Cooler Master NotePal U2 Review
Het is een goede externe koeling maar naar een tijdje is hij wat minder van kracht.
Pluspunten
Verplaatsbare Vens. Lage Prijs.
Minpunten
Na een tijdje zachter blazen.
Eindoordeel
Het is een goede externe koeling maar naar een tijdje is hij wat minder van kracht.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master NotePal U2?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!