Asus N550JV-CM135H

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus N550JV-CM135H Review

Berty89 3 februari 2014, 1.085 views

Asus N550JV-CM135H

Pluspunten

• Uiterlijk en bouw (stevigheid)
  • Scherm en touch-nauwkeurigheid
  • Toetsenbord

Minpunten

• Accuduur (ca 1,5-2 uur bij normaal gebruik)
  • Geen SSD van zichzelf
  • Glasplaat scherm (kan als negatief gezien worden door spiegeling)

Afgelopen week heb ik deze laptop gekocht.
Ben er zeer tevreden mee, hij ziet er prachtig uit qua bouw, toetsenbord is zeer fijn, en nadat ik er een ssd in heb geplaatst doormiddel van een ssd caddy zijn de schijfprestaties van de windows indexering opgewaardeerd van een 5,9 naar een 7,8 (zit nog op een SATA 2 poort vermoed ik) verder heb ik de ventilatie tot nu toe nog niet gehoord, maar zal binnenkort eens wat zware taken uitvoeren en dan zal ik deze korte review aanpassen.

Het toetsenbord typt heerlijk en is bovendien verlicht, wat bij slecht licht een goede toevoeging is. In een andere productreview las ik dat het touchpad een beetje stroef aanvoelt, hier kan ik me wel in vinden, maar als ik het niet vantevoren gelezen had, had ik het hier waarschijnlijk niet genoemd want ik merk er persoonlijk erg weinig van.

word nog uitgebreid, mocht je vragen hebben stel ze.

Heb jij ook een Asus N550JV-CM135H?