Asus N56VZ-S4215H

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 750GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus N56VZ-S4215H Review

Anoniem: 601488 10 juni 2014, laatste update op 11 juni 2014, 407 views

Asus N56VZ-S4215H

Pluspunten

• De laptop zelf start heel snel op als die op de slaapstand staat (3 sec.).
  • Hij reageert snel op alles wat je doet
  • Het beeldscherm is mooi scherp en fijn om naar te kijken.
  • Het is een stevige laptop.

Minpunten

• De laptop heeft soms problemen als je "ander gebruiker" wilt doen. Dan krijgt het een zwart beeld en daarna blijft hij op hetzelfde account.
  • De accuduur is slecht. Na 2-3 uur moet hij al aan de lader.
  • Het is een erg gevoelige touchpad en zelf gebruik ik dan veel liever een muis.

Mijn mening:

De laptop Asus N56VZ-S4215H vind ik een mooie en slanke laptop. Hij is wel zwaar en de accuduur valt erg tegen.
Deze laptop is perfect voor thuis maar zelf zou ik hem niet gebruiken voor je studie, daar is hij echt te zwaar voor en heeft een te slechte accu.
Voor de prijs van 1049,- verwacht je wel een goede accu maar helaas niet. Aan de linkerkant van de laptop komt uit de zijkant redelijk warme lucht:

en als het dan warm weer is of de zon schijnt op de laptop dan word de laptop aan de linkeronderkant best wel heet (als je em op schoot hebt).

CPU en moederbord:

■ Processor: Intel Core i7-3630QM
■ Snelheid: 2,4GHz
■ Maximale turbo frequentie 3,4GHz
■ Moederbordchipset: Intel Mobile HM76

Geheugen:

■ Geheugengrootte: 6GB
■ Maximum geheugengrootte: 16GB
■ Geheugentype: DDR3 (SODIMM)

Opslag:

■ Gewicht: 2,7 kg

Beeld:

■ Videokaart: GeForce GT650M:
■ Beeldscherm coating: Mat
■ Schermresolutie: 1920x1080 (Full HD 1080p)
■ Schermdiagonaal: 15,6"

Hier is ook nog een videoreview:

Heb jij ook een Asus N56VZ-S4215H?

Vraag & Aanbod

Weet je zeker dat er 16Gb RAM in kan?
+1Anoniem: 601488
@Thelanorth11 juni 2014 13:20
Ik weet dat natuurlijk niet helemaal zeker want ik mijn laptop niet open gebroken om te kijken of dat kan maar volgens het systeem informatie en de officiële website kan je het uitbreiden met 2x 8 GB.
Ja dat zal dan wel zo zijn. Ik dacht dat ik ergens op het grote asus n-type topic iets had gelezen.