Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 2 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech LS11 Review

edjex 11 januari 2009, laatste update op 11 januari 2009, 3.874 views

Logitech LS11

Pluspunten

• Vol geluid. Algemeen geluid is goed voor speakers in deze prijsklasse.

Minpunten

• Eigenlijk niets.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Gezien de prijs is het geluid boven verwachting goed. Zeker als je het vergelijkt met andere speakers in deze prijsklasse (20 euro).
Het midden en hoog is goed. Bas is ook goed als je dat vergelijkt met soortgelijke speakers. Bij de meeste goedkopere speakers ontbreekt dat nog wel eens.
Aangezien er maar 1 conus wordt gebruikt is het verbazingwekkend dat er zo'n goed en vol geluid uitkomt. Echt sub-laag is er natuurlijk niet maar het is ook weer niet zo dat er helemaal geen bas te horen is.
Prima speakertjes om bij je net- of notebook te gebruiken bij het kijken van films.
Ze zijn niet te groot of te zwaar dus nog wel mee te krijgen tijden een vakantie.
Verder kun je het snoer aan de achterkant van de speakers inkorten/oprollen. Handig.
Ook zitten er aansluitingen op voor een koptelefoon en een ingang voor een externe mp3 speler.
Deze gebruik ik zelf niet dus kan er niets over vertellen.

• samsung nc10

Heb jij ook een Logitech LS11?

bedankt voor de review!
ik ben op zoek naar een geschikt speaker setje om bij m'n laptop te gebruiken.. Kun je iets zeggen over het gewicht van dit setje.
Ik ben ook erg benieuwd naar het gewicht, ze moeten mee het vleigtuig in...dus elke gram is teveel ;-)
Ik had deze ook bijna gekocht maar er staan op internet een tiental reviews van mensen waarbij dit setje binnen de maand gewoon stuk was. Hoe zijn jouw ervaringen ondertussen?
Gelukkig zit er twee jaar garantie op :).
das raar ik heb ze al 2 jaar en ze doen het gwn nog
idd zeer leuke boxjes met erg mooi desing
maar 1 zeer negatief ding
de trafo vals snel opteblazen met hogere geluids volume...
(dit is dus bij mij gebeurt)
Misschien eventjes een paar tipjes voor jou als je zo'n review maakt.
- Maak overzichtelijke groepen.
- Leg in die groep het onderwerp zo uitgebreid mogelijk uit.
- Probeer dingen te testen als je het niet gebruikt om toch uit te leggen.
- Begin niet met een conclusie.
- Misschien moet je uitleggen waarom je de Logitech LS-11 heb gekocht.
- Misschien laten zien wat je met de Logitech LS-11 het beste kan doen. Films bekijken, muziek beluisteren, gamen, enz.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, want dit is niet de meest uitgebrijde review en ik denk dat je zelf gewoon een paar woorden te schrijven, zodat het toch lijkt dat je een review schrijft, maar maak dan wel een goede.

Mobielmaster