Creative Inspire T7900 Review

Mebus 11 juni 2009, 472 views

Creative Inspire T7900

Pluspunten

• Goedkoop
  • Tonen
  • Bas

Minpunten

• Draadjes?
  • Zonder goede geluidskaart klinkt alles niet zo lekker.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Algemeen

Een leuk setje speakers waarbij wel een goede geluidskaart hoort vind ik. Met onboard 7.1 geluid is het niet zo heel puur en vol van kracht de muziek. Met de Creative X-Fi Xtreme Gamer haal je zeker wel het maximale eruit! Dus zonder een goede geluidskaart zou ik dit syteem zeker niet aanschaffen maar dat is mijn mening. Verder is het ook niet aan te raden om hem in een zeer kleine kamer te gebruiken (2mē).

Tonen

Kwa tonen hoor ik eigenlijk wel alles. Waarbij ik geen echte vervormingen hoor. Vooral met films zal je hier ook heel veel plezier mee hebben! En gamen? Hmmm dat ligt toch nog altijd aan het spel zelf. Speel ik Combat arms EU dan is het geluid niet echt super als ie is ingestelt op 5.1 of 7.1 geluid. Maar 2.1 is het weer perfect! Maar unreal tournament 3? Daar is de surround sound echt super.

Bas

De bas is met onboard 7.1 geluid gewoon echt crap! Maar met een goede geluidskaart voel je echt een goede lekkere harde bass zonder vervormingen.

Draadjes

Er zijn wel zeer veel kabels. Maar de kabels naar de boxen zijn wel lang genoeg en dat is altijd wel belangrijk omdat je anders ook nog eens langere kabels mag kopen. Het kan wel een draden bende worden maar dat hou je altijd wel.

Volumeregelaar

Deze doet gewoon zijn werk. Ziet er ietwat goedkoop uit maar de bas knop zit niet achter op je subwoofer wat weleens het geval is bij andere speakersets.

Verder is het gewoon een degelijk systeem en voor 100 euro heb ik verwacht wat ik wou. Niet het beste van het beste en een schoonheidsprijs wint het ook niet zo snel maar alles doet het perfect. Tonen, Bas, Regelaar, Kabels.

Als er meer is dat jullie willen weten gewoon vragen!

Heb jij ook een Creative Inspire T7900?

je moet eens voor de gein die kapjes van de speakers afhalen,, dan gaat er een wereld voor je open qua vormeving ;)
-_- Right.. Dat ging ook makkelijker dan ik dacht.. Wel even flink afstoffen. Dankje!