Røde Podcaster Review

vickymania 30 december 2013, 285 views

Røde Podcaster

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Plug and play
  • Mooi afgewerkt
  • Je kan je koptelefoon inpluggen om het geluid te testen
  • Heel gericht geluid waardoor achtergrond geluid weg gaat

Minpunten

• Geen

Ik heb deze microfoon gekocht bij het bouwen van mijn nieuwe computer en ik kan zeggen dat ik dit een geweldige microfoon vind met geweldig geluid.
Het is een heel mooi afgewerkte microfoon met leuke features.
Met de optie om een koptelefoon O.I.D in te pluggen kun je meteen luisteren naar de microfoon en het geluids niveau instellen.
Toen ik hem uit de verpakking haalde en in mijn computer pluggde instaleerde hij meteen zijn eigen benodigde drivers, Het enige wat ik nog moest doen was mijn computer opnieuw opstarten en hij werkte meteen perfect.
Ik heb hierbij ook de shokmount en de studio-arm van rode gebruikt en ben er overal heel blij mee!

Heb jij ook een Røde Podcaster?