Trust EasyClick Wireless Mouse Review

Opinion 15 januari 2014, laatste update op 11 november 2014, 219 views

Trust EasyClick Wireless Mouse

Update 11-11-14: Slechte ervaringen op lange termijn toegevoegd en beoordeling hierop aangepast.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Goedkoop
  • 'volgende' en 'vorige' knop

Minpunten

• USB connector kan niet in de behuizing worden weggestopt
  • Slechte bouwkwaliteit op langere termijn!

Edit 11-11-14: de kwaliteit op langere termijn is slecht. Bij twee van deze muizen is het scroll wieletje 'lam' geworden: je kan wel draaien maar scrollen ho maar.
ik had zowaar nog de aankoopbon en kreeg een vervangend exemplaar, maar die was Dead On Arrival (DOA). Kortom, de kwaliteit op langere termijn maakt dat ik deze muis bij nader inzien sterk afraad. Beoordeling hierop aangepast.

Deze muis heb ik ongeveer tegelijkertijd gekocht met de Trust Long-Life Wireless muis. Ik heb op die pagina een review geschreven waar ik beide muizen met elkaar vergelijk. Het gaat om deze review. Ik maak deze verwijzing, omdat ik niet in deze review alles ga herhalen. In de review klink ik best negatief over de Long-Life muis, maar dat is met name omdat ik juist enthousiast ben over de EasyClick muis, terwijl deze de helft goedkoper is.

Het komt er op neer dat het een goede, ergonomische en draadloze muis is voor weinig geld. Daarnaast ben ik erg blij met de 'volgende' en 'vorige' knop, omdat dit heerlijk werkt met internetten en bladeren door mappen.

Edit 18-01-2014: de afbeelding was voorheen niet correct (de USB connector was een grotere variant, terwijl dit (inmiddels) een kleinere variant is. Betreffende alinea verwijderd omdat dit inmiddels is aangepast door Tweakers.

Heb jij ook een Trust EasyClick Wireless Mouse?

Ik heb deze muis ook sinds enkele dagen. Ik deel de pluspunten volledig met je! Het minpunt "USB connector kan niet in de behuizing worden weggestopt" is (in ieder geval bij mijn uitvoering) niet waar, aan de onderkant van de muis kan je de kleine USB ontvanger stoppen.