D-Link DWA-547 Review

FoNnEke 11 februari 2014, 260 views

D-Link DWA-547

Pluspunten

• Goed bereik

Minpunten

• bijgeleverde software ( ben ik het niet mee eens )

Hallo Tweakers,

Ik heb deze Wireless card nu bij meerdere mensen geinstalleerd, en heb nergens klachten gekregen dat het niet goed werkt. Bereik is perfect, inbouwen is te makkelijk (net als bij alle andere). De prijs is gewoon super goed voor wat je er voor krijgt. Heb het draaien op Windows XP en op Windows 7, Windows 8 en Windows 8.1. Nergens problemen gehad, en alleen maar goede reacties over gekregen.

De gebruikers waar ik het bij heb ge´nstalleerd hebben wel aangegeven dat de bijgeleverde software heel irritant is, en daarom dit bij allemaal verwijdert want via Windows zelf doet hij het prima.

Betrouwbaarheid is ook zeker wel goed, want als hij ook maar 1 keer zou uitvallen zou ik meteen gebeld worden want ja .. "hij werkt niet meer"

Al met al een prima kaartje !

Heb jij ook een D-Link DWA-547?