1 review

Sony Vaio VPCSB3N9E (Zilver)

Specificaties 13,3" • 1366x768 • 500GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Sony Vaio VPCSB3N9E (Zilver) Review

FoNnEke 13 februari 2014, 173 views

Sony Vaio VPCSB3N9E (Zilver)

Pluspunten

• Sterk
  • Mooi
  • Snel
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Warm ( en dan hoor je de cooler )

Hallo Tweakers,

Dit is een van de andere laptops die ik regelmatig voor bij zie komen. En zelf ook in bezit heb gehad om te kunnen testen, een week of 3. Ik ben hier echt uiterst tevreden over. Mooie laptop, lekker snel (zeker als je de hard drive verruilt voor een SSD).

Mobiliteit en accuduur:
Hij is niet zwaar dus mobiliteit zit prima, alleen de accuduur vind ik tikkeltje jammer. Misschien ben ik de laatste tijd wat verwent, maar uur of 3 / 4 dan is het zeker klaar op 1 accu. Bij bijvoorbeeld een video stream is het na 1 wedstrijd voetbal ook wel ver op.

Prijs:
Vaio is eigenlijk altijd wel redelijk prijzig maar ik heb daar mee een beetje geluk gehad, dus voor mijn was hij perfect. Maar nieuw was hij redelijk duur.

Prestaties:
Goed voor zijn leeftijd, zeker wanneer je een SSD er in stopt is het een laptop die echt nog lang mee kan en waar je nog veel plezier aan kunt hebben. Ik ben geen gamer, maar Autocad draait hij best prima bijvoorbeeld.

Beeldkwaliteit:
Goede beeldkwaliteit, geen klachten over. Kan hier lang en breed over praten maar dat hoeft niet, gewoon helder goede kijkhoeken gewoon goed.

Bouwkwaliteit en robuustheid:
Bouwkwaliteit van deze laptop is perfect, goed sterk en voelt echt aan alsof je er mee kan tennissen (raad ik niet aan:)). Robuustheid is ook goed, de laptop voelt niet alleen sterk aan. Maar is ook echt super sterk. Ik heb 1 keer wat doms gedaan ( wel vaker maar bedoel met de laptop ) en liet hem toen van vrij hoog vallen. Echt letterlijk NIETS aan te zien, was toen wel blij met de SSD want de HD was gesneuveld denk ik.

Warmte- en geluidsproductie:
Dit punt is het enige min punt aan de laptop, hij word warm en dan hoor je de cooler flink zijn best doen. Niet storend dat je die hoort maar soms moet ik hem even weg zetten door de warmte ( echt heel zelden )

Heb jij ook een Sony Vaio VPCSB3N9E (Zilver)?