Tropico 5 Day One Bonus Editie, PC Review

Anoniem: 597657 26 mei 2014, 724 views

Tropico 5 Day One Bonus Editie, PC

Pluspunten

• meer tijdperken
  • meer gevechten ook
  • je hebt een famlie welke elk zijn eigen bonus geeft
  • online mogenlijkheden vanaf nu

Minpunten

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 4
Geluid Score: 5
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Tropico is voor de meeste reeds een bekende game.

Deze 5de telg in de serie legt de lat weer wat hoger!

Je hebt nu meerdere tijdperken in de game en dit is wel aangenaam!
Ook is er wat meer focus op je leger. Soms is je missie dus om een invasie te weerstaan. Hiervoor bouw je best eerst je leger op en zorg je dat je al de upgrades kunt kopen ervoor.

Het hoofdprinciepe is dat je een eiland uitbouwt tot een goed werkende economie en bevolking. Je kan dit democratisch doen of als een dictator of ertussen in. Die keuze zorgt meteen ook voor herspeelbaarheid.

Grafisch ziet het er allemaal goed uit en de muziek en de typisch zuidamerikaanse engelse spraak maakt het geheel weer goed af.

Als je het genre sim city games graag speelt dan zal deze game je zeker niet teleurstellen.

Heb jij ook een Tropico 5 Day One Bonus Editie, PC?

Ik vind het genre erg leuk, dus ik had deze versie ook gekocht. Had ik hem maar eerst gedownload als trial..... Ik heb een wat oudere videokaart, maar de meeste huidige spellen kan hij nog redelijk aan. Maar ik had niet verwacht dat Tropico de eerste game zou zijn die ik niet meer kan spelen, omdat mijn kaart geen directx11 meer ondersteund.
Bij vorige edities was altijd de nieuwe GTA een reden om een nieuwe pc te kopen, maar ik denk dat ik Tropico nog even in de steam library laat zitten.
Tropico is voor de meeste reeds een bekende game.
nooit van gehoord, ben er niet bekend mee; zonder duidelijke introductie heeft met niet zoveel aan deze post :X