Cisco RV180 VPN Review

Huisbewoner 14 december 2013, 735 views

Cisco RV180 VPN

De router was onbruikbaar, ik heb er zeer slechte ervaringen mee. De WAN-link ging om de paar minuten down en ging daarna vanzelf weer up. Dit betekende dus dat online gamen, online video's en films kijken en verbinden via VPN niet te doen was. Ook internetpagina's laadden maar voor de helft, omdat de WAN-link tijdens het laden down ging.

Ik heb 'm online gekocht bij Azerty, zij hebben zeer goede service verleend en hebben de router meteen vervangen. Maar ook bij het vervangend product bleef het probleem bestaan en op internet las ik meerdere mensen met dezelfde ervaringen. Ze hebben me het geld teruggegeven en nu ga ik een nieuwe router uitzoeken.

Heb jij ook een Cisco RV180 VPN?