sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Gigabyte Force K7 Stealth Gaming keyboard

Specificaties Bedraad Qwerty met Scissor switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Force K7 Stealth Gaming keyboard Review

omgitsreinier 15 maart 2014, laatste update op 15 maart 2014, 632 views

Gigabyte Force K7 Stealth Gaming keyboard

Pluspunten

• Goed sterk gebouwd
  • anti ghosting werkt goed
  • typt heel fijn
  • de extra toetsen werken goed
  • geen software nodig
  • gewoven draad
  • windows lock key is handig voor gamen

Minpunten

• ze hebben gekozen voor een grote enter-toets, dus is backspace klein. (dit is even wennen)
  • verlichting is fel en verlicht de toetsen eigenlijk niet goed
  • num lock, caps lock, scroll lock, win lock lichten alleen blauw op

Nieuwe pc gebouwd en wou ook gelijk maar een beter toetsenbord op een budget.

Uiteindelijk de Gigabyte K7 Stealth gekocht. Ben er ontzettend blij mee, maar d reden dat ik deze review schrijf is om mensen op een bepaald puntje te attenderen: koop dit toetsenbord niet voor de verlichting.

Tenzij je recht boven het toetsenbord zit met je hoofd is de verlichting alleen maar vervelend. De toetsen staan ver genoeg van het bord af dat de led verlichting er onderuit komt in plaats van de letters te verlichten. Je zit ' 's avonds dus niet met fijne verlichte toetsen, maar met 20+ kleine felle ledjes die onder de toetsen uitkomen en in je ogen schijnen.

Heb jij ook een Gigabyte Force K7 Stealth Gaming keyboard?