Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

CM Storm Inferno Review

martcor 15 mei 2014, 239 views

CM Storm Inferno

Pluspunten

• verschillende profielen
  • mooie muis met coole rode en zacht oplichtende led
  • hoge gevoeligheid

Minpunten

• macro-button werkt niet lekker, zit op een vervelende plaats

Hele fijne muis voor gamen of gewoon kantoorwerkzaamheden. Neem hem persoonlijk altijd mee. Erg fijn is dat je verschillende profielen kunt aanmaken. Ik heb op de twee knopjes voor de scroll het volume gezet. De grote 6-hoekige knop als switch tussen de profielen. Verder op 1 profiel een rapid fire gezet, een profiel om gewoon mijn werk te doen, een profiel waar ik fijn mee game (sneltoetsen op de buitenste knopjes gezet) en nog een profiel met een wat lagere gevoeligheid voor anderen die mijn muis willen gebruiken. Hij ligt heerlijk in de hand zodat een hele dag werken geen probleem is voor je hand. De macro-functie gebruik ik eigenlijk niet, er zijn genoeg knopjes voor mij. De macro-knop vind ik ook niet fijn werken, er zitten al 2 knopjes aan de zijkant van de muis namelijk...

Heb jij ook een CM Storm Inferno?