Logitech G602 Wireless Gaming Mouse

Specificaties Radiogestuurde muis en 2.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G602 Wireless Gaming Mouse Review

DBRichard 16 januari 2014, 1.051 views

Logitech G602 Wireless Gaming Mouse

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand (claw- en palmgrip vooral palmgrip)
  • Zeer lange battrerijlevensduur
  • Draadloos
  • 2 standen (bespaarstand en precisiestand)
  • Goede Software
  • Knoppen goed bereikbaar
  • Looks

Minpunten

• Gewichtsaanpassing

Dit is de beste muis die ik ooit gekocht heb, ik heb de muis nu sinds oktober en heb sindsdien de muis constant met allebei de batterijen erin gebruikt (is te gebruiken met 1 batterij voor een lager gewicht) en ik heb een paar dagen geleden de batterijen voor het eerst moeten vervangen.

Naast de extreme batterijlevensduur vind ik de simpliciteit van de drivers en alle instellingen zeer fijn, met de software van LG kun je de macro knoppen op de zijkant en bovenkant instellen en zelfs profielen maken en downloaden (Logitech heeft handige profielen voor een redelijk aantal games)

Het enige negatieve wat ik kan vinden over de muis is dat de enige manier om het gewicht aan te passen is dat je een van de batterijen kan verwijderen om hem lichter te maken

Ik vind dit een zeer fijne muis en vind mijn geld goed gespendeerd

Heb jij ook een Logitech G602 Wireless Gaming Mouse?