Dune HD Base 3D 256MB

Specificaties DLNA -support • 256MB - Bekijk alle specificaties

Dune HD Base 3D 256MB Review

Anoniem: 580221Newbie 17 februari 2014, 934 views

Dune HD Base 3D 256MB

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • geluid

Minpunten

• ventilator..maakt herrie
  • betrouwbaarheid

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb de mediaplayer nu een jaar en heb al veel problemen gehad met mijn Dune HD Base 3D.
Films haperen, 4x in de week krijg ik het verzoek om het apparaat te resetten. Er verschijnt restart op het display. Nu na een jaar is de ventilator kapot. Firmware zit nog steeds in de beta fase. Ik had veel meer verwacht van Dune maar ik vind het een waardeloos overprijst apparaat. Inmiddels 3 keer retour geweest naar Dune en de laatste keer vertelde ze me dat een verklaring voor de haperende beelden de harde schijf defect zou zijn. Een nieuwe 4 TB harde schijf gekocht. Deze zou Dune ondersteunen. Je kan geen 4 TB schijf formateren op de Dune. Gelukkig de schijf kunnen omruilen naar een 3 TB.
De oude schijf retour gestuurd naar Seagate. Kreeg melding terug dat de schijf 100% in orde is. Zit nu dankzij Dune met 2 harde schijven te kijken en wederom haperende beelden. Coolblue luisterd goed naar de klachten en doet zijn best om de problemen op te lossen. Mijn complimenten. Deze week komt mijn mediaplayer terug van reparatie...ik hoop dan dat de problemen eindelijk opgelost zijn!

Heb jij ook een Dune HD Base 3D 256MB?

Ja, dat van dat herstarten herken ik. Ook mijn Dune of Zappiti is het eigenlijk, heeft er last van. Heel irritant.