AO.nl

842 producten en 902 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AO.nl

Review toevoegen

Algemeen

Lg tv gekocht in de webshop. Actie was een cashback en een gratis Lg telefoon. Ik was (onterecht) in de veronderstelling dat zowel de cashback actie als de telefoon via lg zelf liep, wat alleen voor de telefoon het geval was. Hier ben ik later achter gekomen, ao.nl beroept zich op de 21 dagen actievoorwaarden waardoor ik de cashback misloop. Ondanks meerdere keren contact wil ao.nl niet tegemoetkomen. Slechte service dus.

Prima

Algemeen

Bij AO zowel een wasmachine als wasdroger gekocht.

Het fijne is dat de prijs "all-in" is: product, bezorging en aansluiting zijn bij de prijs inbegrepen. Andere webshops vroegen hier geregeld 20-50 euro per apparaat voor.

Ik kon zelf een bezorgdatum kiezen, de volgende dag (indien leverbaar), of zoals in mijn geval bewust gekozen voor twee weken later.

Website en betaling zijn helder en eenvoudig en de prijs is scherp.

Verzending

De dag voor levering krijg je een sms-je met de verwachte tijd. Op de dag zelf kun je de vrachtwagen live volgen en krijg je een update van de levertijd.

Twee vriendelijke medewerkers, welke beide apparaten naar de 3de verdieping (trap) hebben gebracht en op zijn plek hebben gezet. Wasmachine netjes aangesloten op watertoevoer en rioolafvoer. Elektra moest ik zelf doen i.v.m. met trekschakelaar, maar dat staat ook in de voorwaarden en was dus bekend. Medewerker gaf me nog wel een aantal goede tips.

Klantenservice

Beide producten kwamen met een cashback actie. Na het leveren van de producten kreeg ik per email een link waarin ik de cashback kon aanvragen. Het invullen van het formulier was nog geen minuut werk.

Drie weken later stond het geld op mijn rekening.

Algemeen

Overzichtelijke en duidelijke website, zeer scherpe prijs (de goedkoopste die ik vond). Ik kende deze aanbieder nog niet.

Verzending

Je wordt in verschillende stappen op de hoogte gehouden van het moment van bezorgen (app/mail/telefonisch).

Klantenservice

Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Apparaat werd keurig op de gewenste verdieping bezorgd. Oude apparaat mee terug genomen. Zelden zo vriendelijk geholpen. Een van de bezorgers vertelde trots al 4 jaar voor het bedrijf te werken. AO mag blij zijn met zulke positieve medewerkers!

Algemeen

Shop was mij onbekend maar kreeg er een scherpe prijs voor een OLED tv. Duidelijke website.

Verzending

Bezorging in orde: eigen bezorgdienst en ik werd een half uur voor bezorging gebeld dat de chauffeurs onderweg zijn.

Klantenservice

Telefonisch contact verliep uitstekend, ook de nazorg over een gemiste promotie-actie bij de tv.

Algemeen

OLED televisie bij AO gekocht, waren veruit de goedkoopste, goede eerste ervaring met deze winkel.

Verzending

Eigen bezorgdienst, kwamen keurig volgens afspraak op tijd, bellen je nog van te voren als ze er bijna zijn.

Algemeen

Het is een duidelijke site en de getoonde prijzen zijn inderdaad de voordeligste waardoor de keuze niet moeilijk was en de snelle levering was ook fijn aangezien het oude apparaat er mee gestopt was en dat het oude apparaat ook meegenomen werd.
Ook kregen we nog 50 euro cashback dus is een extra meevaller.

Verzending

De levering was op tijd alleen kregen het telefoontje slechts 5 minuten voor aankomst wat toch wel erg krap is.
Verder was alles prima en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

Meer dan tevreden! Vandaag onze nieuwe wasmachine bezorgd door Ibrahim en Mehmet. We zijn echt heel blij verrast door de goede service, het vriendelijk contact en de zorgvuldigheid. Dat gaf meteen een heel goed gevoel bij AO.nl, waar dit mijn eerste aankoop was en zeker voor herhaling vatbaar. Dat komt door het goede product en de goede prijs, de goede service van Cindy die mij telefonisch hielp vanwege een kleine beschadiging en zeker ook door Mehmet en Ibrahim. Dit is de prettigste ervaring die ik ooit heb gehad bij een webwinkel.

Algemeen

Keurige overzichtelijke website waarop ik de door mij gewenste droger als goedkoopste aantrof. Bezorging exact conform afspraak met goede informatie voorziening over verloop van bestel en afleverproces.

Verzending

Op mijn verzoek vond de levering niet de volgende dag maar later plaats. Dit ging zonder enig probleem. Op de dag van levering werd keurig een half uur voordat de wagen arriveerde gebeld dat ze er aan kwamen. De mannen waren behulpzaam in het plaatsen van de droger op de wasmachine.

Algemeen

Prima website en snelle levering. Prijs was de laagste, hoofdreden natuurlijk om via internet te shoppen.

Verzending

De website belooft dat de bezorger alle rommel mee retour neemt. Vervolgens wordt mijn vrouw afgescheept met een verhaal dat ze de verpakking 14 dagen moet bewaren in verband met eventuele reparatie of fouten. Gelukkig kwamen twee uur later de vriendelijke bezorgers van cool blue een ander apparaat brengen en deze waren zo vriendelijk om ook de rommel van AO.nl mee te nemen.

Geen ervaring.

Algemeen

eind van de middag besteld, super site trouwens met kortingen, en sóchtends om 9.30 al bezorgd!

Verzending

super bezorgers niets dan lof

Algemeen

Makkelijk besteld en snelle levering. Ook een slordigheid van de bezorgdienst werd netjes afgehandeld door de klantenservice

Cashback stond netjes binnen de beloofde 21 dagen op mijn rekening

Verzending

Het tijdsvak van bezorging was niet up-to-date. De verwachte aflevertijd is on-line te volgen en liep gedurende de dag op maar werd uiteindelijk eerder bezorgd dan online aangegeven. Na de bezorging stond de tracker tool op "nog 2 adressen voor u" terwijl de bestelling al geleverd was.
De bezorgers waren vriendelijk en hebben het apparaat netjes op zijn plek gezet maar verpakking op de stoep achter gelaten van mij en voorgaande klanten, waarschijnlijk een menselijke fout: Oud papier ophaal dag dus er stond oud papier aan de straat. Maar plastic en piepschuim hoort daar niet bij en bleef dus op de stoep liggen. (netjes opgelost door klantenservice)

Klantenservice

Zie 'verzending' voor probleem waarmee ik belde. Ik had snel iemand aan de telefoon. Heel netjes te woord gestaan, nette oplossing aangeboden om de bezorgdienst de volgende dag langs te sturen om het op te lossen. Toen ik hierop aanbood om het zelf even weg te brengen kreeg ik de volgende dag een bedankje met de post!

Algemeen

Goede prijs kwaliteit verhouding en duidelijke website met veel extra kortingen, zou er zo weer bestellen!

Verzending

Duidelijke afspraken en op de hoogte gehouden. Vriendelijke bezorgers.

Algemeen

Overzichtelijke site, bestellen verloopt vloeiend.Producten van goede kwaliteit,tegen scherpe prijzen.Zeker weer bestellen bij ao.nl.Herhalings waard.

Algemeen

Prima shop makkelijk bestelen en betalen iDeal. Goed product en op tijd geleverd. Netjes geďnstalleerd en oude terug genomen.

Verzending

Keurig geleverd en netjes geplaatst, en de oude meegenomen vriendelijk en keurig personeel. Even van tevoren gebeld dat ze er aankwamen. Prima service.

Algemeen

Beko vaatwasser aangeschaft via deze webshop.
Prijstechnisch net zo duur/goedkoop als de concurrentie (Coolblue o.a.).
(Maar dmv cashback actie krijgen we nog ¤20,- terug, dus zelfs iets goedkoper daardoor voor deze vaatwasser).
Qua service level net zo goed als Coolblue.
Bestellen en betalen ging makkelijk en vlot.
Levering volgende (werk)dag in de ochtend.
Vlak van tevoren (20 minuten) gebeld door de chauffeur en daarvoor 's nachts nog een mailtje voor de lever-"window".
Op de 1e verdieping afgeleverd via de trap, en oude vaatwasser weer mee terug genomen.
Kortom, prima winkel en we zullen zeker vaker bestellen bij AO.nl

Scorekaart voor AO.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie