Door Olaf van Miltenburg

Nieuwsco÷rdinator

Schoothondjes met tanden 2: MSI GX600 Performance

Inleiding

MSI gx600 voorkant schuin Laptopfabrikanten introduceren steeds meer modellen die specifiek op een bepaalde doelgroep zijn gericht. Een van de meest interessante segmenten is die van de gamesystemen, aangezien de fabrikanten hier gedwongen worden high-end-modellen te bouwen zonder dat de omvang en het gewicht hier al teveel onder gaan lijden. In deze tweede review over gamelaptops bekijken we of MSI dat gelukt is met de GX600 Performance.

De Taiwanese technologiefabrikant MSI verdeelt zijn laptops onder in verschillende categorieŰn. Zo zijn er de luxueuze Crystal-series, een entertainment-serie, een value-serie en een game-serie. Onder die laatste vallen de GX-modellen waarvan de GX7xx-varianten zich kenmerken door een 17"-scherm en de GXx10-systemen voorzien zijn van een AMD Turion64 X2-processor.

Wij kregen de GX600 Performance toegestuurd, een 15,4"-model met Core 2 Duo-processor dat nog een sterke tweelingbroer heeft: de GX600 Extreme Edition. De Extreme heeft een hogere maximumresolutie, een krachtiger processor en tribal-tatoeages. Beide systemen beschikken over de Turbo-knop, waarmee de prestaties volgens MSI tot twintig procent op te schroeven zijn.

MSI GX600 Extreme
De GX600 Extreme Edition

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3