Logitech Harmony 300 Review

sprk_nl 22 april 2014, 248 views

Logitech Harmony 300

Pluspunten

• eenvoudige configuratie
  • gaat lang mee op batterijen

Minpunten

• De WAF is te hoog, dus de vrouw gebruikt hem te vaak

Configuratie Score: 4
De ideale universal remote voor een goede prijs.

Je kunt 4 apparaten configureren en... zoals je van Logitech gewend bent zijn er knoppen onderling uit te wisselen. Je kijkt tv, maar de volumeknop bedient de receiver. Je hoeft dus niet continue te "zappen" tussen de 4 apparaat knoppen.
Eigenlijk hoort deze remote bij elk apparaat te zitten.
Middels de webpagina zeer eenvoudig te programmeren.

Jammer dat hij niet meer wordt verkocht, voor een beetje logitech betaal je nu ruim 3x zoveel, terwijl de eenvoudige gebruiker absoluut geen schermpje of andere poespas nodig heeft om van kanaal te wisselen.

Vroegah, toen de lucht schoon en de sex vies was, werd deze remote voor 30,- euro's thuis bezorgt.

Heb jij ook een Logitech Harmony 300?

Hij was tegen het eind zelfs te koop voor 15,- bij de MediaMarkt. Geen geld voor deze AB.
Damn, had ik dat maar geweten, dan had ik voor elke kamer zo'n remote gekocht :)
Momenteel ben ik op zoek naar een vergelijkbare en kom uit op de:

Smart Control Motion URC 7962

Tweakers heeft nog geen review, dus dat wordt waarschijnlijk binnenkort gefixt