LG DD147P3WM Review

Anoniem: 594377Newbie 4 mei 2014, 1.368 views

LG DD147P3WM

Pluspunten

• Redelijk gebruikersvriendelijk
  • In het begin niet al te veel lawaai

Minpunten

• Duurzaamheid: Binnen 5 jaar kapot na matig gebruik
  • Prijs: Veel te duur voor machine die binnen paar jaar kapot is
  • Lawaai: Versleten lagers: enorm kabaal

Wasresultaat Score: 3
Droogresultaat Score: 3
Ik heb 5 jaar geleden een LG wasmachine gekocht, een LG DD147MWN om precies te zijn voor 579 euro. Inmiddels zijn de lagers versleten en maakt de machine een enorm kabaal. Dit met matig gebruik (2-3 keer per week). Volgens experts zou je echter zelfs met 5 keer per week gebruik zo'n 10 jaar moeten doen met een wasmachine. Dit is dus gewoon een slecht product. Jammer dat dit soort fabrikanten gewoon slechte rommel op de markt mogen brengen. Rest nog maar één ding: naming and shaming. Koop dus nooit een LG, want binnen een paar jaar is ie kapot!

Heb jij ook een LG DD147P3WM?

Dit kun je toch geen review noemen?
0Anoniem: 594377
@Sanction4 mei 2014 20:53
Noem 't wat je wil, maar dit bevat essentiële informatie voor een ieder die van plan is om een LG wasmachine aan te schaffen. Informatie die je niet uit een review van het laatste model kunt halen, omdat je de machine nu eenmaal een paar jaar in huis moet hebben voordat dit soort problemen zich voordoen, en dan zijn wel al weer een aantal modellen verder.
Wat is er zo essentiëel aan dat die van jou vrij snel is gaan hemelen? Tenzij iedere LG uit elkaar valt na 5 jaar, vind ik het eerlijk gezegd niet zo'n punt.

Als je nou ook had neergezet hoe goed ie wast enzo, was het al een stuk nuttiger geweest.
0Anoniem: 594377
@RobinHood4 mei 2014 22:59
Mijn ervaring qua levensduur van de machine is geen nuttige informatie, tenzij alle mensen met een LG wasmachine dezelfde ervaring hebben? Die logica ontgaat mij volledig. Reviews zijn er volgens mij voor om ervaringen uit te wisselen, maar als iedereen dezelfde ervaring zou hebben dan zouden we geen reviews nodig hebben.

Was-resultaat staat netjes aangegeven op 3 uit 5 sterren hierboven.
je ervaring in levensduur is zeker interessant, echter, om het direct essentiele info te noemen, gaat mij te ver.

En ja, leuk dat het wasresultaat 3 sterren gekregen heeft. Waarom? Waarom niet 2? Of 4?

Juist daarvoor zijn reviews op tweakers bedacht, zodat je kan uitleggen waarom jouw wasmachine 3 sterren verdient op wasresultaat, of waarom een videokaart 2 sterren verdient op geluid, of een tv 5 op beeldkwaliteit.
+1Anoniem: 594377
4 mei 2014 19:39
Niet zo'n bonkend geluid, maar meer zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=403OhL-NpyI