Belkin HD Bluetooth Music Receiver Review

thijsdgier 12 december 2013, 2.095 views

Belkin HD Bluetooth Music Receiver

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Geluidskwaliteit Goed
  • Digitale aansluitingen

Minpunten

Ik was al even opzoek naar een apparaat waarmee ik heb geluid van m'n android tablet naar m'n receiver (onkyo tx-nr3007) kon streamen. Deze heeft nog geen Spotify mogelijkheid. Het geen waar ik tegenwoordig overmatig gebruik van maak.

Ik was even bang dat ik toch voor een sonos of een Apple met airplay opstelling moet gaan. (Dit werk immers ook zeer goed) Maar dat vond ik wel weer een hele investering.

Eenmaal ontvangen en aangesloten. Ik kan hier kort over zijn erg simpel. Even contact leggen via bluetooth. Belkin heeft hier ook een gebruiksvriendelijk app voor in de market.

Een van de vereiste is toch een digitale koppeling met de receiver en een zeker gebruiksgemak. Ook een ondersteuning voor de apt-x codec was een pré.
Na lang zoeken liep ik toch hier tegen aan. Het heeft een digitale uitgang optisch en nfc. Weliswaar geen aptx ondersteuning, maar wilde de gok voor deze prijs wel nemen.

Het geluid is goed en de verbinding blijft constant( woonkamer is 11 * 5) dus okee.

Heb jij ook een Belkin HD Bluetooth Music Receiver?