Specificaties 3,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid Z3 Zwart Review

daantjecool 26 december 2013, 610 views

Acer Liquid Z3 Zwart

Pluspunten

• snel
  • prijs
  • geluid
  • accu

Minpunten

• scherm
  • camera

Ik heb deze telefoon gekocht als opvolger van mijn trouwe lg me die ik 2 jaar had. Maar die werd mij te klein en niet snel genoeg tevens begon de accu het te begeven. Ik was opzoek naar een nieuwe het moest een kleine zijn max 4 inch min 3.5 inch het werd dus een van 3.5 inch. Ook de snelheid moest omhoog ik wou zowiezo een dual-core. Een deze heeft zoals de specs op de site niet doen vermoeden een dual-core.Ik wou ook niet veel uitgeven aangezien ik nog maar 13 ben en dit al me 6de andriod apparaat is (vooral veel tablets). En weinig gekost heeft hij zeker ik betaalde totaal 86 euro (6 euro thuiskoppie heffing zat al in de prijs). Toen kreeg je nog 40 euro retour (nog maar 46 euro over) en daarna ook nog een keer 20 euro beltegoed die zou ik anders toch kopen. Dus voor mij nog 26 euro over ook krijg je een flip cover van 20 euro. Dus dat brengt je op een totaal van 6 euro!!!!

De telefoon in gebruik
hij bevalt me goed hij is nog nooit vastgelopen ook games als dead trigger trekt hij(soms hapert hij een beetje). Dus de cpu is voor deze prijs echt goed ook dingen als whatsapp en twitter gaan moeiteloos. Het is op zich mooi maar het ondersteund volgens mij maar 2 vingers. En kan soms bij gamen niet reageren (dan loopt de game niet vast) dit duurt meestal een 1 sec. De accu is goed gewoon prima. Het design is redelijk stevig en naar mijn gevoel redelijk mooi maar dat blijf een kwestie van smaak. De camera is alleen echt matig en er is geen camera voor selfie ik heb die ook niet nodig invb met tablet. maar voor snapchat en instagram kan je echt beter een andere nemen. Om maar te zwijgen over mensen die er gewoon mee willen fotograferen. Het geluid is wel goed met dts daar echt lof voor

Heb jij ook een Acer Liquid Z3 Zwart?