Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GM-M6880 Review

josvlaar 23 april 2014, laatste update op 23 april 2014, 174 views

Gigabyte GM-M6880

Pluspunten

• Gootjes op de knoppen voor betere grip en beter richtingsgevoel.
  • Ligt lekker in de hand.
  • Switchen tussen DPI waarden met een knop.
  • Vooruit en achteruit knoppen.
  • Kan computer aanzetten door erop te klikken.

Minpunten

• Kabel is wat kort waardoor ik een verlengkabel nodig had.

Ik had deze muis eerst voor mijn moeder gekocht maar toen ik hem uitprobeerde vond in hem zo fijn dat zij mijn oude muis mocht overnemen :P

Wat ik enorm positief aan deze muis vind is dat er een soort van gootjes op de knoppen zijn gemaakt waar je vingers in komen te liggen. Hierdoor heb je eerder grip op de muis en is de oriŽntatie van de muis (in tegenstelling tot bij compleet bolle muizen) duidelijk 'voelbaar'. Hierdoor vind je sneller je doel bij het klikken en daar zijn muizen uiteindelijk toch voor bedoeld. Vandaar het hoge cijfer voor de vormgeving, ergonomie en precisie, ook al is het verder gewoon een lasermuis met een normale (niet speciaal hoge) DPI waarde. De prijs is ook prima. Verder kun je tussen 3 precisiewaarden switchen met een knopje waardoor je muis zich snel, normaal of langzaam over het scherm beweegt. Ook kan deze muis je computer aanzetten als je erop klikt en als je 'wake by USB mouse' in je BIOS/UEFI instellingen hebt aangezet. Dit zullen de meeste muizen vast ook kunnen maar ik vind het toch het vermelden waard.

Heb jij ook een Gigabyte GM-M6880?