Sony PlayStation Dualshock 4 Controller Zwart Review

csiblade 11 maart 2014, laatste update op 11 maart 2014, 1.512 views

Sony PlayStation Dualshock 4 Controller Zwart

Pluspunten

• De extra features lijken me wel een leuke toevoeging te zijn.
  • De joysticks zijn iets beter controleerbaar met de inkeping.
  • Voor de mensen men kleine handen, zoals ik, schuif je er iets minder snel van af.

Minpunten

• R1-buttons lijken me erg zwak.
  • Bij één controller blijft deze al 'hangen' (in de controller steken'
  • De nieuwe 'Start' (Options') knop is maar matig toegankelijk. Je moet al goed drukken voordat je deze knop geactiveerd krijgt. (Je kan niet even snel op pauzeren)
  • De linker joystick kan beter gewisseld worden met de pijltjes toetsen!
  • De tijd dat deze een nieuwe oplaadbeurt nodig hebben is aanzienlijk achteruit gegaan !!!

Ligging in de hand is vrij goed. Maar tov de PS3 controller is deze toch een zeer matige uitvoering.

+ De extra features lijken me wel een leuke toevoeging te zijn.

+ De joysticks zijn iets beter controleerbaar met de inkeping.

- R1-buttons lijken me erg zwak.
Bij één controller blijft deze al 'hangen' (in de controller steken'

* De nieuwe 'Start' (Options') knop is maar matig toegankelijk. Je moet al goed drukken voordat je deze knop geactiveerd krijgt. (Je kan niet even snel op pauzeren)

- De linker joystick kan beter gewisseld worden met de pijltjes toetsen!

- De tijd dat deze een nieuwe oplaadbeurt nodig hebben is aanzienlijk achteruit gegaan !!!

Ik hoop dat ik hem nog kan wisselen onder garantie bij MM

Heb jij ook een Sony PlayStation Dualshock 4 Controller Zwart?

Belachelijke slechte qualiteit gamepads.
Bij beide van mn controllers laat het rubber los Volgens Sony valt dit niet onder garantie.
Ben aan het stoeien met gekochte nieuwe rubbers, wil nog niet echt lekker werken.

dat de R1 blijft hangen is redelijk makkelijk zelf te fixen.
Deze knop is er heel makkelijk uit te wippen met een broodmes.
Er schijnt een laagje 'spul' in te zitten die zorgt dat het klik geluid minder wordt. Dit zorgt er voor dat juist je knoppen blijven hangen.
haal een tissue door de opening en je hebt geen last meer van plakkende L en R knoppen
Bedankt voor de tip rikm!!
Belachelijke slechte qualiteit gamepads.
http://www.miniinthebox.c...ntroller-wit_p929653.html Kan je deze aanrader. Heb ze nu 3 weken in gebruik. Ideaal!

[Reactie gewijzigd door frank131331 op 12 maart 2014 14:31]

Hey, cool :)
Wist niet dat dit bestond! Maar eens proberen... thx mate!
Super, heb ze besteld, voor die prijs kan ik het niet laten
Precies :) Ben er echt tevreden mee!
Dit is gewenning.
"De linker joystick kan beter gewisseld worden met de pijltjes toetsen!"
Uhm dit is geen Xbox controller he.. Ik snap je punt maar de controller layout is al sinds de PS1 niet veranderd. (Op een aantal functies, rumble, touchscreen, lightbar ect. na) Deze layout hoort gewoon bij de Playstation. Ik denk dat er over een half jaar wel 'xbox layout' controllers voor de PS4 beschikbaar komen.
Batterijduur is niet super maar kan me niet vinden met de rest van de minpunten. Is in ieder geval de beste controller van Sony ooit die ook goed werkt op PC
Kan me zeer vinden in je review.
Had hetzelfde R1 probleem, niks zelf aan kloten je hebt garantie!
Dus deze retour gestuurd naar Sony.
Beetje jammer dit.
Geef je groot gelijk. Ik heb zelf wel 'gekloot' en moet zeggen dat ik er daarna geen last meer van gehad heb. Het is een afwegen die je zelf moet maken: zelf proberen op te lossen met het risico op verlies van garantie of opsturen :*)
Inmiddels een nieuwe retour gekregen :P
Gaat weer als een speer!