Corsair Obsidian 550D

Specificaties Tower • 6 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Corsair Obsidian 550D Review

pbaranyi 15 februari 2014, laatste update op 15 februari 2014, 288 views

Corsair Obsidian 550D

Pluspunten

• Lekker groot
  • Stil
  • makkelijke installatie harddisk
  • Voldoende ruimte voor video kaart

Minpunten

• Handleiding kan wat duidelijker

Ik dacht de eerste keer dat ik een pc bouw wil ik de ruimte hebben en de naam geeft aan dat het een vetzak is. Bij het uitpakken bleek hij inderdaad een maatje groter dan mijn huidige coolermaster midi tower.

Echt zwaar is de kast niet maar alles voelt wel degelijk aan.

Op youtube gezocht naar wat filmpjes van andere gebruikers die mij verder hielpen hoe de koeler pannelen te verwijderen.

Aangezien ik dit de eerste keer was dat ik een pc bouw was dat zeer handig zeker ook nu je ligt in de kast kan schijnen vanaf een andere hoek en je dus niet in je eigen licht zit.

Verder was er voor iemand met dikke vingers voldoende ruimte om te werken in de kast en voldoende plekken om de kabels naar de achterkant weg te werken.

Als zeg ik het zelf het ziet er opgeruimt uit.

overal tevreden met zowel de kast als mijn eigen activiteiten.

Het eindresultaat is ook erg stil met de toch al niet slechte coolermaster was deze toch nog een stuk stiller

• Scythe Mugen 4 PCGH Edition
  • MSI Radeon R9 280X GAMING 3G
  • Asus Z87-PRO
  • Corsair RM750

Heb jij ook een Corsair Obsidian 550D?

Reviews door de redactie