Toshiba Dynadock U3.0 Zwart Review

FoNnEke 13 februari 2014, 1.349 views

Toshiba Dynadock U3.0 Zwart

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Goede prijs
  • Snelle installatie
  • Mogelijkheid voor 2 schermen.

Minpunten

• Is niet echt een min punt maar vermeld het hier toch even, bij flink gebruik ( zware applicaties en kopiëren van bestanden of iets dergelijks ) merk je dat hij het wat zwaar heeft. Maar is niet irritant ofzo.

Hallo Tweakers,

Hier een Review over de Dynadock van Toshiba, deze word gebruikt in samen werking met de Toshiba Z930. Ik was best sceptisch, want ja alles over 1 usb poortje... Kweet niet!. Maar dat bleek uiteindelijk helemaal niet zo gek.

Bouwkwaliteit en afwerking:
Dockingstation voelt super goed aan, lekker stevig. En dat blijkt ook, want ik heb ook die al is ooit van de tafel af zien kletsen op beton. En wat blijkt, best sterk je ziet het natuurlijk wel. Maar de schade is eigenlijk best wel te overzien dan. Afwerking van het apparaat is ook mooi, ziet er mooi uit. Alleen aan de voorkant ziet het er een beetje uit als een vrouwelijk plezier middel met USB poorten en lampen. Maar goed, misschien ligt dat wel aan mij :) :Y)

Prijs:
De prijs is voor een dockingstation zeker niet slecht. Voor de DELL SuperSpeed USB 3.0 ben je bijvoorbeeld toch zeker wel 10tje meer kwijt en daar kan ik je over zeggen dat die niet beter is dan deze, slechter zelfs.

Algemene informatie:
Het nadeel van een USB docking is dat je het sowieso merkt. Als je flink bezig bent, kopiëren naar externe schijf, muziek afspelen en flink video aan het afspelen bent of zo. Merk je dat hij het zwaar heeft, maar goed wat verwacht je. Dat kan ik niet eens als echt min punt omschrijven. Je weet als je zoon apparaat aanschaft dat je een extra "schakel" tussen je systeem en de andere hardware zet, dan mag je niet verwachten dat het wat "vertragingen" kan brengen bij grof gebruik.

Heb jij ook een Toshiba Dynadock U3.0 Zwart?

Top. Als je hem aan je laptop koppelt, heb je dan snel alle connecties op orde? Beeld, geluid, USB, e.d.?
Ja is echt een makkie, je bent snel aan het werk. Zit een stukje software bij die ik bij 1 type laptop ondertussen nodig had. Dan duurt het logisch gezien wat langer, maar bij andere was het plug 'n pray. En dan ben je in een paar minuten met 2 schermen en vast netwerk en 3 externe schijven aan het werk