Kingston microSDHC 4GB Class 10 + Adapter + USB reader Review

milanm 26 juni 2014, 383 views

Kingston microSDHC 4GB Class 10 + Adapter + USB reader

Prima leuk geprijsd MicroSDHC kaartje met handige compacte USB kaartlezer. De minimum snelheid van Class 10 (10MB/s) wordt gehaald en met lezen zelfs haalt hij zelfs 18,19MB/s met Crystal DiskMark. Niks op aan te merken dus.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Haalt opgegeven schrijf snelheid
  • Bijna 2 keer de opgegeven lees snelheid
  • Wordt geleverd met compacte USB kaart lezer

Minpunten

• Geen voor deze prijs

Ik heb dit kleine geheugen kaartje gekocht zonder van te voren research te doen omdat hij puur voor mijn oude reserve telefoon bedoeld is. Het extra USB kaartlezertje kwam echter wel van pas, vandaar dat ik voor deze ben gegaan.

De beloofde snelheid van minimaal 10 MB/s wordt ruimschoots gehaald met lezen, namelijk 18,19 MB/s met Crystal DiskMark. Met schrijven behaald hij 10,33 MB/s dus dat is ook prima in orde. Deze test is uitgevoerd met het bijgeleverde MicroSDHC USB lezertje.

Misschien ook interessant om te melden, ondanks dat dit kaartje UHS 1 ondersteund is hij nog gewoon backwards compatible met mijn oude Sony Ericsson Xperia X10 mini pro.

Zie bijgevoegde foto voor de verdere resultaten van de benchmark.

Heb jij ook een Kingston microSDHC 4GB Class 10 + Adapter + USB reader?