Specificaties Mini-pc / HTPC met Ci3-3220T en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

Zotac ZBOX ID88 Plus Review

regbar 5 juni 2014, laatste update op 5 juni 2014, 514 views

Zotac ZBOX ID88 Plus

Pluspunten

• Mooi design
  • SPDIF-uitgang
  • Wifi + Bluetooth
  • Remote-control
  • Vlotte installatie

Minpunten

• Nog niet echt gevonden

Features Score: 5
Sinds enkele dagen heb ik deze Mini-PC in huis en tot nu toe ben ik erg tevreden over dit apparaat. Het geheel draait op Windows 7 Home Premium en daar overheen de shell van XBMC. Ik heb een redelijk uitgebreide verzameling muziek en foto's en deze PC is uitstekend in staat om deze weer te geven. De eerste keer indexeren kost wel wat tijd, af en toe liep XBMC compleet vast. De enige mogelijkheid was om het systeem te herstarten. De installatie van zowel Windows 7 als XBMC ging goed vanaf een USB-stick. De handleiding was niet heel erg duidelijk over de te installeren drivers. De Wifi-adapter werd in het begin niet herkend, totdat bleek dat op de driver-cd nog een map met een werkend stuurprogramma stond. Daarna verliep de installatie als een trein. Ik heb het systeem aangesloten op een monitor met HDMI-aansluiting en ingebouwde speakers. Het geluid ga ik wel zo gauw mogelijk via mijn versterker laten lopen want via de monitorspeakers klinkt het niet echt. Ook een draadloos toetsenbord/muis setje wil ik er nog bij hebben.

Heb jij ook een Zotac ZBOX ID88 Plus?

Vergeet niet als je gebruik wilt gaan maken van TrueHD en MasterAudio etc. dat dit via HDMI/Displayport moet, SPDIF uitgangen ondersteunen geen bitstream naar je versterk toe, wat inhoud dat je PC de decoderen doet i.p.v. de versterker.