Logitech Z-4 Review
Heb de Logitech Z4 ondertussen al 8 jaar en dit is dus meteen ook het het langste computeronderdeel ooit dat stevig blijft werken zonder enige slijtage. De bass klinkt nog altijd goed zonder vervorming en de controller, dus dat ding waarmee je het volume regelt werkt na letterlijk duizenden keren gebruikt te hebben nog steeds goed.
In de muziek die ik laat spelen zit er vooral veel bass; hardstyle, techno, house, dance. Echt prettig dat dit nog steeds een goeie klank geeft!
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat Logitech gelijk staat aan degelijke bouwkwaliteit!
Pluspunten
Bouwkwaliteit Bass Algemeen geluid
Minpunten
Niks
Eindoordeel
Heb de Logitech Z4 ondertussen al 8 jaar en dit is dus meteen ook het het langste computeronderdeel ooit dat stevig blijft werken zonder enige slijtage. De bass klinkt nog altijd goed zonder vervorming en de controller, dus dat ding waarmee je het volume regelt werkt na letterlijk duizenden keren gebruikt te hebben nog steeds goed.
In de muziek die ik laat spelen zit er vooral veel bass; hardstyle, techno, house, dance. Echt prettig dat dit nog steeds een goeie klank geeft!
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat Logitech gelijk staat aan degelijke bouwkwaliteit!
In de muziek die ik laat spelen zit er vooral veel bass; hardstyle, techno, house, dance. Echt prettig dat dit nog steeds een goeie klank geeft!
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat Logitech gelijk staat aan degelijke bouwkwaliteit!
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Heb de Logitech Z4 ondertussen al 8 jaar en dit is dus meteen ook het het langste computeronderdeel ooit dat stevig blijft werken zonder enige slijtage. De bass klinkt nog altijd goed zonder vervorming en de controller, dus dat ding waarmee je het volume regelt werkt na letterlijk duizenden keren gebruikt te hebben nog steeds goed.
In de muziek die ik laat spelen zit er vooral veel bass; hardstyle, techno, house, dance. Echt prettig dat dit nog steeds een goeie klank geeft!
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat Logitech gelijk staat aan degelijke bouwkwaliteit!
In de muziek die ik laat spelen zit er vooral veel bass; hardstyle, techno, house, dance. Echt prettig dat dit nog steeds een goeie klank geeft!
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat Logitech gelijk staat aan degelijke bouwkwaliteit!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn