AO.nl

1.062 producten en 1.148 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AO.nl

Review toevoegen

Algemeen

Vaatwasser gevonden op Coolblue maar bij AO was hij ¤ 100 goedkoper. Normaal vind ik het niet erg om extra te betalen als je goede service krijgt maar toch eens gek gedaan en bij AO besteld en ik was onder de indruk. Van aanschaf tot afhandeling was echt zeer goed. Heldere communicatie met smsjes en telefoontje kwartier voordat ze kwamen. Netjes geļnstalleerd en troep (incl oude vaatwasser) weer meegenomen. Hulde.

Beste klant,

Wat leuk dat je bij AO.nl besteld hebt! We vinden het een compliment dat we indruk hebben gemaakt met het bestelproces en de levering.

We willen je bedanken voor je reactie en we wensen je veel plezier met je aankoop!

Algemeen

Via Kieskeurig.nl de best gereviewde wasmachine uitgezocht en deze was bij AO.nl het best geprijsd.

Verzending

Duidelijke website, snelle levering, duidelijke communicatie via mail over de aflevering en ze bellen nog even van te voren als ze er bijna zijn

Klantenservice

Mijn eerste machine had helaas n (fabrieks)defect en na overleg met de fabrikant werd de machine omgeruild. Hier heeft de klantenservice van AO.nl (Roos) fantastisch bij geholpen!

Beste Marjolein,

Dank je wel voor de feedback & prachtige review!

Helaas gebeurd het weleens dat er een productiefout in een machine zit maar goed om te horen dat onze Roos dit zo goed heeft opgelost.

Ontzettend veel plezier met je nieuwe machine & hopelijk tot de volgende bestelling, met vriendelijke AO groetjes Priscilla

Winactie

Algemeen

Overzichtelijke site, zeer concurrerende prijzen en snelle bezorging.

Verzending

Een Bosch stofzuiger gekocht: Duitse degelijkheid.

Beste klant,

We vinden het hartstikke fijn dat we je snel van dienst mochten zijn met onze AO service.

Dank je voor je korte maar krachtige reactie.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Via pricewatch een wasmachine uitgezocht en bij AO.nl besteld. Bestelling en betaling ging prima. Ook het bepalen van de bezorgdatum probleemloos.

Verzending

Bezorging via PostNL. Keurig 30 min vooraf een sms dat ze er bijna ware. Nieuwe wasmachine naar zolder en aangesloten. En toen... Ze weigerden de oude mee te nemen. Na een half uur discusieren en weigeren de nieuwe te accepteren, een compromis. De oude werd naar beneden gebracht en ik moest PostNL bellen om hem op te laten halen. Bezorger wilde zijn naam niet geven en reed weg om na 5 minuten terug te keren. Zonder aan te bellen of iets te zeggen werd de oude wasmachine, die buiten stond, ingeladen en reed hij weer weg... AO prima, maar PostNL zware minpunten.

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het bestelproces.
Niet fijn om te lezen dat de ervaring met onze externe partner niet is verlopen zoals je van ze mag verwachten.
Wel fijn dat je oude apparaat alsnog is meegenomen.

Zou je ons kunnen bellen om het een en ander door te nemen?
Wij zijn te bereiken op: 030 8080 700.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot horens.

Kevin van AO

Algemeen

Ik kan niet anders zeggen dat de bestelling uitstekend is verlopen. Vorige week een koelkast besteld.

Verzending

Afgelopen zaterdag laten bezorgen. De vanavond van te voren een tijdvak doorgekregen van 3 uur. Bezorgers waren uiterst vriendelijk.

Beste Debom,

Dank je voor je reactie.

Hartstikke fijn dat je tevreden bent met het opnemen van de bestelling.
We gaan ons best doen om je ook een toplevering te bezorgen!

Algemeen

Gevonden via tweakers.net om een Bosch WTYH8782NL te bestellen. Prijs was al 'laag' maar als extra kreeg ik nog een 50 euro cashback! Binnen 24 uur levering was mogelijk inclusief gratis plaatsing van de machine. Ook kreeg ik na installatie nog 2 kortingsbonnen. Als AO nog meer audio producten heeft dan gaat mijn volgende bestelling zeker hier terecht komen!

