Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Gigabyte M8000X Review

zeehondje 13 april 2014, 243 views

Gigabyte M8000X

Pluspunten

• macro software is makkelijk te begrijpen en gebruiksvriendelijk.
  • het lampje bovenop is erg leuk
  • Prima prijs
  • Losse gewichtjes erbij zijn makkelijk erin te plaatsen.

Minpunten

• de gekke plaats van het knopje om van profiel te wisselen (bij je ringvinger) Maar daar wen je vrij snel aan, of je kunt alle profielen hetzelfde maken.

Ik heb deze muis in september 2013 gekocht, en hij werkt nog steeds prima. Je moet wel aan de muis wennen, want bijvoorbeeld het knopje om van profiel te wisselen, met elk andere macro's, DPI etc, zit op een rare plaats. Daardoor duw je er vaak per ongeluk op met je ringvinger en veranderen al je instellingen.

Ook heb ik contact gehad met de support van gigabyte, met een vraag over de macro software, en deze werd goed geantwoord, en ik had daar een positieve ervaring.

Ook werkt de muis soms matig op sommige oppervlakken, maar in de software zit een functie genaamd tracking percission, en zodra je deze aan een van de knoppen bind en 1 keer uitvoert, werkt de muis vaak weer prima.

Heb jij ook een Gigabyte M8000X?