Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Eminent EM7385 Review

hd-eyesNewbie 30 maart 2014, laatste update op 30 maart 2014, 352 views

Eminent EM7385

Pluspunten

• beeld goed, 3d goed (keuze 3d diepte erg handig)
  • speelt alles zowat af
  • apps zijn leuk, youtube doet het nu ook goed (kun je nu ook pairen met je telefoon)

Minpunten

• apparaat in 2 maanden kapot, kan gebeuren, maar dan niks van je laten horen is bij de beesten af

Geluidskwaliteit Score: 4
Was altijd een fan van eminent, goede producten en service. Had hiervoor al de eminent 7080 en daarna de 7280 in bezit. Wilde echter ook 3d kunnen afspelen en daarom deze 7385 gekocht.
Na twee maanden in bezit is de speler gecrasht, uit het apparaat kwam een rooklucht. Was gelukkig thuis dus geen grote problemen. Wel zeer typisch dat eminent niet op mijn mails met dit verhaal reageert. Misschien is dit type wel brandgevaarlijk, lijkt mij dat een bedrijf dat graag wil onderzoeken, Straks fikt er een huis af. Voor mij dus geen eminent meer, garantie sucks, bol is het pakketje bovendien kwijt. Koop nu maar een popcorn hour.

• harman kardon bds 880
  • samsung ue46c8700

Heb jij ook een Eminent EM7385?