Verzending

Na bestelling kon ik meteen een opmerking toevoegen voor de bezorgers, avond voor levering kreeg ik netjes een SMSje en een mailtje met daarin het verwachte tijdslot. Op leveringsdag: 20 minuten voor levering een telefoontje van de bezorgers.

Tot mijn verbazing hadden ze echt de opmerking gelezen (waar de machine geplaatst moest worden), beide heren waren uitermate vriendelijk en beleefd. Installatie was een fluitje van een cent en zo gepiept!

Beste Mauritio,

We vinden het hartstikke leuk dat je AO hebt gevonden. We zijn net twee jaar jong in Nederland en daarom nog niet bij iedereen bekend.

Het is heel mooi dat je zo tevreden bent met de levering door onze vriendelijke chauffeurs en met onze prijzen!

We wensen je heel veel plezier met je aankoop en staan je graag weer ten dienst bij eventuele vragen of bij een volgende bestelling.

Winactie

Algemeen

Ikmwerd snel te woord gestaan door de klantenservice omdat ik met vakantie ging en zo de planning daarop kon worden afgestemd

Op tijd geleverd

Klantenservice

Snel iemand aan de telefoon en meedenkend

Wat een leuke beoordeling!

Bedankt voor jouw complimenten.

Groet,

Karima van de AO familie

Algemeen

Onze oude inbouw vaatwasser was aan vervanging toe. Via het internet kwamen we uiteindelijk uit op een Bosch SMV68PX01N die bij AO.nl het voordeligst werd aangeboden. Dit doordat er een cashback actie bij zat. Na levering kregen we de rekening met een aparte link. Door die te activeren kregen we na 3 weken 90 Euro teruggestort op onze rekening!

Verzending

Prima op tijd met aflevering en oude vaatwasser meegenomen, prima.

Beste Marcel,

Wat leuk dat je bij ons een vaatwasser gekocht hebt. Wij zijn super blij dat je onze service(s) en levering prettig hebt ervaren.

Ik wens je veel plezier met jouw aankoop!

Groetjes,

Karima van de AO familie

Algemeen

Wat een top service en vlotte afhandeling.

Eerst een. Amerikaanse koelkast besteld. Wat top geleverd was en netjes alles meegenomen.

Daarna een wasmachine besteld voor me moeder en ook deze is netjes bij haar afgeleverd en afgesteld.

Verzending

Wat een top bezorgers. Beide keren netjes op de hoogte gehouden en alles top verzorgd.

Klantenservice

Heel even kort contact gehad omdat er een foutje stond in het bezorg adres. Wat super was opgelost.

Beste Klant,

Vandaag zag ik je mooie bericht uit mei 2018 staan en ik heb er per ongeluk op gereageerd.

Ik bied mijn excuses aan voor de verwarring die daardoor ontstaan is.

Silvie van AO

Die koelkast? Wanneer wordt die dan geleverd ? Aangezien ik een. Wasmachine voor me moeder had besteld.

En die koelkast had ik daarvoor voor mezelf besteld.
Is dat een kadootje voor een trouwe klant ? ;-)

Dan hoor ik het wel wanneer jullie die bezorgen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Wilde een product bestellen op AO.nl, site is duidelijk en overzichtelijk. Ik had op de pricewatch een vaatwasser gevonden die ik wilde hebben. Uiteindelijk na een uurtje of twee nadenken besloten de koop te maken en toen was het product opeens negentig euro duurder. Ik zal niet snel terug gaan na deze zure smaak die achter is gelaten in mijn mond.

Edit: typfouten.

Klantenservice

Klantenservice deed wat het moest doen, maar kon ook niks voor ons betekenen.

Beste klant,

Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in je eerste kennismaking met AO.nl.
Dat vinden we oprecht heel spijtig!

Het klopt dat de prijzen van witgoed erg kunnen fluctueren. Als de prijs van een apparaat wijzigt, passen we dat aan omdat we voornamelijk gericht zijn op witgoed. Het komt zelfs voor dat de prijzen meerdere malen per dag wijzigen! Op prijswijzigingen hebben we helaas weinig tot geen invloed.

We kunnen ons echter voorstellen dat het vervelend is als je dan wilt bestellen en de prijs is ineens hoger.

Graag zouden we daarom met je in contact komen om je een positieve ervaring met AO.nl mee te geven. We hebben nl vaak mooie acties zoals cashbacks.
Door met je mee te denken en je te informeren willen we laten zien dat we jou als klant belangrijk vinden.

Je kunt ons bereiken op 030 80 80 700. We hopen je snel te spreken.

Algemeen

Via AO.nl een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Via de pricewatch hier gevonden met een mooie prijs. Tevens zat er nog een cashback op van 60 euro waardoor AO veruit de goedkoopste was.

Verzending

Verzending ging super. Je kunt zelf een dag aangeven voor bezorging. Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden en krijgt de avond van te voren een bericht met tijdstip van bezorging. De wasmachine wordt voor je uitgepakt en aangesloten. In mijn geval op zolder.
De oude wasmachine wordt door AO meegenomen dus ook daar geen zorgen over.

Klantenservice

Klantenservice erg goed, had een vraag over de cashback en zeer vriendelijk, snel en duidelijk geholpen.

Beste Klant,

Wat leuk dat we je blij mochten maken met een mooie prijs en cashback!

We willen je bedanken voor je reactie en we wensen je natuurlijk veel plezier met je AEG wasmachine.

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk; weinig bijzonders maar hoe je vervolgens op de hoogte wordt gehouden is super; tot aan foto van het type auto wat je apparaat komt brengen en telkens updates over het tijdstip wanneer ze bezorgen; eerst een slot van 4 uur; daarna wordt dat slot 2 uur en vervolgens nog specifieker. Je wordt netjes half uur van te voren gebeld.

Verzending

Mannen hebben m'n wasdroger netjes en snel 2 verdiepingen naar boven getild en de oude weer netjes afgevoerd zonder morren. Supervriendelijk personeel !

Ik had, onterecht, verwacht dat ze hem nog zouden aansluiten maar dat staat duidelijk op de website (achteraf gezien) dat ze dat niet doen bij warmtepompdrogers. Dus dat neem ik ze ook niet kwalijk.

Algemeen

Na order op hun site, goed en constant via de site op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verzending

Levering accuraat, nette medewerkers. Keurig op de afgesproken tijd en de wasmachine draaide na 18 minuten

Klantenservice

Vraag over wanneer de levertijd zou komen, uitstekend beantwoord. Tussen 21 en 23 uur vanavond krijgt u de mail met de tijdspanne van 4 uur

Algemeen

Vanaf de bestelling met een goede prijs/kwaliteit verhouding zijn wij helemaal content en ook de levering is ontzettend goed verlopen!

Verzending

Zeer correcte bezorgers. Voorstellen en tips geven i.v.m. gebruik van het apparaat!

Klantenservice

Het op de hoogte houden van levering etc. is geweldig!

Beste Klant,

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt!

We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

redelijk overzichtelijke site met vrij veel keus, hier en daar duidelijke info en over het algemeen nette prijzen. Maar als je eenmaal betaald hebt begint de ellende...

Verzending

Bezorgers spraken nauwelijks Nederlands (nivo "ikke niet begrijp"), wilden nieuwe wasmachine niet aansluiten (was wel afgesproken), wilden oude machine niet meenemen (was wel afgesproken) en reden toen zij uiteindelijk met de nieuwe machine weer onverrichter zake wegreden ook nog een boom in de tuin kapot. Wat een waardeloze beukennoten!

Klantenservice

Leidinggevende van externe bezorgorganisatie (Post.nl) was Belgische mevrouw die niets begreep van onze klacht.
Toen ik daarna AO.nl zelf belde kreeg ik wel 1000 excuses, maar geen wasmachine dus uiteindelijk kon ik die elders voor ca. ¤100 meer (maar met perfecte service) kopen. Geld terug via Paypal duurde ruim een week. Al met al NOOIT MEER AO.nl!

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend dat de poging tot levering zo verlopen is. We vinden het oprecht jammer!

We vinden de service naar klanten toe heel belangrijk. Het leveren van het apparaat is voor ons belangrijk maar ook de communicatie met de klant vinden we belangrijk.

De oude machine meenemen en de nieuwe aansluiten hoort standaard bij onze service en dat bieden we dan ook gratis aan.

Het is daarom heel jammer dat de chauffeurs zich niet verstaanbaar konden maken en de levering niet hebben uitgevoerd zoals het gemoeten had. Onze excuses hiervoor!

We zijn wel blij dat u contact met ons hebt opgenomen zodat degenen die hier verantwoordelijk voor zijn aangesproken kunnen worden.
We nemen klachten nl heel serieus.

We zouden u daarom nogmaals willen spreken om eventuele opmerkingen en/ of vragen te beantwoorden. We zijn bereikbaar op 030 80 80 700 en hopen u te spreken.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Lg tv gekocht in de webshop. Actie was een cashback en een gratis Lg telefoon. Ik was (onterecht) in de veronderstelling dat zowel de cashback actie als de telefoon via lg zelf liep, wat alleen voor de telefoon het geval was. Hier ben ik later achter gekomen, ao.nl beroept zich op de 21 dagen actievoorwaarden waardoor ik de cashback misloop. Ondanks meerdere keren contact wil ao.nl niet tegemoetkomen. Slechte service dus.

Prima

Beste klant,

We vinden het jammer dat je de service van AO.nl als slecht hebt ervaren.
Het was niet onze bedoeling om je dat gevoel te geven.

Als het om cashbacks gaat dan is de termijn om het aan te vragen inderdaad 21 dagen. Daarna wordt de cashback link ongeldig en kun je het niet meer aanvragen. Ook staan cashback acties voor een bepaalde periode op een apparaat daarna gaat de cashback eraf.

We hopen echter in de toekomst toch een tweede kans te krijgen. Graag zouden we je daarom willen spreken. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op tel: 030 80 80 700 en we hopen je snel te spreken.

Algemeen

Bij AO zowel een wasmachine als wasdroger gekocht.

Het fijne is dat de prijs "all-in" is: product, bezorging en aansluiting zijn bij de prijs inbegrepen. Andere webshops vroegen hier geregeld 20-50 euro per apparaat voor.

Ik kon zelf een bezorgdatum kiezen, de volgende dag (indien leverbaar), of zoals in mijn geval bewust gekozen voor twee weken later.

Website en betaling zijn helder en eenvoudig en de prijs is scherp.

Verzending

De dag voor levering krijg je een sms-je met de verwachte tijd. Op de dag zelf kun je de vrachtwagen live volgen en krijg je een update van de levertijd.

Twee vriendelijke medewerkers, welke beide apparaten naar de 3de verdieping (trap) hebben gebracht en op zijn plek hebben gezet. Wasmachine netjes aangesloten op watertoevoer en rioolafvoer. Elektra moest ik zelf doen i.v.m. met trekschakelaar, maar dat staat ook in de voorwaarden en was dus bekend. Medewerker gaf me nog wel een aantal goede tips.

Klantenservice

Beide producten kwamen met een cashback actie. Na het leveren van de producten kreeg ik per email een link waarin ik de cashback kon aanvragen. Het invullen van het formulier was nog geen minuut werk.

Drie weken later stond het geld op mijn rekening.

Algemeen

Overzichtelijke en duidelijke website, zeer scherpe prijs (de goedkoopste die ik vond). Ik kende deze aanbieder nog niet.

Verzending

Je wordt in verschillende stappen op de hoogte gehouden van het moment van bezorgen (app/mail/telefonisch).

Klantenservice

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Apparaat werd keurig op de gewenste verdieping bezorgd. Oude apparaat mee terug genomen. Zelden zo vriendelijk geholpen. Een van de bezorgers vertelde trots al 4 jaar voor het bedrijf te werken. AO mag blij zijn met zulke positieve medewerkers!

Algemeen

Shop was mij onbekend maar kreeg er een scherpe prijs voor een OLED tv. Duidelijke website.

Verzending

Bezorging in orde: eigen bezorgdienst en ik werd een half uur voor bezorging gebeld dat de chauffeurs onderweg zijn.

Klantenservice

Telefonisch contact verliep uitstekend, ook de nazorg over een gemiste promotie-actie bij de tv.

Algemeen

OLED televisie bij AO gekocht, waren veruit de goedkoopste, goede eerste ervaring met deze winkel.

Verzending

Eigen bezorgdienst, kwamen keurig volgens afspraak op tijd, bellen je nog van te voren als ze er bijna zijn.

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie