Specificaties 9,7" (2048x1536), Android 4.2, WiFi - Bekijk alle specificaties

PiPO Max-M6pro Zwart Review

Takkiedroid1970 24 februari 2014, 381 views

PiPO Max-M6pro Zwart

Pluspunten

• Lichter dan Ipad 3, goede accuduur voor een China tablet, prima scherm (wel iets minder helder dan Ipad 3 scherm maar voldoet zeer zeker. Front firing speakers. Wifi die heel goed is (is nog wel eens anders op Chinese tablets)

Minpunten

• Ondanks lichter dan Ipad 3 toch redelijk zwaar maar dat is de prijs die je betaald voor een lange accuduur. Bouwkwaliteit is natuurlijk minder dan een Ipad maar de prijs is ernaar en daar had ik rekening mee gehouden. Voor het doel waar ik de tablet voor gebruik voldoet ie prima.

Voor de kinderen wilde ik een tablet erbij, maar wel een met fatsoenlijke prestaties en een hoge resolutiescherm voor ebooks en estrips. Daarnaast wilde ik niet de hoofdprijs betalen en had redelijk goede ervaringen met het importeren van een tablet uit China. Dit keer gekozen voor een al geimporteerd exemplaar bij Bitspeed computers. Prijs is duurder dan zelf importeren maar is geen dropship en garantie in Nederland. Snelle levering. Wat mij betreft voldoende statusupdates van deze winkel.
Had gevraagd op ze ook hoesjes leverden voor deze tablet en heb een voorbeeld gegeven. Deze hebben ze in het assortiment opgenomen en heeft voor deze tablet een perfecte pasvorm.

Heb jij ook een PiPO Max-M6pro Zwart?