Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review
Dit scherm is mij na een dag geleverd via encyshop.nl.
Ik kreeg via UPS direct de doos van Samsung in handen. Het scherm was strak verpakt.
De voet van de monitor was zo gemonteerd en voor de rest was het scherm zo aangesloten. In mijn geval via DVI.
Er is geen enkele dode (sub)pixel te ontdekken geweest. Zelf game ik regelmatig en kijk ik ook regelmatig films en series op mijn scherm. Er is op geen enkele wijze ghosting zichtbaar. Dat maakt dit scherm uitermate geschikt voor gamers en mensen die veel gebruik maken van multimedia. Voor mensen die veel foto/video bewerking toepassen kan ik niet oordelen.
Het scherm is heerlijk in gebruik. Je kan prima een internetpagina laten zien en tegelijk een compleet word document. Dat maakt...
Pluspunten
geen ghosting geen dode pixels hoge brightness, zeer goede constrastratio geen last van backlightbleeding (in mijn ogen) goed op te gamen, ook oude games zijn aan te passen aan de native reso..
Minpunten
misschien voor sommige mensen lastig dat ie niet in hoogte verstelbaar is, maar met zo'n grootte vraag ik me dat eigenlijk af...
Eindoordeel
Ik kreeg via UPS direct de doos van Samsung in handen. Het scherm was strak verpakt.
De voet van de monitor was zo gemonteerd en voor de rest was het scherm zo aangesloten. In mijn geval via DVI.
Er is geen enkele dode (sub)pixel te ontdekken geweest. Zelf game ik regelmatig en kijk ik ook regelmatig films en series op mijn scherm. Er is op geen enkele wijze ghosting zichtbaar. Dat maakt dit scherm uitermate geschikt voor gamers en mensen die veel gebruik maken van multimedia. Voor mensen die veel foto/video bewerking toepassen kan ik niet oordelen.
Het scherm is heerlijk in gebruik. Je kan prima een internetpagina laten zien en tegelijk een compleet word document. Dat maakt dit scherm een prima vervanging voor een dual screen oplossing. Al kan ik me voorstellen dat je wel voor 2 schermen kiest, maar voor mij is dit scherm uitstekend.
Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (6)
Omdat n TFT maar op 60hz draait, is aanzetten geen optie (max 60fps) Valt jou dit op tijdens games?
Persoonlijk zet ik v-sync nooit aan en heb ik geen enkel probleem om te gamen en scheuren zijn hier nooit te zien.
edit: omfg... off-topic... deze vraag gaat over dit scherm, hoe is dit in godsnaam off-topic? >.<
Misschien heb ik hiermee zelf al mijn vraag beantwoord, maar wilde toch even voor de zekerheid checken of dit kon.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn