Logitech LS11 Review
Gezien de prijs is het geluid boven verwachting goed. Zeker als je het vergelijkt met andere speakers in deze prijsklasse (20 euro).
Het midden en hoog is goed. Bas is ook goed als je dat vergelijkt met soortgelijke speakers. Bij de meeste goedkopere speakers ontbreekt dat nog wel eens.
Aangezien er maar 1 conus wordt gebruikt is het verbazingwekkend dat er zo'n goed en vol geluid uitkomt. Echt sub-laag is er natuurlijk niet maar het is ook weer niet zo dat er helemaal geen bas te horen is.
Prima speakertjes om bij je net- of notebook te gebruiken bij het kijken van films.
Ze zijn niet te groot of te zwaar dus nog wel mee te krijgen tijden een vakantie.
Verder kun je het snoer aan de achterkant van de speakers inkorten/oprollen. Handig.
Ook...
Pluspunten
Vol geluid. Algemeen geluid is goed voor speakers in deze prijsklasse.
Minpunten
Eigenlijk niets.
Eindoordeel
Het midden en hoog is goed. Bas is ook goed als je dat vergelijkt met soortgelijke speakers. Bij de meeste goedkopere speakers ontbreekt dat nog wel eens.
Aangezien er maar 1 conus wordt gebruikt is het verbazingwekkend dat er zo'n goed en vol geluid uitkomt. Echt sub-laag is er natuurlijk niet maar het is ook weer niet zo dat er helemaal geen bas te horen is.
Prima speakertjes om bij je net- of notebook te gebruiken bij het kijken van films.
Ze zijn niet te groot of te zwaar dus nog wel mee te krijgen tijden een vakantie.
Verder kun je het snoer aan de achterkant van de speakers inkorten/oprollen. Handig.
Ook zitten er aansluitingen op voor een koptelefoon en een ingang voor een externe mp3 speler.
Deze gebruik ik zelf niet dus kan er niets over vertellen.
Reacties (7)
ik ben op zoek naar een geschikt speaker setje om bij m'n laptop te gebruiken.. Kun je iets zeggen over het gewicht van dit setje.
das raar ik heb ze al 2 jaar en ze doen het gwn nogIk had deze ook bijna gekocht maar er staan op internet een tiental reviews van mensen waarbij dit setje binnen de maand gewoon stuk was. Hoe zijn jouw ervaringen ondertussen?
maar 1 zeer negatief ding
de trafo vals snel opteblazen met hogere geluids volume...
(dit is dus bij mij gebeurt)
- Maak overzichtelijke groepen.
- Leg in die groep het onderwerp zo uitgebreid mogelijk uit.
- Probeer dingen te testen als je het niet gebruikt om toch uit te leggen.
- Begin niet met een conclusie.
- Misschien moet je uitleggen waarom je de Logitech LS-11 heb gekocht.
- Misschien laten zien wat je met de Logitech LS-11 het beste kan doen. Films bekijken, muziek beluisteren, gamen, enz.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, want dit is niet de meest uitgebrijde review en ik denk dat je zelf gewoon een paar woorden te schrijven, zodat het toch lijkt dat je een review schrijft, maar maak dan wel een goede.
Mobielmaster
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn