BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart Review

livai111 26 februari 2014, 3.487 views

BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart

Pluspunten

• superscherp
  • redelijk licht kwa gewicht
  • gewoon goed scherm

Minpunten

• vanuit een hoek een donkere vlaag
  • vangt redelijk veel stof

hallo,
ik heb dit scherm nu ongeveer een half jaartje
vond het in het begin eigelijk te veel geld voor het scherm want wou er zelf graag 2 hebben maar ben toch maar voor 1x de BenQ RL2455HM Zwart gegaan
achteraf heb ik er totaal geen spijt van gehad.
de 24 ich is ook Perfect voor het kijken van films wat ik zelf best veel doe en daarnaast gaming op een supermooie manier.
zou nu niet meer zonder dat scherm kunnen en ben van plan binnenkort een 2de er bij tebestellen
ik kan het echt elke beetje gamer en mensen die graag film op goede kwaliteit kijken het scherm zeker aanraden het is mischien wat veel geld maar dat is het op het einde helemaal waard.

daarnaast heef een vriend van mij hem ook gelijk besteld nadat hij 1x BF 4 heeft gespeeld om mijn scherm we zijn hier allebei zeer tevereden over

Heb jij ook een BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart?

ik ga hem waarschijnlijk ook kopen.
maar ik heb eigenlijk 1 vraag,

zijn de kleuren mooi???
ja super scherp en super mooi het is daarnaast een van de beste game schermen die er zijn
Dit dinge heeft speciale RTS gamer modussen als presets, kun je daar iets over vertellen?

Wat bedoel je met vanuit een bepaalde hoek een donkere vlaag? Refereer je naar de maximale kijkhoek?

Wat bedoel je met dat het een stofvanger is? Bevat hij een pianolak behuizing waardoor het (al snel) lijkt alsof hij vol stof zit of is dat ding statisch en trekt hij ook echt stof aan?

[Reactie gewijzigd door RadioKies op 17 december 2014 10:23]