gekocht.

Het fijne is dat de prijs "all-in" is: product, bezorging en aansluiting zijn bij de prijs inbegrepen. Andere webshops vroegen hier geregeld 20-50 euro per apparaat voor.

Ik kon zelf een bezorgdatum kiezen, de volgende dag (indien leverbaar), of zoals in mijn geval bewust gekozen voor twee weken later.

Website en betaling zijn helder en eenvoudig en de prijs is scherp.

Verzending

De dag voor levering krijg je een sms-je met de verwachte tijd. Op de dag zelf kun je de vrachtwagen live volgen en krijg je een update van de levertijd.

Twee vriendelijke medewerkers, welke beide apparaten naar de 3de verdieping (trap) hebben gebracht en op zijn plek hebben gezet. Wasmachine netjes aangesloten op watertoevoer en rioolafvoer. Elektra moest ik zelf doen i.v.m. met trekschakelaar, maar dat staat ook in de voorwaarden en was dus bekend. Medewerker gaf me nog wel een aantal goede tips.

Klantenservice

Beide producten kwamen met een cashback actie. Na het leveren van de producten kreeg ik per email een link waarin ik de cashback kon aanvragen. Het invullen van het formulier was nog geen minuut werk.

Drie weken later stond het geld op mijn rekening.

Algemeen

Overzichtelijke en duidelijke website, zeer scherpe prijs (de goedkoopste die ik vond). Ik kende deze aanbieder nog niet.

Verzending

Je wordt in verschillende stappen op de hoogte gehouden van het moment van bezorgen (app/mail/telefonisch).

Klantenservice

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Apparaat werd keurig op de gewenste verdieping bezorgd. Oude apparaat mee terug genomen. Zelden zo vriendelijk geholpen. Een van de bezorgers vertelde trots al 4 jaar voor het bedrijf te werken. AO mag blij zijn met zulke positieve medewerkers!

Algemeen

Shop was mij onbekend maar kreeg er een scherpe prijs voor een OLED tv. Duidelijke website.

Verzending

Bezorging in orde: eigen bezorgdienst en ik werd een half uur voor bezorging gebeld dat de chauffeurs onderweg zijn.

Klantenservice

Telefonisch contact verliep uitstekend, ook de nazorg over een gemiste promotie-actie bij de tv.

Algemeen

OLED televisie bij AO gekocht, waren veruit de goedkoopste, goede eerste ervaring met deze winkel.

Verzending

Eigen bezorgdienst, kwamen keurig volgens afspraak op tijd, bellen je nog van te voren als ze er bijna zijn.

Algemeen

Het is een duidelijke site en de getoonde prijzen zijn inderdaad de voordeligste waardoor de keuze niet moeilijk was en de snelle levering was ook fijn aangezien het oude apparaat er mee gestopt was en dat het oude apparaat ook meegenomen werd.
Ook kregen we nog 50 euro cashback dus is een extra meevaller.

Verzending

De levering was op tijd alleen kregen het telefoontje slechts 5 minuten voor aankomst wat toch wel erg krap is.
Verder was alles prima en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

Meer dan tevreden! Vandaag onze nieuwe wasmachine bezorgd door Ibrahim en Mehmet. We zijn echt heel blij verrast door de goede service, het vriendelijk contact en de zorgvuldigheid. Dat gaf meteen een heel goed gevoel bij AO.nl, waar dit mijn eerste aankoop was en zeker voor herhaling vatbaar. Dat komt door het goede product en de goede prijs, de goede service van Cindy die mij telefonisch hielp vanwege een kleine beschadiging en zeker ook door Mehmet en Ibrahim. Dit is de prettigste ervaring die ik ooit heb gehad bij een webwinkel.

Algemeen

Keurige overzichtelijke website waarop ik de door mij gewenste droger als goedkoopste aantrof. Bezorging exact conform afspraak met goede informatie voorziening over verloop van bestel en afleverproces.

Verzending

Op mijn verzoek vond de levering niet de volgende dag maar later plaats. Dit ging zonder enig probleem. Op de dag van levering werd keurig een half uur voordat de wagen arriveerde gebeld dat ze er aan kwamen. De mannen waren behulpzaam in het plaatsen van de droger op de wasmachine.

Algemeen

Prima website en snelle levering. Prijs was de laagste, hoofdreden natuurlijk om via internet te shoppen.

Verzending

De website belooft dat de bezorger alle rommel mee retour neemt. Vervolgens wordt mijn vrouw afgescheept met een verhaal dat ze de verpakking 14 dagen moet bewaren in verband met eventuele reparatie of fouten. Gelukkig kwamen twee uur later de vriendelijke bezorgers van cool blue een ander apparaat brengen en deze waren zo vriendelijk om ook de rommel van AO.nl mee te nemen.

Geen ervaring.

Algemeen

eind van de middag besteld, super site trouwens met kortingen, en sóchtends om 9.30 al bezorgd!

Verzending

super bezorgers niets dan lof

Algemeen

Makkelijk besteld en snelle levering. Ook een slordigheid van de bezorgdienst werd netjes afgehandeld door de klantenservice

Cashback stond netjes binnen de beloofde 21 dagen op mijn rekening

Verzending

Het tijdsvak van bezorging was niet up-to-date. De verwachte aflevertijd is on-line te volgen en liep gedurende de dag op maar werd uiteindelijk eerder bezorgd dan online aangegeven. Na de bezorging stond de tracker tool op "nog 2 adressen voor u" terwijl de bestelling al geleverd was.
De bezorgers waren vriendelijk en hebben het apparaat netjes op zijn plek gezet maar verpakking op de stoep achter gelaten van mij en voorgaande klanten, waarschijnlijk een menselijke fout: Oud papier ophaal dag dus er stond oud papier aan de straat. Maar plastic en piepschuim hoort daar niet bij en bleef dus op de stoep liggen. (netjes opgelost door klantenservice)

Klantenservice

Zie 'verzending' voor probleem waarmee ik belde. Ik had snel iemand aan de telefoon. Heel netjes te woord gestaan, nette oplossing aangeboden om de bezorgdienst de volgende dag langs te sturen om het op te lossen. Toen ik hierop aanbood om het zelf even weg te brengen kreeg ik de volgende dag een bedankje met de post!

Algemeen

Goede prijs kwaliteit verhouding en duidelijke website met veel extra kortingen, zou er zo weer bestellen!

Verzending

Duidelijke afspraken en op de hoogte gehouden. Vriendelijke bezorgers.

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie