Specificaties 4,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG L70 Wit Review

famri 18 juni 2014, laatste update op 18 juni 2014, 1.966 views

LG L70 Wit

Pluspunten

• Lange accu duur.
  • Laad snel op.
  • Licht lekker in de hand.
  • Helder scherm.
  • Goede kijkhoeken.
  • Mooi afgewerkt.
  • Mat wit,(vaak zie je glimmend)
  • Accu verwijderbaar.
  • Android 4.4
  • Snel.
  • Muziek speaker kan hard.
  • Front camera.(wel lage resolutie)
  • Leuke accessoires(flip covers/dergelijke)

Minpunten

• Camera.
  • Android updates ?
  • Geen meldingslampje.
  • Lock knop zat vanaf het begin scheef.
  • Heb het idee dat de middelste knop van kleur vervaagt, kan aan mij liggen.

Deze telefoon heb ik als nood gekocht, mijn eisen waren dat de telefoon niet te duur moest zijn, een fatsoenlijk scherm moest hebben, een ingang voor sd-geheugen en android 4.4.

Toen kwam ik uit op deze LG L70.

Ervaring
Na enkele weken in gebruik ben ik er super positief over. Voor deze prijs heb je een leuke smartphone die snel en makkelijk in gebruik is.

Als ik iemand bel kan ik de andere persoon goed verstaan, dit geld ook als ik tegen de andere persoon praat, wat bij mij HTC windows phone 8x niet zo was..

Gemis
De camera van deze LG L70 kan er mee door, mensen die een camera belangrijk vinden moeten deze telefoon niet aanschaffen. Nou vind ik dit niet erg. Mijn mening is als je goede foto`s wilt maken je dit met een fotocamera moet doen. Het blijft natuurlijk wel een leuke toevoeging.

Door de resolutie zie je met filmpjes wel pixels, het scherm daarin tegen is wel helder en de kijkhoeken vind ik voldoende.

Dit zie je overigens niet terug in het menu.

Nou is het de vraag of deze LG L70 toekomstige updates gaat krijgen, voor nu staat er android 4.4 op wat werkt als een trein!

Voor deze prijsklasse: de functionaliteiten die je er voor krijgt, vind ik deze LG L70 een echte aanrader!

Heb jij ook een LG L70 Wit?

Hoe is de GPS? Heeft die een snelle fix?