Philips GoGear RaGa 4GB Zwart Review

EelcoG 10 december 2013, 954 views

Philips GoGear RaGa 4GB Zwart

Geluidskwaliteit Score: 1

Waardeloos onding. Het grote probleem is de poging van Philips om je gehoor te beschermen.
Ik had het ding voor iemand anders gekocht en die dacht eerst dat het niet werkte. Daarna zelf geprobeerd. Voor de duidelijkheid: ik ben iemand waarbij je, zelfs als ik een open koptelefoon draag, niet aan de buitenkant kunt horen dat hij aan staat.

Maar nu de Philips gehoorbescherming. Ik snap best dat je in het menu een maximum volume kunt instellen, daar heb ik geen probleem mee. Wat het product echter volledig onbruikbaar maakt is dat, zelfs al heb je die bescherming op maximum volume ingesteld, zodra je over standje 7 heen gaat (ongeveer 40%) je een waarschuwing krijgt die op zijn dooie gemak over het beeld scrollt, waarna je op "ja, ik weet het zeker" moet klikken. In een verder toch al niet al te bijster user interface. Iedere keer weer.

Op die manier wordt het volume regelen gewoon ronduit frustrerend. En dat is toch wel een van de belangrijkere onderdelen van een MP3 user interface.

Jammer. Ik heb zelf de voorloper en die bevalt uitstekend. Dit ding is echter onbruikbaar en is dus per ommegaande teruggestuurd.

Heb jij ook een Philips GoGear RaGa 4GB Zwart?