Ewent EW7055 - USB 3.0 3.5" SATA Zwart Review

Paul - K 12 juni 2014, 761 views

Ewent EW7055 - USB 3.0 3.5" SATA Zwart

Mobiliteit Score: 5

Niet een hele lange review, maar ik liep zelf tegen een probleem op die ik graag wilde delen met eventuele mede-tweakerts en google.

Ik had dit product al een ruimte tijd geleden aangeschaft en had de schijf die ik erin had gestopt vervangen, ik ging van 2TB naar 4TB. Ik had via mijn PC al data erop gezet en via usb3 wilde de schijf graag zichzelf gaan wissen.

Na lang gehannes kwam ik er achter dat er nog een firmware update is geweest voor 3TB-schijven support. Na het toepassen van deze update werkt de casing ook prima voor 4TB schijven.

Verder is het product degelijk, alleen sluit hij niet helemaal ideaal, maar als je hem niet gebruikt om veel mee rond te slepen zul je daar sowieso geen last van hebben.

Warmteproductie is verder erg laag en geluid is ook nauwelijks echt hoorbaar.

Heb jij ook een Ewent EW7055 - USB 3.0 3.5" SATA Zwart?