Age of Empires II HD, Windows

Specificaties PC • Strategie en management - Bekijk alle specificaties

Age of Empires II HD, Windows Review

HappyRha 8 mei 2014, 1.200 views

Age of Empires II HD, Windows

Pluspunten

• Zeer goede Multiplayer
  • Nieuwe content
  • classic game die altijd leuk is

Minpunten

• geen super grafische topper
  • op je eentje snel saai

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 4
Geluid Score: 3
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Heb deze Hd editie gekocht tijdens een steam sale. Zat al langer uit te kijken om dit spel te kopen, en heb hem dan ook gekocht zodra ik hem aan -75% zag staan.
Ik heb deze editie ook gekocht samen met mijn vrienden. Hierdoor hebben we allemaal dezelfde versie staan, en hoeven we niet meer te patchen wanneer we willen samen spelen.

Na de release las ik vaak reviews over dit spel, met meestel een klacht over een happerende multiplayer. Hier heb ik geen last van (we hebben soms wel last wanneer een van de spelers met een slechte verbinding zit).

Ik heb ook de expansion (the forgotten) er bij gekocht en vind dit echt een meerwaarde bieden. Nieuwe campaigns, nieuwe civs en nieuwe units.
wanneer je denkt goed tezijn in AoE2 HD dan kan je bijna terug opnieuw beginnen met leren voor The Forgotten.

Besluit:
Voor een spel dat uit 1999 stamt blijft hij je verbazen.
het blijft steeds een uitdaging, zeker in multiplayer.

De expansion is de moeite om er bij te kopen.
Twijfel je? Koop hem op sale en je zal er geen spijt van hebben.

Continue updates + community content
Er blijven maandelijks updates komen voor AoE2, meestal kleine weizigingen voor een gebalanceerd spelen. Maar ook vaak nieuwe content zoals scenarios en campaigns.

Heb jij ook een Age of Empires II HD, Windows?

Amper online games te vinden (Aldus mijn man) :) op voobly meer als 3000 spelers actief op steam nog geen 50.
Zou kunnen, ik speel enkel met vrienden. je kan een server aanmaken en enkel voor je vrienden zichtbaar maken.
het is ook aangenamer als je met mensen speelt die je kent vind ik persoonlijk.